abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 20:27:36 #151
108648 cattie
lieve moeder
pi_63914774
Tessie, wat een botte lul zeg. Sterkte met moed verzamelen om te gaan zeggen dat je 1 dag minder wil gaan werken!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2008 @ 20:28:56 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63914822
Tessie wat vervelend kan je niet met je eigen leidinggevende gaan praten over dat minder werken etc?? dat je evt samen met haar/hem daarna naar die P&O vent gaat en in gesprek gaat??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 10 december 2008 @ 20:29:32 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_63914841
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:25 schreef tessie het volgende:
Ik had vandaag echt zo´n stomme reactie op mijn werk van het hoofd P&O. Ik werk er nog maar net (sinds 1 november) en ik had al aan mijn leidinggevende en nog een paar andere verteld dat ik zwanger was, maar iedereen zei dat ik ook naar die P&O vent moest. Dus ik vanmiddag bij hem langs, en hij deed echt heel bot. En wat ik eigenlijk kwam doen want hij wist het al. En hij vond het eigenlijk alleen maar vervelend dat ik zwanger was, want ze hadden me aangenomen voor een fulltime functie, en hij had tijdens de gesprekken niet mogen vragen of ik kinderen wil, dus daarom had hij zo duidelijk gezegd dat het om een fulltime functie ging en blabla.
Snap heus wel dat hij er niet om staat te springen, maar had toch wel een wat subtielere reactie verwacht. En heb ook niet meer durven zeggen dat ik na de bevalling 1 dag minder wil gaan werken

Morgen gewoon langs gaan en aangeven "ik vond het gesprek van gisteren zo vervelend, dat ik na de bevalling 1 dag minder per week wil gaan werken"

Achterlijke lul
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63914874
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is een baby die gemaakt is door 2 mensen die elkaar van het forum kennen.
Maar dat kennen we pas toe als de kloons eraf zijn hoor! Anders geloven we je niet.
Of je moet het me even via de PM vertellen...
helaas... mijn ken ik niet via Fok... als is ze tegenwoordig wel ook geregistreerd..

ze heeft zelfs al een keer in OUD gepost
pi_63914883
Wow, Fuente wat een turbo bevalling!
Fuente, Buuf_Rietman en Sara gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

Reinhilde, welkom thuis!
Fijn dat alles goed gaat met jullie!

Max. gefeliciteerd
En Huuphuup ook nog maar een keer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2008 @ 20:31:21 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63914890
wat heeft iedereen vandaag .. ik doe mijn best om fatsoenlijk te blijven en mijn taalgebruik in te houden .. en echt iedereen smijt met woorden waarvan ik even denk _! ik snap ze wel, want ik denk hetzelfde, maar durf het niet te zeggen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63914900
tessie: niks van die lompe boer aantrekken. Hij is maar een p&o man. Gewoon vertellen wat je plannen zijn en verder straal negeren die debiel
pi_63914941
Oeh wat leuk om ineens mn naam tussen het lijstje te zien
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63915057
Tessie wat een raar figuur zeg die P&O kerel!
Ze hebben je toch aangenomen voor die functie na de gesprekken dus schijnbaar voeldoe je helemaal aan hun eisen, en als die P&O kerel er zo over denkt dan is dat jouw probleem niet. Is je leidinggevende wel positief?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63915119
Ja ik denk dat ik morgen maar ff een mailtje naar hem stuur dat ik toch nog wel ff met hem wil praten... Was nu gewoon echt overdonderd omdat hij zo lomp deed....
En dan moet ik hem eigenlijk ook nog om een intentieverklaring vragen

Mijn eigen leidinggevende ken ik nog helemaal niet goed, dus ik wil ook niet gelijk naar hem toestappen met dit.. Ik zit pas een paar dagen echt op die afdeling, hiervoor heb ik alleen maar opleiding gehad van weer iemand anders.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63915178
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:35 schreef huuphuup het volgende:
Tessie wat een raar figuur zeg die P&O kerel!
Ze hebben je toch aangenomen voor die functie na de gesprekken dus schijnbaar voeldoe je helemaal aan hun eisen, en als die P&O kerel er zo over denkt dan is dat jouw probleem niet. Is je leidinggevende wel positief?
Mijn leidinggevende kent mij dus ook nog niet echt, maar die persoon van de opleiding is wel positief, en ik heb allebei de toetsen ook goed gemaakt.
En ze waren super streng in hun selectieprocedure, van de 80 mensen hebben ze er maar 2 aangenomen, terwijl ze er 7 moesten hebben eigenlijk...
Snap ook wel dat ie baalt hoor, maar hij heeft niet eens gevraagd of en hoeveel minder ik dan zou gaan werken....
  woensdag 10 december 2008 @ 20:39:57 #162
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63915214
Jeetje Tessie, ongelooflijk dat mensen zo kunnen reageren hè. Bahbah . Eikel .
pi_63915516
Fuente, buuf en Saartje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!

Huupje, welkom!!
En Max. ook!!

Reinhilde, welkom thuis!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:53:21 #164
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63915595
En Fuente, gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dat alles zo snel en goed gegaan is.
  woensdag 10 december 2008 @ 21:43:55 #165
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63917349
Fuente , Buuf en Sara, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje MEREL
Leuke naam!

Reinhilde, je bent al thuis! Fijn! En leuk dat je meteen mee-secret santa'd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63917560
mijn hemel.... ik word er nu al moedeloos van En we moeten nog zo lang

- borst of flesvoeding en als flesvoeding, wat voor soort fles dan
- draagdoek of draagzak
- wipstoel of maxicosi
- tummytub of badje
- snoetpoetsdoekjes of gewoon een washandje

en bij al die dingen doet mijn alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je weet of een kind wel of niet lang in een maxicosi mag, of het kind wel of niet in een buggy vervoerd mag worden, wat een kind wel of niet leuk vindt

dat weet een normaal mens toch heul niet

maar toch is het leuk
pi_63917684
Ooh Tessie dat is geen leuke reactie om te krijgen, maar je werkt er nog maar net lees ik? wel een vast contract of een jaarcontract? want dat kan wel heel erg veel verschil maken in hoe ze met je zwangerschap om kunnen gaan...
Mama van Isa en Ties
  woensdag 10 december 2008 @ 21:53:20 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63917714
Alles op zijn tijd Max. Echt, over een maand of 6-7 ben jij de expert!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2008 @ 21:53:48 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63917730
daar hebben ze nou OUD voor uitgevonden Max. .. voor mensen zoals jij

woensdag 10 december 2008 @ 21:55:23 #170
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63917796
Fuente en Buuf Rietman; gefeliciteerd met jullie dochter Merel! Wat heerlijk dat ze er eindelijk is!!! Veel geluk samen!
pi_63917801
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Max. het volgende:

- wipstoel of maxicosi

ik zou je kind iig niet in de wipstoel mee op vakantie achter in de gordels proberen te zetten....
maar begin is met een bezoekje aan de Prenatal ofzo op zaterdagmiddag maakt een hoop duidelijk.

Voor mijn man maakte het vooral duidelijk dat het de laatste keer was dat hij mee zou gaan naar dit soort winkels
Mama van Isa en Ties
pi_63917811
dat ik het allemaal niet weet.. oke.. da's niet zo'n ramp.... maar dat bij m'n uit de krochten van haar geheugen opeens de raarste weetjes tevoorschijn komen... damn..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2008 @ 21:57:23 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63917862
das nou oerinstinct Max. .. iedere moeder met de paplepel ingegoten

Marlieske .. manlief hier heeft ook een hekel aan winkelen op dat gebied

pi_63917870
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef marlieske het volgende:

[..]

ik zou je kind iig niet in de wipstoel mee op vakantie achter in de gordels proberen te zetten....
maar begin is met een bezoekje aan de Prenatal ofzo op zaterdagmiddag maakt een hoop duidelijk.
ja oke.. niet voor de auto.. maar het schijnt dat zo'n maxicosi dan weer niet handig is om je kind zomaar in te leggen

althans..dat werd me verteld met dezelfde vanzelfsprekendheid waarop mijn leraren vroeger vertelden dat de aarde rond is...
quote:
Voor mijn man maakte het vooral duidelijk dat het de laatste keer was dat hij mee zou gaan naar dit soort winkels
  woensdag 10 december 2008 @ 21:58:20 #175
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63917902
@ Huuphuup; en jij van harte met je zwangerschap!
pi_63917983
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:52 schreef marlieske het volgende:
Ooh Tessie dat is geen leuke reactie om te krijgen, maar je werkt er nog maar net lees ik? wel een vast contract of een jaarcontract? want dat kan wel heel erg veel verschil maken in hoe ze met je zwangerschap om kunnen gaan...
Ik heb een jaarcontract. Ben ook wel bang dat ze dat dan niet meer verlengen, maar dat zie ik dan in november volgend jaar wel weer... Zou dat wel heel lullig vinden, en had het ook niet verwacht, het is een overheidsbedrijf en niet een of andere commerciele instelling..
pi_63918007
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een gezeur over dat bovenaan staan zeg!
Wat ga je doen als iemand 'voordringt' dan? Eigenhandig dat babietje terugproppen?

Maar het is gefixt hoor. Hoe voelt dat nu? Heel anders zeker?
Heerlijk de zwangerschapshormonen hier, met DJMO voorop en Dakota die het afmaakt
pi_63918534
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik heb een jaarcontract. Ben ook wel bang dat ze dat dan niet meer verlengen, maar dat zie ik dan in november volgend jaar wel weer... Zou dat wel heel lullig vinden, en had het ook niet verwacht, het is een overheidsbedrijf en niet een of andere commerciele instelling..
Tja misschien dan heel bot om te zeggen .... maar dan heeft hij eigenlijk wel een beetje gelijk hé.
Je kwam solliciteren op een full time functie en ze zijn je niets verplicht want om recht op arbeidstijden aanpassing te hebben moet je meen ik 4 jaar in dienst zijn bij een bedrijf/instelling.
Plus tja je werkt er echt nog maar een blauwe maandag... ik zou als ik heel eerlijk ben ook niet zo blij zijn als werkgever/P&O man die je had aangenomen....

Maar ik vind dat hij dat wel iets minder had mogen laten blijken dat is namelijk wel zo tactvol.... maar ja tact is niet iedereen gegund helaas.
Mama van Isa en Ties
pi_63918562
Fuente & Buurvrouw Rietman! wat een turbobevalling! maar heerlijk, ze is er! heel veel geluk met Merel, (ik vind 't een mooie naam. en mooi bij Sara ook. leuk!) Sara natuurlijk ook gefeliciteerd. fijn om te lezen dat 't goed gaat met Merel, en dat ze meteen zo goed dronk! er was toch ook wat extra bezorgdheid of alles in orde zou zijn met haar? zijn er daarom ook extra controles geweest oid?

huuphuup, hier ook nog eens officieel: gefeliciteerd!! een hele fijne & voorspoedige zwangerschap gewenst.
pi_63918585
Omdat het dametje er niet helemaal goed voor lag mogen we over 2 weken terug komen voor een derde sessie!

Hier twee mooie plaatjes van vanavond:

Gezichtje met mijn neus!

Voetje!
pi_63918626
tessie, wat een eikel zeg. het is niet voor niets dat ze zulke dingen niet mogen vragen tijdens je sollicitatie, ze hebben er namelijk niks mee te maken. daarmee vind ik zijn uitspraken ook zeer ongepast, volgens mij mag hij zoiets hooguit denken, niet zeggen. vreemd, juist bij P&O zijn ze vaak prima op de hoogte van de regels hieromtrent.
pi_63918631
aaaah een wipneusje
Mama van Isa en Ties
pi_63918667
raissa, wat fijn dat je zo even naar je kindje kon kijken! jouw neus dus, gefeliciteerd!
pi_63918685
Ach wat lief, Raissa

Ik sta niet meer onderaan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2008 @ 22:26:37 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63918784
Raissa wat mooi om zo te zien

seks kan de bevalling opwekken he ...
* DJMO weg is

woensdag 10 december 2008 @ 22:26:49 #186
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63918793
Raissa Wat grappig dat je jouw neus er al in kan herkennen

Beetje rare vraag misschien, maar hebben jullie ook weleens 'halve' harde buiken?
Ik heb best regelmatig harde buiken, maar daar tussendoor ook regelmatig het gevoel van een harde buik, alsof je het voelt aankomen dat je baarmoeder gaat samentrekken en pijnlijk is een groot woord maar echt prettig voelt het ook niet. Maar als ik dan op mn buik duw dan voelt het helemaal niet hard als een voetbal zoals 'normaal' zeg maar.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 10 december 2008 @ 22:33:16 #187
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63918966
Raissa wat een mooie plaatjes! Super duidelijk zeg!

Tessie wat een klote opmerkingen van je werk zeg, daar zit je nou ook niet echt op te wachten!

Have fun DJMO
pi_63918970
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:26 schreef texelonia het volgende:
Raissa Wat grappig dat je jouw neus er al in kan herkennen

Beetje rare vraag misschien, maar hebben jullie ook weleens 'halve' harde buiken?
Ik heb best regelmatig harde buiken, maar daar tussendoor ook regelmatig het gevoel van een harde buik, alsof je het voelt aankomen dat je baarmoeder gaat samentrekken en pijnlijk is een groot woord maar echt prettig voelt het ook niet. Maar als ik dan op mn buik duw dan voelt het helemaal niet hard als een voetbal zoals 'normaal' zeg maar.
Ja, dat ken ik wel.. Volgens mij is dat zo wanneer haar ruggetje langskomt zwemmen
  woensdag 10 december 2008 @ 22:42:11 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63919227
Fuente, Buurvrouw_rietman en Sara: van harte met Merel! Moooooooooie naam! Maar meen het ook echt!
Geniet maar heel erg van elkaar!

Huuphuup zwanger! Gefeliciteerd!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63919352
Wat leuk Huuphuup!

Max ook gefeliciteerd.

Wat sneeeeel Fuente. En Merel is een leuke naam. Sara en Merel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 10 december 2008 @ 22:46:52 #191
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63919371
Leuk, Merel is geboren Buurvrouw en Fuente heel erg gefeliciteerd

Huuphuup, jij hoeft dus geen cadeautje meer Leuk joh!
Lekker douchen!
pi_63919443
Huup gefeliciteerd!!

EN Fuente en man en Sara, gefeliciteerd met Merel!! Ik ben benieuwd naar de foto's.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63920389
Reinhilde welkom thuis geniet van je gezinnetje

Buuv en Fuente en sara van harte met jullie dochter en zusje Merel

HuupHuup van harte met de zwangerschap.
Max ook jij van harte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:28:07 #194
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63920616
DJMO veel plezier
No more games, no more drama...
pi_63920831
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:28 schreef Angel-Eyez het volgende:
DJMO veel plezier
DJMO zit ook nog in de wittebroodsweken he, die 2 worden geacht nu te leven van de liefde ipv de 4 gekookte eitjes en 8 gebakken hamburgers, dus imho niet meer als normaal dat die ff flink van bil gaan
Is trouwens ook goed voor de lijn seks.... dat compenseert die hamburgers dan weer
Mag je wel ff plagen en pesten he DJMO
Mama van Isa en Ties
pi_63924359
Huuphuup gefeliciteerd!

Fuente, Buurvrouw en Sara gefelicteerd met Merel!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_63924756
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef marlieske het volgende:

[..]

Tja misschien dan heel bot om te zeggen .... maar dan heeft hij eigenlijk wel een beetje gelijk hé.
Je kwam solliciteren op een full time functie en ze zijn je niets verplicht want om recht op arbeidstijden aanpassing te hebben moet je meen ik 4 jaar in dienst zijn bij een bedrijf/instelling.

Volgens mij is het 1 jaar in dienst. Mijn man wilde ook minder, maar dat mocht pas na een jaar in dienst.
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik ook gewacht heb, totdat ik een "redelijke" tijd in dienst was voordat we gingen proberen kinderen te krijgen...maar dat komt natuurlijk niet bij iedereen zo uit.

Vandaag mogen we weer naar onze spruit gaan kijken 30 weken echo!!
pi_63924778
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:49 schreef Max. het volgende:
mijn hemel.... ik word er nu al moedeloos van En we moeten nog zo lang

- borst of flesvoeding en als flesvoeding, wat voor soort fles dan
beginnen met borst,fles kan altijd nog
quote:
- draagdoek of draagzak
draagdoek,draagzak is /echt niet goed,zie draagdoektopic
quote:
- wipstoel of maxicosi
de eerste tijd gewoon lekker bij jullie op de arm of in de draagdoek
quote:
- tummytub of badje
daar was laatst een topic over die tummytub he?
quote:
- snoetpoetsdoekjes of gewoon een washandje
Eerst maar eenwashandje al diezooi die in zo'n poetsdoekje zit is niet zo lekker / goed voor een pasgeboren baby,na een jaar of zo zijn ze onderweg erg handig!
quote:
en bij al die dingen doet mijn alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je weet of een kind wel of niet lang in een maxicosi mag, of het kind wel of niet in een buggy vervoerd mag worden, wat een kind wel of niet leuk vindt

dat weet een normaal mens toch heul niet
ze is ook niet normaal, ze is een vrouw én ze is nog zwanger ook
quote:
maar toch is het leuk
Gelukkig maar, nog gefeliciteerd en succes de komende tijd
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63925474
Max, probeer nou niet alles in een avond te weten te komen want dat lukt je nooit. Gewoon rustig aan bij het begin beginnen: een eerste afspraak bij de verloskundige.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 11 december 2008 @ 09:13:09 #200
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63925475
Max, van harte gefeliciteerd met je a.s. vaderschap... en het komt allemaal vanzelf hoor. Laat je vrouw gewooon dr gang gaan, dat doet mijn man ook.... af en toe gaat hij mee naar een Prenatal en heeft een beslissende stem gehad bij de babykamer, geboortekaartje en naam, voor de rest laat hij het lekker aan mij over. Gewoon er voor haar zijn, is voorlopig voldoende.

Maar jeetje wat een kletskousen hier alsof ik dat nog niet wist

Tessie wat een akelige P&O man, bij ons ik werk ook bij een P&O-afdeling bij een overheidsinstelling weten wij vaak niet eens dat iemand zwanger is laat staan dat wij wat te zeggen hebben over de uren dat iemand gaat werken. Ik vind trouwens 1 dag minder werken helemaal niet veel minder. Het kan "erger", stel je voor dat je naar 16 uur zou willen, dat zou dan pas echt een probleem kunnen worden.

Raissa jullie meisje is een eigenwijsje, ligt ze er alweer niet goed voor, maar wel mooie echo's hoor

DJMO????? nog aan de seks of inmiddels in de weeën
Make love, not war ☮
pi_63925665
Ik zet ook heel voorzichtig een stapje binnen hier... k kan het nog helemaal niet geloven eigenlijk... maar als het nou écht waar blijkt te zijn, dan is de uitgerekende datum 19 augustus zullen we gelijk maar voor een datumtweeling gaan Huup?
pi_63925720
Nog een nieuwe zwangere
Gefeliciteerd Chan
  Jubileum moderator donderdag 11 december 2008 @ 09:25:14 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63925722
Als je je naam nu in het lijstje ziet staan Chan, ga je het dan geloven?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63925760
nee k geloof het pas als k t kind in mn armen heb (of als vanavond een digitale niet-over-datum zwangerschapstest zeg dat ik het écht ben)
pi_63925802
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef Chan het volgende:
Ik zet ook heel voorzichtig een stapje binnen hier... k kan het nog helemaal niet geloven eigenlijk... maar als het nou écht waar blijkt te zijn, dan is de uitgerekende datum 19 augustus zullen we gelijk maar voor een datumtweeling gaan Huup?
Jaaaa doen we

ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor, en ik vind het echt dóódeng. Maarja, weinig wat je er tegen kunt doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63925810
En anders wel als je een mooie echo hebt waar je je kindje kunt bewonderen
  donderdag 11 december 2008 @ 09:28:57 #207
114177 Diaan73
pi_63925819
Chan, van harte gefeliciteerd en ook welkom hier... er kan nog meer bij, er kan nog meer bij!!
Make love, not war ☮
pi_63925923
ik ben nu de hele tijd bang dat k toch ineens ongesteld word.. maja, als dat gebeurt is er ook niks tegen te doen verder... dus k ga proberen daar niet meer aan te denken nu
ohw... over echo's gesproken... ik moet natuurlijk op een gegeven moment iemand inlichten over dat ik zwanger ben... huisarts of zo?? en wanneer moet k dat doen??
  donderdag 11 december 2008 @ 09:36:42 #209
114177 Diaan73
pi_63926009
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:32 schreef Chan het volgende:
ik ben nu de hele tijd bang dat k toch ineens ongesteld word.. maja, als dat gebeurt is er ook niks tegen te doen verder... dus k ga proberen daar niet meer aan te denken nu
ohw... over echo's gesproken... ik moet natuurlijk op een gegeven moment iemand inlichten over dat ik zwanger ben... huisarts of zo?? en wanneer moet k dat doen??
Huisarts is niet zozeer nodig volgens mij, die van mij deed er niets mee en verwees mij door naar een verloskundige. Je kunt dus gewoon contact opnemen met een verloskundige en daar een afspraak maken. Tegenwoordig heb je die afspraak al als je rond de 8-10 weken zwanger bent... dus maar gewoon bellen als je nieuwe test vanavond ook positief is.
Make love, not war ☮
  donderdag 11 december 2008 @ 09:38:06 #210
114177 Diaan73
pi_63926041
Trouwens, wat wel grappig was hier... Peaceman had het erover dat ik mn ziekenhuistas maar eens klaar moest maken, terwijl ik zelf zoiets heb van: ach kan nog wel. De verwachting is toch niet dat ik eerder dan 11 januari zal gaan bevallen.... hij vond dat een beetje te makkelijk gedacht van mij
Make love, not war ☮
pi_63926064
Chan gefeliciteerd

Leuk zoveel nieuwe zwangeren, precies als er net een paar het topic verlaten hebben 2009 lijst wordt ook al erg lang! Januari en februari zijn nog erg druk maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevalt Carmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 11 december 2008 @ 09:48:41 #212
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63926276
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, wat wel grappig was hier... Peaceman had het erover dat ik mn ziekenhuistas maar eens klaar moest maken, terwijl ik zelf zoiets heb van: ach kan nog wel. De verwachting is toch niet dat ik eerder dan 11 januari zal gaan bevallen.... hij vond dat een beetje te makkelijk gedacht van mij
Ik pak de tas vandaag voor het grootste gedeelte in. Ben nu precies 36 weken, lijkt me een mooi moment dus...

Gefeliciteerd voor alle nieuwe mensen op het lijstje. Of ze het nu kunnen geloven of niet...
pi_63926326
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
Januari en februari zijn nog erg druk maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevalt Carmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Maar dan sta je wel lekker lang bovenaan, dat schijnt erg belangrijk te zijn

Leuk, al die nieuwe zwangeren!
pi_63926394
Welkom Chan!!

Hoe zal het met Ingrid en Tyler gaan?

Vanmorgen maar weer een langs de ha geweest. Heb nog steeds zo'n last van mijn darmen, echt onwijze buikpijn steeds. Heb nu vezels gekregen. Hopen dat het werkt.. en ja hoor.. ik heb ook een schimmelinfectie.. mag ik weer gezellig aan de eitjes...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63926490
Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!

Blegh, voel me belabberd vandaag. En da's al een tijd geleden. Duik zo weer terug m'n bed in. Ben een beetje duizelig.
pi_63926507
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:53 schreef Vicky het volgende:
Welkom Chan!!

Hoe zal het met Ingrid en Tyler gaan?

Vanmorgen maar weer een langs de ha geweest. Heb nog steeds zo'n last van mijn darmen, echt onwijze buikpijn steeds. Heb nu vezels gekregen. Hopen dat het werkt.. en ja hoor.. ik heb ook een schimmelinfectie.. mag ik weer gezellig aan de eitjes...
Ik heb ook erge last van mijn darmen en drink roosvicee laxo. Helpt bij mij wel, maar vraag me af of ik dat zomaar weken lang kan blijven drinken....En wat heeft een schimmelinfectie met eitjes te maken? Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, en hoop dat eigenlijk ook tijdens de zwangerschap niet te krijgen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 09:58:21 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63926515
welkom Chan!!

goeiemorgen nee geen weeënstorm hier, seks ging ook niet door ik was te moe.. ben zo in slaap gevallen enne marlieske, het waren maar vier hambugers ik mag trouwens wel wat vet houden hoor, ik woog voor mijn zwangerschap maar een schamele 50 kilo.. nou ben ik een tenger poppetje, maar zo licht is niet gezond volgens mensen uit mijn omgeving

hoe lang duren wittebroodsweken trouwens?? ben al bijna vier weken getrouwd he
en over eieren gesproken, die ga ik nu opzetten, samen met een kop koffie

pi_63926527
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb ook erge last van mijn darmen en drink roosvicee laxo. Helpt bij mij wel, maar vraag me af of ik dat zomaar weken lang kan blijven drinken....En wat heeft een schimmelinfectie met eitjes te maken? Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, en hoop dat eigenlijk ook tijdens de zwangerschap niet te krijgen!
de miconazol die ik voorgeschreven krijg zitten in een soort van eitjes die je in moet brengen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 10:00:26 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63926558
vervelend vicky beterschap

donderdag 11 december 2008 @ 10:02:30 #220
114177 Diaan73
pi_63926599
Mijn moeder heeft die eitjes ook gehad... hielpen volgens mij wel goed. Wel vervelend zo'n schimmelinfectie zeg. Beterschap! Ook voor nummer_zoveel....

DJMO wittebroodsweken duren 6 weken....
Make love, not war ☮
pi_63926601
Miss_sly en Vicky, vanaf welke week begonnen die klachten bij jullie ongeveer?

Chan, spannend hoor!
Nogmaals GEFELICITEERD
.... met gevoel voor drama....
pi_63926659
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

de miconazol die ik voorgeschreven krijg zitten in een soort van eitjes die je in moet brengen.
Aah, OK. Beterschap in ieder geval!
pi_63926706
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:02 schreef Kersjes het volgende:
Miss_sly en Vicky, vanaf welke week begonnen die klachten bij jullie ongeveer?

Chan, spannend hoor!
Nogmaals GEFELICITEERD
De enige echte klacht die ik had/heb (behalve vermoeidheid) is dat ik iedere nacht naar de wc moet. Dat hoef ik namelijk echt nooit, en dat maakte me toch wel wantrouwig. En dat moet ik vanaf ongeveer een dag of 10 voor ik testte. Verder heb ik (nog) geen klachten.

Ow nee, ik had ook al een week last van mijn darmen, veel pijn en moeilijker naar de wc.

Wat izjn jou wklachten, Kers, en wanneer is je NOD?
pi_63926724
bweuh ik kreeg vannacht ook achterlijk veel buikpijn en nog steeds is mijn baarmoeder hypergevoelig (onderin) de baby beweegt iig nog wel goed. Ik verlies wel weer meer slijm..maar de kans dat ik beval is nihil want het is hier verder heerlijk rustig
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 10:10:58 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63926820
Diaan .. dan haal ik ze wel in na de bevalling
en zeg kotexje, reageer jij nooit op pms?? k hoop dat het voor jou nu ook niet meer zo lang duurt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')