35 weken en een beetje ja!quote:Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lach maar Huup, maar jij bent over 39 weken ook aan de beurt! Mwhoehahha, spuitpoep, kotst, gal, bloed... Uit alle gaten komt misschien wel iets.
Veel plezier met 39 weken uitkijken naar dit wonderlijke gebeuren.
Ja... sorryquote:Op maandag 15 december 2008 09:02 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Jose81 is? Heeft al een paar dagen niet gepost. Nou post ze geloof ik niet heel veel, maar in een paar dagen kan veel gebeuren natuurlijk!
Dank jequote:Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Hey je bent er! Fijn dat het goed gaat nog met je![]()
You go girl!quote:Op maandag 15 december 2008 14:41 schreef Dakota het volgende:
HAHHA IK BEN BIJNA 39 WEKEN EN VOEL ME KEIGOEEEEEEED
Nou ja, ik geef heel eerlijk toe, als ik zo'n eind zou kunnen reizen, zou ik ook kunnen werken. Mijn schoonvader kreeg ook ooit bij een controle te horen: als je dan zo ziek bent, waarom kun je dan wel een uur reizen? Maar ik zou wel direct informeren naar ander werk, dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en even duidelijk maken... Ziek is ziek, ben ik helemaal voor, en als je dan thuis wil blijven prima, maar ga dan niet de primadonna uit hangen en niet mee werken aan controles die gewoon standaard zijn.
Als je echt niet kan werken vindt zo'n bedrijfsarts dat ook heus wel hoor.
Voordat je opstaat een crackertje...quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Wat is de tip om die misselijkheid beetje tegen te gaan?
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
Met een beetje melk.quote:Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef maffemuts het volgende:
vanille vla hielp/helpt bij mij enorm mja k ben ook n raar geval want ik wil alleen maar warme vanille vla *bloos*
Bij mij hielp/helpt nietsquote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Wat is de tip om die misselijkheid beetje tegen te gaan?
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
ik heb nog steeds geen afspraak gemaakt met de verloskundigequote:Op maandag 15 december 2008 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, heb je al iets van een datum inmiddels? Of je heb e nog geen echo gehad?
Je bent een mooie tuttebel!quote:Op maandag 15 december 2008 16:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen afspraak gemaakt met de verloskundige![]()
zal dat morgen maar eens gelijk doen, maar vind het nog zo spannend en eng, wat nu als er iets niet goed is ofzo, hoezo rare reden![]()
maar volgens de onlne gebeuren zou ik 8 augustus uitgerekend zijn Be
ook niet. Heb vandaag bijna 2 liter gedronken, maar die smaak is er nog steedsquote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, ik let wel op, hoor. Een van de redenen waarom ik momenteel niet heel veel post, want ik lig voornamelijk op bed bij te komen van het hoesten en uit te rusten
Kersjes, wat lijkt me dat naar, zo'n jeuksterkte ermee!
En veel drinken, Vicky, helpt dat nog?
Jaaa maar ik ben niet zoals de meestequote:Op maandag 15 december 2008 18:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent een mooie tuttebel!Nee hoor, ik snap je wel.
Maar het is wel grappig, want de meeste mensen hier kunnen niet wachten tot ze naar de vk kunnen!
spannendquote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef DJMO het volgende:
hier blijven de steken en harde buiken steeds regelmatiger terugkomen; zo frequent dat het me doet denken aan mijn eerste bevalling het enige verschil is dat ik er toen om vier uur smorgens wakker van werd... douchen helpt ook niet meer en pijnstillers wil ik nu niet innemen dat snap je wel... ik ga zo op bed liggen en kijken of het minder wordt, zo niet, ga ik er toch een klokje bij pakken en voorzichtig kijken naar de koffer die klaar staat ...
Dan zou ik die gewoon vergeten. Je kan positief testen met een ovu-test, maar ik kan me ook voorstellen dat het wel eens niet goed gaat.quote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef Lensdopje het volgende:
Hoe zit het nou met dat Ovulatietest als zwangerschapstest-gebruik gebeuren?
Afgelopen vrijdag heb ik getest met zo'n ovulatietest en die was positief, vandaag nog een keer, negatief, maar toch een overduidelijke zwanger op de CB digitaal.
hCG imiteert de werking van LH en kan daarom waar genomen worden door een ovulatie test.quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef Uhmmie het volgende:
maar ovulatietesten doe je toch VOOR je zwanger bent?
om te testen wanneer je vruchtbaar bent enzo
hmm apart.. didn't know thatquote:Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hCG imiteert de werking van LH en kan daarom waar genomen worden door een ovulatie test.
Andersom werkt het niet.
Daarom
Ik zou denk ik ook gewoon lekker uit gaan van je clear blue test hoor.
heel veel succes, bak maar een mooi mannekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |