abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 14:47:21 #76
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64031399
ach joh, wat kan die werkgever dat nou schelen. Tis maar voor 9 uurtjes per week.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64031429
Nu vind ik dit topic niet leuk meer
doei
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64031437
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lach maar Huup, maar jij bent over 39 weken ook aan de beurt! Mwhoehahha, spuitpoep, kotst, gal, bloed... Uit alle gaten komt misschien wel iets.

Veel plezier met 39 weken uitkijken naar dit wonderlijke gebeuren.
35 weken en een beetje ja!

maar t was maar een grapje hoor Kootje ik geloof het namelijk wél dat het je op dat moment echt helemaal niets kan schelen omdat je alleen maar met dat kind bezig bent. En ik maak me er daarom ook niet druk om. Het hoort erbij, en och, je bent vast niet de eerste die over de VK heen poept
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64031512
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:02 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Jose81 is? Heeft al een paar dagen niet gepost. Nou post ze geloof ik niet heel veel, maar in een paar dagen kan veel gebeuren natuurlijk!
Ja... sorry ... ik kan het tempo hier gewoon niet bijhouden. Druk weekend gehad (visite gehad, zondag de hele dag weg), dus het kwam er gewoon niet van... Ik probeer trouwens wel dagelijks even bij te lezen en even te posten, maar soms lukt dat gewoon niet...

Hier verder geen bijzonderheden, hoor...! Alleen véél harde buiken, maar dat hoort erbij zo aan het eind. Verder waggelen we nog vrolijk rond...! Ik voel me prima en doe eigenlijk alles nog (behalve werken, haha). Maar vrijdag heb ik toch nog het hele huis gestofzuigd, een deel van de keuken opgeruimd, ben lekker uit eten geweest... ik vermaak me wel!

Ooh ja, wat wel is gebeurd; ik ben door het bed gezakt vorige week... Gelukkig staat het bed op klossen en kon het bed zo weer in elkaar zetten...

Maar ik wilde nog wel even alle nieuwe zwangeren feliciteren (wat zijn er veel bijgekomen !!)... dus bij deze: gefeliciteerd allemaal!

Floria, sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee...

Miss_Sly, ik kan me je reactie op je zusje goed voorstellen.... En een meisje voor jou... dat denk ik ook

Verder ook nog geen nieuws van DJMO en Dakota dus... He, een datum drieling zit er nog steeds in dus... Nog een voorkeur voor een datum?

Oh en Dakota wat fijn dat je je nog steeds zo goed voelt.. wie had gedacht dat je het toch nog zo lang uit zou zingen een paar weken terug!! Super!

En ja... ik ken ook mensen die een instelling hebben van 'ik ben zwanger, dus ik ben misselijk en heel zielig...' . Zwanger zijn is geen ziekte...! Maar goed, over iemands werk kan ik niet oordelen en dat doe ik dan ook maar niet...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 15 december 2008 @ 14:52:47 #80
238340 Lensdopje
Verwijder voor gebruik...
pi_64031526
De eerste afspraak is gepland, ik krijg een vragenformulier opgestuurd wat ik ingevuld mee moet nemen.

Het voelt echt echt En raar En toch onwerkelijk
pi_64031542
Hey je bent er! Fijn dat het goed gaat nog met je
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 december 2008 @ 14:54:05 #82
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_64031562
En nadat je je post weer hebt gehaald (heel handig ik was nog aan het reageren erop) wilde ik vragen tot wat voor oplossing ze dan denken te komen?

Het komt nu zo over van ik wil dat en zus en zo maar ik doe toch lekker geen moeite.

Ticootje je beschrijft precies wat ik bedoelde...

Dakoot jij gaat gewoon overtijd lopen hoor!!!

Alle nieuwe mama's in spe welkom hier!
pi_64031573
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Hey je bent er! Fijn dat het goed gaat nog met je
Dank je
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 15 december 2008 @ 14:54:49 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64031580
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:41 schreef Dakota het volgende:
HAHHA IK BEN BIJNA 39 WEKEN EN VOEL ME KEIGOEEEEEEED

You go girl!

Oh wacht, er moeten nog 2 mensen aan de OP toegevoegd geloof ik. Teruglezen gaat voor de data...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 december 2008 @ 15:03:21 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64031768
te laat BE dat had ik al gedaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 15:03:21 #86
43556 miss_dynastie
pi_64031769
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en even duidelijk maken... Ziek is ziek, ben ik helemaal voor, en als je dan thuis wil blijven prima, maar ga dan niet de primadonna uit hangen en niet mee werken aan controles die gewoon standaard zijn.
Als je echt niet kan werken vindt zo'n bedrijfsarts dat ook heus wel hoor.
Nou ja, ik geef heel eerlijk toe, als ik zo'n eind zou kunnen reizen, zou ik ook kunnen werken. Mijn schoonvader kreeg ook ooit bij een controle te horen: als je dan zo ziek bent, waarom kun je dan wel een uur reizen? Maar ik zou wel direct informeren naar ander werk, dat dan weer wel.
pi_64031801
Floria, hopelijk valt het mee

Worteltjestaart, welkom. Dat is al gauw eind janauri!

Estrys, beterschap!

Lensdopje, welkom!

Tjonge wat veel augustus zwangeren, ik kom woensdag wel met een datum als de echo goed is (begin augustus).
Fake it till you make it...
pi_64031830
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64031921
haha, dank ik had hem al wel eens gelezen (kan dat? dat ie eerder voorbij is gekomen?) hij was erg leuk, ga hem opslaan en binnenkort es aan lief laten lezen denk k
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 december 2008 @ 15:13:05 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64031987
oh jose, geen voorkeur, maar gewoon zo snel mogelijk
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64032410
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Wat is de tip om die misselijkheid beetje tegen te gaan?
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 december 2008 @ 15:34:22 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64032452
ik dronk wel kippenbouillon Bar .. dat hielp mij wel iets..

pi_64032463
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
Voordat je opstaat een crackertje...

Bij mij hielp eigenlijk niets.
  maandag 15 december 2008 @ 15:45:40 #94
108648 cattie
lieve moeder
pi_64032753
Het enige wat bij mij hielp tegen de misselijkheid was de hele dag door kleine beetjes eten. En winegums.
pi_64032859
vanille vla hielp/helpt bij mij enorm mja k ben ook n raar geval want ik wil alleen maar warme vanille vla *bloos*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64032883
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef maffemuts het volgende:
vanille vla hielp/helpt bij mij enorm mja k ben ook n raar geval want ik wil alleen maar warme vanille vla *bloos*
Met een beetje melk.
pi_64033088
meestal post ik niet hier. maar cola hielp soms een beetje tegen de misselijkheid. gewone cola he, niet van die dieetzooi, gewoon met allehande troep erin (dus niet teveel ervan drinken)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64033159
vanillevla en cola eens proberen gaat, dank je wel alvast.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64034106
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Bij mij hielp/helpt niets

Maar natuurlijk hoop ik dat dat voor jou anders is!
pi_64034125
Ohja, en alle nieuwe zwangeren en aankomende papa's: Gefeliciteerd De lijst van 2009 wordt echt gigantisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')