quote:
Op maandag 15 december 2008 09:02 schreef texelonia het volgende:Weet iemand trouwens hoe het met Jose81 is? Heeft al een paar dagen niet gepost. Nou post ze geloof ik niet heel veel, maar in een paar dagen kan veel gebeuren natuurlijk!
Ja... sorry

... ik kan het tempo hier gewoon niet bijhouden. Druk weekend gehad (visite gehad, zondag de hele dag weg), dus het kwam er gewoon niet van... Ik probeer trouwens wel dagelijks even bij te lezen en even te posten, maar soms lukt dat gewoon niet...
Hier verder geen bijzonderheden, hoor...! Alleen véél harde buiken, maar dat hoort erbij zo aan het eind. Verder waggelen we nog vrolijk rond...!

Ik voel me prima en doe eigenlijk alles nog (behalve werken, haha). Maar vrijdag heb ik toch nog het hele huis gestofzuigd, een deel van de keuken opgeruimd, ben lekker uit eten geweest... ik vermaak me wel!
Ooh ja, wat wel is gebeurd; ik ben door het bed gezakt vorige week...

Gelukkig staat het bed op klossen en kon

het bed zo weer in elkaar zetten...
Maar ik wilde nog wel even alle nieuwe zwangeren feliciteren (wat zijn er veel bijgekomen

!!)... dus bij deze: gefeliciteerd allemaal!
Floria, sterkte!

Hopelijk valt het allemaal mee...
Miss_Sly, ik kan me je reactie op je zusje goed voorstellen.... En een meisje voor jou... dat denk ik ook

Verder ook nog geen nieuws van DJMO en Dakota dus... He, een datum drieling zit er nog steeds in dus... Nog een voorkeur voor een datum?
Oh en Dakota wat fijn dat je je nog steeds zo goed voelt.. wie had gedacht dat je het toch nog zo lang uit zou zingen een paar weken terug!! Super!
En ja... ik ken ook mensen die een instelling hebben van 'ik ben zwanger, dus ik ben misselijk en heel zielig...'

.
Zwanger zijn is geen ziekte...! Maar goed, over iemands werk kan ik niet oordelen en dat doe ik dan ook maar niet...