abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64030333
nooit!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 15 december 2008 @ 14:14:05 #52
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64030668
Die lui zijn gek!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 15 december 2008 @ 14:19:26 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64030779
Floria, heel veel sterkte, hopelijk valt het mee!

Nummer_Zoveel, wat fijn dat alles goed was!

MeNicole, ik snap ze wel hoor.
Je bent zwanger en misselijk... nauwelijks schokkend te noemen en eigenlijk al raar dat je je daarvoor ziek meldt. Althans... je bent niet de enige en zolang je niet in het ziekenhuis ligt kan ik me voorstellen dat ze gewoon willen dat je daarheen komt. Het zou wat zijn zeg, als iedereen er zo over dacht!
Ik zou als ik jou was gewoon gaan, mss heb je nog wel eens wat goowill van ze nodig aan het eind van de zwangerschap, dan zou ik me niet nu al als een verwend nest gaan gedragen.
  maandag 15 december 2008 @ 14:20:10 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64030797
En dat zelf wroeten en olie en weetikveel is gewoon superongezond. Wat lopen er toch een gestoorde mensen rond zeg.
pi_64030839
Zitten mekkeren op een topic van 3 jaar oud
Kom je ook alleen maar als je zit te googlen op "bevalling opwekken" volgens mij.
En er is er hier maar net eentje weg die ook met 34w al genoeg had van het wachten (al deed die gelukkig geen rare dingen om het zelf op te wekken) en ze was ook de eerste niet in dit topic/in fok oud die er al zo vroeg genoeg van had .
Maar ontopic: ik snap ook niet wat er zo lastig is aan een zwangerschap uitdoen...waarom al die trukken bovenhalen in de hoop dat één van die bakerpraatjes de boel op gang zal helpen?
pi_64030840
Hmmz, ik heb op mn werk ook vaak boven het toilet gehangen. Ik vind/vond het geen reden om thuis te blijven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64030882

[ Bericht 60% gewijzigd door MeNicole op 15-12-2008 14:49:53 ]
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 15 december 2008 @ 14:29:02 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_64030967
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Hmmz, ik heb op mn werk ook vaak boven het toilet gehangen. Ik vind/vond het geen reden om thuis te blijven.
Ik heb regelmatig op kantoor boven het toilet gehangen, maar ben pas thuis gebleven toen de gyn dat aanraadde.
MeNicole, kan je niet een buurvrouw vragen om je te brengen naar de arbo-arts? Daarnaast is het misschien verstandig om andere werkzaamheden te vragen als je dit niet kunt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64030969
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef Iksje het volgende:
Kom je ook alleen maar als je zit te googlen op "bevalling opwekken" volgens mij.En er is er hier maar net eentje weg die ook met 34w al genoeg had van het wachten (al deed die gelukkig geen rare dingen om het zelf op te wekken) en ze was ook de eerste niet in dit topic/in fok oud die er al zo vroeg genoeg van had .
Maar ontopic: ik snap ook niet wat er zo lastig is aan een zwangerschap uitdoen...waarom al die trukken bovenhalen in de hoop dat één van die bakerpraatjes de boel op gang zal helpen?
*grinnik* daar zit wat in, leg es uit Koot

Och, ik snap best dat je ongeduldig wordt van al het wachten en nieuwsgierig enzo, en ik denk dat het er stiekem ook wel een beetje bij hoort. De een "zeurt" er wat meer over dan de ander. Maar zolang er inderdaad geen idiote truken worden uitgehaald vind ik het prima.
Hou het maar gewoon bij douchen/in bad gaan als het rommelt of een potje sex. Laat de olijfolie en de breinaalden maar voor wat ze zijn
serieus hoe kóm je er toch op zeg... ik moet er ook niet aan denken om een fles olie leeg te lurken of een in mezelf te gaan zitten porren... dan wacht ik nog wel ff.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 december 2008 @ 14:32:25 #60
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_64031043
Die dames zijn echt niet wijs hoor om eerlijk te zeggen.

MeNicole het is misschien vervelend maar wel logisch vind ik het hoor! Zwanger zijn is een geen reden om aan de deur te komen als Arbo zijnde. Bij mij kwamen ze puur omdat ik een hartmonitor had maar er is ook duidelijk bij vermeld dat dit een uitzondering was omdat ze dan dagen bezig zijn met zwangeren dames controleren die denken dat ze beroerd zijn door de zwangerschap. (letterlijke woorden van de Arbo die hier wel kwam).
pi_64031065
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb regelmatig op kantoor boven het toilet gehangen, maar ben pas thuis gebleven toen de gyn dat aanraadde.
MeNicole, kan je niet een buurvrouw vragen om je te brengen naar de arbo-arts? Daarnaast is het misschien verstandig om andere werkzaamheden te vragen als je dit niet kunt.
Ja, dat is een ander verhaal. Maar ik kotste gewoon vaak mn ontbijt eruit, of de fristi (dat was het enige wat mijn maag enigzins verdroeg). 'S morgens was ik gewoon kotsmisselijk, tegen de middag ging het vaak wel wat beter. Natuurlijk voelde ik me zwaar kut. Maar he, het hoort er voor sommige gewoon bij.

Ik kreeg later wel een compliment dat ik mij tijdens mijn zwangerschap maar 2x een dag ziek had gemeld. Ik vond het heel lief van mijn collega's dat ze zich in te leven in mijn situatie. (allemaal mannen)
pi_64031069
Ik denk dat het ook wel n beetje afhanklijk is van het soort werk wat je doet. Heb je een vaste werkplek (bureau, pand what ever) dan is het redelijk te doen. Werk je bv in de zorg (ziekenhuis, thuiszorg, andere soort contactzorg) dan wordt het moeilijk. Met Rachel werkte ik in een cafe en in de thuiszorg, nou ik kan je garanderen dat je daar op geen van de plaatsen plezierig boven de wc hangt, en om er nou tegen te vechten met alle kans dat het dan op een ongewenste plek komt is ook niet echt ideaal denk ik
En sja definitie van misselijk... de een voelt zich vervelend op de maag en braakt iets en noemt dat misselijk en de ander gaat letterlijk over de nek bij de minste of geringste beweging en noemt dat misselijk. Tis net met pijn wat n ieder anders ervaart en zal noemen als je hem/haar er naar vraagt. En nee met deze zwangerschap ben ik niet aan het werk, en nee tis geen luiheid of niet willen.. was al voor deze zwangerschap thuis door andere omstandigheden.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64031072
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef Iksje het volgende:
Kom je ook alleen maar als je zit te googlen op "bevalling opwekken" volgens mij.
En er is er hier maar net eentje weg die ook met 34w al genoeg had van het wachten (al deed die gelukkig geen rare dingen om het zelf op te wekken) en ze was ook de eerste niet in dit topic/in fok oud die er al zo vroeg genoeg van had .
het gaat niet om hoe oud het topic is maar meer een voorbeeld van wat sommige vrouwen doen om de bevalling ' op te wekken'
En het feit dat je genoeg hebt van het wachten is ook geen excuus om die rare dingen te proberen.
en nee ik kwam op de website omdat ik zocht op ' strippen' en hoe dat in zijn werking gaat.
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 15 december 2008 @ 14:34:11 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64031086
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Als ik gewoon werk zou hebben waarbij ik rustig aan zou kunnen doen had ik ook wel gewoon gewerkt. Maar dat heb ik helaas niet. Moet veel en zwaar tillen en veel bukken enzo. En als je echt misselijk bent gaat dat gewoon niet. En dat ik met openbaarvervoer moet helpt er ook niet echt aan mee. En dan mijn werktijden ook niet (van 05:00 tot 09:00 of 06:00 tot 10:00).
En daarbij wil het het gewoon niet zovel laten komen als met Mikael toen. Toen ben ik ook steeds maar door gegaan.
Maar ze hebben nog niet gebeld en ze moeten zowiezo als ik woensdag een goede echo heb gehad met directe ingang ander werk zoeken omdat ik mijn eigen werk niet meer mag doen dan!!
Sorry, ik kom niet verder dan 'Het is wat...'

Echt hoor... Neem een taxi en zeik niet zo verschrikkelijk.
Juist als je het niet zo ver wil laten komen als de vorige keer moet je nu naar die bedrijfsarts gaan en kijken of je samen met hem/haar tot een werkbare oplossing kan komen.

Sorry, ik heb hier echt geen medelijden mee. Denk je nou echt dat je de enige bent die met het ov moet en dat soort dingen?
pi_64031119
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Troel het volgende:

[..]

[ Bericht 19% gewijzigd door MeNicole op 15-12-2008 14:48:52 ]
Liefde
  maandag 15 december 2008 @ 14:36:10 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_64031131
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Juist als je het niet zo ver wil laten komen als de vorige keer moet je nu naar die bedrijfsarts gaan en kijken of je samen met hem/haar tot een werkbare oplossing kan komen.

Sorry, ik heb hier echt geen medelijden mee. Denk je nou echt dat je de enige bent die met het ov moet en dat soort dingen?
the drama

zou EG zeggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 december 2008 @ 14:36:44 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64031143
Oh, en even duidelijk maken... Ziek is ziek, ben ik helemaal voor, en als je dan thuis wil blijven prima, maar ga dan niet de primadonna uit hangen en niet mee werken aan controles die gewoon standaard zijn.
Als je echt niet kan werken vindt zo'n bedrijfsarts dat ook heus wel hoor.
  maandag 15 december 2008 @ 14:37:04 #68
219033 Mibos2
pi_64031160
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar ze hebben nog niet gebeld en ze moeten zowiezo als ik woensdag een goede echo heb gehad met directe ingang ander werk zoeken omdat ik mijn eigen werk niet meer mag doen dan!!
Waarom zou je na een goede echo in vredesnaam meteen ander werk moeten hebben dan? Ik moet weer even wennen aan het MeNicole's lezen...
pi_64031177
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:35 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik heb al een paar keer gevraagt of ze niet iets anders voor me hebben. Maar ze vinden dat niet nodig omdat ik nog maar zo kort zwanger ben. Terwijl de vorige keer (andere ledinggevende) me bijna niet binnen liet om te werken omdat ie het veel te gevaarlijk vond.
Verder wacht ik wel tot ze bellen. Misschien komen ze met een andere oplossing. Waar ik niet van uit ga want ik weet hoe ze daar zijn
En daar is nou een arbo arts voor.

Die zoekt een werkzame oplossing voor alle partijen. Maar ja jij vindt het blijkbaar teveel moeite om naar je afspraak te gaan, want dan moet je wel een uur met het ov.

Echt, je bent heus niet de enige zwangere die zich beroert voelt.
pi_64031270
HAHHA IK BEN BIJNA 39 WEKEN EN VOEL ME KEIGOEEEEEEED

wanna rub mah puppeh?!
  maandag 15 december 2008 @ 14:43:39 #71
219033 Mibos2
pi_64031320
Maar niet iedere leidinggevende werkt hetzelfde toch en verder sluit ik me helemaal aan bij de rest hoor!!! Je hebt al eisen voordat je uberhaupt jezelf om in jouw termen te blijven naar de Arbo toegesleept hebt want zo ziek ben je... Het is toch niet raar dat je op controle moet komen omdat je ziek gemeld bent? Heb zo'n hekel aan deze instelling...

Ik ben zielig, misselijk en zwanger dus ik eis ander werk na mijn goede echo want mijn oude leidinggevende deed dat ook en oja ik vertik het om met het OV te gaan. Blgghhh...
pi_64031353
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

goeiemorrege...
kusje dr op

@Koot
wacht maar! Jij gaat poepen tijdens je bevalling! en niet zomaar nee... spuitpoep!!
grapje. echt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64031360
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Mibos2 het volgende:
Maar niet iedere leidinggevende werkt hetzelfde toch en verder sluit ik me helemaal aan bij de rest hoor!!! Je hebt al eisen voordat je uberhaupt jezelf om in jouw termen te blijven naar de Arbo toegesleept hebt want zo ziek ben je... Het is toch niet raar dat je op controle moet komen omdat je ziek gemeld bent? Heb zo'n hekel aan deze instelling...

Ik ben zielig, misselijk en zwanger dus ik eis ander werk na mijn goede echo want mijn oude leidinggevende deed dat ook en oja ik vertik het om met het OV te gaan. Blgghhh...
Je bedoelt het type mens dat er alles voor over heeft om afgekeurd te worden en betaald thuis te zitten?

Die ken ik, ik heb er een spuughekel aan!
pi_64031394

[ Bericht 65% gewijzigd door MeNicole op 15-12-2008 14:49:22 ]
Liefde
pi_64031397
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

goeiemorrege...
kusje dr op

@Koot
wacht maar! Jij gaat poepen tijdens je bevalling! en niet zomaar nee... spuitpoep!!
grapje. echt!
Lach maar Huup, maar jij bent over 39 weken ook aan de beurt! Mwhoehahha, spuitpoep, kotst, gal, bloed... Uit alle gaten komt misschien wel iets.

Veel plezier met 39 weken uitkijken naar dit wonderlijke gebeuren.
  maandag 15 december 2008 @ 14:47:21 #76
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64031399
ach joh, wat kan die werkgever dat nou schelen. Tis maar voor 9 uurtjes per week.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64031429
Nu vind ik dit topic niet leuk meer
doei
wanna rub mah puppeh?!
pi_64031437
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Lach maar Huup, maar jij bent over 39 weken ook aan de beurt! Mwhoehahha, spuitpoep, kotst, gal, bloed... Uit alle gaten komt misschien wel iets.

Veel plezier met 39 weken uitkijken naar dit wonderlijke gebeuren.
35 weken en een beetje ja!

maar t was maar een grapje hoor Kootje ik geloof het namelijk wél dat het je op dat moment echt helemaal niets kan schelen omdat je alleen maar met dat kind bezig bent. En ik maak me er daarom ook niet druk om. Het hoort erbij, en och, je bent vast niet de eerste die over de VK heen poept
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64031512
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:02 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Jose81 is? Heeft al een paar dagen niet gepost. Nou post ze geloof ik niet heel veel, maar in een paar dagen kan veel gebeuren natuurlijk!
Ja... sorry ... ik kan het tempo hier gewoon niet bijhouden. Druk weekend gehad (visite gehad, zondag de hele dag weg), dus het kwam er gewoon niet van... Ik probeer trouwens wel dagelijks even bij te lezen en even te posten, maar soms lukt dat gewoon niet...

Hier verder geen bijzonderheden, hoor...! Alleen véél harde buiken, maar dat hoort erbij zo aan het eind. Verder waggelen we nog vrolijk rond...! Ik voel me prima en doe eigenlijk alles nog (behalve werken, haha). Maar vrijdag heb ik toch nog het hele huis gestofzuigd, een deel van de keuken opgeruimd, ben lekker uit eten geweest... ik vermaak me wel!

Ooh ja, wat wel is gebeurd; ik ben door het bed gezakt vorige week... Gelukkig staat het bed op klossen en kon het bed zo weer in elkaar zetten...

Maar ik wilde nog wel even alle nieuwe zwangeren feliciteren (wat zijn er veel bijgekomen !!)... dus bij deze: gefeliciteerd allemaal!

Floria, sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee...

Miss_Sly, ik kan me je reactie op je zusje goed voorstellen.... En een meisje voor jou... dat denk ik ook

Verder ook nog geen nieuws van DJMO en Dakota dus... He, een datum drieling zit er nog steeds in dus... Nog een voorkeur voor een datum?

Oh en Dakota wat fijn dat je je nog steeds zo goed voelt.. wie had gedacht dat je het toch nog zo lang uit zou zingen een paar weken terug!! Super!

En ja... ik ken ook mensen die een instelling hebben van 'ik ben zwanger, dus ik ben misselijk en heel zielig...' . Zwanger zijn is geen ziekte...! Maar goed, over iemands werk kan ik niet oordelen en dat doe ik dan ook maar niet...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 15 december 2008 @ 14:52:47 #80
238340 Lensdopje
Verwijder voor gebruik...
pi_64031526
De eerste afspraak is gepland, ik krijg een vragenformulier opgestuurd wat ik ingevuld mee moet nemen.

Het voelt echt echt En raar En toch onwerkelijk
pi_64031542
Hey je bent er! Fijn dat het goed gaat nog met je
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 december 2008 @ 14:54:05 #82
219033 Mibos2
pi_64031562
En nadat je je post weer hebt gehaald (heel handig ik was nog aan het reageren erop) wilde ik vragen tot wat voor oplossing ze dan denken te komen?

Het komt nu zo over van ik wil dat en zus en zo maar ik doe toch lekker geen moeite.

Ticootje je beschrijft precies wat ik bedoelde...

Dakoot jij gaat gewoon overtijd lopen hoor!!!

Alle nieuwe mama's in spe welkom hier!
pi_64031573
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Hey je bent er! Fijn dat het goed gaat nog met je
Dank je
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 15 december 2008 @ 14:54:49 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64031580
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:41 schreef Dakota het volgende:
HAHHA IK BEN BIJNA 39 WEKEN EN VOEL ME KEIGOEEEEEEED

You go girl!

Oh wacht, er moeten nog 2 mensen aan de OP toegevoegd geloof ik. Teruglezen gaat voor de data...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 december 2008 @ 15:03:21 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64031768
te laat BE dat had ik al gedaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 15:03:21 #86
43556 miss_dynastie
pi_64031769
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en even duidelijk maken... Ziek is ziek, ben ik helemaal voor, en als je dan thuis wil blijven prima, maar ga dan niet de primadonna uit hangen en niet mee werken aan controles die gewoon standaard zijn.
Als je echt niet kan werken vindt zo'n bedrijfsarts dat ook heus wel hoor.
Nou ja, ik geef heel eerlijk toe, als ik zo'n eind zou kunnen reizen, zou ik ook kunnen werken. Mijn schoonvader kreeg ook ooit bij een controle te horen: als je dan zo ziek bent, waarom kun je dan wel een uur reizen? Maar ik zou wel direct informeren naar ander werk, dat dan weer wel.
pi_64031801
Floria, hopelijk valt het mee

Worteltjestaart, welkom. Dat is al gauw eind janauri!

Estrys, beterschap!

Lensdopje, welkom!

Tjonge wat veel augustus zwangeren, ik kom woensdag wel met een datum als de echo goed is (begin augustus).
Fake it till you make it...
pi_64031830
pi_64031921
haha, dank ik had hem al wel eens gelezen (kan dat? dat ie eerder voorbij is gekomen?) hij was erg leuk, ga hem opslaan en binnenkort es aan lief laten lezen denk k
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 december 2008 @ 15:13:05 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64031987
oh jose, geen voorkeur, maar gewoon zo snel mogelijk
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64032410
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Wat is de tip om die misselijkheid beetje tegen te gaan?
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 december 2008 @ 15:34:22 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64032452
ik dronk wel kippenbouillon Bar .. dat hielp mij wel iets..

pi_64032463
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
Voordat je opstaat een crackertje...

Bij mij hielp eigenlijk niets.
  maandag 15 december 2008 @ 15:45:40 #94
108648 cattie
lieve moeder
pi_64032753
Het enige wat bij mij hielp tegen de misselijkheid was de hele dag door kleine beetjes eten. En winegums.
pi_64032859
vanille vla hielp/helpt bij mij enorm mja k ben ook n raar geval want ik wil alleen maar warme vanille vla *bloos*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64032883
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef maffemuts het volgende:
vanille vla hielp/helpt bij mij enorm mja k ben ook n raar geval want ik wil alleen maar warme vanille vla *bloos*
Met een beetje melk.
pi_64033088
meestal post ik niet hier. maar cola hielp soms een beetje tegen de misselijkheid. gewone cola he, niet van die dieetzooi, gewoon met allehande troep erin (dus niet teveel ervan drinken)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64033159
vanillevla en cola eens proberen gaat, dank je wel alvast.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64034106
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Bij mij hielp/helpt niets

Maar natuurlijk hoop ik dat dat voor jou anders is!
pi_64034125
Ohja, en alle nieuwe zwangeren en aankomende papa's: Gefeliciteerd De lijst van 2009 wordt echt gigantisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')