Ik heb regelmatig op kantoor boven het toilet gehangen, maar ben pas thuis gebleven toen de gyn dat aanraadde.quote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Hmmz, ik heb op mn werk ook vaak boven het toilet gehangen. Ik vind/vond het geen reden om thuis te blijven.
*grinnik* daar zit wat in, leg es uit Kootquote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef Iksje het volgende:
Zitten mekkeren op een topic van 3 jaar oud![]()
Kom je ook alleen maar als je zit te googlen op "bevalling opwekken" volgens mij.En er is er hier maar net eentje weg die ook met 34w al genoeg had van het wachten (al deed die gelukkig geen rare dingen om het zelf op te wekken) en ze was ook de eerste niet in dit topic/in fok oud die er al zo vroeg genoeg van had .![]()
Maar ontopic: ik snap ook niet wat er zo lastig is aan een zwangerschap uitdoen...waarom al die trukken bovenhalen in de hoop dat één van die bakerpraatjes de boel op gang zal helpen?
Ja, dat is een ander verhaal. Maar ik kotste gewoon vaak mn ontbijt eruit, of de fristi (dat was het enige wat mijn maag enigzins verdroeg). 'S morgens was ik gewoon kotsmisselijk, tegen de middag ging het vaak wel wat beter. Natuurlijk voelde ik me zwaar kut. Maar he, het hoort er voor sommige gewoon bij.quote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig op kantoor boven het toilet gehangen, maar ben pas thuis gebleven toen de gyn dat aanraadde.
MeNicole, kan je niet een buurvrouw vragen om je te brengen naar de arbo-arts? Daarnaast is het misschien verstandig om andere werkzaamheden te vragen als je dit niet kunt.
het gaat niet om hoe oud het topic is maar meer een voorbeeld van wat sommige vrouwen doen om de bevalling ' op te wekken'quote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef Iksje het volgende:
Zitten mekkeren op een topic van 3 jaar oud![]()
Kom je ook alleen maar als je zit te googlen op "bevalling opwekken" volgens mij.
En er is er hier maar net eentje weg die ook met 34w al genoeg had van het wachten (al deed die gelukkig geen rare dingen om het zelf op te wekken) en ze was ook de eerste niet in dit topic/in fok oud die er al zo vroeg genoeg van had .![]()
Maar ontopic: ik snap ook niet wat er zo lastig is aan een zwangerschap uitdoen...waarom al die trukken bovenhalen in de hoop dat één van die bakerpraatjes de boel op gang zal helpen?
Sorry, ik kom niet verder dan 'Het is wat...'quote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als ik gewoon werk zou hebben waarbij ik rustig aan zou kunnen doen had ik ook wel gewoon gewerkt. Maar dat heb ik helaas niet. Moet veel en zwaar tillen en veel bukken enzo. En als je echt misselijk bent gaat dat gewoon niet. En dat ik met openbaarvervoer moet helpt er ook niet echt aan mee. En dan mijn werktijden ook niet (van 05:00 tot 09:00 of 06:00 tot 10:00).
En daarbij wil het het gewoon niet zovel laten komen als met Mikael toen. Toen ben ik ook steeds maar door gegaan.
Maar ze hebben nog niet gebeld en ze moeten zowiezo als ik woensdag een goede echo heb gehad met directe ingang ander werk zoeken omdat ik mijn eigen werk niet meer mag doen dan!!
quote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig op kantoor boven het toilet gehangen, maar ben pas thuis gebleven toen de gyn dat aanraadde.
MeNicole, kan je niet een buurvrouw vragen om je te brengen naar de arbo-arts? Daarnaast is het misschien verstandig om andere werkzaamheden te vragen als je dit niet kunt.
the dramaquote:Op maandag 15 december 2008 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik kom niet verder dan 'Het is wat...'
Echt hoor... Neem een taxi en zeik niet zo verschrikkelijk.
Juist als je het niet zo ver wil laten komen als de vorige keer moet je nu naar die bedrijfsarts gaan en kijken of je samen met hem/haar tot een werkbare oplossing kan komen.
Sorry, ik heb hier echt geen medelijden mee. Denk je nou echt dat je de enige bent die met het ov moet en dat soort dingen?
Waarom zou je na een goede echo in vredesnaam meteen ander werk moeten hebben dan? Ik moet weer even wennen aan het MeNicole's lezen...quote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar ze hebben nog niet gebeld en ze moeten zowiezo als ik woensdag een goede echo heb gehad met directe ingang ander werk zoeken omdat ik mijn eigen werk niet meer mag doen dan!!
En daar is nou een arbo arts voor.quote:Op maandag 15 december 2008 14:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagt of ze niet iets anders voor me hebben. Maar ze vinden dat niet nodig omdat ik nog maar zo kort zwanger ben. Terwijl de vorige keer (andere ledinggevende) me bijna niet binnen liet om te werken omdat ie het veel te gevaarlijk vond.
Verder wacht ik wel tot ze bellen. Misschien komen ze met een andere oplossing. Waar ik niet van uit ga want ik weet hoe ze daar zijn
goeiemorrege...quote:Op maandag 15 december 2008 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik kom niet verder dan 'Het is wat...'
Echt hoor... Neem een taxi en zeik niet zo verschrikkelijk.
Juist als je het niet zo ver wil laten komen als de vorige keer moet je nu naar die bedrijfsarts gaan en kijken of je samen met hem/haar tot een werkbare oplossing kan komen.
Sorry, ik heb hier echt geen medelijden mee. Denk je nou echt dat je de enige bent die met het ov moet en dat soort dingen?
Je bedoelt het type mens dat er alles voor over heeft om afgekeurd te worden en betaald thuis te zitten?quote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Mibos2 het volgende:
Maar niet iedere leidinggevende werkt hetzelfde toch en verder sluit ik me helemaal aan bij de rest hoor!!! Je hebt al eisen voordat je uberhaupt jezelf om in jouw termen te blijven naar de Arbo toegesleept hebt want zo ziek ben je... Het is toch niet raar dat je op controle moet komen omdat je ziek gemeld bent? Heb zo'n hekel aan deze instelling...
Ik ben zielig, misselijk en zwanger dus ik eis ander werk na mijn goede echo want mijn oude leidinggevende deed dat ook en oja ik vertik het om met het OV te gaan. Blgghhh...
Lach maar Huup, maar jij bent over 39 weken ook aan de beurt! Mwhoehahha, spuitpoep, kotst, gal, bloed... Uit alle gaten komt misschien wel iets.quote:Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goeiemorrege...![]()
kusje dr op![]()
@Koot![]()
wacht maar! Jij gaat poepen tijdens je bevalling! en niet zomaar nee... spuitpoep!!![]()
grapje. echt!
35 weken en een beetje ja!quote:Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lach maar Huup, maar jij bent over 39 weken ook aan de beurt! Mwhoehahha, spuitpoep, kotst, gal, bloed... Uit alle gaten komt misschien wel iets.
Veel plezier met 39 weken uitkijken naar dit wonderlijke gebeuren.
Ja... sorryquote:Op maandag 15 december 2008 09:02 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Jose81 is? Heeft al een paar dagen niet gepost. Nou post ze geloof ik niet heel veel, maar in een paar dagen kan veel gebeuren natuurlijk!
Dank jequote:Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Hey je bent er! Fijn dat het goed gaat nog met je![]()
You go girl!quote:Op maandag 15 december 2008 14:41 schreef Dakota het volgende:
HAHHA IK BEN BIJNA 39 WEKEN EN VOEL ME KEIGOEEEEEEED
Nou ja, ik geef heel eerlijk toe, als ik zo'n eind zou kunnen reizen, zou ik ook kunnen werken. Mijn schoonvader kreeg ook ooit bij een controle te horen: als je dan zo ziek bent, waarom kun je dan wel een uur reizen? Maar ik zou wel direct informeren naar ander werk, dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en even duidelijk maken... Ziek is ziek, ben ik helemaal voor, en als je dan thuis wil blijven prima, maar ga dan niet de primadonna uit hangen en niet mee werken aan controles die gewoon standaard zijn.
Als je echt niet kan werken vindt zo'n bedrijfsarts dat ook heus wel hoor.
Voordat je opstaat een crackertje...quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Wat is de tip om die misselijkheid beetje tegen te gaan?
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
Met een beetje melk.quote:Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef maffemuts het volgende:
vanille vla hielp/helpt bij mij enorm mja k ben ook n raar geval want ik wil alleen maar warme vanille vla *bloos*
Bij mij hielp/helpt nietsquote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Wat is de tip om die misselijkheid beetje tegen te gaan?
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |