Alle nieuwe zwangeren/papa's welkom hiero, ik hoop dat de komende weken/maanden een leuke tijd voor jullie zal worden
Dakota, tjee een fles olijfolie zuipen

ik ben doorgaans al gewoon aan de race dus lijkt me geen straks plan dan komt die baby straks uit mijn anus ipv het andere gaatje
Tja MeNicole ik ben ook zo van ziek is ziek hoor maar het lijkt me in jou bestwil als je naar die bedrijfsarts toe gaat ze zijn vaak (niet allemaal) heel ruimdenkend en zoeken echt met je naar een oplossing zeker omdat de misselijkheid vaak van tijdelijke aard is.
Ik kon ook niets binnenhouden tot de klok 13.00 uur had geslagen en het enige dat met een aantal weekjes heeft geholpen waren tabletjes van de huisarts.
En voor de dames die ook moeten kotsen.... chocopops met melk glijd er lekker uit

kost je weinig moeite en energie
Gelukkig nu nog maar 2x hoeven spugen dus ik ben blij dat het in dat opzicht iets anders is als vorige keer.
Al moet ik zeggen dat ik met liefde wederom tot week 26 had lopen braken als al het andere ermee verdween als sneeuw voor de zon. Lichamelijk voel ik me nu namelijk top.... behalve dan tussen de oren en daar kan ik net ff wat minder goed mee dealen. Ach ja hopelijk vliegen de komende weken voorbij en dan kan ik misschien de schade enigszins inhalen
DJMO je hebt NU honger? je post al dagen niets anders al wat je nu wel weer eens niet gaat eten!
Kop in het zand techniek ofzo
Ik heb eigenlijk bijna nergens trek in en zeker niet in warm eten, broodjes met lekker beleg dan weer wel

kheb manlief van de week wel laten beloven dat we binnenkort naar de Burger King gaan, 1x in de zoveel tijd wil ik gewoon junkfood
Verder niet veel nieuws aan de horizon woensdag naar de gyn toe hopelijk krijgen we deze keer wel eens een schattige echo foto heb nu namelijk een reeks van 9 stuks ofzo met iedere keer alleen de dwarsdoorsnede van het hoofdje, of mijn kind is niet fotogeniek of de gyn kent de knopjes voor de foto niet zo goed, ach ja boeien.