abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64042700
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:29 schreef DJMO het volgende:
ziekenhuisverhaal hier, moet er nu heen
ohhh! sterkte!
*knufs* tussen de weeen door
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 15 december 2008 @ 21:58:56 #152
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64042714
Heel veel succes DJMO!!!!
pi_64042821
Oe DJMO Zet 'm op!
pi_64042947
Succes DJMO hopen dat het het echte werk is en je niet al te lang hoeft te wachten !!

Nou Dakota nu kan je wachten op een "vers" ervaringsverhaal met het persen en ehhm... want DJMO heeft nog niet zolang geleden uitgebreid zitten eten
Mama van Isa en Ties
  maandag 15 december 2008 @ 22:09:25 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_64043107
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:29 schreef DJMO het volgende:
ziekenhuisverhaal hier, moet er nu heen
Heel veel succes DJMO!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64043220
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef marlieske het volgende:
Succes DJMO hopen dat het het echte werk is en je niet al te lang hoeft te wachten !!

Nou Dakota nu kan je wachten op een "vers" ervaringsverhaal met het persen en ehhm... want DJMO heeft nog niet zolang geleden uitgebreid zitten eten

persen persen persen... jaaaa, ik zie het varkenslapje al!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64043353
Zet `m op DJMO!
pi_64043542
Spannend DJMO!
  maandag 15 december 2008 @ 22:23:47 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64043605
DJMO succes!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64043675
DJMO, zet em op voor als je ze nodig hebt!
Fake it till you make it...
  maandag 15 december 2008 @ 23:30:12 #161
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64045585
ow wat spannend DJMO!!! Succes!
No more games, no more drama...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 december 2008 @ 23:30:18 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64045587
helaas lieverds.. ik had eigenlijk johan willen laten posten dat ik bevallen was, maar het is nog niet zo... ik heb een half uur aan een hartfilmpje gelegen, dat was prima in orde verder, bloeddruk was 120 over 80 ook niets op aan te merken.. het zijn "gewoon" hele pijnlijke voorweeën geweest, en die zijn nog steeds bezig (in het ziekenhuis minder dan thuis). alles bij elkaar had het er wel voor gezorgd dat de hele boel goed verweekt is, het kan dus ook met een uurtje gebeuren nu, maar kan ook nog makkelijk twee dagen duren. ik heb voor de nacht een onschuldig slaapmiddel meegekregen dat ik samen met twee paracetamol moet innemen om een beetje slaap te kunnen pakken. ( de harde buiken, het vele plassen en de rugklachten (dat die harde buiken doortrokken naar mijn rug was één van de redenen om me meteen te laten komen, ook dat ik zo'n snelle eerste bevalling had was er eentje, en voorzorg voor alles de laatste geloof ik) zodra het weer zo terug komt, moet ik meteen weer bellen, en gelijk terugkomen. ze konden me nu iig niet houden... (dat inwendig onderzoek naar de baarmoedermond, is dat nou strippen?? vond het niet echt pijn doen, of komt dat doordat hij nog naar achteren lag, maar wel goed verweekt is???)

ik ga nog een douche nemen (ook een tip van de gyn) en dan die zooi innemen, hopen dat ik een beetje slaap..

dank jullie wel allemaal
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 15 december 2008 @ 23:32:50 #163
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64045662
nou DJMO evengoed spannend dus, het is dus toch voorwerk.
probeer inderdaad maar lekker je rust te pakken nu dan
No more games, no more drama...
pi_64046142
bah, balen DJMO! Hoopte voor je dat het door zou zetten....
pi_64046854
Floria; heel veel sterkte! Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Alle nieuwe mensen hier gefeliciteerd en welkom
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:30 schreef DJMO het volgende:
het kan dus ook met een uurtje gebeuren nu, maar kan ook nog makkelijk twee dagen duren.
Ik hoop dat het snel doorzet DJMO Ik gooi er alvast een tegenaan!

Ik heb vandaag een groei-echo gehad en alles zag er goed uit. (Ik ben verder echt de nuchterheid zelve maar door alle dingen met m'n nieren en operaties was ik toch wel even blij dat er nu ook dingen gemeten werden). Alleen de buikomvang was iets kleiner dan "gemiddeld", maar alsnog binnen de curve, dus prima. Verder weer een hoop gedoe bij de gyn, die werkelijk niks uit m'n dossier leest of van op de hoogte is. Ik wilde nog wat dingen over medicatie overleggen (hiervoor zou ze al 2 keer iets navragen bij een kinderarts betreft mijn medicijnen en de werking op de baby, elke keer was ze het vergeten... ondertussen dus 6 weken en 2 controles verder ) en ik kreeg een advies terwijl ze niks van m'n gezondheid verder lijkt te weten, dus ik laat dat mooi voor wat het is. (Advies van een gyn die niet je dossier leest en advies van een stagiairemeisje van 18 neem ik toch echt niet serieus) Ik ga morgen met m'n huisarts wat overleggen (die had een paar weken terug al wat voorgesteld en weet gewoon veel meer). Ik volg m'n eigen gevoel met wat het beste is, hoop dat het goed is De gyn laat ik voor wat het is, is de moeite niet waard om in discussie te gaan en verder heb ik haar alleen voor de controles nodig.

Ik ga morgen weer even bijlezen hier, die topics vliegen vol

[ Bericht 45% gewijzigd door Carmella op 16-12-2008 00:35:53 ]
pi_64048966
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:30 schreef DJMO het volgende:
helaas lieverds.. ik had eigenlijk johan willen laten posten dat ik bevallen was, maar het is nog niet zo... ik heb een half uur aan een hartfilmpje gelegen, dat was prima in orde verder, bloeddruk was 120 over 80 ook niets op aan te merken.. het zijn "gewoon" hele pijnlijke voorweeën geweest, en die zijn nog steeds bezig (in het ziekenhuis minder dan thuis). alles bij elkaar had het er wel voor gezorgd dat de hele boel goed verweekt is, het kan dus ook met een uurtje gebeuren nu, maar kan ook nog makkelijk twee dagen duren. ik heb voor de nacht een onschuldig slaapmiddel meegekregen dat ik samen met twee paracetamol moet innemen om een beetje slaap te kunnen pakken. ( de harde buiken, het vele plassen en de rugklachten (dat die harde buiken doortrokken naar mijn rug was één van de redenen om me meteen te laten komen, ook dat ik zo'n snelle eerste bevalling had was er eentje, en voorzorg voor alles de laatste geloof ik) zodra het weer zo terug komt, moet ik meteen weer bellen, en gelijk terugkomen. ze konden me nu iig niet houden... (dat inwendig onderzoek naar de baarmoedermond, is dat nou strippen?? vond het niet echt pijn doen, of komt dat doordat hij nog naar achteren lag, maar wel goed verweekt is???)

ik ga nog een douche nemen (ook een tip van de gyn) en dan die zooi innemen, hopen dat ik een beetje slaap..

dank jullie wel allemaal
Oeh ..ben benieuwd of het vandaag of morgen doorzet !

Hier ook sinds gisteren ontzettende menstruatieachtige krampen met random harde buiken, viel niet te timen maar het gaat nu al de hele nacht door, heb niet kunnen slapen, best kut.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64049016
hoe isset nu DJMO?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64049248
Hey wat jammer DJMO
wel fijn dat je een slaapmiddel hebt gekregen, je klonk de afgelopen paar dagen wel alsof je dat wel kon gebruiken ivm met je rug! Hopelijk zet het snel wél door en kunnen jullie je eigen kleine junior vast houden (en Yolanda ook!)

@Carmella, fijn dat de echo goed was maar wat naar dat je gyn nog steeds zo raar doet. Succes bij de huisarts, hopelijk wordt je daar meer wijs uit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64049323
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef MeNicole het volgende:

"Bedankt voor uw bijdrage" zullen we maar zeggen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64049384
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Thanks Vicky en Lois

Leuk issie he? Vond het ook wel tijd voor een ticker bij mijn naam, ik ben immers al 7w4d
Ik vind het wel geinig, wij zijn in juli de op het laatst lopenden. Ik ben benieuwd hoe we ons dan voelen!

We schelen ook maar 3 dagen ofzo, ik ben vandaag 8 weken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64049510
DJMO, heeft het vannacht nog wat gedaan?
pi_64049520
DJMO, ik hoop dat je geslapen hebt of gewoon al voor het echie bezig bent.

Carmella, fijn om te lezen dat de groei-echo er goed uit zag! Balen zo'n gyn die niet op de hoogte is van wat er in je dossier staat.

Dakota,
Fake it till you make it...
pi_64049522
Spannend dames! Succes ermee

Ik weet eindelijk weer wat binnen te houden sinds zondagavond dus dat is op zich een goed teken. Ben zo slap als wat maar goed, we gaan de goede kant op. Zat gisteren tegen uitdrogen aan, dus wat mij betreft mag de baby nog wel even blijven zitten. Heb het wel zwaar te halen deze laatste loodjes, eerst mn kaak en nu dit weer. Het valt me soms allemaal best zwaar maar hou me er maar aan vast dat er mensen zijn waarbij het veel minder gaat en dat ik nog in mijn handjes mag knijpen. Zo en nu mijn bedje weer in. Het schiet allemaal lekker op met klossen ophalen en geboortekaartje regelen wat ik begin deze week op de planning had staan. Maar goed.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64049528
dames, dat voorwerk is zo slopend als wat, sterkte! denk maar aan het resultaat

de andere dames natuurlijk ook
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 08:53:32 #175
5428 crew  miss_sly
pi_64049563
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 08:33 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik vind het wel geinig, wij zijn in juli de op het laatst lopenden. Ik ben benieuwd hoe we ons dan voelen!

We schelen ook maar 3 dagen ofzo, ik ben vandaag 8 weken.
Ik ben vrijdag acht weken, volgens eigen telling.
Ben ook benieuwd hoe het straks gaat, hoe lang we lopen, misschien dat we wel een datumtweeling kunnen maken
Maar voorlopig kijk ik nog niet zo ver vooruit, ik wil nu geneten van het nu
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')