Floria; heel veel sterkte! Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Alle nieuwe mensen hier gefeliciteerd en welkom
quote:
Ik hoop dat het snel doorzet DJMO

Ik gooi er alvast een

tegenaan!

Ik heb vandaag een groei-echo gehad en alles zag er goed uit. (Ik ben verder echt de nuchterheid zelve maar door alle dingen met m'n nieren en operaties was ik toch wel even blij dat er nu ook dingen gemeten werden). Alleen de buikomvang was iets kleiner dan "gemiddeld", maar alsnog binnen de curve, dus prima. Verder weer een hoop gedoe bij de gyn, die werkelijk niks uit m'n dossier leest of van op de hoogte is.

Ik wilde nog wat dingen over medicatie overleggen (hiervoor zou ze al 2 keer iets navragen bij een kinderarts betreft mijn medicijnen en de werking op de baby, elke keer was ze het vergeten... ondertussen dus 6 weken en 2 controles verder

) en ik kreeg een advies terwijl ze niks van m'n gezondheid verder lijkt te weten, dus ik laat dat mooi voor wat het is. (Advies van een gyn die niet je dossier leest en advies van een stagiairemeisje van 18 neem ik toch echt niet serieus) Ik ga morgen met m'n huisarts wat overleggen (die had een paar weken terug al wat voorgesteld en weet gewoon veel meer). Ik volg m'n eigen gevoel met wat het beste is, hoop dat het goed is

De gyn laat ik voor wat het is, is de moeite niet waard om in discussie te gaan en verder heb ik haar alleen voor de controles nodig.
Ik ga morgen weer even bijlezen hier, die topics vliegen vol
[ Bericht 45% gewijzigd door Carmella op 16-12-2008 00:35:53 ]