ik heb nog steeds geen afspraak gemaakt met de verloskundigequote:Op maandag 15 december 2008 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, heb je al iets van een datum inmiddels? Of je heb e nog geen echo gehad?
Je bent een mooie tuttebel!quote:Op maandag 15 december 2008 16:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen afspraak gemaakt met de verloskundige![]()
zal dat morgen maar eens gelijk doen, maar vind het nog zo spannend en eng, wat nu als er iets niet goed is ofzo, hoezo rare reden![]()
maar volgens de onlne gebeuren zou ik 8 augustus uitgerekend zijn Be
ook niet. Heb vandaag bijna 2 liter gedronken, maar die smaak is er nog steedsquote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, ik let wel op, hoor. Een van de redenen waarom ik momenteel niet heel veel post, want ik lig voornamelijk op bed bij te komen van het hoesten en uit te rusten
Kersjes, wat lijkt me dat naar, zo'n jeuksterkte ermee!
En veel drinken, Vicky, helpt dat nog?
Jaaa maar ik ben niet zoals de meestequote:Op maandag 15 december 2008 18:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent een mooie tuttebel!Nee hoor, ik snap je wel.
Maar het is wel grappig, want de meeste mensen hier kunnen niet wachten tot ze naar de vk kunnen!
spannendquote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef DJMO het volgende:
hier blijven de steken en harde buiken steeds regelmatiger terugkomen; zo frequent dat het me doet denken aan mijn eerste bevalling het enige verschil is dat ik er toen om vier uur smorgens wakker van werd... douchen helpt ook niet meer en pijnstillers wil ik nu niet innemen dat snap je wel... ik ga zo op bed liggen en kijken of het minder wordt, zo niet, ga ik er toch een klokje bij pakken en voorzichtig kijken naar de koffer die klaar staat ...
Dan zou ik die gewoon vergeten. Je kan positief testen met een ovu-test, maar ik kan me ook voorstellen dat het wel eens niet goed gaat.quote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef Lensdopje het volgende:
Hoe zit het nou met dat Ovulatietest als zwangerschapstest-gebruik gebeuren?
Afgelopen vrijdag heb ik getest met zo'n ovulatietest en die was positief, vandaag nog een keer, negatief, maar toch een overduidelijke zwanger op de CB digitaal.
hCG imiteert de werking van LH en kan daarom waar genomen worden door een ovulatie test.quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef Uhmmie het volgende:
maar ovulatietesten doe je toch VOOR je zwanger bent?
om te testen wanneer je vruchtbaar bent enzo
hmm apart.. didn't know thatquote:Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hCG imiteert de werking van LH en kan daarom waar genomen worden door een ovulatie test.
Andersom werkt het niet.
Daarom
Ik zou denk ik ook gewoon lekker uit gaan van je clear blue test hoor.
heel veel succes, bak maar een mooi mannekequote:
ohhh! sterkte!quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef marlieske het volgende:
Succes DJMO![]()
![]()
hopen dat het het echte werk is en je niet al te lang hoeft te wachten !!
Nou Dakota nu kan je wachten op een "vers" ervaringsverhaal met het persen en ehhm... want DJMO heeft nog niet zolang geleden uitgebreid zitten eten![]()
Ik hoop dat het snel doorzet DJMOquote:Op maandag 15 december 2008 23:30 schreef DJMO het volgende:
het kan dus ook met een uurtje gebeuren nu, maar kan ook nog makkelijk twee dagen duren.
Oeh ..ben benieuwd of het vandaag of morgen doorzetquote:Op maandag 15 december 2008 23:30 schreef DJMO het volgende:
helaas lieverds.. ik had eigenlijk johan willen laten posten dat ik bevallen was, maar het is nog niet zo... ik heb een half uur aan een hartfilmpje gelegen, dat was prima in orde verder, bloeddruk was 120 over 80 ook niets op aan te merken.. het zijn "gewoon" hele pijnlijke voorweeën geweest, en die zijn nog steeds bezig (in het ziekenhuis minder dan thuis). alles bij elkaar had het er wel voor gezorgd dat de hele boel goed verweekt is, het kan dus ook met een uurtje gebeuren nu, maar kan ook nog makkelijk twee dagen duren. ik heb voor de nacht een onschuldig slaapmiddel meegekregen dat ik samen met twee paracetamol moet innemen om een beetje slaap te kunnen pakken. ( de harde buiken, het vele plassen en de rugklachten (dat die harde buiken doortrokken naar mijn rug was één van de redenen om me meteen te laten komen, ook dat ik zo'n snelle eerste bevalling had was er eentje, en voorzorg voor alles de laatste geloof ik) zodra het weer zo terug komt, moet ik meteen weer bellen, en gelijk terugkomen. ze konden me nu iig niet houden... (dat inwendig onderzoek naar de baarmoedermond, is dat nou strippen?? vond het niet echt pijn doen, of komt dat doordat hij nog naar achteren lag, maar wel goed verweekt is???)
ik ga nog een douche nemen (ook een tip van de gyn) en dan die zooi innemen, hopen dat ik een beetje slaap..
dank jullie wel allemaal
"Bedankt voor uw bijdrage" zullen we maar zeggen?quote:
Ik vind het wel geinig, wij zijn in juli de op het laatst lopenden. Ik ben benieuwd hoe we ons dan voelen!quote:Op maandag 15 december 2008 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Thanks Vicky en Lois
Leuk issie he? Vond het ook wel tijd voor een ticker bij mijn naam, ik ben immers al 7w4d
Ik ben vrijdag acht weken, volgens eigen telling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig, wij zijn in juli de op het laatst lopenden. Ik ben benieuwd hoe we ons dan voelen!
We schelen ook maar 3 dagen ofzo, ik ben vandaag 8 weken.
Best leuk, een datumtweeling, maar het leukst zal het zijn als we eindelijk mama zijn! En ik geniet me suf nu, ben niet misselijk. Wel moe, maar goed, het is voor een mooi doel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag acht weken, volgens eigen telling.
Ben ook benieuwd hoe het straks gaat, hoe lang we lopen, misschien dat we wel een datumtweeling kunnen maken
Maar voorlopig kijk ik nog niet zo ver vooruit, ik wil nu geneten van het nu
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:22 schreef Dakota het volgende:
nee niet pufpuf..ik lig halfdood op de bank en ga zo maar eens proberen wat te slapen
Hee, wat grappig, dat is bij ons precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:24 schreef Carmella het volgende:
Ik heb vandaag een groei-echo gehad en alles zag er goed uit. (Ik ben verder echt de nuchterheid zelve maar door alle dingen met m'n nieren en operaties was ik toch wel even blij dat er nu ook dingen gemeten werden). Alleen de buikomvang was iets kleiner dan "gemiddeld", maar alsnog binnen de curve, dus prima.
Nee, nou, dat zei ik dus ook al.. maar nee, hoor... volgens sommigen is alles wat je doet in je huishouden 'nesteldrang'... dat wóórd alleen al!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Haha Jose, volgens mij is nestelen ook idd echt als je dat soort grappen om 3 uur 's nachts uit gaat halen, maar zo een keertje stofzuigen lijkt me niet overdreven toch?![]()
Lol, nee, die had je nog niet. Dat had ik ook toen ik zwanger was van Ruben. Belde mijn ouders op "ik heb twee streepjes gepiest"quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef Kersjes het volgende:
Goed, mijn familie weet dus sinds zondag dat ik zwanger ben.
Heeft nog wat voeten in de aarde gehad, mijn moeder pakte de posi test uit en had geen flauw idee waar ze naar zat te kijken! Mijn vader ook niet, maar mijn zusje vloog me om de nek en riep "Ik word weer tante!!"
Toen viel het kwartje pas, in "de tijd van mijn ouders" had je die testen nog niet (toch?)
dan moet je vragen of zij haar hele leven zwanger is, als ze normaal schoonmaken nesteldrang vind...quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Nee, nou, dat zei ik dus ook al.. maar nee, hoor... volgens sommigen is alles wat je doet in je huishouden 'nesteldrang'... dat wóórd alleen al!!
Ja, nou, inderdaad... dat bedoel ik dus!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:03 schreef DJMO het volgende:
dan moet je vragen of zij haar hele leven zwanger is, als ze normaal schoonmaken nesteldrang vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |