quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:00 schreef DJMO het volgende:carmella wat een domme domme doos is die gyn van jou zeg.. kan je echt geen ander vragen/krijgen??
Ik heb vannacht na zitten denken of ik niet beter kan switchen en ik ga morgen bellen om te kijken of ik een andere gyn kan krijgen.
Ik heb het nu 4 controles aangekeken en als ik nú nog moet gaan vertellen dat ik reuma heb, terwijl ze me 4 keer gezien heeft, en ik juist
daar vragen over had voorgelegd (bij 3 eerdere controles), dan begrijp ik niet hoe zij werkt.

Ze leest geen dossier kennelijk en als er straks meer dingen gebeuren wil ik niet bij een gyn lopen die er de kantjes vanaf loopt. Ze noteert ook niks, ze weet niet wat ik de vorige keer gezegd heb (en ik heb meestal amper vragen gehad). En als ze eindelijk iets nagevraagd heeft, dan is het pas na 3 keer, want de vorige 2 keren is ze het vergeten. Terwijl het dus om medicatie gaat die ik gebruik, wat dus een belangrijke vraag was.
Ik voel me nu een zeikerd, maar uit jullie verhalen hier weet ik dat dit gewoon anders hoort te zijn.
Dat ze nooit de tijd neemt en binnen 30 seconden de kamer verlaat boeide me tot nu toe niet zo, omdat ik ook begrijp dat ze het allemaal druk hebben daar. Zolang ze maar wel in die halve minuut vragen beantwoordde en wist wat ze deed.
Maar hoe kan ze nou niet inlezen waar ik voor kom? En wat ik eerder gevraagd heb? Het is toch normaal dat een gyn zich inleest als je langskomt of dat ter plekke even doet?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie nou vinden, het is toch logisch dat ik van gyn wil veranderen als ik er niks aan heb? (En m'n huisarts zegt ook weer dat ik toch écht met die vragen bij haar moet zijn, dus zo kom ik geen stap verder... )