abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64054408
ow bedrust lijkt me echt heel vervelend! Veel succes daarmee Floria.

Kreeg net een telefoontje van een collega die thuis zit na een knieoperatie, dat ze me eigenlijk wel verwacht had gisteren. Blijkt er een afscheidslunch voor een collega te zijn geweest, nou heb ik vorige week wel twee keer een collega gesproken over tekst in een soort van boekje voor die collega en heb ik gisterochtend nog 2 andere collega's gesproken en niemand die iets zegt over een lunch.
ik ben nog geen drie weken met verlof (er werken overigens maar 30 mensen bij dit bedrijf waarvan er 2 dus nu thuis zitten) Nou ga ik donderdag echt niet leuk lopen doen op de kerstborrel en denk dat ik na mijn verlof eens mooi op zoek ga naar ander werk. Vind het gewoon onfatsoenlijk. Nou ja genoeg niet zwanger gerelateerd geklaag, ik ga eens een drink bouillon maken, eens kijken of het slappe gevoel wat afneemt.

Dames succes met bevallen en zwangeren Heerlijk dat lange lijstje van 2009
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:58:37 #202
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64054889
DJMO spannend hoor! Hoop dat het nu snel gaat gebeuren.

Kersjes, wij hadden hier hetzelfde. Anna liep met de test naar mijn ouders...."Ah Anna wat heb je daar? Een bestekje? Ga de lepel maar naar de keuken brengen " En toen viel het kwartje bij mijn pa. Die was gelijk hysterisch enthousiast. En mijn moeder nog: "ja maar ja maar die hadden wij vroeger niet!"
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:00:27 #203
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64054927
Estrys, wat flauw dat ze niks gezegd hebben! Om je na 3 weken al te "vergeten" is gewoon stom.

Floria, kan je niet iemand eropuit sturen voor een metertje of wat aan boeken? Of een leuke DVD-box ofzo?

En over nesteldrang gesproken: daar kan ik wel wat van gebruiken, het huis is een bende en ik heb geen zin. Dus stuur de schoonmaakrkiebels mijn kant maar op!
.... met gevoel voor drama....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2008 @ 13:16:08 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64055317
je mag de mijne hebben kersjes .. mag ik dan een beetje slaap van jou hebben???

* DJMO stuurt de schoonmaakdrang naar kersjes toe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64055385
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Kersjes het volgende:

En over nesteldrang gesproken: daar kan ik wel wat van gebruiken, het huis is een bende en ik heb geen zin. Dus stuur de schoonmaakrkiebels mijn kant maar op!
Ik weet wat beters: ik stuur mijn moeder met haar schoonmaakdrang jouw kant op. Ze is wel heel precies, maar doet veel voor weinig
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:34:28 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64055804
Floria, wat vervelend dat je nu volledige bedrust hebt.... dat lijkt me helemaal niets. Ik hoop voor je dat de baby snel geboren gaat worden... sterkte!!

Nesteldrang ken ik niet echt hoor, ik wil het wel wat meer opgeruimd hebben, maar echt poetsen enz. daar heb ik echt geen zin in. Ik ga zo lekker tv kijken en ik moet nog kerstkaarten schrijven....
Make love, not war ☮
pi_64055811
Hier net urine ingeleverd bij de dokter. Ben in minder dan een week bijna 5 kilo afgevallen. Nu gaat ie kijken of mijn nieren wel doen wat ze moeten doen. Moet nu van de zetpillen dubbele dosis innemen!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_64055850
Hè get Nicole, das wel een beetje teveel gewichtsverlies in 1 keer zo.
Hopelijk is er niets aan de hand en voel je je snel weer beter!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64056070
Oei, MeNicole, dat klinkt inderdaad niet zo best! 5 kilo is wel heel veel....! Ben benieuwd wat eruit komt...! Sterkte in ieder geval...

Schande, ben nog stééds niet in de keuken begonnen... heb net een fotosessie met de hond gedaan
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:48:42 #210
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64056161
Bah MeNicole, dat klinkt niet fijn.
Hopelkijk slaan de medicijnen snel aan en is het allemaal vals alarm!

Memmel, ik ben benieuwd waar onze kinders later mee aan komen zetten! Dan zijn de huidige dipsticks waarschijnlijk enorm ouderwets

Dank voor het aanbod Estrys, kan ze ook tandjeskrijgende dreumessen aan die al
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:56:42 #211
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_64056386
Mag ik misschien ook in het lijstje? Datum is tot nu toe 11 juli, maar vrijdag de eerste afspraak bij VK (want ik denk dat die datum niet klopt)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:58:46 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64056427
Ik ga je erbij zetten. Welkom!
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:01:02 #213
238474 Jeetjejom
pi_64056490
Dank je..... Hopelijk kan ik hier ook af en toe mijn steentje bijdragen, ben namelijk wel al heel lang mee aan het lezen... Wilde eerst in rammelaarstopic posten, maar toen was Eis (Echtegenoot in spe) het al met me eens dat het tijd werd, toen wilde ik naar wachten op het tweede streepje, maar dat was eigenlijk ook al meteen raak
Jouw warmte is genoeg
  Jubileum moderator dinsdag 16 december 2008 @ 14:02:24 #214
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64056539
Welkom Jeetjejom, gelukkig duurt een zwangerschap wel 40 weken anders ging je hier ook gelijk weer weg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:03:24 #215
238474 Jeetjejom
pi_64056568
Das toch zeker niet mijn bedoeling!
Jouw warmte is genoeg
pi_64056581
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Mag ik misschien ook in het lijstje? Datum is tot nu toe 11 juli, maar vrijdag de eerste afspraak bij VK (want ik denk dat die datum niet klopt)
Gefeliciteerd hoor!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2008 @ 14:04:54 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64056613
gefeliciteerd jeetjejom
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64056633
Gefeliciteerd! En welkom
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64056666
welkom nieuw-zwangeren

wat is de lijst voor 2009 lang zeg! al 51

DJMO en Dakota succes met de zware laatste loodjes!

Ik heb net een afspraak gemaakt met de verloskundige 8 januari mag ik er heen
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:11:23 #220
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64056784
Jeetje wat een streepjes regen hier!
Leuke verhalen kersjes en Memmel!
Menicole, das balen zeg! In ben in het begin ook echt kilo's afgevallen van de misselijkheid. In een week ook 4 kilo, maar dat was vooral vocht. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt. Gelukje is wel dat ik nu nog steeds lichter ben dan voor de zwangerschap

Mag ik ook schoonmaak moeders hebben? Nestel drang is mij vreemd en iedereen die roept dat stofzuigen nesteldrang is is gek. Mensen willen je graag in hokjes stoppen, hé. Het huis is netjes maarrrrr het kan altijd beter!

Thanks voor jullie berichtjes, het is alleen niet dat ik goed nieuws heb gekregen maar simpelweg niet het slechtste nieuws. Een nuance en zeker een gevoelsmatig verschil.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64056825
Ach ik ben er ook niet bang voor dat er iets aan de hand is. Bij de eerste viel ik ook 10 kilo af. Toen was ik na de bevalling lichter dan ervoor. Misschien nu ook wel weer. Enige verschil is nu dat ik veel eet en veel spuug. Bij de eerste at ik bijna niks maar spuugde ik wel heel veel.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2008 @ 14:18:42 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64057001
hey jongens als we zo hard blijven gaan kan ik niet meer in mijn eigen topic bevallen

pi_64057355
Ga dan gewoon bevallen in plaats van eten!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2008 @ 14:38:32 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64057455
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Ga dan gewoon bevallen in plaats van eten!
_! ik heb alleen een broodje ei op nog vandaag.. heb totaal geen honger (nog) alleen maar dorst en slaap...

dinsdag 16 december 2008 @ 14:40:00 #225
114177 Diaan73
pi_64057493
Jeetjejom welkom hier en van harte gefeliciteerd

Poeh he MeNicole, 5 kilo is toch wel veel. Ben benieuwd of er nog wat uit de test komt...
Make love, not war ☮
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:43:19 #226
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64057579
of zorg ervoor dat 428 opent
En alle nieuwe zwangeren welkom
Hier vannochtend VK gehad voor de dagelijkse controle (nou ja 2x in de week VK en 3 x gyn) Bloeddruk was wat hoog, eind vd middag komt ze terug. Gyn belde daarstraks ook nog even, als de waardes hoger zijn dan hij met de vk heeft afgesproken mag ik nadat de vk geweest is naar het ziekenhuis, zoniet mag ik morgen potje urine meenemen naar de gyn.
Afwachten dus weer...
*maffe wil 7e maand overslaan en gelijk door naar de 8e*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64057740
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:38 schreef DJMO het volgende:

[..]

_! ik heb alleen een broodje ei op nog vandaag.. heb totaal geen honger (nog) alleen maar dorst en slaap...
ga dan lekker slapen
hoe meer je nu uitrust hoe beter het zal gaan, echt waar!
*knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64058001
jeetje MeNicole, dat is aardig wat!

Jeetejom, welkom!

Volgens mij voel ik spook nu echt. Ik twijfel nog steeds, maar het afgelopen uur heb ik tot 3x toe hetzelfde gevoeld...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2008 @ 15:16:55 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64058449
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef simmu het volgende:

[..]

ga dan lekker slapen
hoe meer je nu uitrust hoe beter het zal gaan, echt waar!
*knufs*
ik heb net een warme (hete) douche genomen.. slapen lukt me echt niet .. beetje hangen op de bank is al waar ik toe kom.. en rondjes lopen, ik ben te onrustig en ongeduldig denk ik

knuff terug

maffe

pi_64058651
Mijn moeder kan zelf niet zoveel doen dus kreeg ik haar huishoudelijke hulp vanmorgen over de vloer. Het huis is nu zo schoon dat ik het met gemak bij kan houden
Wel handig zo'n hulp in huis want ik heb vanmorgen zelf ook van alles gedaan wat ik al tijden wilde doen. Stoffen bijvoorbeeld dat ging gepaard met de nodige harde buiken maar daar ben ik nu wel aan gewend.

Ik merk trouwens een groot verschil in hoeveel beweging ik voel tussen Onsje en Emma. Bij Emma lag mijn placenta aan de voorkant en voelde ik echt veel minder beweging dan nu.

Dakota en DJMO,
En dan was er nog iets met Raissa en maffemuts en???
sterkte iig voor wie het nodig heeft.
Oja Menicole, ik hoop dat er niks ernstigs is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:28:12 #231
238340 Lensdopje
Verwijder voor gebruik...
pi_64058827
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan zou ik die gewoon vergeten. Je kan positief testen met een ovu-test, maar ik kan me ook voorstellen dat het wel eens niet goed gaat.
Als de CB digitaal zwanger zegt dan zou ik me daar aan houden en die andere dingen weg mieteren!
Doe ik ook lekker, want de andere twee tests zeggen ook gewoon twee streepjes

Ik krijg ze trouwens met geen mogelijkheid op de foto zodat het streepjes zichtbaar is, ik ben veel te trillerig
pi_64059340
Floria, succes met rust houden. Hopelijk laat beeb niet al te lang op zich wachten.

Jeetjejom, welkom

MeNicole, das wel veel wat je bent afgevallen. Hopelijk alles goed.
Fake it till you make it...
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:55:53 #233
238340 Lensdopje
pi_64059751
Het is gelukt

pi_64059779
Overduidelijk.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:57:32 #235
114177 Diaan73
pi_64059799
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:56 schreef Ticootje het volgende:
Overduidelijk.

ik heb die van mij vandeweek ook nog even in de handen gehad, blijft toch ontroerend hoor
Make love, not war ☮
pi_64059886
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

ik heb die van mij vandeweek ook nog even in de handen gehad, blijft toch ontroerend hoor
ik kijk er nog regelmatig naar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64059915
Ik heb de mijne van het weekend pas weggegooid...
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:01:10 #238
238340 Lensdopje
pi_64059924
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dus ik kan ze maar beter bewaren in plaats van weggooien?

*duikt de vuilnisbak in*

Het grappige vind ik nog wel dat op de foto de streepjes minder duidelijk zijn dan in het echt en op de foto zijn ze toch duidelijk Gebruik je ook eens de Macrostand van je camera
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2008 @ 16:02:07 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64059966
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb de mijne van het weekend pas weggegooid...
die van mijn dochter zit in haar baby-album, die van junior komt er ook in ..

hij is mooi duidelijk lensdopje!!

pi_64059967
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:01 schreef Lensdopje het volgende:

[..]

Dus ik kan ze maar beter bewaren in plaats van weggooien?

*duikt de vuilnisbak in*

Het grappige vind ik nog wel dat op de foto de streepjes minder duidelijk zijn dan in het echt en op de foto zijn ze toch duidelijk Gebruik je ook eens de Macrostand van je camera
ik heb ze zelfs van Amber nog..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_64059969
Je moet er even een laagje nagellak overheen doen, dan blijf je het langer zien ja.
pi_64059990
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

die van mijn dochter zit in haar baby-album, die van junior komt er ook in ..

hij is mooi duidelijk lensdopje!!
Ik heb er nog een, die zit inderdaad in mijn zwangerdagboek.
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:05:58 #243
114177 Diaan73
pi_64060095
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik kijk er nog regelmatig naar
Dat deed ik in het begin ook, toen lagen ze ook beneden in de la. Ze liggen nu een paar weken al boven en kijk ik er toch minder vaak naar.

Ik ga die test van MvM in het babyboek plakken.... al ben ik ook van plan een digitaal babyboek te maken, maar daar kan ik wel een foto van de positieve test in laten plaatsen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:06:47 #244
114177 Diaan73
pi_64060137
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Je moet er even een laagje nagellak overheen doen, dan blijf je het langer zien ja.
Ook op die van MvM?
Make love, not war ☮
pi_64060160
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb net een warme (hete) douche genomen.. slapen lukt me echt niet .. beetje hangen op de bank is al waar ik toe kom.. en rondjes lopen, ik ben te onrustig en ongeduldig denk ik

knuff terug

maffe
Ik heb net een uur kunnen slapen (afgelopen nacht dus geen minuut kunnen slapen!) Net ook een hete douche genomen en drink nu een kopje warme melk met anijs om mijn buikje te kalmeren

mocht er nog wat losbarsten bij je DJMO, succes.

Floria..slapen, veeeeeeeeeeeel slapen en lezen. Verder geen idee want bedrust is kut.
De pijn is gelukkig vertrokken nu, wel veel harde buiken maar dat wordt geen bevalling hoor
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64060198
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:06 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ook op die van MvM?
Heb ik wel gedaan ja. Op aanraden van de mevrouw die mij kwam opzoeken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2008 @ 16:09:11 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64060220
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik heb net een uur kunnen slapen (afgelopen nacht dus geen minuut kunnen slapen!) Net ook een hete douche genomen en drink nu een kopje warme melk met anijs om mijn buikje te kalmeren

mocht er nog wat losbarsten bij je DJMO, succes.

Floria..slapen, veeeeeeeeeeeel slapen en lezen. Verder geen idee want bedrust is kut.
De pijn is gelukkig vertrokken nu, wel veel harde buiken maar dat wordt geen bevalling hoor
van hetzelfde gewenst he meis.. we kunnen nog steeds voor een datumtweeling gaan

pi_64060299
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:09 schreef DJMO het volgende:

[..]

van hetzelfde gewenst he meis.. we kunnen nog steeds voor een datumtweeling gaan
als je zin hebt om te wachten..ik ben van plan de 40 vol te maken en een kerstkindje te werpen

Ik las nog dit: 7 van de 10 vrouwen is bevallen als week 40 begint.

dat is best veel .ik hoor alleen maar inleidingsverhalen
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2008 @ 16:13:13 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64060356
ik heb nog 5,5 dag om voor de 40e week te bevallen.. houd dus hoop koot!!!

pi_64060420
nee, jij gaat pas bevallen in week 42 zodat ik meer kans heb om te bevallen in/voor/op week 40

dat zeg je dan
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')