Ik weet wat beters: ik stuur mijn moeder met haar schoonmaakdrang jouw kant op. Ze is wel heel precies, maar doet veel voor weinigquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Kersjes het volgende:
En over nesteldrang gesproken: daar kan ik wel wat van gebruiken, het huis is een bende en ik heb geen zin. Dus stuur de schoonmaakrkiebels mijn kant maar op!
Gefeliciteerd hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Mag ik misschien ook in het lijstje? Datum is tot nu toe 11 juli, maar vrijdag de eerste afspraak bij VK (want ik denk dat die datum niet klopt)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Ga dan gewoon bevallen in plaats van eten!
ga dan lekker slapenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
_! ik heb alleen een broodje ei op nog vandaag.. heb totaal geen honger (nog) alleen maar dorst en slaap...
ik heb net een warme (hete) douche genomen.. slapen lukt me echt niet .. beetje hangen op de bank is al waar ik toe kom.. en rondjes lopen, ik ben te onrustig en ongeduldig denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef simmu het volgende:
[..]
ga dan lekker slapen
hoe meer je nu uitrust hoe beter het zal gaan, echt waar!
*knufs*
Doe ik ook lekker, want de andere twee tests zeggen ook gewoon twee streepjesquote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan zou ik die gewoon vergeten. Je kan positief testen met een ovu-test, maar ik kan me ook voorstellen dat het wel eens niet goed gaat.
Als de CB digitaal zwanger zegt dan zou ik me daar aan houden en die andere dingen weg mieteren!
quote:
ik kijk er nog regelmatig naarquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb die van mij vandeweek ook nog even in de handen gehad, blijft toch ontroerend hoor![]()
Dus ik kan ze maar beter bewaren in plaats van weggooien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb die van mij vandeweek ook nog even in de handen gehad, blijft toch ontroerend hoor![]()
die van mijn dochter zit in haar baby-album, die van junior komt er ook in ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb de mijne van het weekend pas weggegooid...
ik heb ze zelfs van Amber nog..quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:01 schreef Lensdopje het volgende:
[..]
Dus ik kan ze maar beter bewaren in plaats van weggooien?
*duikt de vuilnisbak in*
Het grappige vind ik nog wel dat op de foto de streepjes minder duidelijk zijn dan in het echt en op de foto zijn ze toch duidelijkGebruik je ook eens de Macrostand van je camera
Ik heb er nog een, die zit inderdaad in mijn zwangerdagboek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
die van mijn dochter zit in haar baby-album, die van junior komt er ook in ..
hij is mooi duidelijk lensdopje!!
Dat deed ik in het begin ook, toen lagen ze ook beneden in de la. Ze liggen nu een paar weken al boven en kijk ik er toch minder vaak naar.quote:
Ook op die van MvM?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Je moet er even een laagje nagellak overheen doen, dan blijf je het langer zien ja.
Ik heb net een uur kunnen slapen (afgelopen nacht dus geen minuut kunnen slapen!) Net ook een hete douche genomen en drink nu een kopje warme melk met anijs om mijn buikje te kalmerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb net een warme (hete) douche genomen.. slapen lukt me echt niet .. beetje hangen op de bank is al waar ik toe kom.. en rondjes lopen, ik ben te onrustig en ongeduldig denk ik
knuff terug
maffe
Heb ik wel gedaan ja.quote:
van hetzelfde gewenst he meis.. we kunnen nog steeds voor een datumtweeling gaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik heb net een uur kunnen slapen (afgelopen nacht dus geen minuut kunnen slapen!) Net ook een hete douche genomen en drink nu een kopje warme melk met anijs om mijn buikje te kalmeren
mocht er nog wat losbarsten bij je DJMO, succes.
Floria..slapen, veeeeeeeeeeeel slapen en lezen. Verder geen idee want bedrust is kut.
De pijn is gelukkig vertrokken nu, wel veel harde buiken maar dat wordt geen bevalling hoor
als je zin hebt om te wachten..ik ben van plan de 40 vol te maken en een kerstkindje te werpenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
van hetzelfde gewenst he meis.. we kunnen nog steeds voor een datumtweeling gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |