De eerste foto psycho ogen. Dat verpest het alquote:Op zondag 14 december 2008 01:50 schreef mike_hunt het volgende:
die eerste foto yummy wie is die bitch?
jij hier? oppassen voordat je helemaal een handtas wordtquote:Op zondag 14 december 2008 01:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eerste foto psycho ogen. Dat verpest het al
Elec newmanquote:Op zondag 14 december 2008 01:50 schreef mike_hunt het volgende:
die eerste foto yummy wie is die bitch?
Da's van de spice.quote:Op zondag 14 december 2008 01:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ken je klassiekersquote:Op zondag 14 december 2008 01:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik quotte citeerde jou dan ook nietquote:Op zondag 14 december 2008 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alle Dune boeken gelezen, vertel mij niks over spice
Ik moet zeggen...quote:Op zondag 14 december 2008 02:02 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feyd Rautha!
Ik quotte jou ook maar per ongelukquote:Op zondag 14 december 2008 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik quotte citeerde jou dan ook niet
is dat die gast uit Twin Peaks en Sex and the City?quote:Op zondag 14 december 2008 02:03 schreef Cairon het volgende:
Welk meisje droomt er nu niet van om een sexy poster van Paul Atreides boven haar bed te hebben hangen...
[ afbeelding ]
yep, lang geleden... heel lang geledenquote:Op zondag 14 december 2008 02:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat die gast uit Twin Peaks en Sex and the City?
Ken die hele serie niet Dune. ziet er wel goed uitquote:
het spelquote:
gedrukt? schrijft men het niet meer tegenwoordig?quote:
Zijn 4 pc spellen van, 1 bordspel, 2 miniseries, 1 film, 7 of 8 boeken, 1 film, en een remake van de film staat geplant voor 2010quote:
1 film? ik herinner me de film uit 83 of 84 en 2000 don't bullshit the bullshitterquote:Op zondag 14 december 2008 02:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zijn 4 pc spellen van, 1 bordspel, 2 miniseries, 1 film, 7 of 8 boeken, 1 film, en een remake van de film staat geplant voor 2010
jij doet veel moeite voor kerstkaarten. Vorig jaar stuurde ik iedereen een sms-je. Dat viel niet in goede aarde.quote:Op zondag 14 december 2008 03:02 schreef Xiance het volgende:
natuurlijk schrijf ik ze wel!
maar ik ga het logo er niet zelf op tekenen shatz, dat doet de drukker
Die uit 2000 is een mini-seriequote:Op zondag 14 december 2008 03:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1 film? ik herinner me de film uit 83 of 84 en 2000 don't bullshit the bullshitter![]()
ik stuur ook niet iedereen die ik ken een kartje hoorquote:Op zondag 14 december 2008 03:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij doet veel moeite voor kerstkaarten. Vorig jaar stuurde ik iedereen een sms-je. Dat viel niet in goede aarde.
ik had echt echt echt te veel opquote:Op zondag 14 december 2008 05:03 schreef wonderer het volgende:
*vertaalt* Ik heb een leuke avond gehad en ben nu bezopen?
Heb je Stroek en HIW nog gezien?quote:Op zondag 14 december 2008 11:55 schreef Nuno_G het volgende:
after hours was heeeeel leuk, de vraag is nu gaan slapen of gewoon wakker blijven
ik had begrepen dat ze iets afgesproken hadden, maar ik volg het te weinig vrees ikquote:Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef Bartjebart het volgende:
Nuno zit nu in Portugal toch?
DAT vind ik dus ook..quote:Op zondag 14 december 2008 14:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja traditie's zijn er om te houden
OH!!quote:Op zondag 14 december 2008 14:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou schande...
Misschien moet er iets voor in de plaats komen.
Ik vond je banner ook wel goed hoor
en je kunt hem niet kleiner maken?quote:Op zondag 14 december 2008 15:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
OH!!
maar die is weer te groot voor de iphone...
maak jij daar een gewoonte van slapen in de openbare ruimte?quote:Op zondag 14 december 2008 15:45 schreef MrBrightside het volgende:
Tering, dat reizen met een nachttrein doe ik voorlopig ook niet meer. Ik was vet vroeg weggegaan bij Rauw! omdat ik moe was en had de trein van tien over 3. In slaap gevallen natuurlijk, en ik werd wakker net voor schiphol.De volgende trein ging vanaf daar pas om 5 uur, dus ik dacht; laat ik koffie drinken bij Starbucks dan word ik wakker. Maar goed, toen ben ik daar dus weer in slaap gevallen.
Uiteindelijk had ik de trein van kwart voor zes, en toen moest ik nog naar Sloten fietsen.
:'):')
Anders ik welquote:Op zondag 14 december 2008 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben erg benieuwd
Daar heeft het niks mee te maken. Daniel Bedingfield was ook niet echt iPhone proof, lekker boeiend. Iedereen mag in de OP zetten wat 'ie wil, dus ga vooral helemaal los met je H of met wat dan ook. Maar neem het mij niet kwalijk als ik daar geen zin in heb. Ik kom hier om te posten, niet voor de OP.quote:Op zondag 14 december 2008 14:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT vind ik dus ook..
maar nee.. de mobiele brigade wil alles op zn "hier is de telefoon niet voor gemaakt"-schermpje kunnen zien, dus weg die H
ik vind het een schande..
eten ja dat is een goed plan, R is naar zijn broer en ikquote:Op zondag 14 december 2008 19:49 schreef Pjederdy het volgende:
Goedemorgen / middag / avond!
Oh, eten en Gooise Vrouwen kijken!
Tot later![]()
Ik ga 't zeker proberenquote:Op zondag 14 december 2008 19:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
GAAT DIT ZIEN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan hou je 'm toch aan?quote:Op zondag 14 december 2008 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond de H dus wel leuk en een traditie die wmb iets te snel overboord is gegooid.
quote:
nee dat heeft hij gisteren al gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef Xiance het volgende:
en jij.. jij hebt tijd om je ballen glad te scheren?
KLinkt goedquote:Op zondag 14 december 2008 21:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
Het was niet druk en ik heb weinig actie gehad, maar heb me wel vermaakt. Prima avondje.
Moet ook gebeuren.quote:Op zondag 14 december 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
Wij zijn aan het opruimen/schoonmaken... Bleh.
Ik wel, en het is stroeks grootste blunder "vakantie" ooit geweest. Alleen was het dit keer allemaal alleen aan mij te wijten...quote:Op zondag 14 december 2008 12:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb je Stroek en HIW nog gezien?
want??quote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wel, en het is stroeks grootste blunder "vakantie" ooit geweest. Alleen was het dit keer allemaal alleen aan mij te wijten...
En die aktie hebben we vanochtend samen even ruimschoots aangevuld!quote:Op zondag 14 december 2008 21:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
Het was niet druk en ik heb weinig actie gehad, maar heb me wel vermaakt. Prima avondje.
het uitgebreide verhaal laat ik aan Stroek over. Maar mijn auto staat in België en ik heb illegaal in Engeland doorgebracht, dat is het in het kort.quote:
WOOOOHHHHHOOOOOO YOO GANSTAAHH MOMMAAA!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het uitgebreide verhaal laat ik aan Stroek over. Maar mijn auto staat in België en ik heb illegaal in Engeland doorgebracht, dat is het in het kort.
Je vraagt waar ze vandaan komen?quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En die aktie hebben we vanochtend samen even ruimschoots aangevuld!.
En mijn eurocreamdromen zijn uitgekomen: ontzettende sex gehad met een roemeens ventje en daarna ook nog een met een marokkaantje(hallo Bansheeboy
).
Steun *quote:Op zondag 14 december 2008 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond de H dus wel leuk en een traditie die wmb iets te snel overboord is gegooid.
Hier, maar ik ga nu wel naar bed. Morgen mijn auto ophalenquote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond
waar is iedereen btw?
met recht slowchat
zat jij niet in Engeland o.i.d?quote:Op maandag 15 december 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hier, maar ik ga nu wel naar bed. Morgen mijn auto ophalen
je hebt PMquote:Op maandag 15 december 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hier, maar ik ga nu wel naar bed. Morgen mijn auto ophalen
Niet helemaal want er is achteraf toch nog 1 Stroekblunder te meldenquote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wel, en het is stroeks grootste blunder "vakantie" ooit geweest. Alleen was het dit keer allemaal alleen aan mij te wijten...
kijk u eensquote:Op maandag 15 december 2008 09:30 schreef linebear het volgende:
doe mij maar warme choco, want het is weer lekker koud hier...
Jaquote:
quote:En van G-no hoorde ik dat je er erg scary uit kan zien in de grime en een enge blik...
I know. Na de shows maar eens naar de kapperquote:(oh, en je haar wordt echt te lang als ik op de foto in het Eindhovens Dagblad kijk)
ik sta in de wachtrij voor de helpdesk van centrix...quote:
veel plezier gehad dus in Londen?quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Stroekie het volgende:
en in G.A.Y. lopen best wel leuke meneren rond
zat ja, maar inmiddels in nlquote:Op maandag 15 december 2008 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zat jij niet in Engeland o.i.d?
truste
Is dat daarom, of alleen een foutje voor dit topic?quote:Op maandag 15 december 2008 08:20 schreef MisterO het volgende:
Oh trouwens...
wat een bullshit dat we niet meer centraal staan, alleen omdat de H is weggelaten![]()
Dan maar niet centraal.. het boeit mij echt niet
Nu snap ik nog niet waarom je auto in Belgie isquote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik sta in de wachtrij voor de helpdesk van centrix...
Kwma bij jou ook de prins in zwarte pietenpak binnen?quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Je maakt wat mee i/d Bijenkorf.
ja en Avenue Q is hysterisch leukquote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
veel plezier gehad dus in Londen?
Had je mijn SMS nog gezien ?quote:Op maandag 15 december 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu snap ik nog niet waarom je auto in Belgie is
Goedemorgen trouwens, heerlijk geslapen en nu koffie
Dan heb je een reden om nog een keer terug te gaanquote:Op maandag 15 december 2008 09:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet helemaal want er is achteraf toch nog 1 Stroekblunder te melden
Ik heb mijn telefoon in het hotel laten liggen
Zeker, Harrods wat minder, had er meer van verwacht. En het Britisch museum was helemaal de bom! Heb daar heel erg van genoten. Ow en ik kreeg in de g.a.y. cocaine aangeboden terwijl ik net 2 seconden binnen was...quote:Op maandag 15 december 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en Avenue Q is hysterisch leuk
HIW zou mij nadat hij om 22.00 uur klaar was met werken op komen halen in Oss en dan samen doorrijden naar Eindhoven waar de bussen om 00.00 uur zouden vertrekkenquote:Op maandag 15 december 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu snap ik nog niet waarom je auto in Belgie is
Goedemorgen trouwens, heerlijk geslapen en nu koffie
zo lang kan/wil ik niet wachten, dus laat ik hem toch maar op mijn kosten opsturenquote:Op maandag 15 december 2008 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan heb je een reden om nog een keer terug te gaan
quote:
ik mis de Cork and Bottleshop nog in je lijstjequote:Op maandag 15 december 2008 12:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zeker, Harrods wat minder, had er meer van verwacht. En het Britisch museum was helemaal de bom! Heb daar heel erg van genoten. Ow en ik kreeg in de g.a.y. cocaine aangeboden terwijl ik net 2 seconden binnen was...
de vino verde was lekkerquote:
En de cafe rouge, de pret á manger en de M&S. Plus het soucenir winkeltje met die afschuwelijke sneeuwbollen. Had ik nou verteld dat het een soort van traditie is dat ik overal waar ik kom een sneeuwbol voor mijn moeder meeneem?quote:Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis de Cork and Bottleshop nog in je lijstje
Ja was toch een soort van symbolische daad zodat jij er in gedachten toch nog bij wasquote:
Hebben we speciaal nog naar lopen kijken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben dus alleen maar Gay in die zijstraat van Charing Cross Road gezien, en daar was geen podium waar je vanaf kon lazeren
vind je het goed als we in Keulen de blunders achterwegen laten, ik vind het anders zo zielig om me te distantieren van je als je een blunder in het openbaar maaktquote:Op maandag 15 december 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En bij zoveel blunders kon ik niet achterblijven en heb ik mijn telefoon in het hotel laten liggen.
Maar deze wordt vandaag al opgestuurd
Ja achteraf had ik HIW gewoon een week van te voren mijn gebruiksaanwijzing moeten sturen zodat hij toezicht kon houden, dan was het allemaal goed gegaanquote:Op maandag 15 december 2008 12:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind je het goed als we in Keulen de blunders achterwegen laten, ik vind het anders zo zielig om me te distantieren van je als je een blunder in het openbaar maakt
of deze:quote:
Ik houd jou verantwoordelijk voor alles. Jij hebt het gewoon op mij uitgestraald.quote:Op maandag 15 december 2008 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja achteraf had ik HIW gewoon een week van te voren mijn gebruiksaanwijzing moeten sturen zodat hij toezicht kon houden, dan was het allemaal goed gegaan
kun je dit iets duidelijker omschrijven zodat ik me daar op voor kan bereiden.quote:Op maandag 15 december 2008 12:41 schreef hierissieweer het volgende:
Ow en stroek die in een metro-ding zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt is wel grappig om te zien
Die is zooooooo mooi...quote:
Stroek was moe, dus deed zijn ogen dicht en lag te slapen. maar hij viel elke keer om, hij was zij-waarts aan het knikkebollenquote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je dit iets duidelijker omschrijven zodat ik me daar op voor kan bereiden.
Ik snap nu niet wat je bedoelt.
En heeft 1 van jullie nog wat "gescoord"quote:Op maandag 15 december 2008 12:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hebben we speciaal nog naar lopen kijken.
Maar Engelse mannen zijn toch wel lekkerder als Nederlandse hoor
Zeker wetenquote:
ik viel telkens bijna voorover als ik in de trein in slaap vielquote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je dit iets duidelijker omschrijven zodat ik me daar op voor kan bereiden.
Ik snap nu niet wat je bedoelt.
Nop, daar ben ik te lelijk voor :pquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En heeft 1 van jullie nog wat "gescoord"
nee ik sliep al voordat HIW nakend de douche uitkwam om mij te bespringenquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar je had wel meegekregen dat ik er naakt uitkwam?quote:Op maandag 15 december 2008 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik sliep al voordat HIW nakend de douche uitkwam om mij te bespringen
Nee daarvoor hadden we de hulp nodig van de afwezige lokale gidsquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat niemand deze nog gepost heeft:
Zo mooi!
Het is geen kopie van Leona. Het is een hele andere veel diepere stem die een hele andere kant op gaat.quote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
Inderdaad!
Al snap ik de kritieken ook wel dat het wel heel erg een kopie van Leona is
mooi zeker, ik vind het ook een mooi nr, alleen vind de versie van jeff buckley mooierquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo mooi!
Kom kom dat kunnen jullie zelf toch wel, ik ben het afgeleerd.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee daarvoor hadden we de hulp nodig van de afwezige lokale gids
ja die acie wel, maar jij had dan ons wel naar de juiste lokaltie om die actie uit te kunnen voeren moeten loodsenquote:Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom kom dat kunnen jullie zelf toch wel, ik ben het afgeleerd.
Ik vind deze versie leuker, ik heb net moeten janken johquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo mooi!
Oh.My.God!quote:Op maandag 15 december 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
HIW zou mij nadat hij om 22.00 uur klaar was met werken op komen halen in Oss en dan samen doorrijden naar Eindhoven waar de bussen om 00.00 uur zouden vertrekken
Helaas stond hij toen voor nummer 43 voor de deur en woon ik op nummer 34. Bij 43 kenden ze mij niet, en HIW kon mijn nummer nergens vinden. Uit armoe is hij toen terug gereden naar Nijmegen om daar zijn mobiele telefoon te halen. Dus op het moment dat ik al lang en breed in de auto naar Eindhoven onderweg had willen zijn kreeg ik HIW dus aan de lijn die toen nog in Nijmegen was.
Ik gelijk collega's bellen en vragen of ze nog konden wachten en dat we eraan kwamen.
Bussen hebben 15 minuten gewacht en zijn toen alsnog vertrokken terwijl we onderweg waren.
bussen reden stevig door, en waren in België al voorbij Bobbejaenland toen we ze ingehaald hadden.
Daar auto op parkeerplaats achter gelaten en bus in.
Bleek dat HIW zijn jas niet bij zich te hebben, in consternatie achtergebleven in kofferbak. en hij dus ook zijn paspoort niet bij zich had. Dus hebben we in Calais HIW voorbij de douane moeten smokkelen.
Door de consternatie weten we dus ook alleen maar dat de auto op een parkeerplaats staat aan de A67 vanuit Eindhoven naar Antwerpen tussen afrit 20 en 26
Vanmiddag om 13.00 uur vertrekt HIW met zijn broer om de auto te gaan ophalen.
En bij zoveel blunders kon ik niet achterblijven en heb ik mijn telefoon in het hotel laten liggen.
Maar deze wordt vandaag al opgestuurd
dat kon niet, want de reservering van 6 musicaltickets voor Avenue Q stond op mijn naam en credit card, dus die MOEST ik wel halen, want die andere collega's hadden mij al betaaldquote:Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oh.My.God!
Ik zou voortijdig zijn afgehaakt !
Ah, dus je hebt het wel overwogen?quote:Op maandag 15 december 2008 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kon niet, want de reservering van 6 musicaltickets voor Avenue Q stond op mijn naam en credit card, dus die MOEST ik wel halen, want die andere collega's hadden mij al betaald
Die kaarten had je wel kunnen organiserenquote:Op maandag 15 december 2008 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kon niet, want de reservering van 6 musicaltickets voor Avenue Q stond op mijn naam en credit card, dus die MOEST ik wel halen, want die andere collega's hadden mij al betaald
Dat doet de Kerstman toch?quote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
Ik moet kerstkado's bedenken voor Brad... en ik weet echt niks. Ik ben daar zo slecht in
Hij gelooft alleen nog in sinterklaas, dus dat gaat niet op.quote:
Euhm, volgens mij istie zo dyslectisch als maar zijn kan, dus dat wordt dan helemaal niks met al die cijfertjesquote:Op maandag 15 december 2008 17:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die kaarten had je wel kunnen organiseren![]()
De volgende keer moet je HIW maar een lijstje sturen. Want en het verkeerde huisnummner en telefoon vergeten en jas met paspoort in de auto laten liggen. Ik mag dan rommelig zijn maar dat soort dingen vergeet ik nou nooit
Ik ben nog nooit zo buiten zinnen geweest! Wat was/ben ik blij! Ik was er bijna zeker van dat hij weg zou zijn. Omdat ik het midden van de goede afslag interpreteerde als een teken dat hij er niet zou zijn. Maar mijn gebeden zijn gehoord, god is nog nooit zo goed voor mij geweest!quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef Stroekie het volgende:
Pascal heeft zojuist gebeld en alles is goed
de auto is in dezelfde staat aangetroffen als dat we hem vrijdagavond hadden achter gelaten
Overkomt mij ook nooit, maar had zo iets, stroek weet en regeld alles, dus dat laat ik aan hem over. Maar dat pakte dramatisch uit. Volgende keer ben ik weer een nazi met het regelen van alles tot in de detail.quote:Op maandag 15 december 2008 17:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die kaarten had je wel kunnen organiseren![]()
De volgende keer moet je HIW maar een lijstje sturen. Want en het verkeerde huisnummner en telefoon vergeten en jas met paspoort in de auto laten liggen. Ik mag dan rommelig zijn maar dat soort dingen vergeet ik nou nooit
Daarom stond ik denk ook bij 43 ipv 34... maar het is nooit bij mij opgekomen om even 34 aan te bellen, heb wel alle buren van nummer 43 aangebeld en vervolgens, wanhopig, bij een snackbar stroek te proberen te bellen bij 1888quote:Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij istie zo dyslectisch als maar zijn kan, dus dat wordt dan helemaal niks met al die cijfertjes.
denk dat ie zijn pincodes ook de hele tijd door elkaar haaltquote:Op maandag 15 december 2008 20:14 schreef Gellarboy het volgende:
Sorry, maar als je niet eens bij een buitenlandse geldautomaat durft te pinnen ben je uberhaupt niet zo'n held met het hele reisgebeuren. Dit hele verhaal sluit daar naadloos bij aan..
Jamaar, jamaar, dat gebeurt mij ook steeds!quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
denk dat ie zijn pincodes ook de hele tijd door elkaar haalt, en nu ben ik weg eten enzo
Wie?quote:Op maandag 15 december 2008 21:08 schreef linebear het volgende:
mmm McDreamy naakt.... nou ja, alleen een kussen voor zijn kruis
Is dat net zo iets als desinfecteren?quote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zojuist een vriend van me mogen naturaliseren, dat is wel heel apart om te mogen doen
Ik geef je helemaal gelijkquote:Op maandag 15 december 2008 20:14 schreef Gellarboy het volgende:
Sorry, maar als je niet eens bij een buitenlandse geldautomaat durft te pinnen ben je uberhaupt niet zo'n held met het hele reisgebeuren. Dit hele verhaal sluit daar naadloos bij aan..
Is dit weer zo'n ik-ben-niet-goed-genoeg-voor-deze-wereld reactie? Of bedoelde je het sarcastisch? Dan zou je kunnen overwegen om een PI te gebruiken...quote:Op maandag 15 december 2008 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk
Dat ik überhaupt de gemeentegrenzen over kom, ik ben er gewoon niet voor gemaakt
omg.quote:
na·tu·ra·li·se·ren -seerde, h genaturaliseerd een vreemdeling zachtjes al Dente aanbakken.quote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zojuist een vriend van me mogen naturaliseren, dat is wel heel apart om te mogen doen
als raadslid mag ik ook optreden als buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand, zoals vandaag, ik mag ook huwelijken sluitenquote:Op maandag 15 december 2008 22:14 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
na·tu·ra·li·se·ren -seerde, h genaturaliseerd een vreemdeling zachtjes al Dente aanbakken.
Maarre, hoe doe je dat? Is dat vanuit je rol in de gemeente of kan elke burger dat. (nietMc. Burger!)
You unleashed the beast!quote:Op maandag 15 december 2008 22:27 schreef Pjederdy het volgende:
Dat is dus leuk!
En X.: selectief lezen is ook een kunst!.
dat mag ik ookquote:Op maandag 15 december 2008 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als raadslid mag ik ook optreden als buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand, zoals vandaag, ik mag ook huwelijken sluiten
Beetje van beiden denk ik.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n ik-ben-niet-goed-genoeg-voor-deze-wereld reactie? Of bedoelde je het sarcastisch? Dan zou je kunnen overwegen om een PI te gebruiken...
Owja, dat staat nog om mijn lijstje om eens te gaan kijken, Annalies is er helemaal hot vanquote:Op maandag 15 december 2008 22:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt greys anatomy![]()
Wie, wat, waar en waarom?quote:Op maandag 15 december 2008 22:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat mag ik ook
vorrig jaar juli beedigt door de rechtbank in Arnhem
Snakey vind ik niet zo eng als Aoristus.quote:Op maandag 15 december 2008 23:04 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Whehe, en in een ander topic is het PDD vs Snakey.
wie?quote:
Ahh, wat lief en leuk! grappig man!quote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
wie?
de rechtbank
waar?
in Arnhem
waarom?
Zodat ik mijn ouders kon trouwen op 30-07-2007
ben hetero gewordenquote:
Waarom geef je mij geen serieus antwoord!quote:
Hoe ging je tentamen of heb je hem nog niet gehad?quote:Op maandag 15 december 2008 23:25 schreef MisterO het volgende:
Hee homo's! how yóu doinn?
Jawol, heb hem vanmiddag gemaakt na uuuuren te hebben geleerd de afgelopen paar dagen, ik was het echt helemaal zat, kon geen cijfers en berekeningen meer zienquote:Op maandag 15 december 2008 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen of heb je hem nog niet gehad?
quote:Op maandag 15 december 2008 23:43 schreef Gellarboy het volgende:
*tromgeroffel*
MIJN NIEUWSTE CREATIE!!!!
Omdat het echte antwoord toch niemand interesseert hier!?quote:Op maandag 15 december 2008 23:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarom geef je mij geen serieus antwoord!
Nah, dat je hetero bent geworden is ook zooo 2007....quote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat het echte antwoord toch niemand interesseert hier!?
Nop, ik ben homo. Maar of het nou homofiel of homoseksueel is weet ik nog niet.quote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nah, dat je hetero bent geworden is ook zooo 2007....
Nog leuke jongens gesproken in Lond n?quote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nop, ik ben homo. Maar of het nou homofiel of homoseksueel is weet ik nog niet.
Nop, ben te lelijkquote:Op maandag 15 december 2008 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog leuke jongens gesproken in Lond n?
Als je jezelf te lelijk vindt, mag je niemand aanspreken? Das onzin natuurlijkquote:
Ow, dat wist ik niet, had dat nou eerder verteld, had wel zin in een Englisch lad...quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je jezelf te lelijk vindt, mag je niemand aanspreken? Das onzin natuurlijk![]()
Agree!quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Snakey vind ik niet zo eng als Aoristus.
Als je het me eerder had verteld, kon ik het je eerder vertellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet, had dat nou eerder verteld, had wel zin in een Englisch lad...
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je het me eerder had verteld, kon ik het je eerder vertellen![]()
Ik ga slapen
Ik kan me in het punt dat het altijd maar in Amsterdam moet nog wel verplaatsen,, maar het gaat wel erg ver steeds hoor, met dat beledigen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Agree!
Dat mens spoort niet. Ze ergert zich aan regenboogvlaggetjes. Straks zijn de regenbogen bij regen ook nog een gevolg van de samenzwering door "het homoïsme" tegen de rest van de wereld!
Och, ik voel me niet beledigd. En dat het altijd in Amsterdam is, dat maakt zo'n stad nou net zo kleurrijk. Net als de Wallen, de Uitmarkt en wat al niet meer. En als het teveel wordt, omdat er door de grote hoeveelheid mensen overlast ontstaat, nou dan moet je het gaan reguleren. Niks mis mee. Maar niet op manier en al helemaal niet met de argunenten die zij aandraagtquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me in het punt dat het altijd maar in Amsterdam moet nog wel verplaatsen,, maar het gaat wel erg ver steeds hoor, met dat beledigen.
Hoop dat je het haaltquote:Op maandag 15 december 2008 23:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawol, heb hem vanmiddag gemaakt na uuuuren te hebben geleerd de afgelopen paar dagen, ik was het echt helemaal zat, kon geen cijfers en berekeningen meer zienMaar of ik heb gehaald heb.. 50-50 kans denk ik..
Hoe is het met Yuri dan?
Hoe denk je een beetje aan iemand?quote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
We zagen in harrods een witte boom met roze en fuchia ballen. Moesten toen een beetje aan jullie denken
Jap als in de zin van, Goh dat lijkt de boom wel van Dirk en zijn BF waarop stroek ze "alleen was dat een zwarte" en zei ik dus ohja, das nog waar ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe denk je een beetje aan iemand?
Maar toch bedankt..
Vorig jaar wou ik een witte boom, maar de alle witte bomen zagen er 'kaler' uit dan de zwarte.
Maar da's dan toch niet een beetje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
Jap als in de zin van, Goh dat lijkt de boom wel van Dirk en zijn BF waarop stroek ze "alleen was dat een zwarte" en zei ik dus ohja, das nog waar ook.
151 won't do the trick...quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar da's dan toch niet een beetje?.
Ik ben diep, diep, DIEP teleurgesteld dat je geen foto voor me gemaakt hebt van die boom. Hoe moet ik nu verder? Ik kan niet meer leven. Heeft er iemand 151 pillen?.
Ik kan wel aan valium komen(en nog meer van dat soort spul) Waar kan ik het heen zenden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben diep, diep, DIEP teleurgesteld dat je geen foto voor me gemaakt hebt van die boom. Hoe moet ik nu verder? Ik kan niet meer leven. Heeft er iemand 151 pillen?.
Zet ik vast de webcam aan!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jezus het wordt steeds meer!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
151 won't do the trick...
you need 152!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan niet de Taj Mahal, maar een hunnenbed gebruiken ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:06 schreef MisterO het volgende:
Ik ga dat woord nu met het uitgaan gebruiken joh, uberhip![]()
'Hey jongen, zullen we swaffelen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een soort Ang3l, maar dan in foto's.
Ging wel goed. Bij het duet stonden we iets te vroeg op 't podium zodat Gino begon te dansen op het 2e loopje i.p.v. het nummer zelf, maar toen heeft ie maar wat langer met z'n hand in m'n nek gestaan. Viel niemand op. Heb wel op 't podium iets te veel gegeven waardoor ik mijn schouder wel weer flink zeer heb gedaan..... en dat viel juist allemaal wel mee de laatste 3 dagen. Maar goed, pilletje meer en gaan met die banaan.quote:
Jep. Om 18:00 mag ik er weer heen en in de schmink gaan zitten.quote:helemaal klaar voor premiere straks ?
TAC zit toch nog steeds gewoon tegenover stadion daar bij Mathildelaan ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging wel goed. Bij het duet stonden we iets te vroeg op 't podium zodat Gino begon te dansen op het 2e loopje i.p.v. het nummer zelf, maar toen heeft ie maar wat langer met z'n hand in m'n nek gestaan. Viel niemand op. Heb wel op 't podium iets te veel gegeven waardoor ik mijn schouder wel weer flink zeer heb gedaan..... en dat viel juist allemaal wel mee de laatste 3 dagen. Maar goed, pilletje meer en gaan met die banaan.
[..]
Jep. Om 18:00 mag ik er weer heen en in de schmink gaan zitten.
Vonderweg 1, dus geen Mathildelaan. Maar wel dara in de buurt ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TAC zit toch nog steeds gewoon tegenover stadion daar bij Mathildelaan ?
ja maar dat ligt daar toch op de hoek bij de stoplichten tegenover de 2 voetballers op dat pleintje ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vonderweg 1, dus geen Mathildelaan. Maar wel dara in de buurt ja.
Je avatar doet me een beetje aan de vrouwlijke versie van MrBrightside denkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mawnin.
Ik krijg alleen een kruisjequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je avatar doet me een beetje aan de vrouwlijke versie van MrBrightside denken
Nee, een ander paard.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:57 schreef MisterO het volgende:
sam???
Jah je opmerking kwam ook uit het nieets en exact na mijn opmerking over een omhooggetild paard. Dat was ook erg frappant en too easy hequote:
Vrijdag zie ik je he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:24 schreef Weemz het volgende:
Pfff eigenlijk had ik vandaag ergens zullen zijn, maar blijkbaar zijn de mensen daar het ook vergeten... Ik heb nog geen belletje gehad. Straks toch nog maar even gaan dan...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah je opmerking kwam ook uit het nieets en exact na mijn opmerking over een omhooggetild paard. Dat was ook erg frappant en too easy he
O ja, jah, dat had ik tussen neus en lippen op de plaats van de snor (en de schmink) nog geelezen. Verjaardag toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:28 schreef Gellarboy het volgende:
Ang3l, had je een paar dagen terug gelezen dat we niet komen vanavond?
Ja, van mamma. Dus daar kon ik niet echt onderuit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef Ang3l het volgende:
O ja, jah, dat had ik tussen neus en lippen op de plaats van de snor (en de schmink) nog geelezen. Verjaardag toch?
Floormanager van een grote H&M filiaal in Utrecht. Ik heb nog geen gerelateerde werkervaring op mijn vakgebied, dus wil ik eerst ervaring hebben in het leidinggeven en werken in een team voordat ik me stort op de hogere functies. En plus, ik hou van de H&Mquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
MisterO, voor welke functie bij de H&M?
Het is een fulltime baan, dus zodra ik aangenomen word, ben ik natuurlijk van plan om zo gauw mogelijk woonruimte te vinden in Utrechtquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Bartjebart het volgende:
hoe wil je dat gaan organiseren dan? MisterO? Elke dag treinen naar Utrecht?
Waarom solliciteer je eigenlijk naar een functie waarvan je weet dat je de daarvoor benodigde werkervaring (werken in een team EN leidinggevende ervaring) niet hebt?
Jawol, als alles meezit kan ik eind januari afstuderen... Moet ik mijn tentamen van gister gehaald hebben en mijn scriptie goedgekeurd krijgen.. Maja, als ze me willen hebben, ga ik niet op mijn diploma zitten wachten hoor.. Dan maar tegelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Heb je geen school meer dan?
Maar hou je dan niet de hoop op voor iets wat veel te onzeker is?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Nee heb je ja kun je krijgen?
Ik vind 't zelf ook een beetje vreemd, maar ik herinner me nog dat "floormanager" wel een beetje een luxe naam is voor iets wat wel meevalt (ex van me heeft het in Eindhoven gedaan) en wat makkelijk naast je studie kan. Dus het zal allemaal wel meevallen met qualificaties.
Mag ik vragen op welke kwaliteiten je dan doelt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is een fulltime baan, dus zodra ik aangenomen word, ben ik natuurlijk van plan om zo gauw mogelijk woonruimte te vinden in UtrechtTot die tijd ga ik wel tijdenlijk logeren bij mn zus in Amsterdam ofzo
Daar maak ik me geen zorgen om... Ik heb zowieso altijd al de plannen gehad om naar het Westen te verhuizen, maar ik wil dat pas doen, zodra ik een baan vind.
En het feit dat ik geen ervaring heb ik het leidinggeven en werken in een team kan ik weer compenseren met andere goede kwaliteiten die ik wel bezit
Uitprinten en als placemat bij het gezamenlijke kerstdiner gebruikenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:36 schreef Gellarboy het volgende:
Oh..... mijn........ God....
Ik vind net een foto op Gayromeo van iemand die ik privé ken.... Terwijl hij aan een pik zuigt en zichzelf onder de stront heeft gesmeerd..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.