Hier, maar ik ga nu wel naar bed. Morgen mijn auto ophalenquote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond
waar is iedereen btw?
met recht slowchat
zat jij niet in Engeland o.i.d?quote:Op maandag 15 december 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hier, maar ik ga nu wel naar bed. Morgen mijn auto ophalen
je hebt PMquote:Op maandag 15 december 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hier, maar ik ga nu wel naar bed. Morgen mijn auto ophalen
Niet helemaal want er is achteraf toch nog 1 Stroekblunder te meldenquote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wel, en het is stroeks grootste blunder "vakantie" ooit geweest. Alleen was het dit keer allemaal alleen aan mij te wijten...
kijk u eensquote:Op maandag 15 december 2008 09:30 schreef linebear het volgende:
doe mij maar warme choco, want het is weer lekker koud hier...
Jaquote:
quote:En van G-no hoorde ik dat je er erg scary uit kan zien in de grime en een enge blik...
I know. Na de shows maar eens naar de kapperquote:(oh, en je haar wordt echt te lang als ik op de foto in het Eindhovens Dagblad kijk)
ik sta in de wachtrij voor de helpdesk van centrix...quote:
veel plezier gehad dus in Londen?quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Stroekie het volgende:
en in G.A.Y. lopen best wel leuke meneren rond
zat ja, maar inmiddels in nlquote:Op maandag 15 december 2008 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zat jij niet in Engeland o.i.d?
truste
Is dat daarom, of alleen een foutje voor dit topic?quote:Op maandag 15 december 2008 08:20 schreef MisterO het volgende:
Oh trouwens...
wat een bullshit dat we niet meer centraal staan, alleen omdat de H is weggelaten![]()
Dan maar niet centraal.. het boeit mij echt niet
Nu snap ik nog niet waarom je auto in Belgie isquote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik sta in de wachtrij voor de helpdesk van centrix...
Kwma bij jou ook de prins in zwarte pietenpak binnen?quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Je maakt wat mee i/d Bijenkorf.
ja en Avenue Q is hysterisch leukquote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
veel plezier gehad dus in Londen?
Had je mijn SMS nog gezien ?quote:Op maandag 15 december 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu snap ik nog niet waarom je auto in Belgie is
Goedemorgen trouwens, heerlijk geslapen en nu koffie
Dan heb je een reden om nog een keer terug te gaanquote:Op maandag 15 december 2008 09:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet helemaal want er is achteraf toch nog 1 Stroekblunder te melden
Ik heb mijn telefoon in het hotel laten liggen
Zeker, Harrods wat minder, had er meer van verwacht. En het Britisch museum was helemaal de bom! Heb daar heel erg van genoten. Ow en ik kreeg in de g.a.y. cocaine aangeboden terwijl ik net 2 seconden binnen was...quote:Op maandag 15 december 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en Avenue Q is hysterisch leuk
HIW zou mij nadat hij om 22.00 uur klaar was met werken op komen halen in Oss en dan samen doorrijden naar Eindhoven waar de bussen om 00.00 uur zouden vertrekkenquote:Op maandag 15 december 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu snap ik nog niet waarom je auto in Belgie is
Goedemorgen trouwens, heerlijk geslapen en nu koffie
zo lang kan/wil ik niet wachten, dus laat ik hem toch maar op mijn kosten opsturenquote:Op maandag 15 december 2008 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan heb je een reden om nog een keer terug te gaan
quote:
ik mis de Cork and Bottleshop nog in je lijstjequote:Op maandag 15 december 2008 12:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zeker, Harrods wat minder, had er meer van verwacht. En het Britisch museum was helemaal de bom! Heb daar heel erg van genoten. Ow en ik kreeg in de g.a.y. cocaine aangeboden terwijl ik net 2 seconden binnen was...
de vino verde was lekkerquote:
En de cafe rouge, de pret á manger en de M&S. Plus het soucenir winkeltje met die afschuwelijke sneeuwbollen. Had ik nou verteld dat het een soort van traditie is dat ik overal waar ik kom een sneeuwbol voor mijn moeder meeneem?quote:Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis de Cork and Bottleshop nog in je lijstje
Ja was toch een soort van symbolische daad zodat jij er in gedachten toch nog bij wasquote:
Hebben we speciaal nog naar lopen kijken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben dus alleen maar Gay in die zijstraat van Charing Cross Road gezien, en daar was geen podium waar je vanaf kon lazeren
vind je het goed als we in Keulen de blunders achterwegen laten, ik vind het anders zo zielig om me te distantieren van je als je een blunder in het openbaar maaktquote:Op maandag 15 december 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En bij zoveel blunders kon ik niet achterblijven en heb ik mijn telefoon in het hotel laten liggen.
Maar deze wordt vandaag al opgestuurd
Ja achteraf had ik HIW gewoon een week van te voren mijn gebruiksaanwijzing moeten sturen zodat hij toezicht kon houden, dan was het allemaal goed gegaanquote:Op maandag 15 december 2008 12:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind je het goed als we in Keulen de blunders achterwegen laten, ik vind het anders zo zielig om me te distantieren van je als je een blunder in het openbaar maakt
of deze:quote:
Ik houd jou verantwoordelijk voor alles. Jij hebt het gewoon op mij uitgestraald.quote:Op maandag 15 december 2008 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja achteraf had ik HIW gewoon een week van te voren mijn gebruiksaanwijzing moeten sturen zodat hij toezicht kon houden, dan was het allemaal goed gegaan
kun je dit iets duidelijker omschrijven zodat ik me daar op voor kan bereiden.quote:Op maandag 15 december 2008 12:41 schreef hierissieweer het volgende:
Ow en stroek die in een metro-ding zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt-zit-omvalt-ligt is wel grappig om te zien
Die is zooooooo mooi...quote:
Stroek was moe, dus deed zijn ogen dicht en lag te slapen. maar hij viel elke keer om, hij was zij-waarts aan het knikkebollenquote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je dit iets duidelijker omschrijven zodat ik me daar op voor kan bereiden.
Ik snap nu niet wat je bedoelt.
En heeft 1 van jullie nog wat "gescoord"quote:Op maandag 15 december 2008 12:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hebben we speciaal nog naar lopen kijken.
Maar Engelse mannen zijn toch wel lekkerder als Nederlandse hoor
Zeker wetenquote:
ik viel telkens bijna voorover als ik in de trein in slaap vielquote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je dit iets duidelijker omschrijven zodat ik me daar op voor kan bereiden.
Ik snap nu niet wat je bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |