Hier, maar ik ga nu wel naar bed. Morgen mijn auto ophalenquote:Op maandag 15 december 2008 01:54 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond
waar is iedereen btw?
met recht slowchat
zat jij niet in Engeland o.i.d?quote:Op maandag 15 december 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hier, maar ik ga nu wel naar bed. Morgen mijn auto ophalen
je hebt PMquote:Op maandag 15 december 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hier, maar ik ga nu wel naar bed. Morgen mijn auto ophalen
Niet helemaal want er is achteraf toch nog 1 Stroekblunder te meldenquote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wel, en het is stroeks grootste blunder "vakantie" ooit geweest. Alleen was het dit keer allemaal alleen aan mij te wijten...
kijk u eensquote:Op maandag 15 december 2008 09:30 schreef linebear het volgende:
doe mij maar warme choco, want het is weer lekker koud hier...
Jaquote:
quote:En van G-no hoorde ik dat je er erg scary uit kan zien in de grime en een enge blik...
I know. Na de shows maar eens naar de kapperquote:(oh, en je haar wordt echt te lang als ik op de foto in het Eindhovens Dagblad kijk)
ik sta in de wachtrij voor de helpdesk van centrix...quote:
veel plezier gehad dus in Londen?quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Stroekie het volgende:
en in G.A.Y. lopen best wel leuke meneren rond
zat ja, maar inmiddels in nlquote:Op maandag 15 december 2008 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zat jij niet in Engeland o.i.d?
truste
Is dat daarom, of alleen een foutje voor dit topic?quote:Op maandag 15 december 2008 08:20 schreef MisterO het volgende:
Oh trouwens...
wat een bullshit dat we niet meer centraal staan, alleen omdat de H is weggelaten![]()
Dan maar niet centraal.. het boeit mij echt niet
Nu snap ik nog niet waarom je auto in Belgie isquote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik sta in de wachtrij voor de helpdesk van centrix...
Kwma bij jou ook de prins in zwarte pietenpak binnen?quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Je maakt wat mee i/d Bijenkorf.
ja en Avenue Q is hysterisch leukquote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
veel plezier gehad dus in Londen?
Had je mijn SMS nog gezien ?quote:Op maandag 15 december 2008 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu snap ik nog niet waarom je auto in Belgie is
Goedemorgen trouwens, heerlijk geslapen en nu koffie
Dan heb je een reden om nog een keer terug te gaanquote:Op maandag 15 december 2008 09:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet helemaal want er is achteraf toch nog 1 Stroekblunder te melden
Ik heb mijn telefoon in het hotel laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |