Nop, daar ben ik te lelijk voor :pquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En heeft 1 van jullie nog wat "gescoord"
nee ik sliep al voordat HIW nakend de douche uitkwam om mij te bespringenquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar je had wel meegekregen dat ik er naakt uitkwam?quote:Op maandag 15 december 2008 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik sliep al voordat HIW nakend de douche uitkwam om mij te bespringen
Nee daarvoor hadden we de hulp nodig van de afwezige lokale gidsquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat niemand deze nog gepost heeft:
Zo mooi!
Het is geen kopie van Leona. Het is een hele andere veel diepere stem die een hele andere kant op gaat.quote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
Inderdaad!
Al snap ik de kritieken ook wel dat het wel heel erg een kopie van Leona is
mooi zeker, ik vind het ook een mooi nr, alleen vind de versie van jeff buckley mooierquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo mooi!
Kom kom dat kunnen jullie zelf toch wel, ik ben het afgeleerd.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee daarvoor hadden we de hulp nodig van de afwezige lokale gids
ja die acie wel, maar jij had dan ons wel naar de juiste lokaltie om die actie uit te kunnen voeren moeten loodsenquote:Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kom kom dat kunnen jullie zelf toch wel, ik ben het afgeleerd.
Ik vind deze versie leuker, ik heb net moeten janken johquote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo mooi!
Oh.My.God!quote:Op maandag 15 december 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
HIW zou mij nadat hij om 22.00 uur klaar was met werken op komen halen in Oss en dan samen doorrijden naar Eindhoven waar de bussen om 00.00 uur zouden vertrekken
Helaas stond hij toen voor nummer 43 voor de deur en woon ik op nummer 34. Bij 43 kenden ze mij niet, en HIW kon mijn nummer nergens vinden. Uit armoe is hij toen terug gereden naar Nijmegen om daar zijn mobiele telefoon te halen. Dus op het moment dat ik al lang en breed in de auto naar Eindhoven onderweg had willen zijn kreeg ik HIW dus aan de lijn die toen nog in Nijmegen was.
Ik gelijk collega's bellen en vragen of ze nog konden wachten en dat we eraan kwamen.
Bussen hebben 15 minuten gewacht en zijn toen alsnog vertrokken terwijl we onderweg waren.
bussen reden stevig door, en waren in België al voorbij Bobbejaenland toen we ze ingehaald hadden.
Daar auto op parkeerplaats achter gelaten en bus in.
Bleek dat HIW zijn jas niet bij zich te hebben, in consternatie achtergebleven in kofferbak. en hij dus ook zijn paspoort niet bij zich had. Dus hebben we in Calais HIW voorbij de douane moeten smokkelen.
Door de consternatie weten we dus ook alleen maar dat de auto op een parkeerplaats staat aan de A67 vanuit Eindhoven naar Antwerpen tussen afrit 20 en 26
Vanmiddag om 13.00 uur vertrekt HIW met zijn broer om de auto te gaan ophalen.
En bij zoveel blunders kon ik niet achterblijven en heb ik mijn telefoon in het hotel laten liggen.
Maar deze wordt vandaag al opgestuurd
dat kon niet, want de reservering van 6 musicaltickets voor Avenue Q stond op mijn naam en credit card, dus die MOEST ik wel halen, want die andere collega's hadden mij al betaaldquote:Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oh.My.God!
Ik zou voortijdig zijn afgehaakt !
Ah, dus je hebt het wel overwogen?quote:Op maandag 15 december 2008 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kon niet, want de reservering van 6 musicaltickets voor Avenue Q stond op mijn naam en credit card, dus die MOEST ik wel halen, want die andere collega's hadden mij al betaald
Die kaarten had je wel kunnen organiserenquote:Op maandag 15 december 2008 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kon niet, want de reservering van 6 musicaltickets voor Avenue Q stond op mijn naam en credit card, dus die MOEST ik wel halen, want die andere collega's hadden mij al betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |