Dat doet de Kerstman toch?quote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef wonderer het volgende:
Ik moet kerstkado's bedenken voor Brad... en ik weet echt niks. Ik ben daar zo slecht in
Hij gelooft alleen nog in sinterklaas, dus dat gaat niet op.quote:
Euhm, volgens mij istie zo dyslectisch als maar zijn kan, dus dat wordt dan helemaal niks met al die cijfertjesquote:Op maandag 15 december 2008 17:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die kaarten had je wel kunnen organiseren![]()
De volgende keer moet je HIW maar een lijstje sturen. Want en het verkeerde huisnummner en telefoon vergeten en jas met paspoort in de auto laten liggen. Ik mag dan rommelig zijn maar dat soort dingen vergeet ik nou nooit
Ik ben nog nooit zo buiten zinnen geweest! Wat was/ben ik blij! Ik was er bijna zeker van dat hij weg zou zijn. Omdat ik het midden van de goede afslag interpreteerde als een teken dat hij er niet zou zijn. Maar mijn gebeden zijn gehoord, god is nog nooit zo goed voor mij geweest!quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef Stroekie het volgende:
Pascal heeft zojuist gebeld en alles is goed
de auto is in dezelfde staat aangetroffen als dat we hem vrijdagavond hadden achter gelaten
Overkomt mij ook nooit, maar had zo iets, stroek weet en regeld alles, dus dat laat ik aan hem over. Maar dat pakte dramatisch uit. Volgende keer ben ik weer een nazi met het regelen van alles tot in de detail.quote:Op maandag 15 december 2008 17:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die kaarten had je wel kunnen organiseren![]()
De volgende keer moet je HIW maar een lijstje sturen. Want en het verkeerde huisnummner en telefoon vergeten en jas met paspoort in de auto laten liggen. Ik mag dan rommelig zijn maar dat soort dingen vergeet ik nou nooit
Daarom stond ik denk ook bij 43 ipv 34... maar het is nooit bij mij opgekomen om even 34 aan te bellen, heb wel alle buren van nummer 43 aangebeld en vervolgens, wanhopig, bij een snackbar stroek te proberen te bellen bij 1888quote:Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij istie zo dyslectisch als maar zijn kan, dus dat wordt dan helemaal niks met al die cijfertjes.
denk dat ie zijn pincodes ook de hele tijd door elkaar haaltquote:Op maandag 15 december 2008 20:14 schreef Gellarboy het volgende:
Sorry, maar als je niet eens bij een buitenlandse geldautomaat durft te pinnen ben je uberhaupt niet zo'n held met het hele reisgebeuren. Dit hele verhaal sluit daar naadloos bij aan..
Jamaar, jamaar, dat gebeurt mij ook steeds!quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
denk dat ie zijn pincodes ook de hele tijd door elkaar haalt, en nu ben ik weg eten enzo
Wie?quote:Op maandag 15 december 2008 21:08 schreef linebear het volgende:
mmm McDreamy naakt.... nou ja, alleen een kussen voor zijn kruis
Is dat net zo iets als desinfecteren?quote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zojuist een vriend van me mogen naturaliseren, dat is wel heel apart om te mogen doen
Ik geef je helemaal gelijkquote:Op maandag 15 december 2008 20:14 schreef Gellarboy het volgende:
Sorry, maar als je niet eens bij een buitenlandse geldautomaat durft te pinnen ben je uberhaupt niet zo'n held met het hele reisgebeuren. Dit hele verhaal sluit daar naadloos bij aan..
Is dit weer zo'n ik-ben-niet-goed-genoeg-voor-deze-wereld reactie? Of bedoelde je het sarcastisch? Dan zou je kunnen overwegen om een PI te gebruiken...quote:Op maandag 15 december 2008 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk
Dat ik überhaupt de gemeentegrenzen over kom, ik ben er gewoon niet voor gemaakt
omg.quote:
na·tu·ra·li·se·ren -seerde, h genaturaliseerd een vreemdeling zachtjes al Dente aanbakken.quote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zojuist een vriend van me mogen naturaliseren, dat is wel heel apart om te mogen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |