Nog leuke jongens gesproken in Lond n?quote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nop, ik ben homo. Maar of het nou homofiel of homoseksueel is weet ik nog niet.
Nop, ben te lelijkquote:Op maandag 15 december 2008 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog leuke jongens gesproken in Lond n?
Als je jezelf te lelijk vindt, mag je niemand aanspreken? Das onzin natuurlijkquote:
Ow, dat wist ik niet, had dat nou eerder verteld, had wel zin in een Englisch lad...quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je jezelf te lelijk vindt, mag je niemand aanspreken? Das onzin natuurlijk![]()
Agree!quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Snakey vind ik niet zo eng als Aoristus.
Als je het me eerder had verteld, kon ik het je eerder vertellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet, had dat nou eerder verteld, had wel zin in een Englisch lad...
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je het me eerder had verteld, kon ik het je eerder vertellen![]()
Ik ga slapen
Ik kan me in het punt dat het altijd maar in Amsterdam moet nog wel verplaatsen,, maar het gaat wel erg ver steeds hoor, met dat beledigen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Agree!
Dat mens spoort niet. Ze ergert zich aan regenboogvlaggetjes. Straks zijn de regenbogen bij regen ook nog een gevolg van de samenzwering door "het homoïsme" tegen de rest van de wereld!
Och, ik voel me niet beledigd. En dat het altijd in Amsterdam is, dat maakt zo'n stad nou net zo kleurrijk. Net als de Wallen, de Uitmarkt en wat al niet meer. En als het teveel wordt, omdat er door de grote hoeveelheid mensen overlast ontstaat, nou dan moet je het gaan reguleren. Niks mis mee. Maar niet op manier en al helemaal niet met de argunenten die zij aandraagtquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me in het punt dat het altijd maar in Amsterdam moet nog wel verplaatsen,, maar het gaat wel erg ver steeds hoor, met dat beledigen.
Hoop dat je het haaltquote:Op maandag 15 december 2008 23:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawol, heb hem vanmiddag gemaakt na uuuuren te hebben geleerd de afgelopen paar dagen, ik was het echt helemaal zat, kon geen cijfers en berekeningen meer zienMaar of ik heb gehaald heb.. 50-50 kans denk ik..
Hoe is het met Yuri dan?
Hoe denk je een beetje aan iemand?quote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
We zagen in harrods een witte boom met roze en fuchia ballen. Moesten toen een beetje aan jullie denken
Jap als in de zin van, Goh dat lijkt de boom wel van Dirk en zijn BF waarop stroek ze "alleen was dat een zwarte" en zei ik dus ohja, das nog waar ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe denk je een beetje aan iemand?
Maar toch bedankt..
Vorig jaar wou ik een witte boom, maar de alle witte bomen zagen er 'kaler' uit dan de zwarte.
Maar da's dan toch niet een beetje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
Jap als in de zin van, Goh dat lijkt de boom wel van Dirk en zijn BF waarop stroek ze "alleen was dat een zwarte" en zei ik dus ohja, das nog waar ook.
151 won't do the trick...quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar da's dan toch niet een beetje?.
Ik ben diep, diep, DIEP teleurgesteld dat je geen foto voor me gemaakt hebt van die boom. Hoe moet ik nu verder? Ik kan niet meer leven. Heeft er iemand 151 pillen?.
Ik kan wel aan valium komen(en nog meer van dat soort spul) Waar kan ik het heen zenden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben diep, diep, DIEP teleurgesteld dat je geen foto voor me gemaakt hebt van die boom. Hoe moet ik nu verder? Ik kan niet meer leven. Heeft er iemand 151 pillen?.
Zet ik vast de webcam aan!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |