als raadslid mag ik ook optreden als buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand, zoals vandaag, ik mag ook huwelijken sluitenquote:Op maandag 15 december 2008 22:14 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
na·tu·ra·li·se·ren -seerde, h genaturaliseerd een vreemdeling zachtjes al Dente aanbakken.
Maarre, hoe doe je dat? Is dat vanuit je rol in de gemeente of kan elke burger dat. (nietMc. Burger!)
You unleashed the beast!quote:Op maandag 15 december 2008 22:27 schreef Pjederdy het volgende:
Dat is dus leuk!
En X.: selectief lezen is ook een kunst!.
dat mag ik ookquote:Op maandag 15 december 2008 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als raadslid mag ik ook optreden als buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand, zoals vandaag, ik mag ook huwelijken sluiten
Beetje van beiden denk ik.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n ik-ben-niet-goed-genoeg-voor-deze-wereld reactie? Of bedoelde je het sarcastisch? Dan zou je kunnen overwegen om een PI te gebruiken...
Owja, dat staat nog om mijn lijstje om eens te gaan kijken, Annalies is er helemaal hot vanquote:Op maandag 15 december 2008 22:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt greys anatomy![]()
Wie, wat, waar en waarom?quote:Op maandag 15 december 2008 22:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat mag ik ook
vorrig jaar juli beedigt door de rechtbank in Arnhem
Snakey vind ik niet zo eng als Aoristus.quote:Op maandag 15 december 2008 23:04 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Whehe, en in een ander topic is het PDD vs Snakey.
wie?quote:
Ahh, wat lief en leuk! grappig man!quote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
wie?
de rechtbank
waar?
in Arnhem
waarom?
Zodat ik mijn ouders kon trouwen op 30-07-2007
ben hetero gewordenquote:
Waarom geef je mij geen serieus antwoord!quote:
Hoe ging je tentamen of heb je hem nog niet gehad?quote:Op maandag 15 december 2008 23:25 schreef MisterO het volgende:
Hee homo's! how yóu doinn?
Jawol, heb hem vanmiddag gemaakt na uuuuren te hebben geleerd de afgelopen paar dagen, ik was het echt helemaal zat, kon geen cijfers en berekeningen meer zienquote:Op maandag 15 december 2008 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen of heb je hem nog niet gehad?
quote:Op maandag 15 december 2008 23:43 schreef Gellarboy het volgende:
*tromgeroffel*
MIJN NIEUWSTE CREATIE!!!!
Omdat het echte antwoord toch niemand interesseert hier!?quote:Op maandag 15 december 2008 23:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarom geef je mij geen serieus antwoord!
Nah, dat je hetero bent geworden is ook zooo 2007....quote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat het echte antwoord toch niemand interesseert hier!?
Nop, ik ben homo. Maar of het nou homofiel of homoseksueel is weet ik nog niet.quote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nah, dat je hetero bent geworden is ook zooo 2007....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |