Jezus het wordt steeds meer!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
151 won't do the trick...
you need 152!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan niet de Taj Mahal, maar een hunnenbed gebruiken ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:06 schreef MisterO het volgende:
Ik ga dat woord nu met het uitgaan gebruiken joh, uberhip![]()
'Hey jongen, zullen we swaffelen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een soort Ang3l, maar dan in foto's.
Ging wel goed. Bij het duet stonden we iets te vroeg op 't podium zodat Gino begon te dansen op het 2e loopje i.p.v. het nummer zelf, maar toen heeft ie maar wat langer met z'n hand in m'n nek gestaan. Viel niemand op. Heb wel op 't podium iets te veel gegeven waardoor ik mijn schouder wel weer flink zeer heb gedaan..... en dat viel juist allemaal wel mee de laatste 3 dagen. Maar goed, pilletje meer en gaan met die banaan.quote:
Jep. Om 18:00 mag ik er weer heen en in de schmink gaan zitten.quote:helemaal klaar voor premiere straks ?
TAC zit toch nog steeds gewoon tegenover stadion daar bij Mathildelaan ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging wel goed. Bij het duet stonden we iets te vroeg op 't podium zodat Gino begon te dansen op het 2e loopje i.p.v. het nummer zelf, maar toen heeft ie maar wat langer met z'n hand in m'n nek gestaan. Viel niemand op. Heb wel op 't podium iets te veel gegeven waardoor ik mijn schouder wel weer flink zeer heb gedaan..... en dat viel juist allemaal wel mee de laatste 3 dagen. Maar goed, pilletje meer en gaan met die banaan.
[..]
Jep. Om 18:00 mag ik er weer heen en in de schmink gaan zitten.
Vonderweg 1, dus geen Mathildelaan. Maar wel dara in de buurt ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TAC zit toch nog steeds gewoon tegenover stadion daar bij Mathildelaan ?
ja maar dat ligt daar toch op de hoek bij de stoplichten tegenover de 2 voetballers op dat pleintje ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vonderweg 1, dus geen Mathildelaan. Maar wel dara in de buurt ja.
Je avatar doet me een beetje aan de vrouwlijke versie van MrBrightside denkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mawnin.
Ik krijg alleen een kruisjequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je avatar doet me een beetje aan de vrouwlijke versie van MrBrightside denken
Nee, een ander paard.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:57 schreef MisterO het volgende:
sam???
Jah je opmerking kwam ook uit het nieets en exact na mijn opmerking over een omhooggetild paard. Dat was ook erg frappant en too easy hequote:
Vrijdag zie ik je he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:24 schreef Weemz het volgende:
Pfff eigenlijk had ik vandaag ergens zullen zijn, maar blijkbaar zijn de mensen daar het ook vergeten... Ik heb nog geen belletje gehad. Straks toch nog maar even gaan dan...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah je opmerking kwam ook uit het nieets en exact na mijn opmerking over een omhooggetild paard. Dat was ook erg frappant en too easy he
O ja, jah, dat had ik tussen neus en lippen op de plaats van de snor (en de schmink) nog geelezen. Verjaardag toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:28 schreef Gellarboy het volgende:
Ang3l, had je een paar dagen terug gelezen dat we niet komen vanavond?
Ja, van mamma. Dus daar kon ik niet echt onderuit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef Ang3l het volgende:
O ja, jah, dat had ik tussen neus en lippen op de plaats van de snor (en de schmink) nog geelezen. Verjaardag toch?
Floormanager van een grote H&M filiaal in Utrecht. Ik heb nog geen gerelateerde werkervaring op mijn vakgebied, dus wil ik eerst ervaring hebben in het leidinggeven en werken in een team voordat ik me stort op de hogere functies. En plus, ik hou van de H&Mquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
MisterO, voor welke functie bij de H&M?
Het is een fulltime baan, dus zodra ik aangenomen word, ben ik natuurlijk van plan om zo gauw mogelijk woonruimte te vinden in Utrechtquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Bartjebart het volgende:
hoe wil je dat gaan organiseren dan? MisterO? Elke dag treinen naar Utrecht?
Waarom solliciteer je eigenlijk naar een functie waarvan je weet dat je de daarvoor benodigde werkervaring (werken in een team EN leidinggevende ervaring) niet hebt?
Jawol, als alles meezit kan ik eind januari afstuderen... Moet ik mijn tentamen van gister gehaald hebben en mijn scriptie goedgekeurd krijgen.. Maja, als ze me willen hebben, ga ik niet op mijn diploma zitten wachten hoor.. Dan maar tegelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Heb je geen school meer dan?
Maar hou je dan niet de hoop op voor iets wat veel te onzeker is?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Nee heb je ja kun je krijgen?
Ik vind 't zelf ook een beetje vreemd, maar ik herinner me nog dat "floormanager" wel een beetje een luxe naam is voor iets wat wel meevalt (ex van me heeft het in Eindhoven gedaan) en wat makkelijk naast je studie kan. Dus het zal allemaal wel meevallen met qualificaties.
Mag ik vragen op welke kwaliteiten je dan doelt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is een fulltime baan, dus zodra ik aangenomen word, ben ik natuurlijk van plan om zo gauw mogelijk woonruimte te vinden in UtrechtTot die tijd ga ik wel tijdenlijk logeren bij mn zus in Amsterdam ofzo
Daar maak ik me geen zorgen om... Ik heb zowieso altijd al de plannen gehad om naar het Westen te verhuizen, maar ik wil dat pas doen, zodra ik een baan vind.
En het feit dat ik geen ervaring heb ik het leidinggeven en werken in een team kan ik weer compenseren met andere goede kwaliteiten die ik wel bezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |