Jezus het wordt steeds meer!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
151 won't do the trick...
you need 152!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan niet de Taj Mahal, maar een hunnenbed gebruiken ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:06 schreef MisterO het volgende:
Ik ga dat woord nu met het uitgaan gebruiken joh, uberhip![]()
'Hey jongen, zullen we swaffelen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een soort Ang3l, maar dan in foto's.
Ging wel goed. Bij het duet stonden we iets te vroeg op 't podium zodat Gino begon te dansen op het 2e loopje i.p.v. het nummer zelf, maar toen heeft ie maar wat langer met z'n hand in m'n nek gestaan. Viel niemand op. Heb wel op 't podium iets te veel gegeven waardoor ik mijn schouder wel weer flink zeer heb gedaan..... en dat viel juist allemaal wel mee de laatste 3 dagen. Maar goed, pilletje meer en gaan met die banaan.quote:
Jep. Om 18:00 mag ik er weer heen en in de schmink gaan zitten.quote:helemaal klaar voor premiere straks ?
TAC zit toch nog steeds gewoon tegenover stadion daar bij Mathildelaan ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging wel goed. Bij het duet stonden we iets te vroeg op 't podium zodat Gino begon te dansen op het 2e loopje i.p.v. het nummer zelf, maar toen heeft ie maar wat langer met z'n hand in m'n nek gestaan. Viel niemand op. Heb wel op 't podium iets te veel gegeven waardoor ik mijn schouder wel weer flink zeer heb gedaan..... en dat viel juist allemaal wel mee de laatste 3 dagen. Maar goed, pilletje meer en gaan met die banaan.
[..]
Jep. Om 18:00 mag ik er weer heen en in de schmink gaan zitten.
Vonderweg 1, dus geen Mathildelaan. Maar wel dara in de buurt ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TAC zit toch nog steeds gewoon tegenover stadion daar bij Mathildelaan ?
ja maar dat ligt daar toch op de hoek bij de stoplichten tegenover de 2 voetballers op dat pleintje ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vonderweg 1, dus geen Mathildelaan. Maar wel dara in de buurt ja.
Je avatar doet me een beetje aan de vrouwlijke versie van MrBrightside denkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mawnin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |