eten ja dat is een goed plan, R is naar zijn broer en ikquote:Op zondag 14 december 2008 19:49 schreef Pjederdy het volgende:
Goedemorgen / middag / avond!
Oh, eten en Gooise Vrouwen kijken!
Tot later![]()
Ik ga 't zeker proberenquote:Op zondag 14 december 2008 19:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
GAAT DIT ZIEN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan hou je 'm toch aan?quote:Op zondag 14 december 2008 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond de H dus wel leuk en een traditie die wmb iets te snel overboord is gegooid.
quote:
nee dat heeft hij gisteren al gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef Xiance het volgende:
en jij.. jij hebt tijd om je ballen glad te scheren?
KLinkt goedquote:Op zondag 14 december 2008 21:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
Het was niet druk en ik heb weinig actie gehad, maar heb me wel vermaakt. Prima avondje.
Moet ook gebeuren.quote:Op zondag 14 december 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
Wij zijn aan het opruimen/schoonmaken... Bleh.
Ik wel, en het is stroeks grootste blunder "vakantie" ooit geweest. Alleen was het dit keer allemaal alleen aan mij te wijten...quote:Op zondag 14 december 2008 12:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb je Stroek en HIW nog gezien?
want??quote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wel, en het is stroeks grootste blunder "vakantie" ooit geweest. Alleen was het dit keer allemaal alleen aan mij te wijten...
En die aktie hebben we vanochtend samen even ruimschoots aangevuld!quote:Op zondag 14 december 2008 21:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
Het was niet druk en ik heb weinig actie gehad, maar heb me wel vermaakt. Prima avondje.
het uitgebreide verhaal laat ik aan Stroek over. Maar mijn auto staat in België en ik heb illegaal in Engeland doorgebracht, dat is het in het kort.quote:
WOOOOHHHHHOOOOOO YOO GANSTAAHH MOMMAAA!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het uitgebreide verhaal laat ik aan Stroek over. Maar mijn auto staat in België en ik heb illegaal in Engeland doorgebracht, dat is het in het kort.
Je vraagt waar ze vandaan komen?quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En die aktie hebben we vanochtend samen even ruimschoots aangevuld!.
En mijn eurocreamdromen zijn uitgekomen: ontzettende sex gehad met een roemeens ventje en daarna ook nog een met een marokkaantje(hallo Bansheeboy
).
Steun *quote:Op zondag 14 december 2008 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond de H dus wel leuk en een traditie die wmb iets te snel overboord is gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |