DAT vind ik dus ook..quote:Op zondag 14 december 2008 14:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja traditie's zijn er om te houden
OH!!quote:Op zondag 14 december 2008 14:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou schande...
Misschien moet er iets voor in de plaats komen.
Ik vond je banner ook wel goed hoor
en je kunt hem niet kleiner maken?quote:Op zondag 14 december 2008 15:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
OH!!
maar die is weer te groot voor de iphone...
maak jij daar een gewoonte van slapen in de openbare ruimte?quote:Op zondag 14 december 2008 15:45 schreef MrBrightside het volgende:
Tering, dat reizen met een nachttrein doe ik voorlopig ook niet meer. Ik was vet vroeg weggegaan bij Rauw! omdat ik moe was en had de trein van tien over 3. In slaap gevallen natuurlijk, en ik werd wakker net voor schiphol.De volgende trein ging vanaf daar pas om 5 uur, dus ik dacht; laat ik koffie drinken bij Starbucks dan word ik wakker. Maar goed, toen ben ik daar dus weer in slaap gevallen.
Uiteindelijk had ik de trein van kwart voor zes, en toen moest ik nog naar Sloten fietsen.
:'):')
Anders ik welquote:Op zondag 14 december 2008 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben erg benieuwd
Daar heeft het niks mee te maken. Daniel Bedingfield was ook niet echt iPhone proof, lekker boeiend. Iedereen mag in de OP zetten wat 'ie wil, dus ga vooral helemaal los met je H of met wat dan ook. Maar neem het mij niet kwalijk als ik daar geen zin in heb. Ik kom hier om te posten, niet voor de OP.quote:Op zondag 14 december 2008 14:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT vind ik dus ook..
maar nee.. de mobiele brigade wil alles op zn "hier is de telefoon niet voor gemaakt"-schermpje kunnen zien, dus weg die H
ik vind het een schande..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |