Ik gok zelf dat ik gewoon midden Maart ga bevallen (misschien wel heel vlakbij jou datumquote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevaltCarmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Ja, degene die hem dichtgooit moet een nieuwe openenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:08 schreef Carmella het volgende:
M'n laatste post, voor ik hem op slot gooide...
(Is er trouwens een regel betreft een nieuw deel openen? Ik heb er maar gewoon eentje geopend)
Ja, dat was het. De gewone Roosvicee staat op een andere plek dan de laxo, ferro, etc. die staan bij Zonnaturaquote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef Nijna het volgende:
Wie was er nou op zoek naar die roosvisee (laxo)? Het staat hier in het schap bij de zonnatura producten. Ik denk eigenlijk dat je het gewoon mag drinken hoor, volgens mij is het enkel pruimensiroop. Als je teveel drinkt moet je er vast vaak van naar de wc... ;-).
Nee, dat zijn ze nu niet van plan en m'n strenge gyn maakte ook héél duidelijk dat ze dat niet willen gaan doen tenzij de nood heel hoog is. (beetje raar dat ze het zo half boos zei, alsof ik dat voor m'n lol vraag, maar ik heb geen idee hoe hun ervaring is, of vrouwen snel "zeuren" om eerder ingeleid te worden, dus misschien dat ze dat vervelend vond ofzo... ze is altijd gehaast en ongeinteresseerd, dus ik weet ook niet beterquote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef texelonia het volgende:
Gaan ze je niet eerder inleiden of zoiets dan Carmella? Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je de 40 weken wilt volmaken voor de baby, maar aan de andere kant moet het ook wel een beetje te doen zijn en blijven voor jouzelf he. Maar goed, we zullen zien
Ja, dat ga ik doen. Balen alleen dat ik de bon niet meer heb.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef huuphuup het volgende:
Misschien even teruggaan naar de winkel? Zoiets hoort niet gelijk kapot te gaan.
Als de maat wel goed is, dus de broek niet te strak zat verder dan is er misschien wel iets te regelen?
Ja jeetje, ik stond bij de cola enzo te zoekenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat was het. De gewone Roosvicee staat op een andere plek dan de laxo, ferro, etc. die staan bij Zonnatura
Volgens die reclame met dat irritante jongetje dat een treintje terugbrengt naar de winkel, is dat inderdaad zo. Gewoon doen dus!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:38 schreef huuphuup het volgende:
Dat wou ik net zeggen, wat Nijna zegt, je rekening afschrift even opzoeken of uitprinten ja.ik geloof, maar dat weet ik niet zeker, dat zo'n pin-rekeningafschrift zelfs rechtsgeldigheid heeft als aankoopbewijs
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Irritante jongetje? Kinderen zijn lief Rabsadani!Allemaal!
Dat eerste heb ik ook met een broek. Voor de rest heb ik ook in andere zwangerschapskledingsstukken dat ze vrij snel kapot gaan, niet heel erg maar bijvoorbeeld een klein gaatje of haaltje er in. Volgens mij maken ze het gewoon niet zo stevig?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb pas geleden twee zwangerschapsbroeken met een elastiek erin gekocht en bij de een zit het elastiek helemaal gedraait en gefrummeld na een paar maal dragen en bij de ander is de band losgesprongen en zit ie los in de broek. Bij prenatal gekocht beiden.
Nu past me niks meer!
Heb nu een broek van mijn vriend aan.
Meer mensen deze 'problemen' met zwangerschapsbroeken of doe ik nu iets verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het lief en bezorgd overkomen.... En ik kan het me ook wel voorstellen hoor, als ik die lijst troep ziequote:Op donderdag 11 december 2008 20:23 schreef Floria het volgende:
DJMO, ik zal wel een bemoeial zijn maar zorg je wel goed voor jullie? Altijd als je schrijft over eten dan gaat het over veul junkfood.
altijd..douche, heb geen bad..maar dan nog blijft het rommelen. ik ga zometeen even een rondje lopen buiten misschien dat dat meewerkt want dit is reuze vervelendquote:Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef texelonia het volgende:
Ga je weleens douchen of in bad als het rommelt Dakota? Ze zeggen dat als het voor het echie is het toeneemt onder de douche, en als het vals alarm is zou het afnemen.
Gisteravond met m'n schoonmoeder gebeld, ze zegt dat ze het wel kan maken. Ze zet er een nieuw elastiek in. Da's fijn, want ben zelf totaal niet handig met dit soort dingen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef Nijna het volgende:
Daar zal je het niet vinden Rab...
Nummer_zoveel, heb je met pin betaald, misschien kan je dan je rekeningafschrift als bewijs gebruiken?
Ik zou sowieso terug gaan nee heb je, ja kun je krijgen.
Omdat ik 2 weken terug dezelfde scan had gehad waren ze eens even gaan overleggen en mocht ik 1 liter drinken in plaats van 2quote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef Lishe het volgende:
Chan, gefelciteerd!
En Raissa, succes met wegwerken van die 2 liter. Zit er ook smaak aan? (Ik duim van niet.)
Even heel snel een reactie. Toen ik hoorde dat ik weer een jongetje zou krijgen, was ik ook een avondje sip en een beetje sjaggie. Maar de volgende ochtend heb ik mezelf even streng toegesproken, wie was ik wel niet om boos/sip te zijn/blijven als verder alles goed, helemaal met de manier waarop we zwanger zijn geworden, mag ik gewoon mn handen dichtknijpen. Ik heb toen even een traantje gelaten en Peaceman een smsje gestuurd met wat voor stomme trut ik wel niet was omdat ik daar zo sip om was... toen was het ook goed. Ik kan me voorstellen dat je zusje nog even de tijd nodig heeft om dit bericht te verwerken...... en misschien iets langer nodig heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Ow Fruppel, dat herken ik wel. Niet constant, maar wel regelmatig, ook op mijn werk. Ik voel me zo snel geirriteerd en moet echt regelmatig op mijn tanden bijten om geen vervelende opmerking te maken. Thuis laat ik me dan alwwer wat sneller gaan...arme schaap.
Ik had trouwens gisteren ook een minder prettig msn-gesprek met mijn zusje. Misschien toch niet zo handig, twee zusjes tegelijk zwanger en dus onder de hormonen
Zij hadden woensdag de laatste uitslag van de punctie gekregen: alles in orde, en het wordt inderdaad (zoals op de echo 4 weken geleden al gezien) een jongetje. dus ik zei: leuk, een jongetje. Vroeg ze of dat echt leuk was, ze had toch liever een meisje gehad. Nou, ik kan me best voorstellen dat als je al 2 jongens hebt, dat je stiekem hoopt op een meisje, en zelfs dat je een beetje teleurgesteld bent als je hoort dat het geen meisje wordt en zelfs nog dat je daar een paar traantjes om moet laten. Maar om nou zoo diep teleurgesteld te zijn...beetje relativeren, zeker in deze omstandigheden, kan geenkwaad lijkt me. Ze hebben dadelijk als alles goed gaat 3 gezonde knullen! Hoe gezegend kun je zijn?
Dus tja, toen had ik dus volgens haar te weinig inlevingsvermogen en ik begreep haar niet, en ik vond dat z een beetje moest relativeren...gezellig
Nee, had een telefonische afspraak "rond het middaguur" dus dat is natuurlijk zo rekbaar als maar kanquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:26 schreef DJMO het volgende:
raissa, is je uitslag al bekend?? hoop dat die goed is
hij ging er ook vanuit hoor dat ik dan al bevallen zou zijn, hij zei letterlijk toen ik wegging: de bedden staan klaar hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
Kersjes van harte gefeliciteerd en welkom!!![]()
DJMO 2 januari pas weer op controle... duurt toch wel erg lang bij jouw ziekenhuis hoor..... Je kunt dan al lang en breed bevallen zijn. Wel fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt....
Precies, juist die laatste weken zijn erg cruciaal....quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:12 schreef mrien het volgende:
Ik vind het ook apart dat je dan pas voor controle zou moeten, wat nou als je bloeddruk ineens heel hoog gaat worden, dan monitoren ze dat dus helemaal niet..
Ja ik begin wel te twijfelen nuquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef Nijna het volgende:
Huup... of heb je echt een lantaarnpaal staan likken...![]()
Kers, welkom!
Merel lijkt inderdaad heel erg veel op Sara! Maar een paar dingetjes zijn anders. Haar oogjes zijn (geopend) iets anders, en de vorm van haar hoofdje. Ik zal komende week eens een foto van baby-Sara en baby-Merel plaatsen, op sommige foto's is het verschil niet te zienquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef bixister het volgende:
raissa, fijn dat er geen abces zit in elk geval! balen van je weekendje weg!
fuente, wat een dotje die merel!ik zie ook veel gelijkenis met haar vader. en toch een beetje een ander neusje dan sara, of vergis ik me? heerlijk vooral dat alles goed is.
geniet ervan!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaaaaaaaah, kijk nou!
Wat een schatje Fuente! En heel duidelijk papa's kin!
he getverdemme....quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:59 schreef Dakota het volgende:
ik was computerspelletjes aan het spelen
Maar de pijn is waarschijnlijk een nierbekholteontsteking
feest!
Beetje boter tussen het rad en de draaiknop smerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 08:39 schreef DJMO het volgende:
nierbekkenontsteking dakota??? toch te lang doorgelopen met blaasontsteking?? beterschap meis
marlieske
kersjes
ik kon vannacht kiezen uit twee kwaden: in de slaapkamer blijven liggen naast een snurkende man, of de bank in de woonkamer waar de hamsters herrie maakten met hun rondrenradje (ding is van plastic, maar piept als een idioot) heb met porren maar voor het eerste gekozen... maar lekker heb ik niet geslapen.
vandaag komt mijn kerstboomen ik zie er echt naar uit om dat ding op te tuigen en te versieren.. net als ik er naar uit kijk om mijn eerste creatie op de naaimachine te kunnen showen hier .. begin ik dan toch echt te veranderen naar een degelijke huisvrouw??
Zet je toch volgende keer die hamsters naast het bed waar je man in ligt, kunnen ze lekker met z'n allen herrie maken terwijl jij rustig op de bank ligt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:39 schreef DJMO het volgende:
ik kon vannacht kiezen uit twee kwaden: in de slaapkamer blijven liggen naast een snurkende man, of de bank in de woonkamer waar de hamsters herrie maakten met hun rondrenradje (ding is van plastic, maar piept als een idioot) heb met porren maar voor het eerste gekozen... maar lekker heb ik niet geslapen.
de goedkoopstequote:Op zaterdag 13 december 2008 08:59 schreef DJMO het volgende:
zijn het toch bakerpraatjes koot![]()
thnx voor de tip troel!! ga ik proberenroomboter, margarine of croma??
Waarom heb je dat dan niet gedaan? Ik ging mezelf toch echt niet kwellen in dezelfde ruimte te proberen te slapen met een wakkere hamster in een draaimolentje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:27 schreef DJMO het volgende:
lol nummer_zoveelwil je geloven dat ik daar echt niet aan gedacht heb
Oeh gezellig! Dan is het net of je bij mij in groep 1/2 zit!quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:58 schreef Dakota het volgende:
Ik heb nog vouwblaadjesdaar ga ik kerststerren van vouwen en dan de hele woonkamer volhangen..
Je eerste hoogzwangere leerlingequote:Op zaterdag 13 december 2008 10:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh gezellig! Dan is het net of je bij mij in groep 1/2 zit!![]()
Wij wilde inderdaad ook eerst tot 12 weken wachten, volgens eigen berekeningen zou dat precies met kerst zijn. Ik denk dat ik woensdag met de echo te horen krijg dat ik nog niet zo ver ben maar toch gaan we het met kerst vertellen. Een mooier kerstkado kan je de opa's en oma's niet geven toch?!quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Kers![]()
Troost je, mijn lief wil per se wachten tot 12 wekenen dat is dus in februari ergens ofzo...
Ergens wil ik dat ook wel omdat, mocht ik een miskraam krijgen, mijn moeder gewoon echt niet tactisch is en dan allerlei dingen gaat roepen die het voor mij alleen maar moeilijker maken. Maar aan de andere kant ben ik nu zó blij en lijkt het me ook zo leuk om met kerst te vertellen. Dan ben ik 6 weken... of met Oud&Nieuw anders? dan 7 weken.
Bah, moeilijk moeilijk.
Als het je leuk lijkt te vertellen moet je het gewoon doen. Hebben wij ook bij de directe familie gedaan, en gevraagd of ze het nog even voor zich wilden houden tot de 12 weken verstreken waren.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Kers![]()
Troost je, mijn lief wil per se wachten tot 12 wekenen dat is dus in februari ergens ofzo...
Ergens wil ik dat ook wel omdat, mocht ik een miskraam krijgen, mijn moeder gewoon echt niet tactisch is en dan allerlei dingen gaat roepen die het voor mij alleen maar moeilijker maken. Maar aan de andere kant ben ik nu zó blij en lijkt het me ook zo leuk om met kerst te vertellen. Dan ben ik 6 weken... of met Oud&Nieuw anders? dan 7 weken.
Bah, moeilijk moeilijk.
Nouja, ik heb mn lief ook nog om rekening mee te houden en die wil het voorlopig nog geheim houdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als het je leuk lijkt te vertellen moet je het gewoon doen. Hebben wij ook bij de directe familie gedaan, en gevraagd of ze het nog even voor zich wilden houden tot de 12 weken verstreken waren.
Als je toch een miskraam krijgt en je familie weet van niks, snappen ze misschien ook niet waarom je zo verdrietig bent. Of kun je dat wel goed verbergen?
Ik heb het op mn werk verteld toen ik ook ongeveer 15 weken zwanger was. Ik wilde iig wachten tot de 12 weken echo, toen hoefde ik nog maar 1 dag te werken en had ik 3 weken vakantie. Die ene dag was het er niet van gekomen (okay okay ik durfde nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:47 schreef Chan het volgende:
Wij gaan met met kerst vertellen aan (schoon)ouders en broers en zussen.De rest krijgt t wat later te horen. Ik heb alleen nog geen idee wanneer en hoe ik het op m'n werk ga vertellen... Hoe en wanneer hebben/gaan jullie dat gedaan/doen? Mijn contract loopt eind februari af en het is wel wat laat misschien om het daarna pas te vertellen, k ben dan al ruim 15 weken zwanger...
Ik heb wel lekker liggen genieten bij mijn schoonzusje in de stoel jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 08:26 schreef Kersjes het volgende:
Raissa, wat balen dat jullie weekendje weg niet door kan gaan...
Maar heb je iig lekker kunnen genieten gisteravond?
waar ken ik dit soort dingen toch van?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef marlieske het volgende:
Nu zei mijn schoonmoeder (heel lief bedoelt natuurlijk) dat ik er "gewoon" wat meer van moet proberen te genieten, ik gaf eerlijk aan dat ik er nu gewoon niet van kan genieten, maar dat vond ze onzin![]()
Overigens begint ze iedere keer zo tegen me als mijn man er niet bij is, ook weer zoiets denk ik dan?
Want erna vertel ik het aan mijn man die uiteraard me probeert uit te leggen dat ze het vast niet zo bedoelt. Maar ja ze brengt het anders wel iedere keer met zeer weinig tact.
Ik vraag me ook echt af of ze ook zo tegen haar dochter zou doen als die in hetzelfde schuitje zou zitten als ons.
Ben ik nou een hormonster ligt het aan mij?
Johquote:Op zondag 14 december 2008 11:09 schreef texelonia het volgende:
Het komt pas op gang als het er klaar voor is DJMO. Seks en al die andere bakerpraatjes, werken ook alleen maar als het er gewoon klaar voor is. En misschien is dat morgen en misschien pas over een paar weken.
Dat zeiden ze ook tegen mn moeder toen die overtijd liep van mij. Hysterische reactie van haar --> jaaaa maar zul je zien, ben ik nét de eerste waar ie wél bij blijft zitten!quote:Op zondag 14 december 2008 11:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
Joh
Dat is net zo'n antwoord als : ' er is nooit een baby blijven zitten'
Hier trouwens nog steeds alles rustig.
computerspelletjes FTW
Ik ben best benieuwd hoelang iemand een baby op kan houden..stel dat ze overtijd loopt en dan niet inleiden ofzo.quote:Op zondag 14 december 2008 11:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen mn moeder toen die overtijd liep van mij. Hysterische reactie van haar --> jaaaa maar zul je zien, ben ik nét de eerste waar ie wél bij blijft zitten!
Hoe ging dat vroeger? Ging zo'n kindje dan dood ofzo?quote:Op zondag 14 december 2008 11:49 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoelang iemand een baby op kan houden..stel dat ze overtijd loopt en dan niet inleiden ofzo.
Gezond voor de baby is het niet i.v.m vruchtwater dat op raakt enzo.. maar dan nog..hoelang zou ze door kunnen lopen?
Tja ik vind haar momenteel ongeduldiger dan ik Reinhilde ooit heb gevonden. Dus ik dacht ik zeg het nog even, want blijkbaar weet ze het niet. Als seks niet heeft geholpen roept ze meteen dat ze niet meer in bakerpraatjes gelooft. Tja sorry hoor.....quote:Op zondag 14 december 2008 11:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
Joh
Dat is net zo'n antwoord als : ' er is nooit een baby blijven zitten'
Hier trouwens nog steeds alles rustig.
computerspelletjes FTW
Ik denk dat bevallingen toentertijd ook wel op gang werden geholpen d.m.v kruiden enzo. (vrouwenmantel, framboosblad en dat soort onzin)quote:Op zondag 14 december 2008 11:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe ging dat vroeger? Ging zo'n kindje dan dood ofzo?
oehhhhhhh de 20 weken echo is zoquote:Op zondag 14 december 2008 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben trouwens erg nerveus.
Morgen hebben we de twintig-weken echo, en natuurlijk hopen we dat alles goed is. En we willen dan ook weten of het een jongen of meisje is.
Voel de baby nu steeds vaker. Vandaag al een paar kleine schopjes gevoeld en gisteren een uur lang echt om de paar minuten.![]()
![]()
Daar ben ik ook zoooo blij om!quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef huuphuup het volgende:
Sja, niet voor niets dat er zoveel vrouwen en kinderen stierven in het kraambedbest eng idee eigenlijk, en ik ben best blij dat ik in deze tijd een kindje mag hebben...
Wéér twee streepjes, het gaat goehoeddd! Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 december 2008 12:22 schreef Poppedein het volgende:
Heel...heeeeel voorzichtigjes kom ik hier nu maar binnenschuifelen....![]()
![]()
![]()
![]()
Modjes, zet mijn datum voorlopig maar op 23 augustus
Hahaha....ja dat was ik dusquote:Op zondag 14 december 2008 12:24 schreef DolleMina het volgende:
* DolleMina Me feliciteert Poppedein heeeel voorzichtigjes.![]()
Was jij niet die verloskundige die hier nog eventjes vandaan bleef tot ze zwanger was? Dat was wel héél eventjes...
wow wat goed!!! wat snel!!!quote:Op zondag 14 december 2008 12:22 schreef Poppedein het volgende:
Heel...heeeeel voorzichtigjes kom ik hier nu maar binnenschuifelen....![]()
![]()
![]()
![]()
Modjes, zet mijn datum voorlopig maar op 23 augustus
quote:Op zondag 14 december 2008 01:13 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje en Marlieske, hebben wij dezelfde schoonmoeder?
quote:Op zondag 14 december 2008 13:04 schreef Kersjes het volgende:
Ooooh, ik heb net een prachtig kadootje ingepakt in mooi glinsterpapier.
Een test met 2 streepjes
Dan moet je er wel eentje maken hèquote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mag ik een blauwe teller (babybanner) in de OP?
Dank je wel.
Yep! Het wachten is nu op een modje die hem voor je in de op zet!quote:Op zondag 14 december 2008 20:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zoiets?
http://md.lilypie.com/V02Zp1.png
Ja dat dus! hihiquote:Op maandag 15 december 2008 09:27 schreef texelonia het volgende:
Ja ik geloof dat ik het snap! Het komt erop neer dat de eisprong uiteindelijk 14 dagen voor de NOD is, of je nou een lange cyclus hebt of niet. Althans zo berekenen die sites het in elk geval.
Nou ja dan moet Max zelf maar met het verlossende antwoord komen
Chocoladepasta is ook zo k*t om uit te spugen. Beter iets nemen wat makkelijk spuugdquote:Op maandag 15 december 2008 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben vandaag alweer 4 weken en 5 dagen de aller-aller-aller gelukkigste*zucht zwijmel*
en vanmorgen bijna mn broodje chocopasta dr uit gegooid![]()
kom je nu mee!quote:Op maandag 15 december 2008 09:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Chocoladepasta is ook zo k*t om uit te spugen. Beter iets nemen wat makkelijk spuugd
zo ben ik idd 2 weken teruggezetquote:Op maandag 15 december 2008 09:05 schreef texelonia het volgende:
Kan dat van Max niet te maken hebben met een langere cyclus? Bij sommige sites kun je dat invullen en dan wordt de datum daaraan aangepast. Ik heb ook een iets langere cyclus, en toen ik het net wist scheelde het ook bijna een week als ik 28 weken invulde of 33. Stiekem wilde ik natuurlijk die 28 dagen aanhouden zodat het leek alsof ik langer zwanger wasmaar die 33 dagen was toch echt correct.
oh jij gaat ook snelquote:Op maandag 15 december 2008 09:38 schreef Floria het volgende:
Wow wat een invasie van nieuwe zwangeren hier! Het is geen doen om alles terug te lezen maar ontzettend gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles helemaal geweldig goed en is hier een babyboom in augustus!
Hier ook alweer 37 weken én twee dagen, yay! Hier veel harde buiken en voorwerk maar baby zit nog lekker op zijn/haar plek en alles gaat goed geloof ik!
DJMO, misschien moet jij je tekst bij je nick veranderen, straks denkt de baby dat hij op 17/11 had moeten komen en nu issie toch al te laat en gaat ie voor de 42 weken. Je wéét het niet!
Hip! En als je de weeenstorm in de auto krijgt moet je je raampje opendraaien en heb je gelijk een sirenequote:Op maandag 15 december 2008 10:11 schreef DJMO het volgende:
ik heb eerder het idee floria, dat dit qua weeën en bevallen een kopie van mijn eerste gaat worden.. dat ik dus volgende week maandagochtend met een weeënstorm naar het ziekenhuis ga, en dat ik smiddags onze zoon vast mag houden (dat idee heb ik trouwens al heel lang maar ja je hoopt toch anders) .. ik word trouwens wel in stijl naar het ziekenhuis gebracht.. mijn schoonvader heeft al een oranje zwaailicht in de auto liggen
dan zal ik de aankomende week maar van de moeilijk verteerbare voedingsmiddelen afblijven (ik vreet me het apenzuur in maisquote:Op maandag 15 december 2008 10:13 schreef Igraine het volgende:
Die diarree is vaak vóór de bevalling. Zodat je lichaam 'leeg' is, zeg maar.
Maar poepen tijdens de bevalling komt veel voor ja. Zeker als je lang moet persen. Op dat moment kan dat je echter niet zoveel schelen, als dat kind er maar uit komt.
Ik heb het bij Twan niet gedaan hoor...quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Dakota het volgende:
Ik vraag me trouwens al een paar dagen iets afIs het zo dat bijna elke vrouw ontlasting eruit perst tijdens de bevalling? Dat is het enige waar ik me af en toe druk om maak
Ik hoorde wel iets van, ja je lichaam maakt zichzelf klaar voor de bevalling d.m.v diarree enzo *eet smakelijk ochtendmisselijken* is that so?
Verder ben ik ietwat van slag aangezien ik de afgelopen dagen echt nergens last van hebgeen weeen geen steken geen pijn ..best fijn maar wel raar.
Reken maar dat ales je mag gaan persen dat het wel het laatste is waar je je druk om maakt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Dakota het volgende:
Ik vraag me trouwens al een paar dagen iets afIs het zo dat bijna elke vrouw ontlasting eruit perst tijdens de bevalling? Dat is het enige waar ik me af en toe druk om maak
Ik hoorde wel iets van, ja je lichaam maakt zichzelf klaar voor de bevalling d.m.v diarree enzo *eet smakelijk ochtendmisselijken* is that so?
Verder ben ik ietwat van slag aangezien ik de afgelopen dagen echt nergens last van hebgeen weeen geen steken geen pijn ..best fijn maar wel raar.
Dat hangt natuurlijk helemaal af van de relatie tussen jou en je moederquote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Oeeeeh spannend MeNicole!! Ik ga voor je duimen hoor! en de hele dag F5'en![]()
komt vast goed!
Poppedein, mja, mijn lief wilde eerst wachten omdat hij bang was dat mochten we een miskraam krijgen, mijn moeder dan irritant zou gaan doen en ik dat slecht zou trekken. Maar we hebben het erover gehad en maar besloten om toch maar gewoon met Kerst te vertellen, juist omdat het zo leuk is om dan te vertellen. En mijn moeder past zich maar aan.
Oh, maar is er voor jou geen mogelijkheid dat een van je collega's wat eerder kijkt? Of begin je daar liever niet aan?
Ik niet, maar ik was ook al naar het toilet geweest (leuk zo'n postoelquote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Dakota het volgende:
Heb je die ook uit ' De meest voorspelbare antwoorden' ?quote:Op maandag 15 december 2008 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Reken maar dat ales je mag gaan persen dat het wel het laatste is waar je je druk om maakt.
Nee hoor, ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 15 december 2008 10:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
Heb je die ook uit ' De meest voorspelbare antwoorden' ?
Wij moeten ook om 11 uurquote:Op maandag 15 december 2008 10:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
MeNicole ook woensdag de eerste echo, ik ook. Wat jij ook zegt nu komt het ineens wel heel erg dichtbij 4 weken geleden baalde ik dat het zo lang moest duren, maar ik ben nu al zo zenuwachtig.
Ik ben dan zo bang dat je daar komt en helemaal niet zwanger blijkt te zijn, ondanks al die testen die ik al gedaan heb.
Wij moeten om 11 uur en de hele afspraakt incl. gesprek enzo duurt een uur zeiden ze, best wel lang lijkt me?
Ze gaan af op het hcg gehalte en maken aan de hand daar van een berekening. Volgens mij is dat dan redelijk accuraat, maar als ik het goed begrepen krijg je alleen een berekening van 1-2 weken na conceptie, 2-3 weken na conceptie of meer dan 3 weken na conceptie. Dus of je er nou echt heel veel meer aan hebt dan een gewoon plusje weet ik niet hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 09:45 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Poppedein gefeliciteerd![]()
Nummer_zoveel succes bij de echo vandaag!
Ik zag gisteren in het foldertje van de trekpleister dan er nieuwe zwangerschapstesten zijn van Clear blue die aangeven hoelang je al zwanger bent, hoe zou dat werken en hoe betrouwbaar zou dat zijn?
Van de clearblue site.quote:It provides an unmistakably clear result in words - ‘Pregnant’ or ‘Not Pregnant’. And if the result is ‘Pregnant’ it also provides the additional benefit of displaying how many weeks ago you conceived – ‘1-2’, ‘2-3’ or 3+’.
Ja, daarom dus, die relatie is niet geweldig. Zolang het oppervlakkig blijft gaat het allemaal prima hoor, maar mijn moeder is erg zwart-wit en kan zich heel slecht inleven in iemand anders dus dat maakt het soms erg moeilijk om met haar om te gaan.quote:Op maandag 15 december 2008 10:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk helemaal af van de relatie tussen jou en je moederIk vond het juist fijn om het toen met mijn moeder erover te kunnen hebben.
Oei, dat is dan inderdaad niet zo lekker. In dat geval kan ik me goed voorstellen dat je het nog even niet verteldquote:Op maandag 15 december 2008 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja, daarom dus, die relatie is niet geweldig. Zolang het oppervlakkig blijft gaat het allemaal prima hoor, maar mijn moeder is erg zwart-wit en kan zich heel slecht inleven in iemand anders dus dat maakt het soms erg moeilijk om met haar om te gaan.
Om je even een klein voorbeeldje te geven, ik ben op mn 18e het huis uit gezet door mams omdat ik maar geen kamer kon vinden, zij vond dat onzin en vond dat ik niet goed genoeg zocht en redeneerde dat als ze me de deur uit zette dat ik dan wel moest. Dat er een heleboel andere zaken waren die meespeelden, zoals dat er gewoon tekort aan kamers was en ik géén voorrang had obv reistijd, daar had zij geen boodschap aan.
Veel succes, hopelijk valt het allemaal mee!quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef Floria het volgende:
Ik moet naar het ziekenhuisFlink verhoogde bloeddruk en eiwitten in de urine dus * alarm*. Ze zullen daar allerlei testen gaan doen en dan zien we wel, hopelijk valt het mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |