Ja ik begin wel te twijfelen nuquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef Nijna het volgende:
Huup... of heb je echt een lantaarnpaal staan likken...![]()
Kers, welkom!
Merel lijkt inderdaad heel erg veel op Sara! Maar een paar dingetjes zijn anders. Haar oogjes zijn (geopend) iets anders, en de vorm van haar hoofdje. Ik zal komende week eens een foto van baby-Sara en baby-Merel plaatsen, op sommige foto's is het verschil niet te zienquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef bixister het volgende:
raissa, fijn dat er geen abces zit in elk geval! balen van je weekendje weg!
fuente, wat een dotje die merel!ik zie ook veel gelijkenis met haar vader. en toch een beetje een ander neusje dan sara, of vergis ik me? heerlijk vooral dat alles goed is.
geniet ervan!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaaaaaaaah, kijk nou!
Wat een schatje Fuente! En heel duidelijk papa's kin!
he getverdemme....quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:59 schreef Dakota het volgende:
ik was computerspelletjes aan het spelen
Maar de pijn is waarschijnlijk een nierbekholteontsteking
feest!
Beetje boter tussen het rad en de draaiknop smerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 08:39 schreef DJMO het volgende:
nierbekkenontsteking dakota??? toch te lang doorgelopen met blaasontsteking?? beterschap meis
marlieske
kersjes
ik kon vannacht kiezen uit twee kwaden: in de slaapkamer blijven liggen naast een snurkende man, of de bank in de woonkamer waar de hamsters herrie maakten met hun rondrenradje (ding is van plastic, maar piept als een idioot) heb met porren maar voor het eerste gekozen... maar lekker heb ik niet geslapen.
vandaag komt mijn kerstboomen ik zie er echt naar uit om dat ding op te tuigen en te versieren.. net als ik er naar uit kijk om mijn eerste creatie op de naaimachine te kunnen showen hier .. begin ik dan toch echt te veranderen naar een degelijke huisvrouw??
Zet je toch volgende keer die hamsters naast het bed waar je man in ligt, kunnen ze lekker met z'n allen herrie maken terwijl jij rustig op de bank ligt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:39 schreef DJMO het volgende:
ik kon vannacht kiezen uit twee kwaden: in de slaapkamer blijven liggen naast een snurkende man, of de bank in de woonkamer waar de hamsters herrie maakten met hun rondrenradje (ding is van plastic, maar piept als een idioot) heb met porren maar voor het eerste gekozen... maar lekker heb ik niet geslapen.
de goedkoopstequote:Op zaterdag 13 december 2008 08:59 schreef DJMO het volgende:
zijn het toch bakerpraatjes koot![]()
thnx voor de tip troel!! ga ik proberenroomboter, margarine of croma??
Waarom heb je dat dan niet gedaan? Ik ging mezelf toch echt niet kwellen in dezelfde ruimte te proberen te slapen met een wakkere hamster in een draaimolentje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:27 schreef DJMO het volgende:
lol nummer_zoveelwil je geloven dat ik daar echt niet aan gedacht heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |