abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2008 @ 21:46:43 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63944801
Dakota, zal ik de mensen boven je in het rijtje even weghalen? Mss helpt het?
  donderdag 11 december 2008 @ 21:47:27 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63944828

Nee sorry, dat is flauw.
Maar ik hoop echt dat het nu door gaat zetten hoor, hier wordt je ook alleen maar heel moe van lijkt me.

Even voordoen:
  donderdag 11 december 2008 @ 22:10:49 #53
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63945653
Maar wel grappig BE
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63945669
Fuente, gefeliciteerd!!! Wat mooi, grote zus en kleine zus...

Chan, gefeliciteerd, en ik hoop dat het tot het einde een mooie zwangerschap wordt!

Dakota, ik hoop dat het nu of wel echt, of echt niet door gaat zetten, zodat je duidelijkheid hebt...

Jelief, mooie echo's hoor!

*hoop dat het ook goed gaat met Ingrid nu...ben benieuwd wanneer ze weer wat post...*
pi_63945828
Fuente gefeliciteerd! Wat een prachtige foto, mooi! En Sara kijkt echt heel lief naar haar zusje
pi_63945889
Fuente, mooie foto!!!

Mijsje er is een post van Djeez (zie update topic).

Dakota, hopelijk gaat het gewoon doorzetten, zet em op!
Fake it till you make it...
pi_63945896
Nou Dakota het zou best mogen hoor, vind dat je die kleine de laatste weken al zo keurig binnen hebt weten te houden dus go your gang hoor

Saartje wat ben je een lieve grote zus Fuente en familie welkom thuis

En dan kom ik ff met een vraagje want voel me af en toe een beetje onbegrepen door mijn schoonmoeder, en misschien ligt het ook gewoon aan mij hoor, vandaar dat ik jullie ff om jullie eerlijke mening vraag.
Ik vond de zwangerschap van Isa al geen pretje had toen zoveel kwaaltjes dat ik nu vurig hoopte op een zorgeloze zwangerschap.... tja dat is het nu al weken niet meer geweest en tot de 20 weken echo is geweest heb ik het gevoel dat ik er niet van kan/durf te genieten wat ik zelf ook niet zo gek vind eigenlijk.

Ik geef ook gewoon eerlijk aan dat ik hierna nooit meer zwanger wil zijn, dit is echt de laatste keer ik trek dit soort dingen niet nog een keertje, dat zwangeren is gewoon duidelijk niet mijn ding ofzo ik ben er niet voor gemaakt

Nu zei mijn schoonmoeder (heel lief bedoelt natuurlijk) dat ik er "gewoon" wat meer van moet proberen te genieten, ik gaf eerlijk aan dat ik er nu gewoon niet van kan genieten, maar dat vond ze onzin
Overigens begint ze iedere keer zo tegen me als mijn man er niet bij is, ook weer zoiets denk ik dan?
Want erna vertel ik het aan mijn man die uiteraard me probeert uit te leggen dat ze het vast niet zo bedoelt. Maar ja ze brengt het anders wel iedere keer met zeer weinig tact.
Ik vraag me ook echt af of ze ook zo tegen haar dochter zou doen als die in hetzelfde schuitje zou zitten als ons.
Ben ik nou een hormonster ligt het aan mij?
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 22:21:02 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63946040
he vervelend dakota.. ik hoop dat het of doorzet nu, of dat je iig zoveel rust krijgt dat je krachten kan opdoen

BE die had ik wel verdiend he
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63946141
He bah Marlieske, is ook niet leuk! Ik kan met wel heel goed voorstellen hoor dat je nog niet helemaal kan (of misschien niet durft) te genieten nu. het is nog best spannend denk ik voor jullie. Misschien bedoeld je schoonmoeder het wel goed hoor door het zo te zeggen, gewoon om je een beetje een hart onder de riem te steken door zelf positief te blijven?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 22:25:20 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63946211
weet je schoonmoeder van de zorgen rond deze zwangerschap marlieske?? want dat als wel zo is, vind het idd tactloos om het zo bot te brengen van haar, terwijl ze het misschien idd wel goed bedoelt, als ze het niet weet, is het misschien een optie om duidelijk te zijn waarom je nu (nog) niet durft te genieten?? en dan ook gewoon echt luid en duidelijk uitpraten want anders blijft de lucht misschien onzuiver tussen jullie...

sterkte meis
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63946220
Marlieske ik snap deels hoe je je voelt. Deze zwangerschap gaat deels langs mij heen en deels vind ik het gewoon weg heul zwaar en niet leuk. Dat ik een kindje krijg wel maar van het zwanger zijn geniet ik niet. Als mijn schoonmoeder zoiets zou zeggen dan zou ik daar ook echt niet blij mee zijn. Zeker niet als dat achter de rug van mijn man om gaat.
Ik vind je dus geen hormonster.
Het is ook het algemene idee hè dat je moet genieten van je zwangerschap want oh-het-is-zo-leuk, nou iedereen die hier meeleest en/ of post weet dat het écht niet altijd leuk is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63946334
Oh Jelief wat jij zegt herken ik ook wel van toen ik zwanger was. Het moeten genieten... Ik heb eigenlijk nooit echt zo'n roze wolk gevoel gehad, terwijl ik wel heel blij was dat we een kindje gingen krijgen enzo. Maar verder, neuh.
pi_63946347
Ja maar ik ben zelf ook vrij positief hoor loop echt niet de hele dag te janken ofzo hoor, kan er goed over praten maar heb er wel een hekel aan als mensen zeggen dat ik niet onzeker mag zijn zeker als dat de mensen zijn die we wel ingelicht hebben dus waarbij ik verwacht eerlijk mijn ei te kunnen (mogen) droppen af en toe.
Heb een beetje het idee of ze alles bagatelliseert als ik vertel hoe mijn gevoel nu is, en dat het nog steeds spannend is voor ons. En dat is wat me vooral irriteert denk ik, wat wil ze nou dat ik ga staan juichen ofzo?
Mama van Isa en Ties
pi_63946597
Zou mij ook irriteren inderdaad. Eigenlijk zou je gewoon lekker moeten kunnen praten zonder een antwoord er op te krijgen, gewoon lekker je hart luchten en daarna een knuffel. Tenminste zou ik hebben hoor.
Ik vind je trouwens ook best positief, weet niet of ik dat zou kunnen zo!
pi_63946746
Fuente; je meisjes samen Wat een verliefd kijkend zusje

Jelief; mooie echo plaatjes

Dakota; ik hoop dat het nu echt doorzet!

BE; ik moest zo lachen om je 2 posts achter elkaar

Marlieske; ik begrijp je schoonmoeder haar opmerking enigzins als ze het in het algemeen zou zeggen als een zwangerschap niet echt van een leien dakje gaat of bij gemiddelde kwaaltjes bij een zwangere vrouw. Máár in jullie situatie met het wachten op die zenuwslopende uitslag, nee dan vind ik het toch best erg kort door de bocht, dat is iets heel anders. Ik weet niet of die opmerking nu recent geplaatst is of daarvoor ook al?
Je hebt compleet reden om onzeker te zijn en het erg spannend te vinden. (En ik vind juist dat je je er nog heel kranig doorheen geslagen hebt de laatste weken met het wachten).
  donderdag 11 december 2008 @ 22:41:33 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63946783
DJMO, niet helemaal hoor. Ik had/heb ook gewoon een snotterige pestbui. Ik zeg al de hele week tegen een paar mensen in de PM dat ze mijn chagrijn er maar even tussenuit moeten filteren.

Marlieske, ik snap dat het voor jou rot is, maar ik kan me ergens haar opmerking ook nog wel bedenken. Blijkbaar heeft ze niet een enorm groot inlevingsvermogen en snapt ze gewoon niet goed dat een zwangerschap ook gewoon neit leuk kan zijn.
pi_63947540
Hmmz BE last van je hormonen of heb je ons iets te vertellen
Drukke dag gehad k ga slapen tot morgen
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  donderdag 11 december 2008 @ 23:02:00 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63947564
Nee, hooguit weer van mijn verlengde PMS, meer niet hoor.
pi_63952431
Fuente, wat lief die foto. Nog gefeliciteerd met je meisje

ook huuphuup, Chan en Max. gefeliciteerd. Dat jullie maar een fijne zwangerschap mogen hebben
pi_63952433
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef Nijna het volgende:
Daar zal je het niet vinden Rab...

Nummer_zoveel, heb je met pin betaald, misschien kan je dan je rekeningafschrift als bewijs gebruiken?
Ik zou sowieso terug gaan nee heb je, ja kun je krijgen.
Gisteravond met m'n schoonmoeder gebeld, ze zegt dat ze het wel kan maken. Ze zet er een nieuw elastiek in. Da's fijn, want ben zelf totaal niet handig met dit soort dingen.
pi_63952532
Goedemorgen.
Dakota, heeft het nog doorgezet vannacht??

Ik ben weer gekeurd gister, echo gehad, alles prima!
Bij de VK geweest, ook daar was alles prima. Nu aftellen, nog 10 weken en 1 dag!
pi_63953154
het enige wat ik er aan over heb gehouden is een drukkende buikpijn..bij elke beweging va de baby heb ik veel pijn dus ik bel de verloskundige zo maar even
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 december 2008 @ 09:09:56 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63953337
sterkte dakota
fijn dat alles goed was Koningin!!

eer dat ik nog eens in bakerpraatjes geloof
zometeen controle ...

vrijdag 12 december 2008 @ 09:34:07 #74
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63953809
Dakota je word wel op de proef gesteld he! Ben benieuwd wat de VK zegt!

Pfff ik word gek van mezelf, ben echt zo'n draak op het moment.
M kan echt helemaal niets goed bij me, ik word overal boos om en als hij het dan zat is en er wat van zegt dan moet ik weer huilen....klote hormonen!
pi_63954054
Ow Fruppel, dat herken ik wel. Niet constant, maar wel regelmatig, ook op mijn werk. Ik voel me zo snel geirriteerd en moet echt regelmatig op mijn tanden bijten om geen vervelende opmerking te maken. Thuis laat ik me dan alwwer wat sneller gaan...arme schaap.

Ik had trouwens gisteren ook een minder prettig msn-gesprek met mijn zusje. Misschien toch niet zo handig, twee zusjes tegelijk zwanger en dus onder de hormonen
Zij hadden woensdag de laatste uitslag van de punctie gekregen: alles in orde, en het wordt inderdaad (zoals op de echo 4 weken geleden al gezien) een jongetje. dus ik zei: leuk, een jongetje. Vroeg ze of dat echt leuk was, ze had toch liever een meisje gehad. Nou, ik kan me best voorstellen dat als je al 2 jongens hebt, dat je stiekem hoopt op een meisje, en zelfs dat je een beetje teleurgesteld bent als je hoort dat het geen meisje wordt en zelfs nog dat je daar een paar traantjes om moet laten. Maar om nou zoo diep teleurgesteld te zijn...beetje relativeren, zeker in deze omstandigheden, kan geenkwaad lijkt me. Ze hebben dadelijk als alles goed gaat 3 gezonde knullen! Hoe gezegend kun je zijn?

Dus tja, toen had ik dus volgens haar te weinig inlevingsvermogen en ik begreep haar niet, en ik vond dat z een beetje moest relativeren...gezellig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63954330
*zucht*
Ik heb een baby in mn buik

Och Miss_sly, zulke dingen zijn ook vervelend, waarschijnlijk zat je zus ook even opgesloten in het moment, haar eigen emoties. Ik kan me inderdaad zoals jij zei best voorstellen dat het even een domper was om te horen dat het weer een jongen is, maar zolang hij gezond is (en dat is bij hen ook niet vanzelfsprekend gebleken, met al dat gestress rond die punctie enzo) dan zou het goed moeten zijn. Het is wel een taboe om uit te spreken dat je liever een jongetje/meisje hebt, maar ik denk dat het relativeren voor haar misschien gewoon wat later komt. Dat ze heus wel blij is met dit ventje maar dat ze gewoon erg teleurgesteld is dat het geen meisje is, een en ander sluit elkaar niet uit denk ik. Het komt er alleen zo rot uit soms
Moeilijk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:11:51 #77
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63954603
Miss Sly, wat vervelend dat het gesprek met je zus zo moeilijk ging.
Hopelijk ziet ze snel in dat het misschien niet zo netjes was!

Ik had tot voorkort eigenlijk niet heel erg veel last van die gekke hormomen, soms wel buien maar dat was nog te overzien maar de laatste tijd is het echt heel erg. Voel me ook raar en heb het gevoel dat ik om niets kan huilen!
Word ook echt zo boos om niks, straks durft niemand meer in mijn buurt te komen!
Ben blij als volgende week voorbij is en mijn verlof begint, dan kan ik ook wat meer uitrusten wie weet scheelt dat ook wel!

HuupyBaby !!!!!!!
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:18:41 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63954720
Oef, ik kan me wel voorstellen dat je daar tegenin ging miss_sly. Ik zou zelf geloof ik hetzelfde gezegd hebben.
Was het kwartje de andere kant op gevallen hadden ze een heel zwaar gehandicapt kind gehad, lekker belangrijk dan of het een jongetje of een meisje is...
pi_63957353
Tja ik vind dat je gelijk hebt hoor Miss_Sly, het zal mij weinig uitmaken of dit kindje nu een jongen of meisje is, voorlopig staat hier het cliché bovenaan "als het maar gezond is met alles erop en eraan"
Ik snap dat je zus een hormonenbommetje is vanwege alle stress dat doet meer met je als je soms toe durft te geven denk ik maar je moet niet vergeten wat niet uit het oog verliezen wat echt belangrijk is.
Ik zou trouwens 2 meiden ook geweldig vinden dus als deze spruit een meid blijkt, dan ben ik happy, blijkt het een jongen dan moet ik gaan shoppen dus ook happy
Mama van Isa en Ties
pi_63957421
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef Lishe het volgende:
Chan, gefelciteerd!
En Raissa, succes met wegwerken van die 2 liter. Zit er ook smaak aan? (Ik duim van niet.)
Omdat ik 2 weken terug dezelfde scan had gehad waren ze eens even gaan overleggen en mocht ik 1 liter drinken in plaats van 2 (Al vind ik 1 liter in een uur nog steeds veel maar goed) Er zit heel licht een smaakje aan maar ik gooi er altijd aanmaaklimonade doorheen, dan proef je er niets van

Straks de uitslag.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:36:41 #81
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63958249
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Ow Fruppel, dat herken ik wel. Niet constant, maar wel regelmatig, ook op mijn werk. Ik voel me zo snel geirriteerd en moet echt regelmatig op mijn tanden bijten om geen vervelende opmerking te maken. Thuis laat ik me dan alwwer wat sneller gaan...arme schaap.

Ik had trouwens gisteren ook een minder prettig msn-gesprek met mijn zusje. Misschien toch niet zo handig, twee zusjes tegelijk zwanger en dus onder de hormonen
Zij hadden woensdag de laatste uitslag van de punctie gekregen: alles in orde, en het wordt inderdaad (zoals op de echo 4 weken geleden al gezien) een jongetje. dus ik zei: leuk, een jongetje. Vroeg ze of dat echt leuk was, ze had toch liever een meisje gehad. Nou, ik kan me best voorstellen dat als je al 2 jongens hebt, dat je stiekem hoopt op een meisje, en zelfs dat je een beetje teleurgesteld bent als je hoort dat het geen meisje wordt en zelfs nog dat je daar een paar traantjes om moet laten. Maar om nou zoo diep teleurgesteld te zijn...beetje relativeren, zeker in deze omstandigheden, kan geenkwaad lijkt me. Ze hebben dadelijk als alles goed gaat 3 gezonde knullen! Hoe gezegend kun je zijn?

Dus tja, toen had ik dus volgens haar te weinig inlevingsvermogen en ik begreep haar niet, en ik vond dat z een beetje moest relativeren...gezellig
Even heel snel een reactie. Toen ik hoorde dat ik weer een jongetje zou krijgen, was ik ook een avondje sip en een beetje sjaggie. Maar de volgende ochtend heb ik mezelf even streng toegesproken, wie was ik wel niet om boos/sip te zijn/blijven als verder alles goed, helemaal met de manier waarop we zwanger zijn geworden, mag ik gewoon mn handen dichtknijpen. Ik heb toen even een traantje gelaten en Peaceman een smsje gestuurd met wat voor stomme trut ik wel niet was omdat ik daar zo sip om was... toen was het ook goed. Ik kan me voorstellen dat je zusje nog even de tijd nodig heeft om dit bericht te verwerken...... en misschien iets langer nodig heeft.

Zo hele morgen op stap geweest en kerstboom gekocht, nu nog opzetten.... maar dat gebeurt zondag of maandag.

Raissa ik hoop dat je zo een mooie/goede uitslag hebt.

Ow en de foto van de twee meisjes erg lief hoor

En nu weer snel Twan van school halen.....
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 december 2008 @ 12:50:37 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63958612
nu ik ben weer terug van controle... bloeddruk 110/65, koppie nog steeds braaf beneden, ruggetje links, jr. was et niet eens met die koude gel en de doptone, hij probeerde hem weg te schoppen , aan mijn rugklachten is niets te doen behalve pijnstillers als het echt te erg wordt. en voor de rest mag ik het nu uitzoeken tot week 41 van mijn zwangerschap... ik hoef pas 2 januari terug te komen voor de volgende controle en ik moet eerder langskomen als mijn vliezen breken of de weeën beginnen

ik heb wel antwoord op een paar voor mij belangrijke vragen: omdat ik vanwege het begin van mijn zwangerschap in een protocol zit waarbij de rvk betrokken is etc. worden na de geboorte die baby's extra goed gecontroleerd etc. enfin, jr. blijft na de geboorte gewoon bij mij op de kamer en als alles met mij en jr. in orde is, kan ik dag 2 gewoon naar huis. (het tijdstip van naar huis gaan is mede afhankelijk van hoe laat ik beval en of de kinderarts tevreden is over jr. en aangezien hij het tot nu toe prima doet ben ik niet bang )

arts gaf nog wel aan dat, mede vanwege mijn rug en twijfels het niet verstandig was om die reis naar sommelsdijk te maken. dus ik blijf gewoon thuis zondag, of ik moet me echt supergoed voelen, maar daar kijk ik morgen ofzo wel naar en nu bijkomen en bijlezen ...

pi_63960011
Ik weet ineens wat men bedoelt met "metaalachtige smaak in de mond" ik smaak mezelf (?) alsof ik een lantaarnpaal heb staan likken

@DJMO, fijn dat je duidelijkheid hebt over wat dingen meid
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63960279
lees hier nogsteeds mee en moest toch wel lachen; djmo..jij bent dat met dubbele getallen he?
( je man dan) je hebt vanmorgen om 09:09uur gepost
op de 12e ... dat moet toch wat betekenen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 december 2008 @ 14:26:13 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63961167
klopt helemaal marit was mij nog niet opgevallen maar zoals het zich nu laat aanzien blijft jr. echt nog wel even warm binnen zitten.

raissa, is je uitslag al bekend?? hoop dat die goed is

miss_sly vervelend dat het even zo botste tussen jou en je zusje, ik kan jouw standpunt wel begrijpen, zo zou ik zelf ook denken

Huup dat heb ik ook wel eens, goor is dat he

Fruppel en Marlieske

pi_63961182
Mag ik erbij in het lijstje?
Voorlopige datum is 21 augustus.

.... met gevoel voor drama....
pi_63961315
Gefeliciteerd Kersjes
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:34:32 #88
108648 cattie
lieve moeder
pi_63961351
Gefeliciteerd Kersjes!!
pi_63961368
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:26 schreef DJMO het volgende:

raissa, is je uitslag al bekend?? hoop dat die goed is
Nee, had een telefonische afspraak "rond het middaguur" dus dat is natuurlijk zo rekbaar als maar kan Nah ja, zolang de arts me maar niet vergeet vind ik het best

-edit- Kers, ook hier, gefeliciteerd
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 december 2008 @ 14:38:34 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63961438
rond het middaguur is te rekken ja, maar dit vind ik toch voorbij de grens gaan hoor van het middaguur.. als hij je idd maar niet vergeet!!

gefeliciteerd kersjes!!!

pi_63961903
Huup... of heb je echt een lantaarnpaal staan likken...

Kers, welkom !
Fake it till you make it...
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:01:34 #92
114177 Diaan73
pi_63961913
Kersjes van harte gefeliciteerd en welkom!!

DJMO 2 januari pas weer op controle... duurt toch wel erg lang bij jouw ziekenhuis hoor..... Je kunt dan al lang en breed bevallen zijn. Wel fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt....
Make love, not war ☮
pi_63961991
Kersjes, het is nog geen zaterdag
Gefeliciteerd !!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 december 2008 @ 15:07:59 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63962078
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
Kersjes van harte gefeliciteerd en welkom!!

DJMO 2 januari pas weer op controle... duurt toch wel erg lang bij jouw ziekenhuis hoor..... Je kunt dan al lang en breed bevallen zijn. Wel fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt....
hij ging er ook vanuit hoor dat ik dan al bevallen zou zijn, hij zei letterlijk toen ik wegging: de bedden staan klaar hoor

pi_63962190
Ik vind het ook apart dat je dan pas voor controle zou moeten, wat nou als je bloeddruk ineens heel hoog gaat worden, dan monitoren ze dat dus helemaal niet..
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:13:04 #96
114177 Diaan73
pi_63962210
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:12 schreef mrien het volgende:
Ik vind het ook apart dat je dan pas voor controle zou moeten, wat nou als je bloeddruk ineens heel hoog gaat worden, dan monitoren ze dat dus helemaal niet..
Precies, juist die laatste weken zijn erg cruciaal....
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 december 2008 @ 15:24:27 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63962534
mjah, ik zou over tien dagen moeten bevallen, en ik ga dr vanuit dat ik niet overtijd loop, maar als er ook maar iets is, onverwachte verschijnselen etc. moet ik meteen bellen en komen. en mijn bloeddruk maak ik me zelf niet zo'n zorgen over, als ik wel overtijd dreig te gaan heb ik een hele fijne huisarts die langskomt of bij wie ik zo langs kan lopen. afgezien van het zwanger zijn en de daarbij behorende rugklachten mankeer ik geen fluit. zo zei die gyn het ook, ik kan wel blijven langskomen maar het is voor mij alleen maar zwaar die reis elke keer te maken (half uur tot drie kwartier met OV) en hij kan toch niet meer doen dan kijken hoe de baby ligt en wat mijn bloeddruk is.. dat laatste kan ik ook bij mijn huisarts, wat veel dichterbij is voor me. Als ik na kerst nog niet bevallen ben, dan is er een hele grote kans dat ik ga bellen of ik niet ingeleid kan worden, ligt er maar net aan hoe ik me voel etc.

vrijdag 12 december 2008 @ 15:28:07 #98
114177 Diaan73
pi_63962651
Okay, duidelijk. Maar ze gaan je echt niet zomaar inleiden hoor daar moet wel een reden voor zijn. Na de kerst is nog maar 4 dagen overtijd... indien er dan geen medische indicatie is, wordt het echt niet gedaan. Bij Twan ben ik de laatste week (41e) om de dag in het ziekenhuis geweest ivm hoge bloeddruk en eiwitten in de urine en ik heb toen een paar keer gevraagd of ze me niet wilden inleiden, maar nee hoor, pas toen ik 42 weken zwanger was, wilden ze het doen.
Make love, not war ☮
pi_63962795
Ook hier wilden ze pas gaan inleiden met precies 42 weken..(niet dat ik het echt zat was ofzo hoor)

Laat dan tenminste bij de huisarts je bloeddruk nog even controleren binnenkort, gewoon voor de zekerheid..
Ik zou het in ieder geval zelf niet prettig vinden, fijn dat jij daar anders over denkt
pi_63962942
Kersjes gefeliciteerd!!
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')