Gisteravond met m'n schoonmoeder gebeld, ze zegt dat ze het wel kan maken. Ze zet er een nieuw elastiek in. Da's fijn, want ben zelf totaal niet handig met dit soort dingen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef Nijna het volgende:
Daar zal je het niet vinden Rab...
Nummer_zoveel, heb je met pin betaald, misschien kan je dan je rekeningafschrift als bewijs gebruiken?
Ik zou sowieso terug gaan nee heb je, ja kun je krijgen.
Omdat ik 2 weken terug dezelfde scan had gehad waren ze eens even gaan overleggen en mocht ik 1 liter drinken in plaats van 2quote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef Lishe het volgende:
Chan, gefelciteerd!
En Raissa, succes met wegwerken van die 2 liter. Zit er ook smaak aan? (Ik duim van niet.)
Even heel snel een reactie. Toen ik hoorde dat ik weer een jongetje zou krijgen, was ik ook een avondje sip en een beetje sjaggie. Maar de volgende ochtend heb ik mezelf even streng toegesproken, wie was ik wel niet om boos/sip te zijn/blijven als verder alles goed, helemaal met de manier waarop we zwanger zijn geworden, mag ik gewoon mn handen dichtknijpen. Ik heb toen even een traantje gelaten en Peaceman een smsje gestuurd met wat voor stomme trut ik wel niet was omdat ik daar zo sip om was... toen was het ook goed. Ik kan me voorstellen dat je zusje nog even de tijd nodig heeft om dit bericht te verwerken...... en misschien iets langer nodig heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Ow Fruppel, dat herken ik wel. Niet constant, maar wel regelmatig, ook op mijn werk. Ik voel me zo snel geirriteerd en moet echt regelmatig op mijn tanden bijten om geen vervelende opmerking te maken. Thuis laat ik me dan alwwer wat sneller gaan...arme schaap.
Ik had trouwens gisteren ook een minder prettig msn-gesprek met mijn zusje. Misschien toch niet zo handig, twee zusjes tegelijk zwanger en dus onder de hormonen
Zij hadden woensdag de laatste uitslag van de punctie gekregen: alles in orde, en het wordt inderdaad (zoals op de echo 4 weken geleden al gezien) een jongetje. dus ik zei: leuk, een jongetje. Vroeg ze of dat echt leuk was, ze had toch liever een meisje gehad. Nou, ik kan me best voorstellen dat als je al 2 jongens hebt, dat je stiekem hoopt op een meisje, en zelfs dat je een beetje teleurgesteld bent als je hoort dat het geen meisje wordt en zelfs nog dat je daar een paar traantjes om moet laten. Maar om nou zoo diep teleurgesteld te zijn...beetje relativeren, zeker in deze omstandigheden, kan geenkwaad lijkt me. Ze hebben dadelijk als alles goed gaat 3 gezonde knullen! Hoe gezegend kun je zijn?
Dus tja, toen had ik dus volgens haar te weinig inlevingsvermogen en ik begreep haar niet, en ik vond dat z een beetje moest relativeren...gezellig
Nee, had een telefonische afspraak "rond het middaguur" dus dat is natuurlijk zo rekbaar als maar kanquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:26 schreef DJMO het volgende:
raissa, is je uitslag al bekend?? hoop dat die goed is
hij ging er ook vanuit hoor dat ik dan al bevallen zou zijn, hij zei letterlijk toen ik wegging: de bedden staan klaar hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
Kersjes van harte gefeliciteerd en welkom!!![]()
DJMO 2 januari pas weer op controle... duurt toch wel erg lang bij jouw ziekenhuis hoor..... Je kunt dan al lang en breed bevallen zijn. Wel fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt....
Precies, juist die laatste weken zijn erg cruciaal....quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:12 schreef mrien het volgende:
Ik vind het ook apart dat je dan pas voor controle zou moeten, wat nou als je bloeddruk ineens heel hoog gaat worden, dan monitoren ze dat dus helemaal niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |