Ah wat een lieve Thomas

! Hoop dat je snel weer beetje in balans bent Reinhilde maar dat komt helemaal vanzelf goed hoor! Je bent pas 6 dagen geleden bevallen, ik kwam na mijn keizersnee pas op dag 7 thuis uit het ziekenhuis dus eis vooral niet teveel en laat je nog zoveel mogelijk verwennen

. Hoesten is echt auau, het gevoel daarbij komt spontaan weer terug

.
Lilah en Lotte die niet meer willen zitten, dat filmpje van Lilah is echt grappig - en wat een schattig pyamaatje heeft ze aan

.
Vorige week bleek dat Jasja in een maand maar 250 gram was aangekomen en dat was nogal weinig. Ze was ziek geweest en dronk inmiddels wel weer goed dus ik maakte me geen zorgen maar voor de zekerheid zijn mijn ouders gisteren met haar naar het inloopspreekuur geweest om haar te wegen. Mevrouw was in een week tijd bijna 400 gram aangekomen

. Echt bizar, maar ze drinkt sinds bijna 2 weken gewoon zo goed - eigenlijk gewoon wat normaal is voor haar leeftijd, zo'n 800 ml per dag. Ik voel ook echt met optillen duidelijk verschil tov 2 weken geleden, ze wordt echt zwaar op je arm!
Ze lag net een kleed zo te draaien dat ik dacht dat ze ging omrollen van haar rug op haar buik. Gelijk videocamera aan

maar het bleek loos alarm, ze kwam een eind maar is niet omgerold. Het omrollen (soort van per ongeluk) een maand gelden van buik naar rug is daarna ook niet meer gebeurd...