abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:30:09 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63958088
Wat apart.
Je zou denken dat het wel goed zit zolang hij er geen last van heeft, maar even checken is altijd beter.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:41:11 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63958359
*Thomas-foto's-lurk*
KuikenGuppy
pi_63958607
zo leuk om nu te lezen dat reinhilde hier post
Ikwillook
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:52:05 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_63958655
Gewoon alvast meeposten Dakota
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63960631
ik ga even een fotootje van mijn mail plukken .
Maneki, wat fijn dat Saar zo goed geslapen heeft!
pi_63960950
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:18:58 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_63960972
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63961007
reinhilde!

hihi, dakota kan niet meer wachten? ook hallo vast!
nu alleen nog even bevallen

edit\; ineens is daar een hele lieve baby !
pi_63961052
Thomas *smelt*

Zal ik een meisje bakken Reinhilde? Dan kunnen ze trouwen!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63962661
Mooi ventje Reinhilde!

De eerste tand is bijna een feit, ik kan hem al voelen en zag het puntje ook al een beetje zitten

Kreeg gisteren van de leidster bij het kdv te horen dat ze lamme armen kreeg van Lotte, ze wil namelijk de hele tijd staan Zitten is niet leuk meer blijkbaar, staan is veel leuker..
Ze houdt het nog niet heel lang vol en ik probeer het ook niet elke keer toe te laten, maar ze vind het wel erg leuk
En vanmorgen zat ze op het aankleedkussen en bleef gewoon zitten, ik was helemaal verbaasd (nou hebben we ook wel een stevig aankleedkussen, zo'n xxl ding, dus die hielp wel wat mee denk ik)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:48:40 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63963220
Hij lijkt op z'n papa !
Wat een liefje zeg !
KuikenGuppy
pi_63963949
Ah wat een lieve Thomas ! Hoop dat je snel weer beetje in balans bent Reinhilde maar dat komt helemaal vanzelf goed hoor! Je bent pas 6 dagen geleden bevallen, ik kwam na mijn keizersnee pas op dag 7 thuis uit het ziekenhuis dus eis vooral niet teveel en laat je nog zoveel mogelijk verwennen . Hoesten is echt auau, het gevoel daarbij komt spontaan weer terug .

Lilah en Lotte die niet meer willen zitten, dat filmpje van Lilah is echt grappig - en wat een schattig pyamaatje heeft ze aan .

Vorige week bleek dat Jasja in een maand maar 250 gram was aangekomen en dat was nogal weinig. Ze was ziek geweest en dronk inmiddels wel weer goed dus ik maakte me geen zorgen maar voor de zekerheid zijn mijn ouders gisteren met haar naar het inloopspreekuur geweest om haar te wegen. Mevrouw was in een week tijd bijna 400 gram aangekomen . Echt bizar, maar ze drinkt sinds bijna 2 weken gewoon zo goed - eigenlijk gewoon wat normaal is voor haar leeftijd, zo'n 800 ml per dag. Ik voel ook echt met optillen duidelijk verschil tov 2 weken geleden, ze wordt echt zwaar op je arm!
Ze lag net een kleed zo te draaien dat ik dacht dat ze ging omrollen van haar rug op haar buik. Gelijk videocamera aan maar het bleek loos alarm, ze kwam een eind maar is niet omgerold. Het omrollen (soort van per ongeluk) een maand gelden van buik naar rug is daarna ook niet meer gebeurd...
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:58:21 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63966578
Lieve kleine Thomas!

Hier is Sasha gewoon weer ziek
Ma-di superhoge koorts. wo helemaal niks, gisterenavond een beetje verhoging, vanaag ook, maar ook superrode wangen, vanmorgen bij het wakker worden zat zijn neus echt helemaal dicht gekoekt. De rest van de dag vnml watersnot, traanogen en niet willen eten, alleen drinken.
De hele dag jammeren en mekkeren, en nu gloeit hij weer helemaal. Hij ligt nu op schoot te slapen Arm klein ding...
pi_63966638
Arme Sasha!

Wow, Jasja is goed aangekomen zeg!

Leuk he dat ze actiever beginnen te worden?
Lotte heeft zich vanmiddag een hele tijd vermaakt met de babygym, met haar voeten
En een lol dat ze had!
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:04:56 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63966713
Oh ja, uiteraard nog voor Jasja! Gaat lekker zo!
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:53:35 #46
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63967853
Thomas welkom,

Jasja doet het ook al zo goed en Sasha gauw beter worden hoor.

Hier zijn we gisteren naar het bureau geweest en dinsdag naar de kinderarts. Gisteren woog madammeke 6300 gram en was ze 63cm lang (makkelijk te onthouden) hihihi... Prikjes gekregen en daar heeft ze voor het eerst geen last van...

Bij de kinderarts echter een ander verhaal. Ze verdenken Eva toch ook van EDS. Heeft heel veel huid over en tekent snel en als ze ontspannen is laat ze eigenlijk ook alles toe (lees uit de kom draaien) zonder mopperen eerder lachen. Bijv. als je Eva een kusje op haar achterhoofdje geeft dan kan je het overtollige vel zo tussen je lippen nemen en blijkbaar kietelt dat want ze gaat er van lachen. Over een half jaar weer terug met Eva.
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:07:21 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63968207
Wat balen joh, dat ze het mss toch ook heeft...

Wij konden Sasha trouwens zo ongeveer aan zijn velletje (op zijn achterhoofd) aan de waslijn hangen zoveel was het. Vrienden van ons noemden hem 'Sharpei-hondje'.
pi_63968729
Hier begint Jen weer beter te worden. Vandaag nog wel veel mopperen maar de koorts is weg.

En mn spatie doet kut, dankzij Jen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:35:26 #49
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63968959
OOOOoooooh, een hele mooie Thomas .

En jeetje Sasha, je bent echt ziek manneke. Naar is dat toch .

En Jen gelukkig weer beter. .

Leander, ik zag je weer eens staan in het fototopic, en dan bedoel ik letterlijk STAAN. Gekke vent, dat ziet er echt niet uit .

En ik zag Dana (van Bla_bla_bla) ook daar. Jeetje wat een droppie is ze toch.

En wat fijn dat Jasja nu goed drinkt en ook aankomt. Way to go girl . Keep up the good stuf .

En Lilah, die niet wil zitten . En ik zag een helmpje. Staat haar goed hoor .

Saartje slaapt door . Je weet vast niet wat je overkomt Maneki. Wat een feest moet dat zijn, wat een genot .

pi_63970602

Ik breek zomaar ff in. Ik geef geen borstvoeding. Maar nu heb ik wel ineens enorme stuwing. Dat doet echt zeer zeg! Iemand tips wat te doen? Paracetamol heb ik. Ik heb gehoord dat koude compressen kunnen helpen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:46:50 #51
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63970970
Ingrid, er zijn medicijnen om de stuwing te verminderen. Zou je die niet kunnen vragen aan de huisarts? Ik weet niet of je die zo maar krijgt hoor. En anders zijn koude compressen inderdaad een oplossing.
Lekker douchen!
pi_63971231
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:46 schreef sjak het volgende:
Ingrid, er zijn medicijnen om de stuwing te verminderen. Zou je die niet kunnen vragen aan de huisarts? Ik weet niet of je die zo maar krijgt hoor. En anders zijn koude compressen inderdaad een oplossing.
Dat wist ik niet. Anders de huisartsenpost bellen of het kan. Kan het proberen. Tnx.
pi_63971362
Ibuprofen 400mg! 3 keer per dag. Werkt pijnstillend en ontstekingsremmend. (op advies van dokter kreeg ik destijds zelfs 600mg) Maar als Sjak zegt dat je er "speciale" medicijnen voor kan krijgen kan je allicht eerst ff advies vragen bij de HA-post toch?
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:05:17 #54
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63971418
Tja, en stuwing is een normaal iets. Dat komt bij iedereen een paar dagen na de bevalling. gelukkig duurt het maar een paar dagen. Paracetmol kan ook goed helpen tegen de pijn.
quote:
Als je geen borstvoeding geeft krijg je een paar dagen na de bevalling tóch last van stuwing. Hier is helaas niets aan te doen. Leg koude kompressen op je borsten en draag een stevige, strakke beha. Omdat de tepels niet geprikkeld worden, komt de melkproductie ook niet verder op gang. Toch kan er nog wel gedurende een paar weken wat vocht uit je tepels komen. Dit houdt vanzelf op.

Helpen medicijnen?
Er is wel een medicijn, Parlodel, genaamd, dat de stuwing tegengaat, maar helaas zitten er nogal wat vervelende bijwerkingen aan. Zo kun je er duizelig en misselijk van worden. Daarom schrijven de meeste huisartsen dit middel alleen voor als er sprake is van extreme stuwing.
Bron: jongegezinnen.nl
Lekker douchen!
pi_63971514
Ik ga gewoon aan de compressen in een strakke bh. In combi met paracetamol. Anders zou ik het morgen nog kunnen navragen in het ziekenhuis bedenk ik me net. Bedankt iig!
pi_63971572
Ohja strak afbinden die handel
I forgot
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:24:21 #57
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63972010
Ik wil nog even kwijt dat ik zo vreselijk verliefd ben op Stijn (en Jetske) Hij speelt nu verstoppertje met Jetske. Dan roept zij: waar is Stijn nou. Dan duikt Stijn met zijn hoofd inm mijn nek en komt na twee keer roepen weer te voorschijn. En dan roept Jet KIEKEBOE en dan moet hij zooooo vreselijk lachen
Lekker douchen!
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:04:20 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63973174
Ingrid, strakke bh's aan, dag en nacht, ook mee douchen, niet de douche-straal op je borsten laten komen.
Afdrogen en dan gelijk een andere bh weer aan. En volhouden.
Natte compressen in je BH wil ook helpen idd.
pi_63973351
BE, bedoel je nou douchen met bh aan?
pi_63973417
ja douchen met BH aan, enslapen met BH aan. En citroensap drinken
en als je harde plekjes voelt masseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')