Ja ik begin wel te twijfelen nuquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef Nijna het volgende:
Huup... of heb je echt een lantaarnpaal staan likken...![]()
Kers, welkom!
Merel lijkt inderdaad heel erg veel op Sara! Maar een paar dingetjes zijn anders. Haar oogjes zijn (geopend) iets anders, en de vorm van haar hoofdje. Ik zal komende week eens een foto van baby-Sara en baby-Merel plaatsen, op sommige foto's is het verschil niet te zienquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef bixister het volgende:
raissa, fijn dat er geen abces zit in elk geval! balen van je weekendje weg!
fuente, wat een dotje die merel!ik zie ook veel gelijkenis met haar vader. en toch een beetje een ander neusje dan sara, of vergis ik me? heerlijk vooral dat alles goed is.
geniet ervan!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaaaaaaaah, kijk nou!
Wat een schatje Fuente! En heel duidelijk papa's kin!
he getverdemme....quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:59 schreef Dakota het volgende:
ik was computerspelletjes aan het spelen
Maar de pijn is waarschijnlijk een nierbekholteontsteking
feest!
Beetje boter tussen het rad en de draaiknop smerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 08:39 schreef DJMO het volgende:
nierbekkenontsteking dakota??? toch te lang doorgelopen met blaasontsteking?? beterschap meis
marlieske
kersjes
ik kon vannacht kiezen uit twee kwaden: in de slaapkamer blijven liggen naast een snurkende man, of de bank in de woonkamer waar de hamsters herrie maakten met hun rondrenradje (ding is van plastic, maar piept als een idioot) heb met porren maar voor het eerste gekozen... maar lekker heb ik niet geslapen.
vandaag komt mijn kerstboomen ik zie er echt naar uit om dat ding op te tuigen en te versieren.. net als ik er naar uit kijk om mijn eerste creatie op de naaimachine te kunnen showen hier .. begin ik dan toch echt te veranderen naar een degelijke huisvrouw??
Zet je toch volgende keer die hamsters naast het bed waar je man in ligt, kunnen ze lekker met z'n allen herrie maken terwijl jij rustig op de bank ligt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:39 schreef DJMO het volgende:
ik kon vannacht kiezen uit twee kwaden: in de slaapkamer blijven liggen naast een snurkende man, of de bank in de woonkamer waar de hamsters herrie maakten met hun rondrenradje (ding is van plastic, maar piept als een idioot) heb met porren maar voor het eerste gekozen... maar lekker heb ik niet geslapen.
de goedkoopstequote:Op zaterdag 13 december 2008 08:59 schreef DJMO het volgende:
zijn het toch bakerpraatjes koot![]()
thnx voor de tip troel!! ga ik proberenroomboter, margarine of croma??
Waarom heb je dat dan niet gedaan? Ik ging mezelf toch echt niet kwellen in dezelfde ruimte te proberen te slapen met een wakkere hamster in een draaimolentje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:27 schreef DJMO het volgende:
lol nummer_zoveelwil je geloven dat ik daar echt niet aan gedacht heb
Oeh gezellig! Dan is het net of je bij mij in groep 1/2 zit!quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:58 schreef Dakota het volgende:
Ik heb nog vouwblaadjesdaar ga ik kerststerren van vouwen en dan de hele woonkamer volhangen..
Je eerste hoogzwangere leerlingequote:Op zaterdag 13 december 2008 10:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh gezellig! Dan is het net of je bij mij in groep 1/2 zit!![]()
Wij wilde inderdaad ook eerst tot 12 weken wachten, volgens eigen berekeningen zou dat precies met kerst zijn. Ik denk dat ik woensdag met de echo te horen krijg dat ik nog niet zo ver ben maar toch gaan we het met kerst vertellen. Een mooier kerstkado kan je de opa's en oma's niet geven toch?!quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Kers![]()
Troost je, mijn lief wil per se wachten tot 12 wekenen dat is dus in februari ergens ofzo...
Ergens wil ik dat ook wel omdat, mocht ik een miskraam krijgen, mijn moeder gewoon echt niet tactisch is en dan allerlei dingen gaat roepen die het voor mij alleen maar moeilijker maken. Maar aan de andere kant ben ik nu zó blij en lijkt het me ook zo leuk om met kerst te vertellen. Dan ben ik 6 weken... of met Oud&Nieuw anders? dan 7 weken.
Bah, moeilijk moeilijk.
Als het je leuk lijkt te vertellen moet je het gewoon doen. Hebben wij ook bij de directe familie gedaan, en gevraagd of ze het nog even voor zich wilden houden tot de 12 weken verstreken waren.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Kers![]()
Troost je, mijn lief wil per se wachten tot 12 wekenen dat is dus in februari ergens ofzo...
Ergens wil ik dat ook wel omdat, mocht ik een miskraam krijgen, mijn moeder gewoon echt niet tactisch is en dan allerlei dingen gaat roepen die het voor mij alleen maar moeilijker maken. Maar aan de andere kant ben ik nu zó blij en lijkt het me ook zo leuk om met kerst te vertellen. Dan ben ik 6 weken... of met Oud&Nieuw anders? dan 7 weken.
Bah, moeilijk moeilijk.
Nouja, ik heb mn lief ook nog om rekening mee te houden en die wil het voorlopig nog geheim houdenquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als het je leuk lijkt te vertellen moet je het gewoon doen. Hebben wij ook bij de directe familie gedaan, en gevraagd of ze het nog even voor zich wilden houden tot de 12 weken verstreken waren.
Als je toch een miskraam krijgt en je familie weet van niks, snappen ze misschien ook niet waarom je zo verdrietig bent. Of kun je dat wel goed verbergen?
Ik heb het op mn werk verteld toen ik ook ongeveer 15 weken zwanger was. Ik wilde iig wachten tot de 12 weken echo, toen hoefde ik nog maar 1 dag te werken en had ik 3 weken vakantie. Die ene dag was het er niet van gekomen (okay okay ik durfde nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:47 schreef Chan het volgende:
Wij gaan met met kerst vertellen aan (schoon)ouders en broers en zussen.De rest krijgt t wat later te horen. Ik heb alleen nog geen idee wanneer en hoe ik het op m'n werk ga vertellen... Hoe en wanneer hebben/gaan jullie dat gedaan/doen? Mijn contract loopt eind februari af en het is wel wat laat misschien om het daarna pas te vertellen, k ben dan al ruim 15 weken zwanger...
Ik heb wel lekker liggen genieten bij mijn schoonzusje in de stoel jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 08:26 schreef Kersjes het volgende:
Raissa, wat balen dat jullie weekendje weg niet door kan gaan...
Maar heb je iig lekker kunnen genieten gisteravond?
waar ken ik dit soort dingen toch van?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:17 schreef marlieske het volgende:
Nu zei mijn schoonmoeder (heel lief bedoelt natuurlijk) dat ik er "gewoon" wat meer van moet proberen te genieten, ik gaf eerlijk aan dat ik er nu gewoon niet van kan genieten, maar dat vond ze onzin![]()
Overigens begint ze iedere keer zo tegen me als mijn man er niet bij is, ook weer zoiets denk ik dan?
Want erna vertel ik het aan mijn man die uiteraard me probeert uit te leggen dat ze het vast niet zo bedoelt. Maar ja ze brengt het anders wel iedere keer met zeer weinig tact.
Ik vraag me ook echt af of ze ook zo tegen haar dochter zou doen als die in hetzelfde schuitje zou zitten als ons.
Ben ik nou een hormonster ligt het aan mij?
Johquote:Op zondag 14 december 2008 11:09 schreef texelonia het volgende:
Het komt pas op gang als het er klaar voor is DJMO. Seks en al die andere bakerpraatjes, werken ook alleen maar als het er gewoon klaar voor is. En misschien is dat morgen en misschien pas over een paar weken.
Dat zeiden ze ook tegen mn moeder toen die overtijd liep van mij. Hysterische reactie van haar --> jaaaa maar zul je zien, ben ik nét de eerste waar ie wél bij blijft zitten!quote:Op zondag 14 december 2008 11:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
Joh
Dat is net zo'n antwoord als : ' er is nooit een baby blijven zitten'
Hier trouwens nog steeds alles rustig.
computerspelletjes FTW
Ik ben best benieuwd hoelang iemand een baby op kan houden..stel dat ze overtijd loopt en dan niet inleiden ofzo.quote:Op zondag 14 december 2008 11:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen mn moeder toen die overtijd liep van mij. Hysterische reactie van haar --> jaaaa maar zul je zien, ben ik nét de eerste waar ie wél bij blijft zitten!
Hoe ging dat vroeger? Ging zo'n kindje dan dood ofzo?quote:Op zondag 14 december 2008 11:49 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoelang iemand een baby op kan houden..stel dat ze overtijd loopt en dan niet inleiden ofzo.
Gezond voor de baby is het niet i.v.m vruchtwater dat op raakt enzo.. maar dan nog..hoelang zou ze door kunnen lopen?
Tja ik vind haar momenteel ongeduldiger dan ik Reinhilde ooit heb gevonden. Dus ik dacht ik zeg het nog even, want blijkbaar weet ze het niet. Als seks niet heeft geholpen roept ze meteen dat ze niet meer in bakerpraatjes gelooft. Tja sorry hoor.....quote:Op zondag 14 december 2008 11:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
Joh
Dat is net zo'n antwoord als : ' er is nooit een baby blijven zitten'
Hier trouwens nog steeds alles rustig.
computerspelletjes FTW
Ik denk dat bevallingen toentertijd ook wel op gang werden geholpen d.m.v kruiden enzo. (vrouwenmantel, framboosblad en dat soort onzin)quote:Op zondag 14 december 2008 11:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe ging dat vroeger? Ging zo'n kindje dan dood ofzo?
oehhhhhhh de 20 weken echo is zoquote:Op zondag 14 december 2008 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben trouwens erg nerveus.
Morgen hebben we de twintig-weken echo, en natuurlijk hopen we dat alles goed is. En we willen dan ook weten of het een jongen of meisje is.
Voel de baby nu steeds vaker. Vandaag al een paar kleine schopjes gevoeld en gisteren een uur lang echt om de paar minuten.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |