Daar ben ik ook zoooo blij om!quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef huuphuup het volgende:
Sja, niet voor niets dat er zoveel vrouwen en kinderen stierven in het kraambedbest eng idee eigenlijk, en ik ben best blij dat ik in deze tijd een kindje mag hebben...
Wéér twee streepjes, het gaat goehoeddd! Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 december 2008 12:22 schreef Poppedein het volgende:
Heel...heeeeel voorzichtigjes kom ik hier nu maar binnenschuifelen....![]()
![]()
![]()
![]()
Modjes, zet mijn datum voorlopig maar op 23 augustus
Hahaha....ja dat was ik dusquote:Op zondag 14 december 2008 12:24 schreef DolleMina het volgende:
* DolleMina Me feliciteert Poppedein heeeel voorzichtigjes.![]()
Was jij niet die verloskundige die hier nog eventjes vandaan bleef tot ze zwanger was? Dat was wel héél eventjes...
wow wat goed!!! wat snel!!!quote:Op zondag 14 december 2008 12:22 schreef Poppedein het volgende:
Heel...heeeeel voorzichtigjes kom ik hier nu maar binnenschuifelen....![]()
![]()
![]()
![]()
Modjes, zet mijn datum voorlopig maar op 23 augustus
quote:Op zondag 14 december 2008 01:13 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje en Marlieske, hebben wij dezelfde schoonmoeder?
quote:Op zondag 14 december 2008 13:04 schreef Kersjes het volgende:
Ooooh, ik heb net een prachtig kadootje ingepakt in mooi glinsterpapier.
Een test met 2 streepjes
Dan moet je er wel eentje maken hèquote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mag ik een blauwe teller (babybanner) in de OP?
Dank je wel.
Yep! Het wachten is nu op een modje die hem voor je in de op zet!quote:Op zondag 14 december 2008 20:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zoiets?
http://md.lilypie.com/V02Zp1.png
Ja dat dus! hihiquote:Op maandag 15 december 2008 09:27 schreef texelonia het volgende:
Ja ik geloof dat ik het snap! Het komt erop neer dat de eisprong uiteindelijk 14 dagen voor de NOD is, of je nou een lange cyclus hebt of niet. Althans zo berekenen die sites het in elk geval.
Nou ja dan moet Max zelf maar met het verlossende antwoord komen
Chocoladepasta is ook zo k*t om uit te spugen. Beter iets nemen wat makkelijk spuugdquote:Op maandag 15 december 2008 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben vandaag alweer 4 weken en 5 dagen de aller-aller-aller gelukkigste*zucht zwijmel*
en vanmorgen bijna mn broodje chocopasta dr uit gegooid![]()
kom je nu mee!quote:Op maandag 15 december 2008 09:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Chocoladepasta is ook zo k*t om uit te spugen. Beter iets nemen wat makkelijk spuugd
zo ben ik idd 2 weken teruggezetquote:Op maandag 15 december 2008 09:05 schreef texelonia het volgende:
Kan dat van Max niet te maken hebben met een langere cyclus? Bij sommige sites kun je dat invullen en dan wordt de datum daaraan aangepast. Ik heb ook een iets langere cyclus, en toen ik het net wist scheelde het ook bijna een week als ik 28 weken invulde of 33. Stiekem wilde ik natuurlijk die 28 dagen aanhouden zodat het leek alsof ik langer zwanger wasmaar die 33 dagen was toch echt correct.
oh jij gaat ook snelquote:Op maandag 15 december 2008 09:38 schreef Floria het volgende:
Wow wat een invasie van nieuwe zwangeren hier! Het is geen doen om alles terug te lezen maar ontzettend gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles helemaal geweldig goed en is hier een babyboom in augustus!
Hier ook alweer 37 weken én twee dagen, yay! Hier veel harde buiken en voorwerk maar baby zit nog lekker op zijn/haar plek en alles gaat goed geloof ik!
DJMO, misschien moet jij je tekst bij je nick veranderen, straks denkt de baby dat hij op 17/11 had moeten komen en nu issie toch al te laat en gaat ie voor de 42 weken. Je wéét het niet!
Hip! En als je de weeenstorm in de auto krijgt moet je je raampje opendraaien en heb je gelijk een sirenequote:Op maandag 15 december 2008 10:11 schreef DJMO het volgende:
ik heb eerder het idee floria, dat dit qua weeën en bevallen een kopie van mijn eerste gaat worden.. dat ik dus volgende week maandagochtend met een weeënstorm naar het ziekenhuis ga, en dat ik smiddags onze zoon vast mag houden (dat idee heb ik trouwens al heel lang maar ja je hoopt toch anders) .. ik word trouwens wel in stijl naar het ziekenhuis gebracht.. mijn schoonvader heeft al een oranje zwaailicht in de auto liggen
dan zal ik de aankomende week maar van de moeilijk verteerbare voedingsmiddelen afblijven (ik vreet me het apenzuur in maisquote:Op maandag 15 december 2008 10:13 schreef Igraine het volgende:
Die diarree is vaak vóór de bevalling. Zodat je lichaam 'leeg' is, zeg maar.
Maar poepen tijdens de bevalling komt veel voor ja. Zeker als je lang moet persen. Op dat moment kan dat je echter niet zoveel schelen, als dat kind er maar uit komt.
Ik heb het bij Twan niet gedaan hoor...quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Dakota het volgende:
Ik vraag me trouwens al een paar dagen iets afIs het zo dat bijna elke vrouw ontlasting eruit perst tijdens de bevalling? Dat is het enige waar ik me af en toe druk om maak
Ik hoorde wel iets van, ja je lichaam maakt zichzelf klaar voor de bevalling d.m.v diarree enzo *eet smakelijk ochtendmisselijken* is that so?
Verder ben ik ietwat van slag aangezien ik de afgelopen dagen echt nergens last van hebgeen weeen geen steken geen pijn ..best fijn maar wel raar.
Reken maar dat ales je mag gaan persen dat het wel het laatste is waar je je druk om maakt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Dakota het volgende:
Ik vraag me trouwens al een paar dagen iets afIs het zo dat bijna elke vrouw ontlasting eruit perst tijdens de bevalling? Dat is het enige waar ik me af en toe druk om maak
Ik hoorde wel iets van, ja je lichaam maakt zichzelf klaar voor de bevalling d.m.v diarree enzo *eet smakelijk ochtendmisselijken* is that so?
Verder ben ik ietwat van slag aangezien ik de afgelopen dagen echt nergens last van hebgeen weeen geen steken geen pijn ..best fijn maar wel raar.
Dat hangt natuurlijk helemaal af van de relatie tussen jou en je moederquote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Oeeeeh spannend MeNicole!! Ik ga voor je duimen hoor! en de hele dag F5'en![]()
komt vast goed!
Poppedein, mja, mijn lief wilde eerst wachten omdat hij bang was dat mochten we een miskraam krijgen, mijn moeder dan irritant zou gaan doen en ik dat slecht zou trekken. Maar we hebben het erover gehad en maar besloten om toch maar gewoon met Kerst te vertellen, juist omdat het zo leuk is om dan te vertellen. En mijn moeder past zich maar aan.
Oh, maar is er voor jou geen mogelijkheid dat een van je collega's wat eerder kijkt? Of begin je daar liever niet aan?
Ik niet, maar ik was ook al naar het toilet geweest (leuk zo'n postoelquote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Dakota het volgende:
Heb je die ook uit ' De meest voorspelbare antwoorden' ?quote:Op maandag 15 december 2008 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Reken maar dat ales je mag gaan persen dat het wel het laatste is waar je je druk om maakt.
Nee hoor, ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 15 december 2008 10:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
Heb je die ook uit ' De meest voorspelbare antwoorden' ?
Wij moeten ook om 11 uurquote:Op maandag 15 december 2008 10:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
MeNicole ook woensdag de eerste echo, ik ook. Wat jij ook zegt nu komt het ineens wel heel erg dichtbij 4 weken geleden baalde ik dat het zo lang moest duren, maar ik ben nu al zo zenuwachtig.
Ik ben dan zo bang dat je daar komt en helemaal niet zwanger blijkt te zijn, ondanks al die testen die ik al gedaan heb.
Wij moeten om 11 uur en de hele afspraakt incl. gesprek enzo duurt een uur zeiden ze, best wel lang lijkt me?
Ze gaan af op het hcg gehalte en maken aan de hand daar van een berekening. Volgens mij is dat dan redelijk accuraat, maar als ik het goed begrepen krijg je alleen een berekening van 1-2 weken na conceptie, 2-3 weken na conceptie of meer dan 3 weken na conceptie. Dus of je er nou echt heel veel meer aan hebt dan een gewoon plusje weet ik niet hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 09:45 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Poppedein gefeliciteerd![]()
Nummer_zoveel succes bij de echo vandaag!
Ik zag gisteren in het foldertje van de trekpleister dan er nieuwe zwangerschapstesten zijn van Clear blue die aangeven hoelang je al zwanger bent, hoe zou dat werken en hoe betrouwbaar zou dat zijn?
Van de clearblue site.quote:It provides an unmistakably clear result in words - ‘Pregnant’ or ‘Not Pregnant’. And if the result is ‘Pregnant’ it also provides the additional benefit of displaying how many weeks ago you conceived – ‘1-2’, ‘2-3’ or 3+’.
Ja, daarom dus, die relatie is niet geweldig. Zolang het oppervlakkig blijft gaat het allemaal prima hoor, maar mijn moeder is erg zwart-wit en kan zich heel slecht inleven in iemand anders dus dat maakt het soms erg moeilijk om met haar om te gaan.quote:Op maandag 15 december 2008 10:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk helemaal af van de relatie tussen jou en je moederIk vond het juist fijn om het toen met mijn moeder erover te kunnen hebben.
Oei, dat is dan inderdaad niet zo lekker. In dat geval kan ik me goed voorstellen dat je het nog even niet verteldquote:Op maandag 15 december 2008 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja, daarom dus, die relatie is niet geweldig. Zolang het oppervlakkig blijft gaat het allemaal prima hoor, maar mijn moeder is erg zwart-wit en kan zich heel slecht inleven in iemand anders dus dat maakt het soms erg moeilijk om met haar om te gaan.
Om je even een klein voorbeeldje te geven, ik ben op mn 18e het huis uit gezet door mams omdat ik maar geen kamer kon vinden, zij vond dat onzin en vond dat ik niet goed genoeg zocht en redeneerde dat als ze me de deur uit zette dat ik dan wel moest. Dat er een heleboel andere zaken waren die meespeelden, zoals dat er gewoon tekort aan kamers was en ik géén voorrang had obv reistijd, daar had zij geen boodschap aan.
Veel succes, hopelijk valt het allemaal mee!quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef Floria het volgende:
Ik moet naar het ziekenhuisFlink verhoogde bloeddruk en eiwitten in de urine dus * alarm*. Ze zullen daar allerlei testen gaan doen en dan zien we wel, hopelijk valt het mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |