Ja hoor! Maar dat is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Net na een operatie kun je niet eens in de spijkerbroeken die je voor de operatie wel aan kon, ookal is je buik geslonken. Je houdt lange tijd vocht vast en je buikspieren doen zoveel pijn dat je vooral in het begin niets meer kunt. (Je hebt geen idee waar je buikspieren allemaal voor gebruikt!) In het begin was ik teleurgesteld, maar uiteindelijk is het best mooi uitgepakt. Ik heb echt een platte buik (als ik sta of lig dan), mijn taille is er mooier door geworden, en ik pas in kleinere spijkerbroeken. Het was natuurlijk geen bijna doodgaan waard, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb er tevoren niet te licht over gedacht in ieder geval.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef Anosmie het volgende:
Jeetje wat heftig Claudia. Maar ben je nu wel gelukkiger met je lijf dan voor de ingreep?
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het vorige topic was al dicht. Dus dan maar hier:
Ook goeiemorgen!
Ik ben het hier wel met de meeste mensen eens, eigenlijk. Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het ouders die voor hun (volwassen) kinderen bepalen wat goed voor ze is. Dat je het er niet mee eens bent, prima. Begrijpelijk. Dat je ze probeert op andere gedachten te brengen is ook oke. Maar je kind verbieden in zo'n winkel te werken? Dacht het niet. Het is ook niet bepaald mijn droombaan, maar als ik graag de rest van m'n leven in zo'n winkel wil werken is dat toch echt mijn eigen beslissing. En volgens mij is dat niet eens het idee van dat meisje, maar wil ze daar gewoon even een tijdje een bijbaantje. Niets mis mee, in mijn ogen.
Maar, planning voor vandaag. Eerst douchen, dan nog even studeren. Paar vakken volgen op de uni en vanavond weer een essay schrijven. Zie er nu al tegen op
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden het over eendjes.
*KWAK*
Fok!bejaarde
kwak terug, ook hallo.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]
We hadden het over eendjes.
*KWAK*
![]()
mensen kijken niet op detailniveau naar je maar op een veel abstracter niveau. Ik denk: Goh, leuke meid die Claudia. Post ook nog leuk. Jij denkt: Stom litteken. Ik denk: Huh, heb jij een litteken dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar dat is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Net na een operatie kun je niet eens in de spijkerbroeken die je voor de operatie wel aan kon, ookal is je buik geslonken. Je houdt lange tijd vocht vast en je buikspieren doen zoveel pijn dat je vooral in het begin niets meer kunt. (Je hebt geen idee waar je buikspieren allemaal voor gebruikt!) In het begin was ik teleurgesteld, maar uiteindelijk is het best mooi uitgepakt. Ik heb echt een platte buik (als ik sta of lig dan), mijn taille is er mooier door geworden, en ik pas in kleinere spijkerbroeken. Het was natuurlijk geen bijna doodgaan waard, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb er tevoren niet te licht over gedacht in ieder geval.
Overigens ben ik zelf vele malen kritischer dan mensen uit mijn directe omgeving. Die zien echt niet wat ik allemaal zie. Ik weet zeker dat mijn lief dit vanavond leest en denkt: daar gaat ze weer met die negatieve praat over zichzelf. ()
Ik heb die uit de slaapkamer nog uiteraardquote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ga je eigenlijk nog op tv-jacht Vivi, of hou je het even zo? Kan me voorstellen dat het ook lekker rustig is zondertv.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]Laten we het vooral NIET over eendjes hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden het over eendjes.
*KWAK*
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jawel, maar nu beweegt ie niet meer. Ik moet me toch eens in dat gifgebeuren gaan verdiepenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Vivi het volgende:
*Puppeldansje doet*<-- Kan je hier geen roze sokjes aan painten Co?
Owja kutquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:27 schreef kwakveense het volgende:
de oma van de achterneef van de buurvrouw van de zus van kim;s oppas heeft immers ook vanalles digitaal aan te bieden
Oh yeah ik ben nog net op tijdquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lieverds, morgen middag krijgen jullie je lootjeIk heb nu geen eigen computer beschikbaar. Dus PMen kan tot morgen ochtend
![]()
! Doe wel je adres en een verhaaltje er bij!
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, maar nu beweegt ie niet meer. Ik moet me toch eens in dat gifgebeuren gaan verdiepen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja kut![]()
Nou, laten we het dan vooral niet over PLASTIC eendjes hebben. Da's ook voldoende
Wat zijn je eisen? Wil je een TV met beeldbuis of wil je een hippe LCD tv? Heb je behoefte aan Full HD-Tv (handig voor bijvoorbeeld een Xbox360 of Playstation 3 ; tenzij je bij UPC een HD pakket hebt maar daar betaal je grof voor)?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
Zelfs ik ga op tv-jacht! En die van mij is nog niet eens kapot!
Ter compensatie is mijn tv wel minstens 30 jaar oud (ja, wel in kleur, maar met druk-knopjes. Dus geen tip-toetsjes, maar druk-knopjes!) en vrees ik dat het ding het ieder moment op kan geven.
En ik kan geen dvd's meer kijken. En ook niet meer digitaal kijken. En ik kan de BBC alleen maar digitaal ontvangen.
Dus ik heb een nieuwe tv nodig.Iemand nog briljante tips waar ik op moet letten?
Ohhh ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Dag dames en heren
Ik de gang/trappenhuis zijn schilders bezig en ik ben aan het wachten op iemand voor de ketel. Bleh, ik heb daar echt een hekel aan, werklui in huis![]()
diequote:Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef Vivi het volgende:
Zou deze smiley nu ook geld waard zijn?
Ik ga je een PM er over sturen.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen? Wil je een TV met beeldbuis of wil je een hippe LCD tv? Heb je behoefte aan Full HD-Tv (handig voor bijvoorbeeld een Xbox360 of Playstation 3 ; tenzij je bij UPC een HD pakket hebt maar daar betaal je grof voor)?
Het enige waar je echt op moet vergelijken is wat voor *jou* de beste kleuren geeft qua weergave en de kijkhoek (hoe groter hoe beter; goedkope LCDs zie je niet veel van als je er schuin op kijkt). Mijn ouders kwamen op die manier uit bij een Philips TV met Ambilight. Ziet er prima uit. Kijkt goed.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 @ 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh ik ookDan voel ik me zó niet op mijn gemak en voel ik me genoodzaakt om met drinken en krentenbollen heen en weer te rennen en een praatje aan te knopen
Goede tip! Zo ongeveer had ik het ook voor mezelf in mijn hoofd. De afgelopen weken (zo sinds mijn Kur) "mag" ik alles weer van mezelf, maar ik blijf afvallen. En dat wil ik niet. Ik vind echt dun niet mooi en die richting gaat het nu wel op. 57 kg voor iemand met mijn lengte en leeftijd is wat aan de lage kant vind ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef kwakveense het volgende:
@ tink, ik zat nog te denken, omdat je moeite had met stabiliseren: kun je niet aanhouden wat ze mensen bij de obesitas kliniek leren?
in t boek van wieke biesheuvel las ik daarover. dat je uitgaat van je basisvoeding waar je mee af viel en dat je dan steeds dingetjes toevegt. en als je 2 kilo boven je streef komt (of misshcien is 1 of 1,5 kilo voor de al slanke dames beter dan voor obeesjes en ex obeesjes, dan is 2 kilo minder conspicuous) dat je dan terug gaat naar de afval voeding, en dat je als je te licht wordt dus bijeet? een beetje schommelen dus, maar ik zou t geen jojo-en willen noemen...
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef kwakveense het volgende:
oh en volgens mij zit er vaak ook wat vertraging in aankomen, net als met afvallen, dat je lijf soms niet meteen een verandering in eetpatroon in je gewicht laat zien... maar dat je als je doorgaat er ineens 2 kilo bij hebt...
Ja, dat was mijn gedachte ook.... Misschien is mijn onderhoudsniveau toch wat hoger dan ik dacht en beweeg ik meer dan ik zelf ingeschat had. Lijkt me sterk trouwens,maar goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Tinkepink: als je op je onderhoudsniveau zit, zou je op den duur toch op gewicht moeten blijven? Misschien heeft je lichaam even nodig om het verbrandingsniveau goed te krijgen, en moet je het gewoon wat meer tijd geven.
Klinkt goed! Gekke vraag misschien, maar eet je een klein kommetje tomatensoep of een soort van schaal? Anders lijkt het me weer zo weinigquote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef Anosmie het volgende:
Ohja, lijstje van vandaag:
O: 2 bammetjes pindakaas + banaan
T: 2 mandarijntjes
L: 1 bammetje en 2 cracottes rookvleesch + kopje bouillon
T: Aldilinea
T: appel
D: Tomatensoep + tartaartje
Ik heb van die zakken soep gekocht, daar zitten ongeveer 2 borden in geloof ik. 1 bordje voor en 1 bordje na het sporten.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gekke vraag misschien, maar eet je een klein kommetje tomatensoep of een soort van schaal? Anders lijkt het me weer zo weinig
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje gister:
bak brinta met magere melk
2 boterhammen chcopasta
rijst met groente, bamboe en soja
gebakken aardappeltjes en prei in rode wijnsaus
2 glazen rode wijn
1 klein toetje chocolademouse van mona
en toen werd ik heeel misselijk! boehoehoehoe
Daar hoef je niet van te blozen hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb van die zakken soep gekocht, daar zitten ongeveer 2 borden in geloof ik. 1 bordje voor en 1 bordje na het sporten.
Dus gewoon de hele zak..
Nee het was meer om 6:15 de brintaquote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dat is zo ongeveer je meest normale lijstje dat ik van jou heb gezien sinds ik hier meepost! Of heb je alles in één keer gegeten? Dan kan ik me voorstellen dat je misselijk bent
Uh, 2 maten grotere schoen kopen?? NUI!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef kwakveense het volgende:
iemand trouwens verstand van blauwe teennagels na het hardlopen?
vorige keer deed ie ook een beetje zeer, ws. had ik m even moeten knippen voor het rennen, want mn schoen zit idd vrij strak daar. maar had voorheen helemaal geen last...en was t dus vergeten...
nu doet ie een beetje kloppen/bonken en ik denk dat ie blauw wordt
Als het alleen bij bepaalde tenen is: bij de meeste (betere) hardloopwinkels hebben ze een soort klem waarmee ze het leer/de stof plaatselijk wat wijder kunnen maken, krijgen je tenen wat meer ruimte.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef kwakveense het volgende:
iemand trouwens verstand van blauwe teennagels na het hardlopen?
vorige keer deed ie ook een beetje zeer, ws. had ik m even moeten knippen voor het rennen, want mn schoen zit idd vrij strak daar. maar had voorheen helemaal geen last...en was t dus vergeten...
nu doet ie een beetje kloppen/bonken en ik denk dat ie blauw wordt
schoenen zijn in principe goed afgemeten, heb t ook alleen met hardlopen en dan voel ik ook wel waar t gebeurt, dus ik ga wel even langs de winkel waar ik ze gekocht heb. de naad van twee soorten materiaal zit precies op de rand van mn teennagel en duwt die volegns mij een soort "naar binnen" vandaar het beurse gevoel. alsof je 3 weken lang heeeele strakke sokken hebt gedragen. met een beetje oprekken op dat naadje zou t goed moeten komen dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als het alleen bij bepaalde tenen is: bij de meeste (betere) hardloopwinkels hebben ze een soort klem waarmee ze het leer/de stof plaatselijk wat wijder kunnen maken, krijgen je tenen wat meer ruimte.
Wat het ook kan zijn (wat mijn moeder had): zool die niet geschikt is voor jouw soort voet, of een doorgezakte voorvoet oid, waardoor haar tenen werden afgekneld. Zij moest uiteindelijk steunzolen, hoop dat het voor jou minder ernstig is.
Ik wil de laatste tijd ook opeens hardlopen. Terwijl ik weet dat ik dan last van mijn ademhaling en knieėn krijg. En ik geen goede schoenen meer heb. Doet me eraan denken, ik moest nog met zo'n schoenmaker bellen ...
wat naar DMLquote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sorry mensen. Vriendlief vond dat ik de telefoon weg moest leggen gisteravond en met hem Wall-E moest kijken.
En dat was precies wat ik nodig had ook.
Er waren afwijkende cellen te zien dus er is een biopt af genomen en nu moet ik twee weken wachten op de uitslag.
Sucks.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sorry mensen. Vriendlief vond dat ik de telefoon weg moest leggen gisteravond en met hem Wall-E moest kijken.
Er waren afwijkende cellen te zien dus er is een biopt af genomen en nu moet ik twee weken wachten op de uitslag.
Om je vraag te beantwoorden aan het begin van het topic: Evert en Flo gaan prima samenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Die actie van dat sms-en!
Ik zie het nu pas, ik loop standaard enkele dagen achter met dit soort dingen.
Hier ook superzonnig en ik had uitgerekend nu geen zonnebril bij me, nu de zon glinsterde op de natte wegen.
Ah wat een vreselijk nieuwsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bah. En 2 wkeen wachten duurt dan echt lang.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De uitslag straks bepaalt wat het vervolg traject is. Wel vertelde mijn gyn dat het in de meeste gevallen mee valt. Het is goed te behandelen en soms is er niet eens behandeling nodig. Maar het ligt er dus aan hoe afwijkend het weefsel is dat ze nu onderzoeken.quote:
Tof, dus afwijkend hoeft niet perse meteen iets gruwelijks te betekenen?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De uitslag straks bepaalt wat het vervolg traject is. Wel vertelde mijn gyn dat het in de meeste gevallen mee valt. Het is goed te behandelen en soms is er niet eens behandeling nodig. Maar het ligt er dus aan hoe afwijkend het weefsel is dat ze nu onderzoeken.
Oh, ik denk ook absoluut niet dat jij het niet serieus neemt. Ik weet immers dat je op de intensive care werkt.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
@claudia
ten eerste even zeggen dat ik me wel degelijk bewust ben van de risico's en de nasleep van ingrijpende operaties. (aangezien ik elke dag mensen na extreem zware operaties verpleeg, weet ik aardig goed waar ik over praat.. en wat onwijs zwaar, hard en emotioneel die weg erna kan zijn...)
De bovenbenen schijnen vrij lastig te zijn. Jij weet daar waarschijnlijk meer van dan ik. Ik heb begrepen dat er op die plek een grotere kans bestaat op een bacteriėle infectie en dat het litteken ook minder mooi geneest. Ik heb nog geen foto's gezien van iemand die bij de bovenbenen een mooi gelukte correctie heeft gehad. Hetzelfde geldt overigens voor de rug en billen, waar het litteken in de regel erg lelijk loopt.quote:en ik weet ook nog niet of ik ooit wel een BWC zou willen... WAT ik WEL heel zeker weet, is dat ik erg baal van mijn slappe buik en bovenbenen....
Het is alleen ontzettend zuur als je je overwicht voornamelijk hebt 'opgelopen' in je kindertijd en puberteit. Kinderen hebben niet eenzelfde vermogen als volwassenen om de consequenties van hun daden te begrijpen. Ze kunnen dus ook niet op een gelijksoortige manier verantwoordelijkheid hiervoor dragen. Helaas is ons lichaam meedogenloos. Ik heb vaak vurig gewenst dat ik terug zou kunnen gaan in de tijd om het allemaal te voorkomen.quote:aan de ene kant is dat erg, aan de andere kant; het is helemaal niet verkeerd om geconfronteerd te worden met wat je jezelf hebt aangedaan.
Nee. Ik heb het ook gehad en leef nog steedsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Tof, dus afwijkend hoeft niet perse meteen iets gruwelijks te betekenen?
Daar ga ik daar gewoon van uit.
Hoe voel je je zelf onder het nieuws?
Tof om te horen dat het die ouwe snoeperd Evert zo goed gaat met zijn meissie!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om je vraag te beantwoorden aan het begin van het topic: Evert en Flo gaan prima samen. Flo is al een stuk groter en echt een eigenwijs poesje. Maar verder is het een schat van een poes. Ze heeft nog nooit (!) gekrabbelt, geslagen of gebeten. Ze laat heel veel toe. Het is ook de enige kat die ik ken waarbij je vrijwillig onder haar buikje mag aaien. Ze gaat er gewoon voor liggen
.
Ik zag ergens in een ander topic dat je trouwens ook een Kever hebt? Klopt dat?
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee die weten we niet, doei Greys
Och.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beter oefenen, dan word je misschien nog eens net zo goed als ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee die weten we niet, doei Greys
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof om te horen dat het die ouwe snoeperd Evert zo goed gaat met zijn meissie!
Wij hebben sinds 20-9 ook een asielkat!!! Via de asielactie ook, die deze keer voor Zwolle was. Dus Boris mauwt een beetje met een accentje. Het is een Bengaal en ook daar mag je onder het buikje kriebelen
Kijk! Bengalen bewonderen, deel 3!
En we hebben inderdaad een kever! Marijtje genaamd! Een beryl-groene uit 1961!
We hebben ons huis-met-garage speciaal voor de kever gekocht. Die moet binnen slapen namelijk
Ik ben ook benieuwd! Ik heb bij Starbucks een keer cheesecake gehad met witte chocolade en frambozen, en die was erg lekker.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
En even een rare overgang naar een ander onderwerp misschien
Maar heeft er iemand het ultieme recept voor cheesecake? Ik heb een enorme behoefte om er daar vanavond eentje van te maken namelijk
Op internet kom ik zóveel recepten daarvoor tegen en het gekke is, de ene moet wél in de oven en de ander weer niet. Wat is nou een hele lekkere?
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het is alleen ontzettend zuur als je je overwicht voornamelijk hebt 'opgelopen' in je kindertijd en puberteit. Kinderen hebben niet eenzelfde vermogen als volwassenen om de consequenties van hun daden te begrijpen. Ze kunnen dus ook niet op een gelijksoortige manier verantwoordelijkheid hiervoor dragen. Helaas is ons lichaam meedogenloos. Ik heb vaak vurig gewenst dat ik terug zou kunnen gaan in de tijd om het allemaal te voorkomen.
http://www.kokeneten.be/quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik zal uiteraard ook voor je duimen dat het uiteindelijk hartstikke meevalt Dizzy!
En even een rare overgang naar een ander onderwerp misschien
Maar heeft er iemand het ultieme recept voor cheesecake? Ik heb een enorme behoefte om er daar vanavond eentje van te maken namelijk
Op internet kom ik zóveel recepten daarvoor tegen en het gekke is, de ene moet wél in de oven en de ander weer niet. Wat is nou een hele lekkere?
sorryquote:
Ik zal het doorgeven aan mijn vriend. Vindt hij vast tofquote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het ook gehad en leef nog steedsNadat het onrustige weefsel was weggenomen werd mij geadviseerd zwanger te worden. Nou was ik dat in die tijd niet echt van plan
, maar ik moet wel toegeven dat alles na twee zwangerschappen helemaal rustig is. Nooit meer problemen gehad, terwijl ik eerst regelmatig op pap 3 of hoger zat.
In ieder geval sterkte DML, die 2weken onzekerheid zijn heel vervelend.
Ja maar da's dan weer een 'speciale' door de witte chocolade.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:01 schreef kwakveense het volgende:
er was een paar topics terug (lees: 20 ofzo) toch een recept voor witte chocolade cheesecake gepost? door kaas? of door een lurker?
Ohhh dankje! Ik ga meteen even kijken!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://www.kokeneten.be/
Zoeken op cheesecake, en dan is het de onderste. Lekkerste cheesecake ooit.
Dit is zeker slecht voor mijn karma oid![]()
Ik slikte vroegah de pil ook altijd door en had dan wel eens doorbraakbloedingen inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend, DML. Afwachten dus! Hoe kwam je er nou achter dat er iets mis was? Doorbraakbloedingen meen ik te hebben gelezen? Dus buiten de stopweken van de pil om? Ik slik de pil namelijk altijd heel lang door, omdat ik tijdens een stopweek eigenlijk alleen maar dood wil. Aan het einde van een strip verlies ik meestal wel een klein beetje bloed.
Het lootje is er, dank je wel PF! Er is alleen nog even iets waar ik een beetje mee zit, dus ik ga je even nog een pm terug sturen..
Heb je nooit verteld!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het ook gehad en leef nog steedsNadat het onrustige weefsel was weggenomen werd mij geadviseerd zwanger te worden. Nou was ik dat in die tijd niet echt van plan
, maar ik moet wel toegeven dat alles na twee zwangerschappen helemaal rustig is. Nooit meer problemen gehad, terwijl ik eerst regelmatig op pap 3 of hoger zat.
In ieder geval sterkte DML, die 2weken onzekerheid zijn heel vervelend.
Hihi. Mis met de PMS> Meeste vrouwen zouden dat niet erg vinden.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Er gaat iets gruwelijk mis met de pmsNouhou
Het is inderdaad een wat...eh..typisch advies hč? Ik vond het in ieder geval erg raar om zoiets tegen een jonge studente te zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn vriend. Vindt hij vast tof![]()
Alle cheesecake die ik tot nu toe gemaakt heb, moesten juķst in de ovenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar da's dan weer een 'speciale' door de witte chocolade.
Ik zou zo graag gewoon hčt basisrecept voor de normale cheesecake hebben. Of bestaat dat gewoon niet? Is er niet één échte cheesecake?
Ik vond bv deze onderstaande, die moet dus wel in de oven ook. Maar ik heb me ooit eens wijs laten maken dat echte cheesecake alleen in de koelkast op hoeft te stijvenIk mis ColdFeet!
![]()
Cheese cake
Ingredienten
80 gram boter, 150 gram bastogne koeken, 500 gram monChou Zacht & romig, 500 gram vanillekwark,
3 eieren, 50 gram suiker, de geraspte schil van 1 citroen, 4 eetlepels citroensap,
125 gram zure room, 1 eetlepel witte basterdsuiker, 1 zakje vanillesuiker, 250 gram aardbeien.
Bereiding (10 stappen)
1. Verwarm de oven voor op 150 graden.
2. Laat de boter smelten, maal de koek fijn in keukenmachine of in plastic zak met deegroller fijn
maken. Roer er de boter door en druk het op de bodem van een springvorm (24 centimeter)
3. Zet dit tot gebruik in de koelkast.
4. Mix Mon Chou, vanillesuiker, kwark, eieren, 50 gram suiker, citroenrasp en citroensap tot een egale massa.
5. Schenk de massa in de vorm.
6. Bak de taart in het midden van de oven 50 minuten.
7. Laat de taart afkoelen.
8. Roer met de mixer de zure room met de basterdsuiker en de vanillesuiker luchtig.
9. Strijk de room over de taart uit. 10. Was de aardbeien en versier de taart ermee.
Cheesecake !!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik vond bv deze onderstaande, die moet dus wel in de oven ook. Maar ik heb me ooit eens wijs laten maken dat echte cheesecake alleen in de koelkast op hoeft te stijvenIk mis ColdFeet!
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Cheesecake wordt gebakken, kwarktaart niet.
quote:
Ja! Vezelcrackers!quote:VEZELCRACKERS!![]()
stond in t vorige topic!!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:13 schreef SHE het volgende:
Kwak, lijstje voor vandaag plz.
Ik heb je in de smiezen!
Oh schop dat topic alsjeblieft niet omhoog, ik heb er gepost en dan krijg ik hongerquote:
Ik heb er echt geen zin in. De knop is om en als ie bij mij om is dan krijg je 'm alleen met een ernstige depressie weer terug.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Hoezee voor alle Cheesecake-helpende-heldinnen alhier!
Whihihihi. SHE. Stiekem heb je er nu ook trek in he?![]()
Valt me nog mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
stond in t vorige topic!!
O- niks (te laat)
T- hardgelopen en opgestart met 2 crackers
L- rundervink met aardappel uit de oven en komkmmer erbij (laatste groente in de groentela)
T- niks (L was om 15 uur)
D- 4 boterhammen met drooggebakken ham (laastte broodbeleg)
T- appel of mn pindacrunchreep als ik om dreig te vallen
T- paar glaasjes witte wijn. nafeest van het concert
Duitse Käsetorte maak je met kwark en slagroom. Wel van die droge, die ik meestal aanleng met melk of water als ik het zo eet. En nee, jullie krijgen geen recept. Het zijn namelijk calorienbommen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
monchoutaart is ook iets anders dan cheesecake, net als dat kwarktaart iets anders is.
kwark en monchou moeten koud, cheesecake wordt van KAAS gemaakt, namelijk onverklote verse koeienkaas herkenbaar aan een pot dikke witte drab die je bij de betere kaaswinkel kan kopen.
Die moet in de oven, samen met flink wat vanille en suiker en dan heb je hemel.
jup. maar dat moet ik van te voren maken. vind soep alleen lekker als ik t zelf maak. favo is tomatenpuree met water en bouillonblokje en klein beetje gehaktballetjes erin en vermicelli. grenten en kippensoep is ook ok. groenten eten zonder erop te hoeven kauwenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Valt me nog mee.![]()
Eet je weleens soep?
Stay Motivatedquote:Op woensdag 10 december 2008 15:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh schop dat topic alsjeblieft niet omhoog, ik heb er gepost en dan krijg ik honger.
In dat geval ben ik een faler. Werd gister tijdens het trainen misselijk en duizelig en ben na een uurtje gestopt ... had ik door moeten gaan, sparren en dan voor mn hoofd geschopt worden?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke dus je moet ook gewoon gaan als je er de kracht niet voor hebt
kort gezegd?
Nee, je moet vantevoren goed nadenken over wat je zwakke punten zijn, daar dus ook tevoren strategieėn voor bedenken en je daar vervolgens aan houden. Niemand heeft genoeg wilskracht om een leven lang verstandig te eten.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oke dus je moet ook gewoon gaan als je er de kracht niet voor hebt
kort gezegd?
Makes sense. Maar wel moeilijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, je moet vantevoren goed nadenken over wat je zwakke punten zijn, daar dus ook tevoren strategieėn voor bedenken en je daar vervolgens aan houden. Niemand heeft genoeg wilskracht om een leven lang verstandig te eten.
Ik heb bij Dr Phil wel eens een man gezien die zijn zwakste moment van de dag wist te omzeilen door een andere route naar huis te rijden (zonder McDonalds, Burger King et cetera). Best slim, dat soort kleine dingen.
En nu moet je het nog gaan proberen ookquote:Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Makes sense. Maar wel moeilijk.
Dat valt eigenlijk best mee! Meestal weet je zelf wel wat je zwakke punten zijn, of in ieder geval die typische momenten van de dag waarop je vaak toegeeft aan verleidingen waar je niet aan toe zou willen geven.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Makes sense. Maar wel moeilijk.
Maar heb jij dan niet dat het er ook heel snel weer af is? Ik heb dit weekend vreselijk gegeten (heeft hier al een lijstje gestaan) en het is er nu allemaal alweer af ...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn valkuil is gedachteloos snaaien.
Ook weer met Sinterklaas: ik zet m'n 'verstandig eten-knop' dan echt uit. Gevolg: 1,5 kilo erbij binnen 5 dagen.
Voor mij koopt niemand zoete meuk. Iedereen weet dat ik toch nee zeg. Zelfs je oma heeft dat na één keer wel door.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef Chicolate het volgende:
Mijn valkuil: lekkere dingen die een ander 'speciaal voor mij' heeft gekocht, of snoep dat ik krijg of onbeperkt mag pakken. Zo gaat er bij mij redelijk wat drop en chocolade doorheen. En als het speciaal voor mij is (zoals een chocoladeletter van mijn oma), dan durf/wil ik hem ook niet weggeven, omdat ik het zo lief vind ...
Ja ik ben moeilijk.
PF, je bent een dik vadsig varken en je moet snel afvallen of strakker worden!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aaah okee. Mijne is dat ik vaak geen zin heb en vaak zin heb in lekker eten en dan denk oo maar ik ben toch al dun
iedereen zegt het. En nog wel meer
Helaas, vandaag zelfs weer een pond meer. De weegschaal straft nķet onmiddelijk...maar ik ben al weer heel erg aan het matigen dus dat zou ik dan ook pas over een paar dagen moeten zien! Ik heb goede hoop.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar heb jij dan niet dat het er ook heel snel weer af is? Ik heb dit weekend vreselijk gegeten (heeft hier al een lijstje gestaan) en het is er nu allemaal alweer af ...
Je bent nog steeds erg mooiquote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja maar het is superfrustrerend dat het zonder dat vel zoiets was geweest:
[ afbeelding ]
maar zo zal het dus NOOIT worden......
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens niet eens van die mooie lingerie
Ik ook niet, maar Moblo wintquote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens niet eens van die mooie lingerie
Ikquote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom niet?
Welk meisje/vrouw kan nu zonder mooie lingerie
ik win qua vetquote:Op woensdag 10 december 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen taille, geen lingerie en nog steeds blubberdus ik win
![]()
maar geen vel, dat dan weer niet
dus nah.. lama
Dat zou jij toch moeten weten...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Tof, dus afwijkend hoeft niet perse meteen iets gruwelijks te betekenen?
Welke?? En wat de fuck is "roomkaas" eigenlijk? Ik heb wel eens in het schap gekeken, maar er staat nooit een ding met roomkaas. Welk merk moet ik hebben??quote:Op woensdag 10 december 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
Syrena, wat erg van die pup zeg!Echt heel erg sneu, voor de pup zelf maar ook voor zijn baasjes en jullie!
![]()
En die speculaastaart, mjam! Die heb ik dus nog steeds niet gemaakt bij gebrek aan spijs!![]()
Vanavond New York Cheesecake (proberen te) maken!
En terecht, je bent een mooie meid.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
en verder ben ik best tevreden hoor....
Jij gaat dus echt voor comfortquote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
IkIk haat het als onderbroeken in mijn kont kruipen, of van ander stof zijn gemaakt dan 100% katoen (schimmelinfectie-gevoelig).
Mijn billen moeten er IN zitten en niet half eruit hangen en er moet genoeg stof onder m'n kruis zitten
Ik heb altijd vrij strakke truitjes aan, dus BH's met kantSowieso draag ik alleen maar padded BH's omdat ik geen steektepels (deurbellen
) wil laten zien en omdat ik mijn B-cup net wat voller vind dan.
Toen ik nog geen vriend had droeg ik grote witte onderbroeken tot onder mijn oksels en daarin een onderhemd gepropt, dat moest dan ook helemaal om m'n billen heen en dat kwam dan onder uit de pijpjes van die onderbroek , zodat het niet kon ontsnappen als ik ging zitten of moest bukken![]()
Eerste BH was een drama. Elke keer als er op TV Afrikaanse vrouwen te zien waren met van die thee-tuutjes tot op de knieen dan keek mijn moeder veelbetekenend en zei dat die van mij ook zo werden als ik geen BH ging dragen.
hahaaaaaaquote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toen ik nog geen vriend had droeg ik grote witte onderbroeken tot onder mijn oksels en daarin een onderhemd gepropt, dat moest dan ook helemaal om m'n billen heen en dat kwam dan onder uit de pijpjes van die onderbroek , zodat het niet kon ontsnappen als ik ging zitten of moest bukken![]()
Lingerie staat niet bovenaan mijn lijst "essentiėle levensbehoeften", nee.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
die van mij zijn met de webcam van mijn laptop...quote:Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ jij bent prachtig en om dat te bewijzen wil ik ook zo'n foto hier zetten en dan kan je gelijk zien dat je slank bent. maar hoe maak je zoiets?? Ik heb geen grote spiegel ofzo
Voor mij is het toch echt wel noodzakelijk sinds ik zoveel ben afgevallen, voel me er echt zo lekker in (en ook wel zo leuk voor het vriendje maar goed dat deed ik ook al toen ik single was)quote:Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lingerie staat niet bovenaan mijn lijst "essentiėle levensbehoeften", nee.![]()
Wel leuk, maar bepaald niet noodzakelijk.
Ik draag spul zonder kant, bloempjes e.d.
Goedkoop, maar wel lekker fel van kleur.
Ah joh, niks van aantrekken, heb ik ook niet gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SHE, ik zou best willenmaar ik gok dat vriendje twee maanden relatie nog niet een stevig basis vindt. En who can blame him
ik heb net een hele shitload lingerie weg gedaan, omdat de omvang te groot was.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Syrena het volgende:
Hoeveel BH's hebben jullie dan? Ik maar 5 ofzo
Ik heb 1 setje van de H&M en dat heb ik echt nooit aan. Zit een string bij *gruwel* en die schijnt door! Van voor!![]()
En het is raar stof. En het aantrekken levert toch geen extra sex op, dus ja, whatever denk ik dan
ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om makenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb er 3quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Syrena het volgende:
Ik heb 1 setje van de H&M en dat heb ik echt nooit aan. Zit een string bij *gruwel* en die schijnt door! Van voor!![]()
En het is raar stof. En het aantrekken levert toch geen extra sex op, dus ja, whatever denk ik dan
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
IkIk haat het als onderbroeken in mijn kont kruipen, of van ander stof zijn gemaakt dan 100% katoen (schimmelinfectie-gevoelig).
Mijn billen moeten er IN zitten en niet half eruit hangen en er moet genoeg stof onder m'n kruis zitten
Ik heb altijd vrij strakke truitjes aan, dus BH's met kantSowieso draag ik alleen maar padded BH's omdat ik geen steektepels (deurbellen
) wil laten zien en omdat ik mijn B-cup net wat voller vind dan.
Eerste BH was een drama. Elke keer als er op TV Afrikaanse vrouwen te zien waren met van die thee-tuutjes tot op de knieen dan keek mijn moeder veelbetekenend en zei dat die van mij ook zo werden als ik geen BH ging dragen.
Ja dat is een persoonlijke keuzequote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om maken
en als we gaan neuken gaat 't ook uit, dus echt nuttig vind ik 't niet
ga geen klauwen met geld uitgeven aan iets wat men niet ziet of wat uit gaat
2 (simpel zwart) en een sportbh (ooit wit) die te klein is.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Syrena het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
2 (simpel zwart) en een sportbh (ooit wit) die te klein is.
Ik heb er ook 5 ofzo, waarvan ik er 3 regelmatig draag.quote:Op woensdag 10 december 2008 @ 16:56 schreef Syrena het volgende:
Ik wil wel zo'n kabouter zoals die van jou hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah joh, niks van aantrekken, heb ik ook niet gedaan.
die van mij zijn ook niet in het kruis doorschijnendquote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind mn kruis nou niet echt sexy
Jezus, bij dit soort dingen denk ik pas čcht dat we nog in de jaren '50 leven. Wat een schande!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry ViviBen er mee heen geweest maar werd niet serieus genomen. Heb nu sinds 2 week een andere huisarts, ik ga het proberen, ok??
De afgelopen 15 jaar niet meerquote:Op woensdag 10 december 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat dus met lingerie in bad?
Het recept van Marty in het Cheesecaketopic blz 3 geloof ik in CUL (net weer omhoog gemikt) en die gebruikt Philadelpia geloof ik! Moet je maar even lezen! Ze zeiden daar allemaal dat dat recept de echte cheesecake isquote:Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welke?? En wat de fuck is "roomkaas" eigenlijk? Ik heb wel eens in het schap gekeken, maar er staat nooit een ding met roomkaas. Welk merk moet ik hebben??
idd zo denk ik dr ook overquote:Op woensdag 10 december 2008 17:19 schreef Aventura het volgende:
Jaaa! Lange Hemden! Die zijn een must. Zeker met dit weer. Prop ze alleen niet in mijn slip, da's wel heul oncharmant.
Zo voelde het ook na een inwendig onderzoek en toen ik dezelfde medicijnen kreeg als toen ik kreeg toen ik mijn arm uit de kom had! Echt dyfloniac ofzo...quote:Op woensdag 10 december 2008 17:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jezus, bij dit soort dingen denk ik pas čcht dat we nog in de jaren '50 leven. Wat een schande!
Ik zeg het voor jou hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry ViviBen er mee heen geweest maar werd niet serieus genomen. Heb nu sinds 2 week een andere huisarts, ik ga het proberen, ok??
Om de eoa reden moet ik hieraan denken als ik lees vh maskerquote:Op woensdag 10 december 2008 17:29 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ik heb niet alles teruggelezen maar zo te zien heb ik een rel gemist.
In het ziekenhuis ging alles goed: dat masker laten maken was best eng! Het bestaat uit een paar lagen en het bedekt mijn hele gezicht. Er zitten wel gaatjes in zodat ik kan ademen en als de behandeling klaar is mag ik het mee naar huis nemen![]()
Het ziet er heel gaaf uit: net alsof ik ergens uit probeer te ontsnappen (denk aan Ace Ventura die uit de mechanische neushoorn komt kruipen) en er zit een verstevigingsstrip in die over de kaaklijn loopt en de mond, ogen en neus vrijlaat. Echt een bad-ass masker dat ik met carnaval op ga doen![]()
Maar goed het maken was minder prettig: het is kunststof die ze warm maken zodat het elastisch wordt. Vervolgens word dat superstrak om je hoofd heen gespannen en dan drukken ze het stevig aan. Vervolgens moet het 20 minuten afkoelen, dus ik lag 20 minuten op een tafel terwijl mijn hoofd klopte en ik niks hoorde en zagDaarna had ik een CT met dat masker op en dat zit écht wel strak (ze kunnen het aandraaien met bouten). Ik kan er totaal niet in bewegen, wat dus ook de bedoeling is.
Maar goed het was dus best vermoeiend, on the bright side: ik heb niet gesnoept vandaag.
Lijstje:
Ontbijt: broodje met cervelaatworst
T: kippensoep
L: het masker maken
T: een CT mét contrastvloeistof
D: pasta met rode saus
Sommige weegschalen werken pas vanaf een bepaald gewicht, dat is het eerder gok ikquote:Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef Faithy het volgende:
en overleden tv's zijn nooit leuk
ik weet een beetje hoe je je voelt, mn weegschaal is overleden vanochtend, bezweken onder mijn gewicht
Ik ben er heur... die pm lees ik zo wel eemquote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen! kaas! ik heb jullie nodig!
Nee nu sta jij op mijn lijstje van onaardige mensen die altijd liegenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PF, je bent een dik vadsig varken en je moet snel afvallen of strakker worden!
Helpt het?![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Muis! Heb ik wat gemist (vast) maar ben jij nou een super prive spionage mevrouw??
Soms is er wel onenigheid maar het duurt gewoon maar eeeeveeeeeeeeeeeenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
oe lijkt me niet prettig Muis... dat aanmeten van dat masker.....
*ben nogal snel claustrofobisch*
maar gelukkig heb je dat weer achter de rug.....
en een netjes lijstje haha
en ik ben vrienden voor het leven aan het kijken... jeugdsentimentleuk hoor
Ik heb:quote:Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
In de Jumbo krantje stond: Hoeveel feestdagen heeft december?? 3 dus geen 31
Mijn steven op 2 jan. onder de 67 te blijven
He getsie DML,quote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wauw, de tofheid die je er bentquote:Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
uiteraard! Ik ben hoofd van de puppelbrigade maar ik mag mijn secret identity niet onthullen.
En Vik, het masker ziet er meer uit als half-gemorphde Kevin Bacon in Hollow Man.
Ik heb geen een bh die goed zit! Die vrouw wou mij 70aa aansmeren, ik heb haar heel hard uitgelachenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Syrena het volgende:
Seksshop rel?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:46 schreef Laureline het volgende:
De sexshoprel weer bijgelezen. Typisch zoiets waar je heeeel anders over denkt wanneer je erin staat of erbuiten.
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Soms is er wel onenigheid maar het duurt gewoon maar eeeeveeeeeeeeeeeen
Als ik m'n buik inhou en m'n vetjes naar achter trek dan heb ik ook bijna een supermodellen taille net als jij ---> bij bijna iedereen hangt er een vetje voor die je met wat getrek en geduw "ideaal" kan laten lijken maar in praktijk valt het tegen. Ook al snap ik wel dat je baalt van dat losse vel!!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja maar het is superfrustrerend dat het zonder dat vel zoiets was geweest:
[ afbeelding ]
maar zo zal het dus NOOIT worden......
Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb geen een bh die goed zit! Die vrouw wou mij 70aa aansmeren, ik heb haar heel hard uitgelachen
Heb meestal 70b, maar soms zijn het voorgevormde cups of dikkere cups die na een tijdje omkrullen of raar gaan zitten.
Loop je nooit in je ondergoed en kousen door 't huis? Ik welquote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om maken
en als we gaan neuken gaat 't ook uit, dus echt nuttig vind ik 't niet
ga geen klauwen met geld uitgeven aan iets wat men niet ziet of wat uit gaat
neequote:Op woensdag 10 december 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Loop je nooit in je ondergoed en kousen door 't huis? Ik wel
Ik heb een kapstok aan mijn kleerkast dus ik hang ze altijd aan een bandje opquote:Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zitten
Dat is slimquote:Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb een kapstok aan mijn kleerkast dus ik hang ze altijd aan een bandje op
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zitten
dan krijg ik het nog steeds koudquote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan denk je de spiegel af en stuur je René weg
Ja haha ik stond er niet zo bij stil.. Behalve toen ze bij de CT-scan contrastvloeistof inspoten. BJ heeft daar vast wel ervaringen mee? Je krijg daar een heel naar gevoel van in je onderbuik en ik proef dat spul altijd heel hoog in mijn neus. Toen ging ademen een minuutje heel lastig en als reflex wil je dan bewegen, maar dat ging dus niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:54 schreef AKnynke het volgende:
Maar van het aanmeten ben je voorlopig af muis! LIjkt me wel eng trouwens, je hoofd niet kunnen bewegen. Ik heb dat bij de tandarts al, met gaatjes vullen. Ze moetne m'n tong altijd vastzetten, want die kan ik op zo'n moment echt niet stil houden!
Ja dat moet je dus niet met voorgevormde doen, aan een kapstok is een goed ideequote:Op woensdag 10 december 2008 17:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja meestal de ene cup in de ander en allemaal in een mandje.
Gewoon 'open' (niets invouwen) bovenop een stapel tshirts (oftewel: daar waar ruimte is in mijn kast). Ook ingevouwen neemt ie nog teveel ruimte in, dan ga ik de moeite van vouwen niet nemen. Voorgevormd zit trouwens helemaal niet zo lekker als mn ongevormde, dus eigenlijk draag ik maar 1 bh met regelmaatquote:Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nja alleen op zijn kamer of als zijn ouders er niet zijn. Mijn broertje begint altijd heel hard te gillen als ik in m'n ondergoed loop, dat z'n ogen er uit branden en zoquote:Op woensdag 10 december 2008 18:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gewoon 'open' (niets invouwen) bovenop een stapel tshirts (oftewel: daar waar ruimte is in mijn kast). Ook ingevouwen neemt ie nog teveel ruimte in, dan ga ik de moeite van vouwen niet nemen. Voorgevormd zit trouwens helemaal niet zo lekker als mn ongevormde, dus eigenlijk draag ik maar 1 bh met regelmaat. Het is dat het een mooie voorgevel geeft ...
En naakt/in ondergoed door huis moet ik niet proberen. Thuis zijn ze preuts, bij vriend tja, vind ik het ook niet zo nodig zijn broertje op de gang tegen te komen.
@PF: nouhouJe vroeg er zelf om. En je plaatjes doen het niet.
Hij wil jou natuurlijk niet in ondergoed zien, want sexy. En straks ziet hij jou dan in z'n masturbeersessies voor zichquote:Op woensdag 10 december 2008 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nja alleen op zijn kamer of als zijn ouders er niet zijn. Mijn broertje begint altijd heel hard te gillen als ik in m'n ondergoed loop, dat z'n ogen er uit branden en zo
Heeft er iemand toevallig prachtige bh's in maat 70b over? Nee vast niet heIk heb heel veel oude (5 jaar of zo) die niet lekker zitten.. En heb er in 2 jaar maar 2 gekocht of zo
Zelfs bh's van 10 jaar geleden pas ik nog
Sorryquote:Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch grappig om te zien dat niemand op mij durft te reageren. Niet zo raar natuurlijk omdat het er ook niet uit ziet maar ik vond het vrij dapper van mijzelf en vooral te laten zien aan BJ en Claudia dat het er bij andere mensen met een ex overgewicht het er ook niet altijd leuk uitziet..
Helaas missen jullie mijn benen, die zijn strak, slank en gespierd
Ik kwam ook al preken.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb ALLES gekocht qua ingrediėnten, maar ik ben de godvergeten klotebiskwietjes vergeten om de bodem te maken. En ik heb geen enkel ander soort koekjes in huis. Dus vanavond maken gaat niet lukkenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:17 schreef SHE het volgende:
Hopelijk genieten de dames van hun cheesecake
( geintje moppies )
Jaaaaaaaaa! Weer een gezicht bij een naam!quote:
Ja toevallig welquote:Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef Greys het volgende:
En nu even bijlezen.
Muisje!!!Heb je nog aan McArmy gedacht toen je daar vastgeklonken lag?
![]()
Lief, maar ik heb genoeg verhalen op internet al gelezen hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam ook al preken.
Naar de dokter jij, hop hop. En niet mummelen over 'doorbraakbloedinkjes'. Bloedverlies na sex. Dat is niet goed.
Ik ga geen rotverhalen ophangen met DML in de buurt, maar spot er niet mee.
Hemaquote:Op woensdag 10 december 2008 19:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh bestaan er ook stay ups die niet na een keer dragen stuk gaan?
Dat verschilt heel erg. Dat hangt af van de grootte en plaats van de tumor, en of hij goedaardig of kwaadaardig is. Dan heb je nog verschillende soorten tumoren (ik heb een brughoektumor) dus eigenlijk is ieder bestralingsschema anders.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:14 schreef Bob. het volgende:
En bestaan er ook super lange stay ups? Ik heb lange benen en een kort jurkje en dat is geen goede combi.
En dat masker lijkt me wel erg naar Muis! Hoe lang duurt zo'n bestraling meestal?
Wow! Dat is wel bizar zeg!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Muis006 het volgende:
Oh kijk hier kan je het zien!
[ afbeelding ]
Disclaimer: ik ben niet zo harig!
Op dat bovenste plaatje is het masker nog niet af. Mijn masker ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Alleen zijn mijn ogen er niet uitgeknipt en is mijn neus veel schattiger![]()
Ik ben erquote:Op woensdag 10 december 2008 19:19 schreef Muis006 het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens. Jullie lullen overdag bijna een heel topic vol en 's avonds, als ik er ben om jullie te verblijden, blijft iedereen weg!
Jij bent anders ook behoorlijk stoer!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben er![]()
Gij stoere!
Ik moet nog avond eten maar ik heb totaal geen zin om te koken
Ik zei het al eerder, en ik zeg het nog eens: meid, wat vind ik jou stoer.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Muis006 het volgende:
Oh kijk hier kan je het zien!
[ afbeelding ]
Disclaimer: ik ben niet zo harig!
Op dat bovenste plaatje is het masker nog niet af. Mijn masker ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Alleen zijn mijn ogen er niet uitgeknipt en is mijn neus veel schattiger![]()
Oh oke, gelukkig maar 2 minuten! Natuurlijk ook niet leuk, maar ik zag al voor me hoe je uren in dat ding vast moest zitten elke keer.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg. Dat hangt af van de grootte en plaats van de tumor, en of hij goedaardig of kwaadaardig is. Dan heb je nog verschillende soorten tumoren (ik heb een brughoektumor) dus eigenlijk is ieder bestralingsschema anders.
Ik moet 5 dagen 2 minuten per keer (dat is kort, maar die straal is zo sterk dat je anders een te groot risico op zwelling hebt). Ik begin woensdag de 17e, en dinsdag de 23e ben ik klaar.
Ik maak ze kapot met m'n schoenen, langs een tafel of ze overleven het niet in bed (quote:Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
PF, als je er met je nagels in gaat zitten harken tijdens het ophijsen, dan overleven je stay-ups het nooit hoor.
Ik spreek uit ervaring
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 19:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh oke, gelukkig maar 2 minuten! Natuurlijk ook niet leuk, maar ik zag al voor me hoe je uren in dat ding vast moest zitten elke keer.
En als je de bestraling helemaal hebt afgerond ben je dan echt helemaal klaar en zijn ze weg?
Sorry, ik ben een beetje vragerig.
Hoi een of andere lurkerquote:Op woensdag 10 december 2008 19:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die White Chocolate Cheesecake was trouwens van mij, niet van een of andere lurker.
Nee stoere muis! Hahaquote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Muis006 het volgende:
Stoere wijven-topic dit![]()
(zul je zien dat de kerels weer gaan miepen, stelletje zeikerds!)
Speciaal voor jou (en eventuele nieuwe lurkers) een telegram-style samenvattingquote:Op woensdag 10 december 2008 19:28 schreef sigme het volgende:
Zeg Muis, ik ben er wat later ingevallen, kan ik een korte update krijgen?
Verlamming, tumor, bestraling?
Helemaal mee eens. Muis, je bent echt stoer.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, en ik zeg het nog eens: meid, wat vind ik jou stoer.
En ze geilt op McArmy! stop.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en eventuele nieuwe lurkers) een telegram-style samenvatting![]()
Ziek, stop.
Goedaardige hersentumoren, stop.
Opereren doet op dit punt meer kwaad dan goed, stop.
Stereotactische bestraling (dus geen kanker), stop.
Verlamd ben ik wel ja, aan mijn gezicht. stop.
Maar ik ben nog steeds sexy! stop.
Mozes kriebel. Nogzowat: leeftijd?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en eventuele nieuwe lurkers) een telegram-style samenvatting![]()
Ziek, stop.
Goedaardige hersentumoren, stop.
Opereren doet op dit punt meer kwaad dan goed, stop.
Stereotactische bestraling (dus geen kanker), stop.
Verlamd ben ik wel ja, aan mijn gezicht. stop.
Maar ik ben nog steeds sexy! stop.
Ik ben 20 lentes jong dus ze steken nog fier vooruit!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Mozes kriebel. Nogzowat: leeftijd?
En die gezichtverlamming, hoe erg? En wordt het nog weer beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |