abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63899685
en jullie zijn de mooie eendjes

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:44:34 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63899700
En jij ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63899728
Het vorige topic was al dicht . Dus dan maar hier:

Ook goeiemorgen!

Ik ben het hier wel met de meeste mensen eens, eigenlijk. Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het ouders die voor hun (volwassen) kinderen bepalen wat goed voor ze is. Dat je het er niet mee eens bent, prima. Begrijpelijk. Dat je ze probeert op andere gedachten te brengen is ook oke. Maar je kind verbieden in zo'n winkel te werken? Dacht het niet. Het is ook niet bepaald mijn droombaan, maar als ik graag de rest van m'n leven in zo'n winkel wil werken is dat toch echt mijn eigen beslissing. En volgens mij is dat niet eens het idee van dat meisje, maar wil ze daar gewoon even een tijdje een bijbaantje. Niets mis mee, in mijn ogen.

Maar, planning voor vandaag . Eerst douchen, dan nog even studeren. Paar vakken volgen op de uni en vanavond weer een essay schrijven. Zie er nu al tegen op .
pi_63899729
Doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 10:56:49 #6
163650 Greys
pi_63900037
Tvp
Na mijn post was gelijk het topic dicht bijna, maar heb geen tijd nu om er nog eentje te typen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63900047
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef Anosmie het volgende:
Jeetje wat heftig Claudia. Maar ben je nu wel gelukkiger met je lijf dan voor de ingreep?
Ja hoor! Maar dat is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Net na een operatie kun je niet eens in de spijkerbroeken die je voor de operatie wel aan kon, ookal is je buik geslonken. Je houdt lange tijd vocht vast en je buikspieren doen zoveel pijn dat je vooral in het begin niets meer kunt. (Je hebt geen idee waar je buikspieren allemaal voor gebruikt!) In het begin was ik teleurgesteld, maar uiteindelijk is het best mooi uitgepakt. Ik heb echt een platte buik (als ik sta of lig dan), mijn taille is er mooier door geworden, en ik pas in kleinere spijkerbroeken. Het was natuurlijk geen bijna doodgaan waard, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb er tevoren niet te licht over gedacht in ieder geval.

Overigens ben ik zelf vele malen kritischer dan mensen uit mijn directe omgeving. Die zien echt niet wat ik allemaal zie. Ik weet zeker dat mijn lief dit vanavond leest en denkt: daar gaat ze weer met die negatieve praat over zichzelf. ( )
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:01:11 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63900175
zo, ik ga lekker niet meediscussiėren. daar ben ik te brak voor

concert gisteren was heeeel gaaf, bijna 650 mensen in de kerk, t ging heel goed, en na afloop een bere gezellige borrel.... dus ik heb om half vier een frikandel staan bakken (in de koekepan omdat ik zo dronken was dat ik dacht "er moet eten in anders gaat t fout" (nee, niet van m'n eigen geld, er was een papa-concertbezoeker die rondjes bleef geven. leuke papa's hebben sommige mensen)

ja, ik heb gisteren dus lopen kutten met mn eten. sorry SHE verdorie. en ik zie/voel mezelf vanochtend nog niet op kantoor belanden. vanmiddag maar een paar uurtjes werken dus (heb een halve dag vrij op woensdag)

lijstje van vandaag
O-niks (te laat)
T-opstarten met 2 droge crackers
L-lunch van rundervink en aardappelpartjes uit de oven, een komkommer (laatste groente die ik in huis heb)
T-niks
D- drie boterhammen met drooggebakken ham
T-appel tegen het omvallen
T- waarschijnlijk te veel witte wijn. ik mag zelf 1 wijntje aanschaffen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63900232
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het vorige topic was al dicht . Dus dan maar hier:

Ook goeiemorgen!

Ik ben het hier wel met de meeste mensen eens, eigenlijk. Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het ouders die voor hun (volwassen) kinderen bepalen wat goed voor ze is. Dat je het er niet mee eens bent, prima. Begrijpelijk. Dat je ze probeert op andere gedachten te brengen is ook oke. Maar je kind verbieden in zo'n winkel te werken? Dacht het niet. Het is ook niet bepaald mijn droombaan, maar als ik graag de rest van m'n leven in zo'n winkel wil werken is dat toch echt mijn eigen beslissing. En volgens mij is dat niet eens het idee van dat meisje, maar wil ze daar gewoon even een tijdje een bijbaantje. Niets mis mee, in mijn ogen.

Maar, planning voor vandaag . Eerst douchen, dan nog even studeren. Paar vakken volgen op de uni en vanavond weer een essay schrijven. Zie er nu al tegen op .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden het over eendjes.
*KWAK*
Fok!bejaarde
  woensdag 10 december 2008 @ 11:04:05 #10
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63900277
lama.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:04:33 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63900291
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Anosmie het volgende:

[..]

*KWAK*

kwak terug, ook hallo.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:08:49 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63900427
Goed gezegd Greysie.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63900445
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja hoor! Maar dat is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Net na een operatie kun je niet eens in de spijkerbroeken die je voor de operatie wel aan kon, ookal is je buik geslonken. Je houdt lange tijd vocht vast en je buikspieren doen zoveel pijn dat je vooral in het begin niets meer kunt. (Je hebt geen idee waar je buikspieren allemaal voor gebruikt!) In het begin was ik teleurgesteld, maar uiteindelijk is het best mooi uitgepakt. Ik heb echt een platte buik (als ik sta of lig dan), mijn taille is er mooier door geworden, en ik pas in kleinere spijkerbroeken. Het was natuurlijk geen bijna doodgaan waard, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb er tevoren niet te licht over gedacht in ieder geval.

Overigens ben ik zelf vele malen kritischer dan mensen uit mijn directe omgeving. Die zien echt niet wat ik allemaal zie. Ik weet zeker dat mijn lief dit vanavond leest en denkt: daar gaat ze weer met die negatieve praat over zichzelf. ( )
mensen kijken niet op detailniveau naar je maar op een veel abstracter niveau. Ik denk: Goh, leuke meid die Claudia. Post ook nog leuk. Jij denkt: Stom litteken. Ik denk: Huh, heb jij een litteken dan?
Wij kijken in achterlijk detail naar onszelf, leggen elke vierkante millimeter onder de loep. En alk vlekje, putje, friemeltje wat ons niet aanstaat is een reden om ons kut te voelen. Wij vrouwen zijn bizar in dat opzicht. Als je kijkt naar hoe anderen je zien zou je bijna buiten je schoenen gaan lopen van alle complimentjes. Wij beoordelen mensen niet op putjes en vlekjes maar op karakter. En zolang daar geen putten en haken en ogen aanzitten dan ben je prachtig. Punt.
Fok!bejaarde
  woensdag 10 december 2008 @ 11:11:09 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63900498
Gadverdamme, ik ben boos, want ik heb de hele tijd internetgezeik . Als ik het kabeltje vd router eruit trek gaat het 1 minuut goed en dan ligt het er weer uit. En niks komt aan op MSN enzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_63900620
The sun is shiiiiiiiiiiining! Vandaag weer zuruck naar A'dam!

TevensVeelPuppelgroetjes
pi_63900698
Ik kom alleen even om het hoekje kijken en trek me even niks aan van alle discussies, want ik moet echt eens een keer mijn scriptie gaan afmaken.
En zometeen komt een collega op me oefenen met bloedprikken en mag ik me weer laten lek-steken.

Lijstje voor zover bekend:

O: brinta
T: evergreen van de lidl
L: 2x boterham met pindakaas
T: mandarijnen
D: pompoenrisotto
T: weet ik nog niet. vla of yoghurt ofzo
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:19:25 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63900723
*Puppeldansje doet* <-- Kan je hier geen roze sokjes aan painten Co?
pi_63900809
Hallo.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:24:14 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63900866
Ga je eigenlijk nog op tv-jacht Vivi, of hou je het even zo? Kan me voorstellen dat het ook lekker rustig is zondertv.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:27:56 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63900963
de oma van de achterneef van de buurvrouw van de zus van kim;s oppas heeft immers ook vanalles digitaal aan te bieden
pi_63901069
Zelfs ik ga op tv-jacht! En die van mij is nog niet eens kapot!
Ter compensatie is mijn tv wel minstens 30 jaar oud (ja, wel in kleur, maar met druk-knopjes. Dus geen tip-toetsjes, maar druk-knopjes!) en vrees ik dat het ding het ieder moment op kan geven.
En ik kan geen dvd's meer kijken. En ook niet meer digitaal kijken. En ik kan de BBC alleen maar digitaal ontvangen.
Dus ik heb een nieuwe tv nodig. Iemand nog briljante tips waar ik op moet letten?
pi_63901143
TVP
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 10 december 2008 @ 11:41:40 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63901266
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ga je eigenlijk nog op tv-jacht Vivi, of hou je het even zo? Kan me voorstellen dat het ook lekker rustig is zondertv.
Ik heb die uit de slaapkamer nog uiteraard .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 11:42:43 #24
163650 Greys
pi_63901305
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Anosmie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*KWAK*
Laten we het vooral NIET over eendjes hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63901391
het staat in de tt zelfs
Doei.
pi_63901403
tvp
pi_63901426
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Vivi het volgende:
*Puppeldansje doet* <-- Kan je hier geen roze sokjes aan painten Co?
Jawel, maar nu beweegt ie niet meer. Ik moet me toch eens in dat gifgebeuren gaan verdiepen

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 11:48:15 #28
163650 Greys
pi_63901440
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:45 schreef Faithy het volgende:
het staat in de tt zelfs
Owja kut
Nou, laten we het dan vooral niet over PLASTIC eendjes hebben. Da's ook voldoende
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 11:49:49 #29
163650 Greys
pi_63901484
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:27 schreef kwakveense het volgende:
de oma van de achterneef van de buurvrouw van de zus van kim;s oppas heeft immers ook vanalles digitaal aan te bieden
!
Dat mens heeft het er maar druk mee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63901492
Hallo

Mijn pc is kapot. En hij is nu net 3 maanden oud en zelfgebouwd, dus kan hem niet terug naar de winkel brengen. Dus ik was al niet veel in het topic te vinden, zal wel wat minder worden want nu zit ik op de langzame pc van mijn vader en moet ik tentamens leren. Ik ga jullie missen .

En geen tijd om te reageren, moet echt eens aan het werk. voor hen die het nodig hebben.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lieverds, morgen middag krijgen jullie je lootje Ik heb nu geen eigen computer beschikbaar. Dus PMen kan tot morgen ochtend ! Doe wel je adres en een verhaaltje er bij!
Oh yeah ik ben nog net op tijd .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 10 december 2008 @ 11:50:51 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63901504
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Jawel, maar nu beweegt ie niet meer. Ik moet me toch eens in dat gifgebeuren gaan verdiepen

[ afbeelding ]
pi_63901505
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Owja kut
Nou, laten we het dan vooral niet over PLASTIC eendjes hebben. Da's ook voldoende

ok
Doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:51:25 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63901517
Zou deze smiley nu ook geld waard zijn?
  woensdag 10 december 2008 @ 11:56:32 #34
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_63901629
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
Zelfs ik ga op tv-jacht! En die van mij is nog niet eens kapot!
Ter compensatie is mijn tv wel minstens 30 jaar oud (ja, wel in kleur, maar met druk-knopjes. Dus geen tip-toetsjes, maar druk-knopjes!) en vrees ik dat het ding het ieder moment op kan geven.
En ik kan geen dvd's meer kijken. En ook niet meer digitaal kijken. En ik kan de BBC alleen maar digitaal ontvangen.
Dus ik heb een nieuwe tv nodig. Iemand nog briljante tips waar ik op moet letten?
Wat zijn je eisen? Wil je een TV met beeldbuis of wil je een hippe LCD tv? Heb je behoefte aan Full HD-Tv (handig voor bijvoorbeeld een Xbox360 of Playstation 3 ; tenzij je bij UPC een HD pakket hebt maar daar betaal je grof voor)?
Het enige waar je echt op moet vergelijken is wat voor *jou* de beste kleuren geeft qua weergave en de kijkhoek (hoe groter hoe beter; goedkope LCDs zie je niet veel van als je er schuin op kijkt). Mijn ouders kwamen op die manier uit bij een Philips TV met Ambilight. Ziet er prima uit. Kijkt goed.
pi_63901781
Dag dames en heren

Ik de gang/trappenhuis zijn schilders bezig en ik ben aan het wachten op iemand voor de ketel. Bleh, ik heb daar echt een hekel aan, werklui in huis
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63901837
Zometeen lekker een koffie drinken met oudklasgenootjes in het DEcafe
Dan nog een werkgroep en dan mag ik weer naar huis
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 12:07:11 #37
163650 Greys
pi_63901880
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Dag dames en heren

Ik de gang/trappenhuis zijn schilders bezig en ik ben aan het wachten op iemand voor de ketel. Bleh, ik heb daar echt een hekel aan, werklui in huis
Ohhh ik ook Dan voel ik me zó niet op mijn gemak en voel ik me genoodzaakt om met drinken en krentenbollen heen en weer te rennen en een praatje aan te knopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63901884
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef Vivi het volgende:
Zou deze smiley nu ook geld waard zijn?
die
Doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 12:07:48 #39
163650 Greys
pi_63901897
Anthraxx, hoe gaat het met Evert en zijn dinnetje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63901898
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat zijn je eisen? Wil je een TV met beeldbuis of wil je een hippe LCD tv? Heb je behoefte aan Full HD-Tv (handig voor bijvoorbeeld een Xbox360 of Playstation 3 ; tenzij je bij UPC een HD pakket hebt maar daar betaal je grof voor)?
Het enige waar je echt op moet vergelijken is wat voor *jou* de beste kleuren geeft qua weergave en de kijkhoek (hoe groter hoe beter; goedkope LCDs zie je niet veel van als je er schuin op kijkt). Mijn ouders kwamen op die manier uit bij een Philips TV met Ambilight. Ziet er prima uit. Kijkt goed.
Ik ga je een PM er over sturen. Anders wordt het wel heel erg topic-vervuiling.
Ter compensatie heb ik mijn vader al gestrikt om mee te gaan kijken zaterdagochtend.
pi_63901953
quote:
Op woensdag 10 december 2008 @ 12:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhh ik ook Dan voel ik me zó niet op mijn gemak en voel ik me genoodzaakt om met drinken en krentenbollen heen en weer te rennen en een praatje aan te knopen
Ja inderdaad En dat worden dan van die suffe genante praatjes en dan na een tijdje druip ik maar af Maar ik voel me zo niet op mn gemak dan!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 10 december 2008 @ 12:37:26 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63902585
ik ben vet trots! heb net met mn hangover 3 km hardgelopen. niet in stuk door, maar met een 2 minuten lopen 1 minuut rust schema. en toen mn evy mp3 ermee stopte halverwege de een na laatste keer hardlopen heb ik t laatste stuk aan één stuk door gejogd/hardgelopen zonder rustpauzes...zeker 5 minuten.... jeej!

helpt ook tegen de kater trws...merk ik....

nu douchen en dan warm eten :S
pi_63902694
hardlopen is wel een goeie, ik denk dat ik mijzelf daar op beloon als ik mn Modale Logica af heb en meesleur
Doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 12:47:20 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63902802
Mijn daglijstje:

O: grote schaal cornflakes + melk + banaan
T: paar chocolaatjes (het mag weer! maar niet te veel natuurlijk)
L: boerenkool met klein stukje worst (tweede kleine stukje smaakte me niet)
T: paar wortels en een mandarijn denk ik
D: gegrilde kip en salade en misschien een beetje ijs.
  woensdag 10 december 2008 @ 12:51:59 #45
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63902885
@ tink, ik zat nog te denken, omdat je moeite had met stabiliseren: kun je niet aanhouden wat ze mensen bij de obesitas kliniek leren?

in t boek van wieke biesheuvel las ik daarover. dat je uitgaat van je basisvoeding waar je mee af viel en dat je dan steeds dingetjes toevegt. en als je 2 kilo boven je streef komt (of misshcien is 1 of 1,5 kilo voor de al slanke dames beter dan voor obeesjes en ex obeesjes, dan is 2 kilo minder conspicuous) dat je dan terug gaat naar de afval voeding, en dat je als je te licht wordt dus bijeet? een beetje schommelen dus, maar ik zou t geen jojo-en willen noemen...
  woensdag 10 december 2008 @ 12:55:01 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63902951
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef kwakveense het volgende:
@ tink, ik zat nog te denken, omdat je moeite had met stabiliseren: kun je niet aanhouden wat ze mensen bij de obesitas kliniek leren?

in t boek van wieke biesheuvel las ik daarover. dat je uitgaat van je basisvoeding waar je mee af viel en dat je dan steeds dingetjes toevegt. en als je 2 kilo boven je streef komt (of misshcien is 1 of 1,5 kilo voor de al slanke dames beter dan voor obeesjes en ex obeesjes, dan is 2 kilo minder conspicuous) dat je dan terug gaat naar de afval voeding, en dat je als je te licht wordt dus bijeet? een beetje schommelen dus, maar ik zou t geen jojo-en willen noemen...
Goede tip! Zo ongeveer had ik het ook voor mezelf in mijn hoofd. De afgelopen weken (zo sinds mijn Kur) "mag" ik alles weer van mezelf, maar ik blijf afvallen. En dat wil ik niet. Ik vind echt dun niet mooi en die richting gaat het nu wel op. 57 kg voor iemand met mijn lengte en leeftijd is wat aan de lage kant vind ik.

Ik probeer het nu maar met handjes noten en zo.
  woensdag 10 december 2008 @ 12:56:48 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63902991
misschien moet je dan even je lijstjes een poosje calorie-en tellen, en kijken of je niet te laag zit, incl. lekkere dingen. misschien dat een extra boterham of schaaltje yoghurt of een stukje kip al helpt...

oh en volgens mij zit er vaak ook wat vertraging in aankomen, net als met afvallen, dat je lijf soms niet meteen een verandering in eetpatroon in je gewicht laat zien... maar dat je als je doorgaat er ineens 2 kilo bij hebt...
pi_63902994
@claudia

ten eerste even zeggen dat ik me wel degelijk bewust ben van de risico's en de nasleep van ingrijpende operaties. (aangezien ik elke dag mensen na extreem zware operaties verpleeg, weet ik aardig goed waar ik over praat.. en wat onwijs zwaar, hard en emotioneel die weg erna kan zijn...)
en ik weet ook nog niet of ik ooit wel een BWC zou willen... WAT ik WEL heel zeker weet, is dat ik erg baal van mijn slappe buik en bovenbenen....
aan de ene kant is dat erg, aan de andere kant; het is helemaal niet verkeerd om geconfronteerd te worden met wat je jezelf hebt aangedaan.
en idd andere mensen zien dr helemaal niets van, zelfs als ik een bikini aanheb valt het nog best mee.
en dan nog even erbij zeggen dat mocht ik ooit weloverwogen hebben besloten om een BWC te ondergaan, dan zal ik eerst (mocht het lukken) mijn kindertjes in die overrekte vel willen dragen
(hoef ik lekker niet meer uit te rekken ) dus dan hebben we het over jaren... (dus genoeg tijd om erover na te denken.....)

en ik ben verder best tevreden met mezelf... vooral als ik gewoon kleren aanheb....

en ik kan me voorstellen dat ik me ook zal irriteren aan een megalitteken en dat dat OOK niet zo mooi is als je in je birthdaysuit staat.

Ik vind het echter wel moedig van je, dat je hier zo open bent in je eigen ervaringen en ook ik vind je een mooie vrouw
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 10 december 2008 @ 12:57:24 #49
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63903007
en nu echt douchen want ik stink
pi_63903013
Claudia: wat goed dat je zo eerlijk bent en ook de andere kant van die operatie laat zien. Op tv lijkt het inderdaad een quick fix. Mensen vergeten natuurlijk dat het wel gewoon een chirurgische ingreep is. En zo te horen is het ook geen garantie voor tevredenheid. Het zou beter zijn als ze dat er ook bij lieten zien op tv, maar dat is natuurlijk niet wat we allemaal willen horen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63903113
Tink, heb je dit al gezien?
Fok!bejaarde
  woensdag 10 december 2008 @ 13:03:23 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63903154
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:01 schreef Anosmie het volgende:
Tink, heb je dit al gezien?
Dat ze de actie hebben afgeblazen? Ja! Goedzo!
  woensdag 10 december 2008 @ 13:05:43 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63903211
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef kwakveense het volgende:
oh en volgens mij zit er vaak ook wat vertraging in aankomen, net als met afvallen, dat je lijf soms niet meteen een verandering in eetpatroon in je gewicht laat zien... maar dat je als je doorgaat er ineens 2 kilo bij hebt...
En daar ben ikook wat bang voor. Dat ik maar af blijf vallen, meer ga eten en dan ineens weer op 64kg zit ofzo. Eetlijstjes bijhouden doe ik al. Ik zit gemiddeld op 1850 kcal, wat gelijk is aan mijn onderhoudsniveau.
pi_63903404
Tinkepink: als je op je onderhoudsniveau zit, zou je op den duur toch op gewicht moeten blijven? Misschien heeft je lichaam even nodig om het verbrandingsniveau goed te krijgen, en moet je het gewoon wat meer tijd geven.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63903428
neen! kaas! ik heb jullie nodig!
  woensdag 10 december 2008 @ 13:16:29 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63903497
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Tinkepink: als je op je onderhoudsniveau zit, zou je op den duur toch op gewicht moeten blijven? Misschien heeft je lichaam even nodig om het verbrandingsniveau goed te krijgen, en moet je het gewoon wat meer tijd geven.
Ja, dat was mijn gedachte ook.... Misschien is mijn onderhoudsniveau toch wat hoger dan ik dacht en beweeg ik meer dan ik zelf ingeschat had. Lijkt me sterk trouwens,maar goed.
pi_63903561
Ohja, lijstje van vandaag:

O: 2 bammetjes pindakaas + banaan
T: 2 mandarijntjes
L: 1 bammetje en 2 cracottes rookvleesch + kopje bouillon
T: Aldilinea
T: appel
D: Tomatensoep + tartaartje
Fok!bejaarde
  woensdag 10 december 2008 @ 13:25:39 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63903772
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef Anosmie het volgende:
Ohja, lijstje van vandaag:

O: 2 bammetjes pindakaas + banaan
T: 2 mandarijntjes
L: 1 bammetje en 2 cracottes rookvleesch + kopje bouillon
T: Aldilinea
T: appel
D: Tomatensoep + tartaartje
Klinkt goed! Gekke vraag misschien, maar eet je een klein kommetje tomatensoep of een soort van schaal? Anders lijkt het me weer zo weinig
pi_63903833
Mijn lijstje gister:
bak brinta met magere melk
2 boterhammen chcopasta
rijst met groente, bamboe en soja
gebakken aardappeltjes en prei in rode wijnsaus
2 glazen rode wijn
1 klein toetje chocolademouse van mona

en toen werd ik heeel misselijk ! boehoehoehoe
pi_63903971
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt goed! Gekke vraag misschien, maar eet je een klein kommetje tomatensoep of een soort van schaal? Anders lijkt het me weer zo weinig
Ik heb van die zakken soep gekocht, daar zitten ongeveer 2 borden in geloof ik. 1 bordje voor en 1 bordje na het sporten.
Dus gewoon de hele zak. .
Fok!bejaarde
  woensdag 10 december 2008 @ 13:32:25 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63903978
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje gister:
bak brinta met magere melk
2 boterhammen chcopasta
rijst met groente, bamboe en soja
gebakken aardappeltjes en prei in rode wijnsaus
2 glazen rode wijn
1 klein toetje chocolademouse van mona

en toen werd ik heeel misselijk ! boehoehoehoe
En dat is zo ongeveer je meest normale lijstje dat ik van jou heb gezien sinds ik hier meepost! Of heb je alles in één keer gegeten? Dan kan ik me voorstellen dat je misselijk bent
  woensdag 10 december 2008 @ 13:33:24 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63904005
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik heb van die zakken soep gekocht, daar zitten ongeveer 2 borden in geloof ik. 1 bordje voor en 1 bordje na het sporten.
Dus gewoon de hele zak. .
Daar hoef je niet van te blozen hoor Wat is het, een halve liter? Is toch niet echt veel?
  woensdag 10 december 2008 @ 13:34:36 #63
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63904046
iemand trouwens verstand van blauwe teennagels na het hardlopen?
vorige keer deed ie ook een beetje zeer, ws. had ik m even moeten knippen voor het rennen, want mn schoen zit idd vrij strak daar. maar had voorheen helemaal geen last...en was t dus vergeten...

nu doet ie een beetje kloppen/bonken en ik denk dat ie blauw wordt
pi_63904064
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En dat is zo ongeveer je meest normale lijstje dat ik van jou heb gezien sinds ik hier meepost! Of heb je alles in één keer gegeten? Dan kan ik me voorstellen dat je misselijk bent
Nee het was meer om 6:15 de brinta

om 10:00 1 boterham chocopasta

Om 14:00 1 boterham chocopasta

Om 17:00 werd ik gek van de honger (kantine dicht, middle of nowhere dus kon ook geen mes lenen ) en kreeg ik snel een halve banaan! en daarna snel een groot bord rijst.

Daarna gefitnesst...

En toen om 22:00 de aardappelen en de prei

en om 23:00 het toetje maar het kon ook door de wijn en de hasj komen
pi_63904071
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef kwakveense het volgende:
vorige keer deed ie ook een beetje zeer, ws. had ik m even moeten knippen voor het rennen, want mn schoen zit idd vrij strak daar. maar had voorheen helemaal geen last...en was t dus vergeten...

Uh, 2 maten grotere schoen kopen?? NUI!
pi_63904322
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef kwakveense het volgende:

Als het alleen bij bepaalde tenen is: bij de meeste (betere) hardloopwinkels hebben ze een soort klem waarmee ze het leer/de stof plaatselijk wat wijder kunnen maken, krijgen je tenen wat meer ruimte.
Wat het ook kan zijn (wat mijn moeder had): zool die niet geschikt is voor jouw soort voet, of een doorgezakte voorvoet oid, waardoor haar tenen werden afgekneld. Zij moest uiteindelijk steunzolen, hoop dat het voor jou minder ernstig is .

Ik wil de laatste tijd ook opeens hardlopen . Terwijl ik weet dat ik dan last van mijn ademhaling en knieėn krijg. En ik geen goede schoenen meer heb. Doet me eraan denken, ik moest nog met zo'n schoenmaker bellen ...
  woensdag 10 december 2008 @ 13:48:04 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63904430
Was ik weerrrrrrrrr, wat een zon! Gelukkig ben ik ook weer het zonnetje in huis

Die spoever actie was idd niet zo heel handig gekozen
  woensdag 10 december 2008 @ 13:52:51 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63904567
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als het alleen bij bepaalde tenen is: bij de meeste (betere) hardloopwinkels hebben ze een soort klem waarmee ze het leer/de stof plaatselijk wat wijder kunnen maken, krijgen je tenen wat meer ruimte.
Wat het ook kan zijn (wat mijn moeder had): zool die niet geschikt is voor jouw soort voet, of een doorgezakte voorvoet oid, waardoor haar tenen werden afgekneld. Zij moest uiteindelijk steunzolen, hoop dat het voor jou minder ernstig is .

Ik wil de laatste tijd ook opeens hardlopen . Terwijl ik weet dat ik dan last van mijn ademhaling en knieėn krijg. En ik geen goede schoenen meer heb. Doet me eraan denken, ik moest nog met zo'n schoenmaker bellen ...
schoenen zijn in principe goed afgemeten, heb t ook alleen met hardlopen en dan voel ik ook wel waar t gebeurt, dus ik ga wel even langs de winkel waar ik ze gekocht heb. de naad van twee soorten materiaal zit precies op de rand van mn teennagel en duwt die volegns mij een soort "naar binnen" vandaar het beurse gevoel. alsof je 3 weken lang heeeele strakke sokken hebt gedragen. met een beetje oprekken op dat naadje zou t goed moeten komen dan.

loop nu alleen heel mongolisch want t doet echt erg zeer met lopen, en ik wil verdorie overmorgen gewoon weer hardlopen...
pi_63904913
Er gaat iets gruwelijk mis met de pms Nouhou
pi_63905003
Ik heb mijn lootje

Maar wat is dr mis PFje? Ik kreeg wel een hele lange "Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4"
pi_63905094
Jaa je hebt een nieuwe
ik weet het niet !
pi_63905230
PFje, ik heb nog geen lootje!
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 14:17:33 #73
163650 Greys
pi_63905239
Die actie van dat sms-en!
Ik zie het nu pas, ik loop standaard enkele dagen achter met dit soort dingen.

Hier ook superzonnig en ik had uitgerekend nu geen zonnebril bij me, nu de zon glinsterde op de natte wegen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63905345
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef Anosmie het volgende:
PFje, ik heb nog geen lootje!

Komt er aan
pi_63905382
Sorry mensen. Vriendlief vond dat ik de telefoon weg moest leggen gisteravond en met hem Wall-E moest kijken.
En dat was precies wat ik nodig had ook.

Er waren afwijkende cellen te zien dus er is een biopt af genomen en nu moet ik twee weken wachten op de uitslag.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 10 december 2008 @ 14:25:57 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63905441
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sorry mensen. Vriendlief vond dat ik de telefoon weg moest leggen gisteravond en met hem Wall-E moest kijken.

Er waren afwijkende cellen te zien dus er is een biopt af genomen en nu moet ik twee weken wachten op de uitslag.
wat naar DML dikke knuffel en ik duim voor je.
  woensdag 10 december 2008 @ 14:31:06 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63905558
quote:

Sucks.

Wat houd dat concreet in?
  woensdag 10 december 2008 @ 14:32:46 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63905589
DML mijn zus heeft hetzelfde gehad. Mijn zus is inmiddels geopereerd want er zaten cystes in de baarmoeder. Gelukkig niks ernstigs, wel vervelend.
Ik moet er ook nog achteraan want heb ook steeds doorbraakbloedingen, vooral na het vrijen maar ik durf niet dus ik vind je erg dapper.
Heel veel sterkte

kwak: hardlopen is zo goed voor je psyche, lekker gedachten verzetten, heerlijk maar wel koud
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 10 december 2008 @ 14:34:30 #79
13783 Anthraxx
pi_63905634
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Die actie van dat sms-en!
Ik zie het nu pas, ik loop standaard enkele dagen achter met dit soort dingen.

Hier ook superzonnig en ik had uitgerekend nu geen zonnebril bij me, nu de zon glinsterde op de natte wegen.
Om je vraag te beantwoorden aan het begin van het topic: Evert en Flo gaan prima samen . Flo is al een stuk groter en echt een eigenwijs poesje. Maar verder is het een schat van een poes. Ze heeft nog nooit (!) gekrabbelt, geslagen of gebeten. Ze laat heel veel toe. Het is ook de enige kat die ik ken waarbij je vrijwillig onder haar buikje mag aaien. Ze gaat er gewoon voor liggen .
Ik zag ergens in een ander topic dat je trouwens ook een Kever hebt? Klopt dat?
pi_63905654
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Komt er aan
Lootje is binnen!!!
Fok!bejaarde
pi_63905695
quote:

Ah wat een vreselijk nieuws . Maar dus over 2 wekenuitslag, en dan? Wat gaat er daarna gebeuren?
pi_63905699
quote:

Bah. En 2 wkeen wachten duurt dan echt lang.

Sterkte meis.
*knuffelt DML*
Fok!bejaarde
pi_63905700
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Sucks.

Wat houd dat concreet in?
De uitslag straks bepaalt wat het vervolg traject is. Wel vertelde mijn gyn dat het in de meeste gevallen mee valt. Het is goed te behandelen en soms is er niet eens behandeling nodig. Maar het ligt er dus aan hoe afwijkend het weefsel is dat ze nu onderzoeken.
The way you rock'n'roll
pi_63905752
Wat naar DML! Het enige wat je nu kunt doen is afwachten en hopen dat het meevalt..
  woensdag 10 december 2008 @ 14:40:24 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63905771
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

De uitslag straks bepaalt wat het vervolg traject is. Wel vertelde mijn gyn dat het in de meeste gevallen mee valt. Het is goed te behandelen en soms is er niet eens behandeling nodig. Maar het ligt er dus aan hoe afwijkend het weefsel is dat ze nu onderzoeken.
Tof, dus afwijkend hoeft niet perse meteen iets gruwelijks te betekenen?

Daar ga ik daar gewoon van uit.
Hoe voel je je zelf onder het nieuws?
pi_63905999
Sterkte DML.

Hart onder de riem: mijn moeder heeft jarenlang afwijkende cellen gehad. Daar is nooit wat aan gedaan en die waren op een gegeven moment gewoon weer weg.
Het is niet voor niets dat de specialisten niet gelijk in paniek raken.
Hopelijk valt het bij jou heel erg mee.
  woensdag 10 december 2008 @ 14:51:13 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63906062
Wat is er met dat Spoevertopic? Waarom is het ineens dicht? Heb ik wat gemist? .

(ik vind het wel een rare actie trouwens: élk mogelijk telnr kunnen opgeven lokt gewoon uit tot misbruik)

Nevermind. Heb het topic al gevonden .
Niet meer actief op Fok!
pi_63906120
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
@claudia

ten eerste even zeggen dat ik me wel degelijk bewust ben van de risico's en de nasleep van ingrijpende operaties. (aangezien ik elke dag mensen na extreem zware operaties verpleeg, weet ik aardig goed waar ik over praat.. en wat onwijs zwaar, hard en emotioneel die weg erna kan zijn...)
Oh, ik denk ook absoluut niet dat jij het niet serieus neemt. Ik weet immers dat je op de intensive care werkt.
quote:
en ik weet ook nog niet of ik ooit wel een BWC zou willen... WAT ik WEL heel zeker weet, is dat ik erg baal van mijn slappe buik en bovenbenen....
De bovenbenen schijnen vrij lastig te zijn. Jij weet daar waarschijnlijk meer van dan ik. Ik heb begrepen dat er op die plek een grotere kans bestaat op een bacteriėle infectie en dat het litteken ook minder mooi geneest. Ik heb nog geen foto's gezien van iemand die bij de bovenbenen een mooi gelukte correctie heeft gehad. Hetzelfde geldt overigens voor de rug en billen, waar het litteken in de regel erg lelijk loopt.
quote:
aan de ene kant is dat erg, aan de andere kant; het is helemaal niet verkeerd om geconfronteerd te worden met wat je jezelf hebt aangedaan.
Het is alleen ontzettend zuur als je je overwicht voornamelijk hebt 'opgelopen' in je kindertijd en puberteit. Kinderen hebben niet eenzelfde vermogen als volwassenen om de consequenties van hun daden te begrijpen. Ze kunnen dus ook niet op een gelijksoortige manier verantwoordelijkheid hiervoor dragen. Helaas is ons lichaam meedogenloos. Ik heb vaak vurig gewenst dat ik terug zou kunnen gaan in de tijd om het allemaal te voorkomen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 14:53:40 #89
163650 Greys
pi_63906130
Ik zal uiteraard ook voor je duimen dat het uiteindelijk hartstikke meevalt Dizzy!

En even een rare overgang naar een ander onderwerp misschien
Maar heeft er iemand het ultieme recept voor cheesecake? Ik heb een enorme behoefte om er daar vanavond eentje van te maken namelijk
Op internet kom ik zóveel recepten daarvoor tegen en het gekke is, de ene moet wél in de oven en de ander weer niet. Wat is nou een hele lekkere?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 december 2008 @ 14:55:20 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63906167
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Daar ga ik daar gewoon van uit.
Hoe voel je je zelf onder het nieuws?
Nee. Ik heb het ook gehad en leef nog steeds Nadat het onrustige weefsel was weggenomen werd mij geadviseerd zwanger te worden. Nou was ik dat in die tijd niet echt van plan , maar ik moet wel toegeven dat alles na twee zwangerschappen helemaal rustig is. Nooit meer problemen gehad, terwijl ik eerst regelmatig op pap 3 of hoger zat.

In ieder geval sterkte DML, die 2weken onzekerheid zijn heel vervelend.
pi_63906174
tvp
Ja doei.
pi_63906188
Nee die weten we niet, doei Greys
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 14:57:46 #93
163650 Greys
pi_63906231
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Om je vraag te beantwoorden aan het begin van het topic: Evert en Flo gaan prima samen . Flo is al een stuk groter en echt een eigenwijs poesje. Maar verder is het een schat van een poes. Ze heeft nog nooit (!) gekrabbelt, geslagen of gebeten. Ze laat heel veel toe. Het is ook de enige kat die ik ken waarbij je vrijwillig onder haar buikje mag aaien. Ze gaat er gewoon voor liggen .
Ik zag ergens in een ander topic dat je trouwens ook een Kever hebt? Klopt dat?
Tof om te horen dat het die ouwe snoeperd Evert zo goed gaat met zijn meissie!
Wij hebben sinds 20-9 ook een asielkat!!! Via de asielactie ook, die deze keer voor Zwolle was. Dus Boris mauwt een beetje met een accentje. Het is een Bengaal en ook daar mag je onder het buikje kriebelen
Kijk! Bengalen bewonderen, deel 3!
En we hebben inderdaad een kever! Marijtje genaamd! Een beryl-groene uit 1961!
We hebben ons huis-met-garage speciaal voor de kever gekocht. Die moet binnen slapen namelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 14:58:50 #94
163650 Greys
pi_63906267
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63906310
quote:

Och. Veel sterkte met het wachten. Het is het beste om rationeel te blijven en jezelf voor te blijven houden wat de gynaecoloog zegt ('waarschijnlijk valt het mee'), maar onbewust ga je vaak toch doemscenario's in je hoofd afspelen. Hopelijk weet je gauw meer!
  woensdag 10 december 2008 @ 15:00:17 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63906311
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Beter oefenen, dan word je misschien nog eens net zo goed als ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_63906317
Ahahaha vorige topic over toedeloe en zo
  woensdag 10 december 2008 @ 15:01:08 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63906330
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
.

Nu heb ik ook zin in cheesecake .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 december 2008 @ 15:01:22 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63906337
er was een paar topics terug (lees: 20 ofzo) toch een recept voor witte chocolade cheesecake gepost? door kaas? of door een lurker?
  woensdag 10 december 2008 @ 15:01:23 #100
13783 Anthraxx
pi_63906339
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Tof om te horen dat het die ouwe snoeperd Evert zo goed gaat met zijn meissie!
Wij hebben sinds 20-9 ook een asielkat!!! Via de asielactie ook, die deze keer voor Zwolle was. Dus Boris mauwt een beetje met een accentje. Het is een Bengaal en ook daar mag je onder het buikje kriebelen
Kijk! Bengalen bewonderen, deel 3!
En we hebben inderdaad een kever! Marijtje genaamd! Een beryl-groene uit 1961!
We hebben ons huis-met-garage speciaal voor de kever gekocht. Die moet binnen slapen namelijk
. Wauw, Boris is echt mooi . Prachtig. Gaat het goed met de kat? En tussen de kat en honden (je had toch honden?).
Onze eerste kever is helaas min of meer weggerot. Maar omdat het toch een virus is ( ) heb ik een 2de teruggekocht vorige maand. Die tweede is wel in 'woon-werk'-verkeer staat en komt uit 1985. Niet zo'n hele oude dus, maar wel een speciaal model ( http://www.sebeetles.com/jubilee.htm ! Deze! ). Ik gebruik hem vrij vaak en vanaf Februari elke werkdag om naar Eindhoven heen en weer te rijden (vanaf Zeist).
pi_63906348
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
Maar heeft er iemand het ultieme recept voor cheesecake? Ik heb een enorme behoefte om er daar vanavond eentje van te maken namelijk
Op internet kom ik zóveel recepten daarvoor tegen en het gekke is, de ene moet wél in de oven en de ander weer niet. Wat is nou een hele lekkere?
Ik ben ook benieuwd! Ik heb bij Starbucks een keer cheesecake gehad met witte chocolade en frambozen, en die was erg lekker.

Wat haal ik me in m'n hoofd? Ik mįg helemaal geen cheesecake!
pi_63906365
DML... Helemaal gemist!!
Pff... dat dat wachten zo lang moet duren!!
We gaan gewoon van het beste uit!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63906366
Kwak wat doe je nou
  woensdag 10 december 2008 @ 15:02:41 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63906369
ik ga er vandoor trouwens, vanavond weer concert, in de prinsekerk in rotterdam, en moet al om 16 uur de trein hebben voor de zaalrepetitie....

latorz!
pi_63906396
Spannend, DML. Afwachten dus! Hoe kwam je er nou achter dat er iets mis was? Doorbraakbloedingen meen ik te hebben gelezen? Dus buiten de stopweken van de pil om? Ik slik de pil namelijk altijd heel lang door, omdat ik tijdens een stopweek eigenlijk alleen maar dood wil. Aan het einde van een strip verlies ik meestal wel een klein beetje bloed.

Het lootje is er, dank je wel PF! Er is alleen nog even iets waar ik een beetje mee zit, dus ik ga je even nog een pm terug sturen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63906400
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Claudia_x het volgende:

Het is alleen ontzettend zuur als je je overwicht voornamelijk hebt 'opgelopen' in je kindertijd en puberteit. Kinderen hebben niet eenzelfde vermogen als volwassenen om de consequenties van hun daden te begrijpen. Ze kunnen dus ook niet op een gelijksoortige manier verantwoordelijkheid hiervoor dragen. Helaas is ons lichaam meedogenloos. Ik heb vaak vurig gewenst dat ik terug zou kunnen gaan in de tijd om het allemaal te voorkomen.

ja dan is het wel anders idd....
ik heb het mezelf wel gedeeltelijk aangedaan (naja zo zwart-wit is het natuurlijk ook weer niet,,,)
....

en ik voel me nogal lamlendig en heb een megazwaar hoofd....
pi_63906429
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik zal uiteraard ook voor je duimen dat het uiteindelijk hartstikke meevalt Dizzy!

http://www.kokeneten.be/
Zoeken op cheesecake, en dan is het de onderste . Lekkerste cheesecake ooit.

Dit is zeker slecht voor mijn karma oid
  woensdag 10 december 2008 @ 15:08:35 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63906499
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kwak wat doe je nou
sorry

pi_63906504
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ik heb het ook gehad en leef nog steeds Nadat het onrustige weefsel was weggenomen werd mij geadviseerd zwanger te worden. Nou was ik dat in die tijd niet echt van plan , maar ik moet wel toegeven dat alles na twee zwangerschappen helemaal rustig is. Nooit meer problemen gehad, terwijl ik eerst regelmatig op pap 3 of hoger zat.

Ik zal het doorgeven aan mijn vriend. Vindt hij vast tof

En thanks allemaal, jullie zijn lief
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 15:10:17 #110
163650 Greys
pi_63906538
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:01 schreef kwakveense het volgende:
er was een paar topics terug (lees: 20 ofzo) toch een recept voor witte chocolade cheesecake gepost? door kaas? of door een lurker?
Ja maar da's dan weer een 'speciale' door de witte chocolade.
Ik zou zo graag gewoon hčt basisrecept voor de normale cheesecake hebben. Of bestaat dat gewoon niet? Is er niet één échte cheesecake?

Ik vond bv deze onderstaande, die moet dus wel in de oven ook. Maar ik heb me ooit eens wijs laten maken dat echte cheesecake alleen in de koelkast op hoeft te stijven Ik mis ColdFeet!

Cheese cake

Ingredienten
80 gram boter, 150 gram bastogne koeken, 500 gram monChou Zacht & romig, 500 gram vanillekwark,
3 eieren, 50 gram suiker, de geraspte schil van 1 citroen, 4 eetlepels citroensap,
125 gram zure room, 1 eetlepel witte basterdsuiker, 1 zakje vanillesuiker, 250 gram aardbeien.

Bereiding (10 stappen)
1. Verwarm de oven voor op 150 graden.
2. Laat de boter smelten, maal de koek fijn in keukenmachine of in plastic zak met deegroller fijn
maken. Roer er de boter door en druk het op de bodem van een springvorm (24 centimeter)
3. Zet dit tot gebruik in de koelkast.
4. Mix Mon Chou, vanillesuiker, kwark, eieren, 50 gram suiker, citroenrasp en citroensap tot een egale massa.
5. Schenk de massa in de vorm.
6. Bak de taart in het midden van de oven 50 minuten.
7. Laat de taart afkoelen.
8. Roer met de mixer de zure room met de basterdsuiker en de vanillesuiker luchtig.
9. Strijk de room over de taart uit. 10. Was de aardbeien en versier de taart ermee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 15:10:59 #111
163650 Greys
pi_63906558
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

http://www.kokeneten.be/
Zoeken op cheesecake, en dan is het de onderste . Lekkerste cheesecake ooit.

Dit is zeker slecht voor mijn karma oid
Ohhh dankje! Ik ga meteen even kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63906562
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend, DML. Afwachten dus! Hoe kwam je er nou achter dat er iets mis was? Doorbraakbloedingen meen ik te hebben gelezen? Dus buiten de stopweken van de pil om? Ik slik de pil namelijk altijd heel lang door, omdat ik tijdens een stopweek eigenlijk alleen maar dood wil. Aan het einde van een strip verlies ik meestal wel een klein beetje bloed.

Het lootje is er, dank je wel PF! Er is alleen nog even iets waar ik een beetje mee zit, dus ik ga je even nog een pm terug sturen. .
Ik slikte vroegah de pil ook altijd door en had dan wel eens doorbraakbloedingen inderdaad.
Nu doe ik dit al maanden niet meer. Eerst ging het goed en toen opeens had ik midden in de maand bruine afscheiding e.d. Ik ging naar de huisarts voor iets anders en zwengelde dit ook even aan. Zij zei tijd voor een uitstrijkje en zo geschiedde.
The way you rock'n'roll
  woensdag 10 december 2008 @ 15:11:38 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63906575
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je nooit verteld!

Je hoort het dizzy, babies maken jij!

En ik negeer even de cheesecake tendens, en roep:

BROCCOLI!

SOEP!!!

VEZELCRACKERS!

Is coldfeet er niet om ons te verleiden, begint Greysie weer wartaal uit te slaan
pi_63906581
Ik maak thuis wel eens cheesecake op z'n Italiaans..... crostata di ricotta
pi_63906594
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Er gaat iets gruwelijk mis met de pms Nouhou
Hihi. Mis met de PMS> Meeste vrouwen zouden dat niet erg vinden.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:12:31 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63906602
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik zal het doorgeven aan mijn vriend. Vindt hij vast tof
Het is inderdaad een wat...eh..typisch advies hč? Ik vond het in ieder geval erg raar om zoiets tegen een jonge studente te zeggen . Heb dan ook braaf een x aantal jaren gewacht met een zwangerschap
pi_63906614
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar da's dan weer een 'speciale' door de witte chocolade.
Ik zou zo graag gewoon hčt basisrecept voor de normale cheesecake hebben. Of bestaat dat gewoon niet? Is er niet één échte cheesecake?

Ik vond bv deze onderstaande, die moet dus wel in de oven ook. Maar ik heb me ooit eens wijs laten maken dat echte cheesecake alleen in de koelkast op hoeft te stijven Ik mis ColdFeet!

Cheese cake

Ingredienten
80 gram boter, 150 gram bastogne koeken, 500 gram monChou Zacht & romig, 500 gram vanillekwark,
3 eieren, 50 gram suiker, de geraspte schil van 1 citroen, 4 eetlepels citroensap,
125 gram zure room, 1 eetlepel witte basterdsuiker, 1 zakje vanillesuiker, 250 gram aardbeien.

Bereiding (10 stappen)
1. Verwarm de oven voor op 150 graden.
2. Laat de boter smelten, maal de koek fijn in keukenmachine of in plastic zak met deegroller fijn
maken. Roer er de boter door en druk het op de bodem van een springvorm (24 centimeter)
3. Zet dit tot gebruik in de koelkast.
4. Mix Mon Chou, vanillesuiker, kwark, eieren, 50 gram suiker, citroenrasp en citroensap tot een egale massa.
5. Schenk de massa in de vorm.
6. Bak de taart in het midden van de oven 50 minuten.
7. Laat de taart afkoelen.
8. Roer met de mixer de zure room met de basterdsuiker en de vanillesuiker luchtig.
9. Strijk de room over de taart uit. 10. Was de aardbeien en versier de taart ermee.
Alle cheesecake die ik tot nu toe gemaakt heb, moesten juķst in de oven . Anders heb je een gewone kwarktaart. Maar 'het' recept bestaat niet nee. Recept dat ik postte is bijvoorbeeld weer met meerdere lagen (maar zo verschrikkelijk lekker en leuk om te maken).
  woensdag 10 december 2008 @ 15:13:16 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63906620
Kwak, lijstje voor vandaag plz.

Ik heb je in de smiezen!
pi_63906648
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Greys het volgende:

Cheesecake !!
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Cheesecake wordt gebakken, kwarktaart niet.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 15:16:06 #120
163650 Greys
pi_63906694
Hoezee voor alle Cheesecake-helpende-heldinnen alhier!

Whihihihi. SHE. Stiekem heb je er nu ook trek in he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 december 2008 @ 15:16:29 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63906708
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Heb je nooit verteld!
Je moest eens weten wat ik allemaal nooit verteld heb.
quote:
VEZELCRACKERS!
Ja! Vezelcrackers!

Maar nu je hier toch bent SHE, heb jij een ideetje hoe ik verder afvallen kan voorkomen.
We zijn al uitgekomen op:
- steeds een beetje meer eten
- wat extra kip, yoghurt ed eten
- nootjes eten
- regelmatig wegen en bijsturen

Geloof me, ik probeer het. Ik weeg me een apezuur en eet me bijna misselijk ( ja, nu het weer kan eet ik ook weer veel zoet, wat ik natuurlijk niet moet doen ). Tips zijn van harte welkom!
  woensdag 10 december 2008 @ 15:17:10 #122
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63906729
volgens mij si t verschil dat mon chou taarten niet in de oven hoeven, en american chesecakes wel.

basisirecept uit mijn favo kokboek:
klassieke gebakken cheesecake.

110 gram mariakaakjes, geplet
70 gram amandelmeel
60 gram boter, gesmolten
voor de vulling:
1,5 eetlepel maizena
1,5 eetlepel water
330 gram roomkas, zacht
60 gram verse ricotta
4 eieren
300 gram suiker
1 eetlepel fijngeraste citroenschil
60 ml. citroensap

koekjes in de keukenmachine fijn draaien, amandelmeel en boter toevoegen en mengen tot een geheel. springvorm invetten en bodem met bakpapier bekleden. koekjesmengsel erin drukken en in de koelkast zetten.

over voorverwarmen op 150 graden, maizena met water tto papje maken. roomkaas glad draaien in de keukenmachine, maizenapapje ricotte en eieren toevoegen, citroen en citroenrasp erbij, glad mengsel van draien. roomkaas mengsel op de bodem gieten en 70 minuten afbakken, of tto de vulling helemal stijf is. af laten koelen en in de koelkast. serveren emt slagroom. ca. 8 personen.

versie met bosbessen heb k ook, maar ik meot nu weg en hij ziet er vrij lastig uit...
  woensdag 10 december 2008 @ 15:19:18 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63906798
monchoutaart is ook iets anders dan cheesecake, net als dat kwarktaart iets anders is.

kwark en monchou moeten koud, cheesecake wordt van KAAS gemaakt, namelijk onverklote verse koeienkaas herkenbaar aan een pot dikke witte drab die je bij de betere kaaswinkel kan kopen.
Die moet in de oven, samen met flink wat vanille en suiker en dan heb je hemel.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:19:29 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63906803
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:13 schreef SHE het volgende:
Kwak, lijstje voor vandaag plz.

Ik heb je in de smiezen!
stond in t vorige topic!!

O- niks (te laat)
T- hardgelopen en opgestart met 2 crackers
L- rundervink met aardappel uit de oven en komkmmer erbij (laatste groente in de groentela)
T- niks (L was om 15 uur)
D- 4 boterhammen met drooggebakken ham (laastte broodbeleg)
T- appel of mn pindacrunchreep als ik om dreig te vallen
T- paar glaasjes witte wijn. nafeest van het concert
pi_63906813
SHE, ik zou best willen maar ik gok dat vriendje twee maanden relatie nog niet een stevig basis vindt. En who can blame him

Overigens heb ik gister van zenuwachtigheid helemaal niks gegeten en ben 's avonds met vriendje uit eten geweest alwaar ik een schnitzel heb gegeten
The way you rock'n'roll
pi_63906850
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Cheesecake !!
[..]
Oh schop dat topic alsjeblieft niet omhoog, ik heb er gepost en dan krijg ik honger .
  woensdag 10 december 2008 @ 15:22:05 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63906879
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Hoezee voor alle Cheesecake-helpende-heldinnen alhier!

Whihihihi. SHE. Stiekem heb je er nu ook trek in he?
Ik heb er echt geen zin in. De knop is om en als ie bij mij om is dan krijg je 'm alleen met een ernstige depressie weer terug.

I don't lack discipline.

@ Tink: meer koolhydraten eten. Juist niet meer kip en yoghurt. Dat geeft de boel wel een optater. Af en toe is refeeden van carbs sowieso wel goed voor je. Maakt de boel weer wakker enzo.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:23:25 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63906923
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

stond in t vorige topic!!

O- niks (te laat)
T- hardgelopen en opgestart met 2 crackers
L- rundervink met aardappel uit de oven en komkmmer erbij (laatste groente in de groentela)
T- niks (L was om 15 uur)
D- 4 boterhammen met drooggebakken ham (laastte broodbeleg)
T- appel of mn pindacrunchreep als ik om dreig te vallen
T- paar glaasjes witte wijn. nafeest van het concert
Valt me nog mee.

Eet je weleens soep?
  woensdag 10 december 2008 @ 15:24:51 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63906965
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
monchoutaart is ook iets anders dan cheesecake, net als dat kwarktaart iets anders is.

kwark en monchou moeten koud, cheesecake wordt van KAAS gemaakt, namelijk onverklote verse koeienkaas herkenbaar aan een pot dikke witte drab die je bij de betere kaaswinkel kan kopen.
Die moet in de oven, samen met flink wat vanille en suiker en dan heb je hemel.
Duitse Käsetorte maak je met kwark en slagroom. Wel van die droge, die ik meestal aanleng met melk of water als ik het zo eet. En nee, jullie krijgen geen recept. Het zijn namelijk calorienbommen.
pi_63906986
Mijn lijstje:
O: 1 boterham met pindakaas
T: 1 boterham met pindaaks
L: 1 boterham met pindakaas en een klein glaasje acai coolbest

En nu nach hause en dan iets anders dan boterhammen pindakaas En dan huiswerk maken en daarna evyen?
  woensdag 10 december 2008 @ 15:26:53 #131
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63907019
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Valt me nog mee.

Eet je weleens soep?
jup. maar dat moet ik van te voren maken. vind soep alleen lekker als ik t zelf maak. favo is tomatenpuree met water en bouillonblokje en klein beetje gehaktballetjes erin en vermicelli. grenten en kippensoep is ook ok. groenten eten zonder erop te hoeven kauwen omzeilt mijn textuur probleem.

gisteren was lijstje zoals gepland minus fruit, plus boterham met frikandel om 4 uur s nachts
pi_63907063
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh schop dat topic alsjeblieft niet omhoog, ik heb er gepost en dan krijg ik honger .
Stay Motivated
Nobody ever said that losing weight would be easy. Staying motivated can be hard work, but it isn't impossible. Accept that you may hit a motivational plateau. At first, losing weight and exercising is exciting and fun. After time, many people lose their motivation. The key to motivation is figuring out how to keep going, even when you don't feel like doing so.

Don't rely on willpower -- it simply doesn't work. Willpower is driven by emotions, which can be fickle. Emotions landed you into a weight problem, but they won't get you out of it. Instead, program yourself for success and stick to the program.

Give yourself permission to say, "I don't have to want to do this all the time." By acknowledging that, you can respond to it accordingly. People who watch what they eat and exercise regularly don't necessarily want to, but they understand that their actions have consequences. They've programmed themselves for success.

woensdag 10 december 2008 @ 15:30:28 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63907103
Heb net een superdelux hotel geboekt voor dit weekend, met alle sauna's, fitnesscentre en zwembad... zin in
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 10 december 2008 @ 15:31:08 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63907126
DML: wat naar! Nu weer afwachten.. Sterkte!
Anthrax! Wat fijn dat het zo goed gaat met Evert en zn nieuwe vriendinnetje!

Aaargh! Ik heb het koud en ik wil douchen en die kutvent voor de boiler is nog steeds niet geweest dus ik kan niet Nou ja, dan moet ik maar een warme chocomel nemen
Ziggy played guitar
pi_63907176
Oke dus je moet ook gewoon gaan als je er de kracht niet voor hebt
kort gezegd ?
pi_63907274
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
kort gezegd ?
In dat geval ben ik een faler. Werd gister tijdens het trainen misselijk en duizelig en ben na een uurtje gestopt ... had ik door moeten gaan, sparren en dan voor mn hoofd geschopt worden?
pi_63907318
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
kort gezegd ?
Nee, je moet vantevoren goed nadenken over wat je zwakke punten zijn, daar dus ook tevoren strategieėn voor bedenken en je daar vervolgens aan houden. Niemand heeft genoeg wilskracht om een leven lang verstandig te eten.

Ik heb bij Dr Phil wel eens een man gezien die zijn zwakste moment van de dag wist te omzeilen door een andere route naar huis te rijden (zonder McDonalds, Burger King et cetera). Best slim, dat soort kleine dingen.
pi_63907426
Aaah okee. Mijne is dat ik vaak geen zin heb en vaak zin heb in lekker eten en dan denk oo maar ik ben toch al dun
iedereen zegt het. En nog wel meer
pi_63907436
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, je moet vantevoren goed nadenken over wat je zwakke punten zijn, daar dus ook tevoren strategieėn voor bedenken en je daar vervolgens aan houden. Niemand heeft genoeg wilskracht om een leven lang verstandig te eten.

Ik heb bij Dr Phil wel eens een man gezien die zijn zwakste moment van de dag wist te omzeilen door een andere route naar huis te rijden (zonder McDonalds, Burger King et cetera). Best slim, dat soort kleine dingen.
Makes sense. Maar wel moeilijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 15:43:17 #140
163650 Greys
pi_63907482
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En nu moet je het nog gaan proberen ook
Thanks to me
Want ik heb hčt topic omhoog geschopt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63907530
Mijn valkuil is gedachteloos snaaien.
Ook weer met Sinterklaas: ik zet m'n 'verstandig eten-knop' dan echt uit. Gevolg: 1,5 kilo erbij binnen 5 dagen .
pi_63907601
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat valt eigenlijk best mee! Meestal weet je zelf wel wat je zwakke punten zijn, of in ieder geval die typische momenten van de dag waarop je vaak toegeeft aan verleidingen waar je niet aan toe zou willen geven.

Een standaardstrategie is om op een zwak moment een activiteit te ondernemen die niet samengaat met de verleiding waar je aan toe wilt geven. Dat vind ik zelf wel heel moeilijk, want bij mij is dat 's avonds en dan wķl ik helemaal niet iets doen. Opstaan om mijn tanden te gaan poetsen is dan al te veel gevraagd. Ik red het nog net om naar de kast met koekjes te lopen.

(Bij mij werkt het dus heel goed om geen koekjes in huis te halen, want ik ben toch te lui om alsnog naar de winkel te gaan.)

---
Avoid Danger Zones
You can't be overweight unless you have a lifestyle to support it. Danger zones can be places, times or moments:

Places: Clean up your kitchen pantry. You can't eat unhealthy food if it's not there. Avoid fast-food restaurants and other places that don't go along with your goals.

Times: Change your routine. If you know you tend to eat junk food late in the evening when you decompress, come up with some alternative stress-reducing behaviors that don't involve food.

Moments: When you get an impulse to eat, and you're standing in front of food, fight it. Leave the room, go outside, do whatever it takes. The impulse will pass. Fight the urges moment by moment.
pi_63907611
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn valkuil is gedachteloos snaaien.
Ook weer met Sinterklaas: ik zet m'n 'verstandig eten-knop' dan echt uit. Gevolg: 1,5 kilo erbij binnen 5 dagen .
Maar heb jij dan niet dat het er ook heel snel weer af is? Ik heb dit weekend vreselijk gegeten (heeft hier al een lijstje gestaan) en het is er nu allemaal alweer af ...

Mijn valkuil: lekkere dingen die een ander 'speciaal voor mij' heeft gekocht, of snoep dat ik krijg of onbeperkt mag pakken. Zo gaat er bij mij redelijk wat drop en chocolade doorheen. En als het speciaal voor mij is (zoals een chocoladeletter van mijn oma), dan durf/wil ik hem ook niet weggeven, omdat ik het zo lief vind ...

Ja ik ben moeilijk .
pi_63907821
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef Chicolate het volgende:

Mijn valkuil: lekkere dingen die een ander 'speciaal voor mij' heeft gekocht, of snoep dat ik krijg of onbeperkt mag pakken. Zo gaat er bij mij redelijk wat drop en chocolade doorheen. En als het speciaal voor mij is (zoals een chocoladeletter van mijn oma), dan durf/wil ik hem ook niet weggeven, omdat ik het zo lief vind ...

Ja ik ben moeilijk .
Voor mij koopt niemand zoete meuk. Iedereen weet dat ik toch nee zeg. Zelfs je oma heeft dat na één keer wel door.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 16:03:45 #145
163650 Greys
pi_63907947
Mijn ouders zijn terug van een maand Zuid-Afrika
En alles is goed gegaan. Behalve dan dat mijn vader met nog een andere dame van een boot gevallen zijn (met stoel en al ) in de grensrivier met Angola en dat daar krokodillen en nijlpaarden in zwemmen
De dame ging niet koppie onder, paps wel, onder van die groene zeewierachtige drab. Horloge, telefoon, fotocamera, alles nat en kapot. En het was een soort katamaran - lees: twee enorme kano's met een soort dek er boven/tussen en een zelf geknutseld hekje er om heen - dus vrij hoog boven het water en hij kon er niet zelf in klimmen. Men hielp eerst de dame uit het water (die had haar been opengehaald en pa was ongedeerd) en toen vond hij het toch wel heel eng om te weten wat er allemaal in dat water zwom Maar alles is goed afgelopen verder. Oorzaak: een smsende stuurman die pas op het laatst doorhad dat hij haast tegen de kant aan zat en dus met een ruk het roer omgooide, waardoor de mensen die op de rand zaten er af vielen

Crocodile Daddy!

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 10-12-2008 16:15:12 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63907966
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aaah okee. Mijne is dat ik vaak geen zin heb en vaak zin heb in lekker eten en dan denk oo maar ik ben toch al dun
iedereen zegt het. En nog wel meer
PF, je bent een dik vadsig varken en je moet snel afvallen of strakker worden!

Helpt het?
pi_63908037
OMG Greys Ik zie mezelf al drijvend, zonder lensjes en alles kaput en dan tussen de crocs

Da lijst:
O: Brinta
T: Mandarijn
L: 3 volkoren sneetjes met kalkoen
T: Vitalinea
T: Appel
D: Sperciebonen met Valess en aardaps

En straks ga ik de speculaastaart nog eens bakken, de peren en de spijs moeten op. Ik hoop dat de wederhelft van de eieren is afgebleven, want er waren er maar 4 en die moeten allemaal in de taart. En nu kan ik mijn nieuwe mixer uitproberen En morgen de rest van de taart meenemen naar mijn ouders om die vet te mesten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 december 2008 @ 16:08:21 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63908061
In de Jumbo krantje stond: Hoeveel feestdagen heeft december?? 3 dus geen 31
Mijn steven op 2 jan. onder de 67 te blijven
pi_63908112
En vanavond mijn zusje bellen. Hun 5 maanden oude puppy is dood Zo verschrikkelijk zielig. Het was zo'n leuke hond. Zelf mijn vriend vond het vreselijk, en die houdt niet van honden, maar wel van deze, deze was zo poepig En ze weten niet wat het is geweest, twee toevallen en toen moeten laten inslapen. Bah.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 16:13:52 #150
163650 Greys
pi_63908212
Syrena, wat erg van die pup zeg! Echt heel erg sneu, voor de pup zelf maar ook voor zijn baasjes en jullie!
En die speculaastaart, mjam! Die heb ik dus nog steeds niet gemaakt bij gebrek aan spijs!
Vanavond New York Cheesecake (proberen te) maken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63908331
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar heb jij dan niet dat het er ook heel snel weer af is? Ik heb dit weekend vreselijk gegeten (heeft hier al een lijstje gestaan) en het is er nu allemaal alweer af ...
Helaas, vandaag zelfs weer een pond meer. De weegschaal straft nķet onmiddelijk...maar ik ben al weer heel erg aan het matigen dus dat zou ik dan ook pas over een paar dagen moeten zien! Ik heb goede hoop.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:22:47 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63908481
500 gram meer?
en nu even ophouden hoor!! pas na 2 kg mag je gaan klagen.
Was vanochtend ook 64.2 maar dat slaat nergens op omdat ik gister heb gedronken.. Ik weeg 65.5 en minder niet en meer niet..

Hou eens op met ons'en te gooien, kilo's is wat telt
pi_63908599
ik wil jullie toch even een idee geven van mijn buik en mijn frustratie:

er werd gevraagd van de voorkant in bikini, maar in lingerie is hetzelfde zo'n beetje
vanaf de negatieve kant:

heb ook nog wel iets mooiere foto's.... maar eerst maar even jullie oordeel over mijn slappe buikvel...
  woensdag 10 december 2008 @ 16:30:53 #154
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63908701
Greys, fijn dat je pappie en mammie weer ongedeerd terug zijn Je vader in het water Lijkt me wel eng! Maar achteraf een leuke anekdote!

Syrena, wat zielig van dat pupje

Grrr, volgens mij komt nu de boilerman aan, over 1 minuut had hij te laat geweest! Fijn hoor, mijn hele middag naar de klote.

BJ: Ik snap je frustratie... Maar toch blijft het ongelofelijk knap dat je zo bent afgevallen Maar zo'n vel is niet leuk, ik zou ook denken aan bwc misschien.. Prachtige slanke taille trouwens!
Ziggy played guitar
pi_63908735
zelfs met vel ben ik nog steeds jaloers

steek die maar in je zak :
Ja doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:33:46 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63908779
BJ ik vind je wel te dun eigenlijk ook met een 'ik kan het niet zien'overtolllig vel
pi_63908810
ja maar het is superfrustrerend dat het zonder dat vel zoiets was geweest:

maar zo zal het dus NOOIT worden......
pi_63908830
Ja doei.
pi_63908855
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]

Je bent nog steeds erg mooi
Vraag me nu alleen af of ik nog verder wil afvallen....ben 30 kwijt en nu is alles nog strak....
pi_63908859
BJ, ik ben het met MissBliss eens Maar ik weet verder dus echt niks van bwc's af dus ook niet hoe het zou kunnen worden enzo.

Ik heb net deze test gedaan http://www.opvoedingscanon.nl/testuwkennis.php en ik had 43 punten Hoogste score door een deelnemer is 48. Maar je kunt er dus 58 halen. Mijn collega, mét kinderen, had 40 punten

Ik ben net de foto's van de pup aan het bekijken, die stuurde m'n vader deze week door Morgen onze hund maar eens goed platknuffelen.
pi_63908860
@uniekhoorn, op bovenstaande foto kan je de vel wel goed zien... hangt op mijn hand...:(

en verder ben ik best tevreden hoor....
pi_63908952
Ik heb trouwens niet eens van die mooie lingerie
pi_63908997
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:
Waarom niet?
Welk meisje/vrouw kan nu zonder mooie lingerie
pi_63909004
ik heb geen taille, geen lingerie en nog steeds blubber dus ik win

maar geen vel, dat dan weer niet

dus nah.. lama
Ja doei.
pi_63909052
De sexshoprel weer bijgelezen . Typisch zoiets waar je heeeel anders over denkt wanneer je erin staat of erbuiten.

Maar nu we het over de valkuilen hebben: een topic of wat geleden vroeg ik me af wat jullie deden om het gesnaai 's avonds binnen de perken te houden.

Ik vind het moeilijk, en heb nog geen oplossing gevonden. Niet halen is geen optie, AH is 2 seconden lopen, avondwinkels idem. En geen tv kijken maar iets actiefs doen vind ik ook moeilijk, ik kan alleen 's avonds doorwerken als ik spoedklussen heb. Net wat Tink zegt, mijn uitgeputte 34-jarige hersens kunnen het gewoon niet meer zo goed, functioneren na 8 uur. Dan moet ik echt ontspannen. Het lukt me tot nu toe alleen nog op wilskracht (wat niet moet, zegt Dr Phil! ). Of niet, dus.
pi_63909068
BJ, ik snap je frustratie. Maar maak het niet te zwaar voor jezelf met 'dit zou het kunnen zijn'. Je ziet er prima uit in kleren, zoals de meeste mensen je zien. En als je voor een bwc wil gaan: je wil het waarschijnlijk om je mooie buik te tonen, ook in bikini. Juist zo'n ingreep kan het 'uitzicht' minder mooi maken door littekens, denk er dus goed over na . En ik vind dat je geweldig ver bent gekomen.
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:
Ik ook niet, maar Moblo wint .
pi_63909108
Stomme relatiegeschenken.
Weer een doosje truffels, deze keer van Lindt.

Alles ligt nog onaangebroken, dus ik kan trots zijn op mezelf.
pi_63909135
bedankt dames... het is ook gewoon niet anders... en ik denk dat ik er gewoon mee moet leren omgaan.. en zo vaak loop ik ook niet in bikini...
en alleen met volleybal onder de douche zien andere mensen me totaal naakt.. en die teamgenoten kennen me bijna allemaal van toen ik nog dik was... dus daar vind ik het niet zo erg.
pi_63909138
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik Ik haat het als onderbroeken in mijn kont kruipen, of van ander stof zijn gemaakt dan 100% katoen (schimmelinfectie-gevoelig).
Mijn billen moeten er IN zitten en niet half eruit hangen en er moet genoeg stof onder m'n kruis zitten
Ik heb altijd vrij strakke truitjes aan, dus BH's met kant Sowieso draag ik alleen maar padded BH's omdat ik geen steektepels (deurbellen ) wil laten zien en omdat ik mijn B-cup net wat voller vind dan.

Toen ik nog geen vriend had droeg ik grote witte onderbroeken tot onder mijn oksels en daarin een onderhemd gepropt, dat moest dan ook helemaal om m'n billen heen en dat kwam dan onder uit de pijpjes van die onderbroek , zodat het niet kon ontsnappen als ik ging zitten of moest bukken

Eerste BH was een drama. Elke keer als er op TV Afrikaanse vrouwen te zien waren met van die thee-tuutjes tot op de knieen dan keek mijn moeder veelbetekenend en zei dat die van mij ook zo werden als ik geen BH ging dragen.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:49:46 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63909141
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen taille, geen lingerie en nog steeds blubber dus ik win

maar geen vel, dat dan weer niet

dus nah.. lama
ik win qua vet
  woensdag 10 december 2008 @ 16:51:20 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63909203
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat zou jij toch moeten weten...

.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:51:51 #172
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63909216
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
Syrena, wat erg van die pup zeg! Echt heel erg sneu, voor de pup zelf maar ook voor zijn baasjes en jullie!
En die speculaastaart, mjam! Die heb ik dus nog steeds niet gemaakt bij gebrek aan spijs!
Vanavond New York Cheesecake (proberen te) maken!
Welke?? En wat de fuck is "roomkaas" eigenlijk? Ik heb wel eens in het schap gekeken, maar er staat nooit een ding met roomkaas. Welk merk moet ik hebben??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63909246
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
en verder ben ik best tevreden hoor....
En terecht, je bent een mooie meid.
Als die huid je erg frustreert kun je er wat aan laten doen.
Ikzelf zou niet snel in me laten snijden, maar als ik er erg mee zou zitten waarschijnlijk wel.
pi_63909268
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik Ik haat het als onderbroeken in mijn kont kruipen, of van ander stof zijn gemaakt dan 100% katoen (schimmelinfectie-gevoelig).
Mijn billen moeten er IN zitten en niet half eruit hangen en er moet genoeg stof onder m'n kruis zitten
Ik heb altijd vrij strakke truitjes aan, dus BH's met kant Sowieso draag ik alleen maar padded BH's omdat ik geen steektepels (deurbellen ) wil laten zien en omdat ik mijn B-cup net wat voller vind dan.

Toen ik nog geen vriend had droeg ik grote witte onderbroeken tot onder mijn oksels en daarin een onderhemd gepropt, dat moest dan ook helemaal om m'n billen heen en dat kwam dan onder uit de pijpjes van die onderbroek , zodat het niet kon ontsnappen als ik ging zitten of moest bukken

Eerste BH was een drama. Elke keer als er op TV Afrikaanse vrouwen te zien waren met van die thee-tuutjes tot op de knieen dan keek mijn moeder veelbetekenend en zei dat die van mij ook zo werden als ik geen BH ging dragen.
Jij gaat dus echt voor comfort
Die broekjes zijn soms wel irritant maar vind ze zo mooi
En kant door topjes heen vind ik juist leuk maarja ben ook raar

En mijn eerste bh ging ook wel zo hoor maar kwam vooral omdat ik heel jong was.....
pi_63909276
quote:

[..]

hahaaaaaa LOL dit is wel weer een erg mooi verhaal
en ik draag de broekjes van de setjes ook niet dagelijks hoor... eigenlijk alleen als ik vrij ben.
met sporten en werken draag ik lekker degelijke bjorn borgs, omdat die zo lekker zitten
en in alle kleuren van de regenboog ....

maar ik heb wel meerdere mooie setjes
  woensdag 10 december 2008 @ 16:53:51 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63909277
BJ jij bent prachtig en om dat te bewijzen wil ik ook zo'n foto hier zetten en dan kan je gelijk zien dat je slank bent. maar hoe maak je zoiets?? Ik heb geen grote spiegel ofzo
pi_63909294
quote:
Lingerie staat niet bovenaan mijn lijst "essentiėle levensbehoeften", nee.
Wel leuk, maar bepaald niet noodzakelijk.
Ik draag spul zonder kant, bloempjes e.d.
Goedkoop, maar wel lekker fel van kleur.
pi_63909312
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ jij bent prachtig en om dat te bewijzen wil ik ook zo'n foto hier zetten en dan kan je gelijk zien dat je slank bent. maar hoe maak je zoiets?? Ik heb geen grote spiegel ofzo
die van mij zijn met de webcam van mijn laptop...
dat gaat wel makkelijk merkte ik...
  woensdag 10 december 2008 @ 16:56:31 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63909339
DML, meestal valt het idd mee en zelfs įls het wel wat naars is groeit dat heel langzaam *daar*. Maar daar gaan we vooralsnog niet van uit he!

En mensen die niet gaan met klachten vind ik erg dom (doen), ik noem geen namen maar het begint met "U" en eindigt op "niekhoorn"!!!! Je komt er dan echt nog wel achter als het wat is hoor, alleen dan meestal te laat. Dus dan kan je er beter op tijd bij zijn, ook al zijn onderzoeken bleugh.
pi_63909342
Hoeveel BH's hebben jullie dan? Ik maar 5 ofzo
Ik heb 1 setje van de H&M en dat heb ik echt nooit aan. Zit een string bij *gruwel* en die schijnt door! Van voor!

En het is raar stof. En het aantrekken levert toch geen extra sex op, dus ja, whatever denk ik dan
pi_63909361
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Lingerie staat niet bovenaan mijn lijst "essentiėle levensbehoeften", nee.
Wel leuk, maar bepaald niet noodzakelijk.
Ik draag spul zonder kant, bloempjes e.d.
Goedkoop, maar wel lekker fel van kleur.
Voor mij is het toch echt wel noodzakelijk sinds ik zoveel ben afgevallen, voel me er echt zo lekker in (en ook wel zo leuk voor het vriendje maar goed dat deed ik ook al toen ik single was)
  woensdag 10 december 2008 @ 17:00:10 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63909423
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SHE, ik zou best willen maar ik gok dat vriendje twee maanden relatie nog niet een stevig basis vindt. En who can blame him

Ah joh, niks van aantrekken, heb ik ook niet gedaan .
pi_63909490
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Syrena het volgende:
Ik heb 1 setje van de H&M en dat heb ik echt nooit aan. Zit een string bij *gruwel* en die schijnt door! Van voor!

En het is raar stof. En het aantrekken levert toch geen extra sex op, dus ja, whatever denk ik dan
ik heb net een hele shitload lingerie weg gedaan, omdat de omvang te groot was.
Heb net 3 mooie nieuwe setjes (waarvan op de foto's 1)
verder nog 2 andere goedzittende BH's
2 shockabsorbers
en een hele hoop bjorn borgs/ pieces boxers

maar dat was dus na het weg doen van talloze mooie setjes enzo....
pi_63909542
quote:

[..]

ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om maken

en als we gaan neuken gaat 't ook uit, dus echt nuttig vind ik 't niet

ga geen klauwen met geld uitgeven aan iets wat men niet ziet of wat uit gaat
Ja doei.
pi_63909580
quote:

ik heb er 3

2 dezelfde en een oudere die ik gebruik voor sporten, die iets minder push-up is
Ja doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:06:44 #186
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63909583
quote:

[..]

!
pi_63909593
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja dat is een persoonlijke keuze
Ik weet dat mijn vriendje het erg leuk vind (net zoals de 'pyama' pakjes die ik heb) maar doe het vooral voor mezelf
Net zoals je lekker in een warm bad gaat of maskertjes neemt om jezelf te verwennen vind ik dat mooie lingerie daar ook bij past

En al mijn slipjes schijnen zo'n beetje door
pi_63909627
jij gaat dus met lingerie in bad?
Ja doei.
pi_63909678
en ik heb ook wel halfdoorschijnende slipjes
voelt gewoon wel sexy
pi_63909704
ik vind mn kruis nou niet echt sexy
Ja doei.
pi_63909728
quote:

2 (simpel zwart) en een sportbh (ooit wit) die te klein is.
pi_63909745
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

2 (simpel zwart) en een sportbh (ooit wit) die te klein is.
ik vind je geweldig
Ja doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:14:31 #193
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63909777
quote:
Op woensdag 10 december 2008 @ 16:56 schreef Syrena het volgende:

Ik heb er ook 5 ofzo, waarvan ik er 3 regelmatig draag.
Verder heb ik dezelfde hemd in broek-fetisch, alleen prop ik het niet in mn onderbroek, amar mn gewone broek. Verschrikkelijk als dat uit mn broek floept
Ziggy played guitar
pi_63909829
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ah joh, niks van aantrekken, heb ik ook niet gedaan .
Ik wil wel zo'n kabouter zoals die van jou hoor!
Zeker als ze nee roepen maar toch heel gedwee komen
The way you rock'n'roll
pi_63909841
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind mn kruis nou niet echt sexy
die van mij zijn ook niet in het kruis doorschijnend maar aan de achterkant

ennuh ik heb dan wel weer de hemd in broek tic, maar wel OVER mijn slipje/boxer...
hekel aan blote rug...
dus ik draag ALTIJD een hemdje onder mijn kleren
(jaaaaaa behalve als het hoogzomer is natuurlijk)
  woensdag 10 december 2008 @ 17:17:18 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63909856
Sorry Vivi Ben er mee heen geweest maar werd niet serieus genomen. Heb nu sinds 2 week een andere huisarts, ik ga het proberen, ok??

Nou en hier mijn foto's, dan weet BJ iig ook weer waar ze staat, als een slank poppetje

pi_63909896
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Vivi Ben er mee heen geweest maar werd niet serieus genomen. Heb nu sinds 2 week een andere huisarts, ik ga het proberen, ok??

Jezus, bij dit soort dingen denk ik pas čcht dat we nog in de jaren '50 leven. Wat een schande!
  woensdag 10 december 2008 @ 17:19:52 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63909909
Jaaa! Lange Hemden! Die zijn een must. Zeker met dit weer. Prop ze alleen niet in mijn slip, da's wel heul oncharmant.
pi_63909929
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat dus met lingerie in bad?
De afgelopen 15 jaar niet meer
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 17:21:15 #200
163650 Greys
pi_63909937
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Welke?? En wat de fuck is "roomkaas" eigenlijk? Ik heb wel eens in het schap gekeken, maar er staat nooit een ding met roomkaas. Welk merk moet ik hebben??
Het recept van Marty in het Cheesecaketopic blz 3 geloof ik in CUL (net weer omhoog gemikt) en die gebruikt Philadelpia geloof ik! Moet je maar even lezen! Ze zeiden daar allemaal dat dat recept de echte cheesecake is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63909939
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:19 schreef Aventura het volgende:
Jaaa! Lange Hemden! Die zijn een must. Zeker met dit weer. Prop ze alleen niet in mijn slip, da's wel heul oncharmant.
idd zo denk ik dr ook over

en Uniekhoorn, jij bent ook heul niet dik! ziet er toch prima uit???
  woensdag 10 december 2008 @ 17:24:39 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63910015
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jezus, bij dit soort dingen denk ik pas čcht dat we nog in de jaren '50 leven. Wat een schande!
Zo voelde het ook na een inwendig onderzoek en toen ik dezelfde medicijnen kreeg als toen ik kreeg toen ik mijn arm uit de kom had! Echt dyfloniac ofzo...
  woensdag 10 december 2008 @ 17:24:41 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63910017
Snert met saucijsjes, karbo en rookworst, dat ga ik nu eten
pi_63910051
Oja ik heb eindelijk cranberry tabletten gehaald hopelijk gaat het vanaf nu weer beter
  woensdag 10 december 2008 @ 17:26:58 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63910073
quote:

Ik zeg het voor jou hoor!

Doe nou maar gewoon oke? Je leeft ook niet lekker met die angst die ergens in je achterhoofd sluimert..toch?

Ik had 46 vragen goed bij de opvoedtest btw .
  woensdag 10 december 2008 @ 17:29:13 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63910140
Oh en huisartsen zijn vaak eikels die je het liefst zo snel mogelijk afschepen...zelfde met mijn been-verhaal. Ik dram gewoon vet door totdat ik mijn zin krijg, Het is wel MIJN lichaam en ik heb het nog heel lang nodig nml. Ik heb er echt schijt aan of ze me een irritant wijf vinden.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:29:53 #207
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63910156
Hoi!

Ik heb niet alles teruggelezen maar zo te zien heb ik een rel gemist.

In het ziekenhuis ging alles goed: dat masker laten maken was best eng! Het bestaat uit een paar lagen en het bedekt mijn hele gezicht. Er zitten wel gaatjes in zodat ik kan ademen en als de behandeling klaar is mag ik het mee naar huis nemen

Het ziet er heel gaaf uit: net alsof ik ergens uit probeer te ontsnappen (denk aan Ace Ventura die uit de mechanische neushoorn komt kruipen) en er zit een verstevigingsstrip in die over de kaaklijn loopt en de mond, ogen en neus vrijlaat. Echt een bad-ass masker dat ik met carnaval op ga doen

Maar goed het maken was minder prettig: het is kunststof die ze warm maken zodat het elastisch wordt. Vervolgens word dat superstrak om je hoofd heen gespannen en dan drukken ze het stevig aan. Vervolgens moet het 20 minuten afkoelen, dus ik lag 20 minuten op een tafel terwijl mijn hoofd klopte en ik niks hoorde en zag Daarna had ik een CT met dat masker op en dat zit écht wel strak (ze kunnen het aandraaien met bouten). Ik kan er totaal niet in bewegen, wat dus ook de bedoeling is.

Maar goed het was dus best vermoeiend, on the bright side: ik heb niet gesnoept vandaag.

Lijstje:

Ontbijt: broodje met cervelaatworst
T: kippensoep
L: het masker maken
T: een CT mét contrastvloeistof
D: pasta met rode saus
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_63910211
heftig Muis! Maar je slaat je er vast heul goed doorheen
Ja doei.
pi_63910235
oe lijkt me niet prettig Muis... dat aanmeten van dat masker.....
*ben nogal snel claustrofobisch*
maar gelukkig heb je dat weer achter de rug.....

en een netjes lijstje haha

en ik ben vrienden voor het leven aan het kijken... jeugdsentiment leuk hoor
  woensdag 10 december 2008 @ 17:33:48 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63910241
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:29 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!

Ik heb niet alles teruggelezen maar zo te zien heb ik een rel gemist.

In het ziekenhuis ging alles goed: dat masker laten maken was best eng! Het bestaat uit een paar lagen en het bedekt mijn hele gezicht. Er zitten wel gaatjes in zodat ik kan ademen en als de behandeling klaar is mag ik het mee naar huis nemen

Het ziet er heel gaaf uit: net alsof ik ergens uit probeer te ontsnappen (denk aan Ace Ventura die uit de mechanische neushoorn komt kruipen) en er zit een verstevigingsstrip in die over de kaaklijn loopt en de mond, ogen en neus vrijlaat. Echt een bad-ass masker dat ik met carnaval op ga doen

Maar goed het maken was minder prettig: het is kunststof die ze warm maken zodat het elastisch wordt. Vervolgens word dat superstrak om je hoofd heen gespannen en dan drukken ze het stevig aan. Vervolgens moet het 20 minuten afkoelen, dus ik lag 20 minuten op een tafel terwijl mijn hoofd klopte en ik niks hoorde en zag Daarna had ik een CT met dat masker op en dat zit écht wel strak (ze kunnen het aandraaien met bouten). Ik kan er totaal niet in bewegen, wat dus ook de bedoeling is.

Maar goed het was dus best vermoeiend, on the bright side: ik heb niet gesnoept vandaag.

Lijstje:

Ontbijt: broodje met cervelaatworst
T: kippensoep
L: het masker maken
T: een CT mét contrastvloeistof
D: pasta met rode saus
Om de eoa reden moet ik hieraan denken als ik lees vh masker :

Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 december 2008 @ 17:34:52 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63910265
Muis! Heb ik wat gemist (vast) maar ben jij nou een super prive spionage mevrouw??
pi_63910270
Ik heb 10 bh's die nog passen en die ik ook nog regelmatig draag (met uitzondering van de sportbh ).

BJ, ik vind je gewoon hartstikke mooi.

Edit: Oh jeetje, jullie zijn al veel verder dan ik dacht.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:35:57 #213
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63910279
Wow, heftig muis Lijkt me best eng! Maar je hebt het weer gehad
Ziggy played guitar
  woensdag 10 december 2008 @ 17:37:02 #214
236335 neen
schone schijn
pi_63910310
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:54 schreef Faithy het volgende:
en overleden tv's zijn nooit leuk

ik weet een beetje hoe je je voelt, mn weegschaal is overleden vanochtend, bezweken onder mijn gewicht
Sommige weegschalen werken pas vanaf een bepaald gewicht, dat is het eerder gok ik
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen! kaas! ik heb jullie nodig!
Ik ben er heur... die pm lees ik zo wel eem
het lijkt niet wat het is
  woensdag 10 december 2008 @ 17:37:19 #215
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63910315
tvp, even bijlezen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63910429
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

PF, je bent een dik vadsig varken en je moet snel afvallen of strakker worden!

Helpt het?
Nee nu sta jij op mijn lijstje van onaardige mensen die altijd liegen
  woensdag 10 december 2008 @ 17:42:18 #217
148689 Muis006
pi_63910459
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Muis! Heb ik wat gemist (vast) maar ben jij nou een super prive spionage mevrouw??
uiteraard! Ik ben hoofd van de puppelbrigade maar ik mag mijn secret identity niet onthullen.

En Vik, het masker ziet er meer uit als half-gemorphde Kevin Bacon in Hollow Man.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:43:23 #218
148689 Muis006
pi_63910488
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
oe lijkt me niet prettig Muis... dat aanmeten van dat masker.....
*ben nogal snel claustrofobisch*
maar gelukkig heb je dat weer achter de rug.....

en een netjes lijstje haha

en ik ben vrienden voor het leven aan het kijken... jeugdsentiment leuk hoor
Soms is er wel onenigheid maar het duurt gewoon maar eeeeveeeeeeeeeeeen
pi_63910492
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
In de Jumbo krantje stond: Hoeveel feestdagen heeft december?? 3 dus geen 31
Mijn steven op 2 jan. onder de 67 te blijven
Ik heb:
- kerstfeest
- kerstdiner
- kerst feest aka een jaar na onze eerste kus
- kerst avond
- eerste kerstdag
- tweede kerstdag
- oudjaar + pary
- nieuwjaar + party

dus 8 feestdagen en nog 5 uitbrak dagen. Dus 13 dagen.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:44:59 #220
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63910521
quote:

He getsie DML, 2 weken zijn lang, maar probeer vooral veel afleiding te zoeken!
  woensdag 10 december 2008 @ 17:45:42 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63910538
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:42 schreef Muis006 het volgende:

[..]

uiteraard! Ik ben hoofd van de puppelbrigade maar ik mag mijn secret identity niet onthullen.

En Vik, het masker ziet er meer uit als half-gemorphde Kevin Bacon in Hollow Man.
Wauw, de tofheid die je er bent
* uniekhoorn raakt muis aan

Zo nou ben ik ook tof en heb ik honger en ga snert eten
pi_63910599
quote:

Ik heb geen een bh die goed zit! Die vrouw wou mij 70aa aansmeren, ik heb haar heel hard uitgelachen

Heb meestal 70b, maar soms zijn het voorgevormde cups of dikkere cups die na een tijdje omkrullen of raar gaan zitten.
pi_63910608
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:46 schreef Laureline het volgende:
De sexshoprel weer bijgelezen . Typisch zoiets waar je heeeel anders over denkt wanneer je erin staat of erbuiten.
Seksshop rel?
pi_63910626
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Soms is er wel onenigheid maar het duurt gewoon maar eeeeveeeeeeeeeeeen
ja idd... en ze zijn nu net getrouwd. zo lollig
pi_63910638
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]

Als ik m'n buik inhou en m'n vetjes naar achter trek dan heb ik ook bijna een supermodellen taille net als jij ---> bij bijna iedereen hangt er een vetje voor die je met wat getrek en geduw "ideaal" kan laten lijken maar in praktijk valt het tegen. Ook al snap ik wel dat je baalt van dat losse vel!!
pi_63910643
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb geen een bh die goed zit! Die vrouw wou mij 70aa aansmeren, ik heb haar heel hard uitgelachen

Heb meestal 70b, maar soms zijn het voorgevormde cups of dikkere cups die na een tijdje omkrullen of raar gaan zitten.
Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zitten
pi_63910662
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Loop je nooit in je ondergoed en kousen door 't huis? Ik wel
pi_63910698
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Loop je nooit in je ondergoed en kousen door 't huis? Ik wel
nee wil niemand met die lelijkheid confronteren: mezelf niet (spiegel) en René ook niet
Ja doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:53:43 #229
148689 Muis006
pi_63910709
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zitten
Ik heb een kapstok aan mijn kleerkast dus ik hang ze altijd aan een bandje op
  woensdag 10 december 2008 @ 17:54:40 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63910735
Maar van het aanmeten ben je voorlopig af muis! LIjkt me wel eng trouwens, je hoofd niet kunnen bewegen. Ik heb dat bij de tandarts al, met gaatjes vullen. Ze moetne m'n tong altijd vastzetten, want die kan ik op zo'n moment echt niet stil houden!
pi_63910750
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb een kapstok aan mijn kleerkast dus ik hang ze altijd aan een bandje op
Dat is slim

En MoBlo niet zo negatief over jezelf joh, misschien heb je juist wel die mooie lingerie nodig om je even beter of je lichaam te voelen
pi_63910772
Dan denk je de spiegel af en stuur je René weg
pi_63910786
quote:

[..]

Ja meestal de ene cup in de ander en allemaal in een mandje.
pi_63910790
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan denk je de spiegel af en stuur je René weg
dan krijg ik het nog steeds koud

nah, neen, voel me gewoon niet prettig zonder kleren
Ja doei.
pi_63910806
Vriendje zei: Yeah dan heb ik een nieuw huis met een eigen keuken en dan kan jij naakt koken !!

En ik zo.. Uhhhh...... Goed idee !
  woensdag 10 december 2008 @ 17:58:19 #236
148689 Muis006
pi_63910819
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:54 schreef AKnynke het volgende:
Maar van het aanmeten ben je voorlopig af muis! LIjkt me wel eng trouwens, je hoofd niet kunnen bewegen. Ik heb dat bij de tandarts al, met gaatjes vullen. Ze moetne m'n tong altijd vastzetten, want die kan ik op zo'n moment echt niet stil houden!
Ja haha ik stond er niet zo bij stil.. Behalve toen ze bij de CT-scan contrastvloeistof inspoten. BJ heeft daar vast wel ervaringen mee? Je krijg daar een heel naar gevoel van in je onderbuik en ik proef dat spul altijd heel hoog in mijn neus. Toen ging ademen een minuutje heel lastig en als reflex wil je dan bewegen, maar dat ging dus niet.

Anyway ik ga even eten!
  woensdag 10 december 2008 @ 17:59:07 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63910839
Ik loop ook niet graag naakt door t huis Moblo!

oh, dit weekend ga ik in dit huisje slapen:

pi_63910850
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja meestal de ene cup in de ander en allemaal in een mandje.
Ja dat moet je dus niet met voorgevormde doen, aan een kapstok is een goed idee ik leg ze op een plank in mijn kast
pi_63910890
Naakt lopen is toch het relaxte wat er is ? Daarom hou ik ook van de zomer
pi_63911042
Oh ik heb echt een leuk setje gezien! Ik willut ik willut!

En ik wil een slipje dat een soort rokje is:

als ik weet uit welke e die is kan ik betere screens maken
pi_63911069

[ Bericht 1% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-12-2008 18:18:32 ]
  woensdag 10 december 2008 @ 18:11:33 #242
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63911122
BJ, ik heb je foto's eens bekeken en zonder je onnodig moed te willen inpraten, denk ik toch echt dat dat goed gefixed kan worden!

Ik vind het echt BIZAR meevallen! En wat een kinderbuikje zit er onder
Een vriendin van mij had VEEL meer flappen, echt niet normaal. En die trut sportte ook niet . Was gewoon met dieet veel afgevallen ( als in bijna 2 mensen aan gewicht )
Zij heeft nu wel een litteken, maar haar buik is freakin plat, platter dan die van mij

Zeg nooit nooit!
Zo te zien is er maar een klein stukje niet meer elastisch en dat halen ze nu precies weg. Ik dacht dat het over je hele buik zat joh!
pi_63911173
Oh en ik wil ook een toffe kerstava Boehoe
  woensdag 10 december 2008 @ 18:13:37 #244
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63911174
Ik loop overigens zelden meer naakt door het huis.
Vroeger wel, eigenlijk zo vaak als het kon

Tegenwoordig trek ik toch minstens een push up, een hemdje en een broekje aan
Naakt willen lopen is voor mij altijd wel een teken van wel of niet goed in mijn velletje zitten ( letterlijk EN figuurlijk )
pi_63911229
quote:

[..]

Gewoon 'open' (niets invouwen) bovenop een stapel tshirts (oftewel: daar waar ruimte is in mijn kast). Ook ingevouwen neemt ie nog teveel ruimte in, dan ga ik de moeite van vouwen niet nemen. Voorgevormd zit trouwens helemaal niet zo lekker als mn ongevormde, dus eigenlijk draag ik maar 1 bh met regelmaat . Het is dat het een mooie voorgevel geeft ...

En naakt/in ondergoed door huis moet ik niet proberen. Thuis zijn ze preuts, bij vriend tja, vind ik het ook niet zo nodig zijn broertje op de gang tegen te komen.

@PF: nouhou Je vroeg er zelf om. En je plaatjes doen het niet.
pi_63911244

Of deze. Tof!
  woensdag 10 december 2008 @ 18:17:07 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63911263
Overigens top dat je de foto's plaatst. Wat mij betreft kunnen mensen niet vaak en hard genoeg op de gevolgen van overgewicht gewezen worden.
En zowel jij als Claudia hebben keihard moeten knokken voor het verlies; eigenlijk is het dan vreselijk oneerlijk dat je er niet een modellenbuikje voor terug krijgt.
Wat dat betreft is het zo vreselijk krom allemaal.

Ik vind het heel inspirerend om de verhalen te lezen en ook de keiharde realiteit te zien. Hopelijk genieten de dames van hun cheesecake

( geintje moppies )
pi_63911345
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gewoon 'open' (niets invouwen) bovenop een stapel tshirts (oftewel: daar waar ruimte is in mijn kast). Ook ingevouwen neemt ie nog teveel ruimte in, dan ga ik de moeite van vouwen niet nemen. Voorgevormd zit trouwens helemaal niet zo lekker als mn ongevormde, dus eigenlijk draag ik maar 1 bh met regelmaat . Het is dat het een mooie voorgevel geeft ...

En naakt/in ondergoed door huis moet ik niet proberen. Thuis zijn ze preuts, bij vriend tja, vind ik het ook niet zo nodig zijn broertje op de gang tegen te komen.

@PF: nouhou Je vroeg er zelf om. En je plaatjes doen het niet.
Nja alleen op zijn kamer of als zijn ouders er niet zijn. Mijn broertje begint altijd heel hard te gillen als ik in m'n ondergoed loop, dat z'n ogen er uit branden en zo

Heeft er iemand toevallig prachtige bh's in maat 70b over? Nee vast niet he Ik heb heel veel oude (5 jaar of zo) die niet lekker zitten.. En heb er in 2 jaar maar 2 gekocht of zo Zelfs bh's van 10 jaar geleden pas ik nog
pi_63911488
Oh help help!

Donderdag moet ik een outfit wit met zilver aan - why?? Wat moet ik aan??

Zaterdag kerstdiner netjes, dus ook help!
Zo iets?? Dat heb ik niet

En volgende week vrijdag weer een feestje thema...... wit

Bij de witte feestjes wordt er standaard met bier gegooid
pi_63911507
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nja alleen op zijn kamer of als zijn ouders er niet zijn. Mijn broertje begint altijd heel hard te gillen als ik in m'n ondergoed loop, dat z'n ogen er uit branden en zo

Heeft er iemand toevallig prachtige bh's in maat 70b over? Nee vast niet he Ik heb heel veel oude (5 jaar of zo) die niet lekker zitten.. En heb er in 2 jaar maar 2 gekocht of zo Zelfs bh's van 10 jaar geleden pas ik nog
Hij wil jou natuurlijk niet in ondergoed zien, want sexy. En straks ziet hij jou dan in z'n masturbeersessies voor zich
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63911630
Hé niet zo gemeen doen !
  woensdag 10 december 2008 @ 18:35:38 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63911686
Toch grappig om te zien dat niemand op mij durft te reageren. Niet zo raar natuurlijk omdat het er ook niet uit ziet maar ik vond het vrij dapper van mijzelf en vooral te laten zien aan BJ en Claudia dat het er bij andere mensen met een ex overgewicht het er ook niet altijd leuk uitziet..
Helaas missen jullie mijn benen, die zijn strak, slank en gespierd
pi_63911768
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch grappig om te zien dat niemand op mij durft te reageren. Niet zo raar natuurlijk omdat het er ook niet uit ziet maar ik vond het vrij dapper van mijzelf en vooral te laten zien aan BJ en Claudia dat het er bij andere mensen met een ex overgewicht het er ook niet altijd leuk uitziet..
Helaas missen jullie mijn benen, die zijn strak, slank en gespierd
Sorry Maar ze zijn ook niet super duidelijk. Je lijkt breed, maar dat kan ook aan de foto liggen.
pi_63911859
quote:
Ik kwam ook al preken.

Naar de dokter jij, hop hop. En niet mummelen over 'doorbraakbloedinkjes'. Bloedverlies na sex. Dat is niet goed.

Ik ga geen rotverhalen ophangen met DML in de buurt, maar spot er niet mee .

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 10-12-2008 18:48:19 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 18:53:02 #255
163650 Greys
pi_63912151
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:17 schreef SHE het volgende:
Hopelijk genieten de dames van hun cheesecake

( geintje moppies )
Ik heb ALLES gekocht qua ingrediėnten, maar ik ben de godvergeten klotebiskwietjes vergeten om de bodem te maken. En ik heb geen enkel ander soort koekjes in huis. Dus vanavond maken gaat niet lukken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 december 2008 @ 18:53:20 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63912159
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 18:53:52 #257
163650 Greys
pi_63912170
En nu even bijlezen.

Muisje!!! Heb je nog aan McArmy gedacht toen je daar vastgeklonken lag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 18:55:04 #258
163650 Greys
pi_63912202
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaa! Weer een gezicht bij een naam!
Oh en je zei - zag ik net - dat niemand reageerde op je eerdere foto's maar ik zag een reactie van BJ
En ik heb zelf nog de vorige bladzijdes niet gezien dus ik moet nog kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 december 2008 @ 18:57:52 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63912273
Ik vond ze niet zo duidelijk ook, daarom zei ik niks .
  woensdag 10 december 2008 @ 19:02:03 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63912380
Ja geeft niks Whehe ik maak me zo druk als alle vrouwen hier Ik ben net een wijf!!
donder ze er zo weer vanaf hoor
pi_63912382
Oh bestaan er ook stay ups die niet na een keer dragen stuk gaan ?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 19:02:09 #262
163650 Greys
pi_63912385
Viev met je mooie kerstava en je Puppelho!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 december 2008 @ 19:04:18 #263
148689 Muis006
pi_63912435
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef Greys het volgende:
En nu even bijlezen.

Muisje!!! Heb je nog aan McArmy gedacht toen je daar vastgeklonken lag?
Ja toevallig wel wat moet je anders als je stil moet liggen en niks hoort en ziet!
  woensdag 10 december 2008 @ 19:07:17 #264
148689 Muis006
pi_63912513
Oh kijk hier kan je het zien!

Disclaimer: ik ben niet zo harig!

Op dat bovenste plaatje is het masker nog niet af. Mijn masker ziet er zo uit:

Alleen zijn mijn ogen er niet uitgeknipt en is mijn neus veel schattiger
pi_63912523
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kwam ook al preken.

Naar de dokter jij, hop hop. En niet mummelen over 'doorbraakbloedinkjes'. Bloedverlies na sex. Dat is niet goed.

Ik ga geen rotverhalen ophangen met DML in de buurt, maar spot er niet mee .
Lief, maar ik heb genoeg verhalen op internet al gelezen hoor.

Desalniettemin Uniekhoorn, naar de dokter jij en heel rap!
The way you rock'n'roll
pi_63912609
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh bestaan er ook stay ups die niet na een keer dragen stuk gaan ?
Hema
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63912724
En bestaan er ook super lange stay ups? Ik heb lange benen en een kort jurkje en dat is geen goede combi.

En dat masker lijkt me wel erg naar Muis! Hoe lang duurt zo'n bestraling meestal?
pi_63912750
Oja bij mij zijn ze ook altijd te kort
  woensdag 10 december 2008 @ 19:16:53 #269
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63912797
Stay ups
  woensdag 10 december 2008 @ 19:17:19 #270
148689 Muis006
pi_63912805
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:14 schreef Bob. het volgende:
En bestaan er ook super lange stay ups? Ik heb lange benen en een kort jurkje en dat is geen goede combi.

En dat masker lijkt me wel erg naar Muis! Hoe lang duurt zo'n bestraling meestal?
Dat verschilt heel erg. Dat hangt af van de grootte en plaats van de tumor, en of hij goedaardig of kwaadaardig is. Dan heb je nog verschillende soorten tumoren (ik heb een brughoektumor) dus eigenlijk is ieder bestralingsschema anders.

Ik moet 5 dagen 2 minuten per keer (dat is kort, maar die straal is zo sterk dat je anders een te groot risico op zwelling hebt). Ik begin woensdag de 17e, en dinsdag de 23e ben ik klaar.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:19:44 #271
148689 Muis006
pi_63912865
Wat is het rustig hier trouwens. Jullie lullen overdag bijna een heel topic vol en 's avonds, als ik er ben om jullie te verblijden, blijft iedereen weg!
pi_63912874
Oh en ik heb zo veel meringue op dat is misselijk ben. Zou je dat ook zelf kunnen maken met zoetstof en eiwit? Want dan is het vast zo slecht nog niet!

Ik ben daar zooo gek op.
pi_63912878
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Muis006 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wow! Dat is wel bizar zeg!
Lijkt me ontzettend eng, maar ik vind het geweldig dat je er in ieder geval grappen over kunt maken!
Succes met de bestralingen iig!

DML, wat eng zeg! Kan me voorstellen dat je even moest slikken. Ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt!
pi_63912915
okay ik heb het hele topic nog niet gelezen, maar ik wil vast even hallo zeggen ik kom er zo bij, wanneer ik mn soep op heb! lootje gekregen, ik vind het leuk!
pi_63912924
DML Lets hope for the best!

Muis, dat ziet er freaky uit!!

Verder nog niet teruggelezen

Ik heb net zuurkoolstamppot gehad, heerlijk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 19:22:01 #276
163650 Greys
pi_63912935
PF, als je er met je nagels in gaat zitten harken tijdens het ophijsen, dan overleven je stay-ups het nooit hoor.
Ik spreek uit ervaring
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 december 2008 @ 19:22:47 #277
148689 Muis006
pi_63912954
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Muis, dat ziet er freaky uit!!
That's my style baby!
pi_63912973
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:19 schreef Muis006 het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens. Jullie lullen overdag bijna een heel topic vol en 's avonds, als ik er ben om jullie te verblijden, blijft iedereen weg!
Ik ben er
Gij stoere!

Ik moet nog avond eten maar ik heb totaal geen zin om te koken
The way you rock'n'roll
  woensdag 10 december 2008 @ 19:24:06 #279
148689 Muis006
pi_63912998
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik ben er
Gij stoere!

Ik moet nog avond eten maar ik heb totaal geen zin om te koken
Jij bent anders ook behoorlijk stoer!
pi_63912999
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Muis006 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zei het al eerder, en ik zeg het nog eens: meid, wat vind ik jou stoer.
pi_63913042
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat verschilt heel erg. Dat hangt af van de grootte en plaats van de tumor, en of hij goedaardig of kwaadaardig is. Dan heb je nog verschillende soorten tumoren (ik heb een brughoektumor) dus eigenlijk is ieder bestralingsschema anders.

Ik moet 5 dagen 2 minuten per keer (dat is kort, maar die straal is zo sterk dat je anders een te groot risico op zwelling hebt). Ik begin woensdag de 17e, en dinsdag de 23e ben ik klaar.
Oh oke, gelukkig maar 2 minuten! Natuurlijk ook niet leuk, maar ik zag al voor me hoe je uren in dat ding vast moest zitten elke keer.

En als je de bestraling helemaal hebt afgerond ben je dan echt helemaal klaar en zijn ze weg?
Sorry, ik ben een beetje vragerig.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:25:47 #282
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63913052
Muis . Echt indrukwekkend hoe je er hier zo luchtig over kunt spreken.

En hallo, rest .
pi_63913064
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
PF, als je er met je nagels in gaat zitten harken tijdens het ophijsen, dan overleven je stay-ups het nooit hoor.
Ik spreek uit ervaring
Ik maak ze kapot met m'n schoenen, langs een tafel of ze overleven het niet in bed ( )
  woensdag 10 december 2008 @ 19:26:36 #284
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63913077
Die White Chocolate Cheesecake was trouwens van mij, niet van een of andere lurker .
  woensdag 10 december 2008 @ 19:27:09 #285
148689 Muis006
pi_63913095
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:25 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oh oke, gelukkig maar 2 minuten! Natuurlijk ook niet leuk, maar ik zag al voor me hoe je uren in dat ding vast moest zitten elke keer.

En als je de bestraling helemaal hebt afgerond ben je dan echt helemaal klaar en zijn ze weg?
Sorry, ik ben een beetje vragerig.
Geen probleem hoor

Door bestraling gaan ze niet weg: opereren is de enige manier om te zorgen dat ze helemaal weggaan. Maar als de behandeling aanslaat stopt de tumor met groeien en gaan de cellen dood. Dat laten ze dan gewoon zitten (kan geen kwaad) maar er wordt niet nog meer schade aangericht, die er wel zou zijn als de tumor door blijft groeien.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:27:50 #286
148689 Muis006
pi_63913121
Stoere wijven-topic dit

(zul je zien dat de kerels weer gaan miepen, stelletje zeikerds! )
pi_63913140
Zeg Muis, ik ben er wat later ingevallen, kan ik een korte update krijgen?
Verlamming, tumor, bestraling?
pi_63913148
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die White Chocolate Cheesecake was trouwens van mij, niet van een of andere lurker .
Hoi een of andere lurker
pi_63913159
Grapje
  woensdag 10 december 2008 @ 19:29:43 #290
236335 neen
schone schijn
pi_63913169
Juist, stoere wijven topic
Vandaag kreeg ik naar m'n hoofd geslingerd dat ik op die gast van 3fm leek.... prbly door m'n pet en bril maar blij ben ik er niet mee
het lijkt niet wat het is
pi_63913173
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Muis006 het volgende:
Stoere wijven-topic dit

(zul je zien dat de kerels weer gaan miepen, stelletje zeikerds! )
Nee stoere muis! Haha
  woensdag 10 december 2008 @ 19:30:12 #292
148689 Muis006
pi_63913188
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:28 schreef sigme het volgende:
Zeg Muis, ik ben er wat later ingevallen, kan ik een korte update krijgen?
Verlamming, tumor, bestraling?
Speciaal voor jou (en eventuele nieuwe lurkers) een telegram-style samenvatting

Ziek, stop.
Goedaardige hersentumoren, stop.
Opereren doet op dit punt meer kwaad dan goed, stop.
Stereotactische bestraling (dus geen kanker), stop.
Verlamd ben ik wel ja, aan mijn gezicht. stop.
Maar ik ben nog steeds sexy! stop.

pi_63913222
GVD Jullie gaan echt te snel.
pi_63913264
en een lekker wijf Muis
pi_63913268
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zei het al eerder, en ik zeg het nog eens: meid, wat vind ik jou stoer.
Helemaal mee eens. Muis, je bent echt stoer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 19:33:34 #296
163650 Greys
pi_63913272
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ziek, stop.

En ze geilt op McArmy! stop.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 december 2008 @ 19:34:25 #297
148689 Muis006
pi_63913290
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

En ze geilt op McArmy! stop.
You know it baby
pi_63913300
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ziek, stop.

Mozes kriebel. Nogzowat: leeftijd?
En die gezichtverlamming, hoe erg? En wordt het nog weer beter?
  woensdag 10 december 2008 @ 19:35:49 #299
148689 Muis006
pi_63913336
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Mozes kriebel. Nogzowat: leeftijd?
En die gezichtverlamming, hoe erg? En wordt het nog weer beter?
Ik ben 20 lentes jong dus ze steken nog fier vooruit!
En hoe erg: tsja dat is relatief in de "gezichtsverlammingwereld" niet super erg, maar ik kan mijn wenkbrauwen niet optillen (scheelt weer in de botoxkosten later) en mijn glimlach is nogal krom
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 19:38:11 #300
163650 Greys
pi_63913397
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

You know it baby
Het had eigenlijk En ze geilt op McArmy! don't stop moeten zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 december 2008 @ 19:42:13 #301