abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 09:58:38 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63898612
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wanneer ga jij billen van dementerende ouderen wassen?

Mag iedereen lekker zelf weten wat voor werk ze doen.
Oh, ze was opgeleid voor bejaarden verzorgster?.
pi_63898614
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:56 schreef cinnamongirl het volgende:
RIP tv en weegschaal!

Mijn Tanita weegschaal is ook kapotgegaan een paar weken geleden. Elke keer als ik erop ging staan, ging ie in de min! En daarna schoot het getal weer omhoog, hoger dan mijn werkelijke gewicht. Hij calibreert dus niet goed meer, maar dat is ook niet te fixen, althans, de fabrikant wil niet dat ik dat zelf kan. Die wil dat ik een nieuwe koop.
Met dank aan de wegwerpmaatschappij
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63898629
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:58 schreef SHE het volgende:

Oh, ze was opgeleid voor bejaarden verzorgster?.
En dat is omdat?

Mijn god SHE, kijk eens naar je eigen klasse.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 december 2008 @ 10:00:06 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63898635
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ken wel mensen die in de sekindustrie werken, en ook mensen die een coffeeshop runnen.

Gek genoeg zijn het allemaal niet bepaald de meest intelligente mensen die ik ken. Toeval denk je?
Ach, je hebt verschillende soorten intelligentie he..

Maar sowieso, gesteld dát ze minder intelligent zijn, maakt dat iemand tot een slecht mens dan?
Ik denk dat je niet zo snel moet oordelen over mensen en een beetje buiten de vaste kaders moet kunnen kijken (en dan bedoel ik "je" in het algemeen).

Wat ik het allerergste vind is mensen die de schijn op proberen te houden dat ze oh zo verheven zijn boven een ander.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63898639
en door dit soort opmerkingen vraag ik me af welke klasse dat is

srsly
Doei.
pi_63898642
Goedemorgen.

Ik zie het probleem van werken in een sex-shop ook niet zo.

Eetlijstje:
O: brinta
T: twee gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrot met slankie en sambal
T: tomaat
D: gewokte rijst met groenten
  woensdag 10 december 2008 @ 10:01:17 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63898660
Ik hoop eigenlijk dat je ons een beetje in de maling neemt SHE .
pi_63898665
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef Vivi het volgende:
en dat ze zin had in een rel?
Doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:01:49 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63898668
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat is omdat?

Mijn god SHE, kijk eens naar je eigen klasse.
Nou, enlighten me! Wat is er met mijn klasse? Zij die niet oordeelt, staat klaar om te oordelen..

bring it on.
pi_63898721
Nee, ik bring niks on. Je moet gewoon in de spiegel kijken en je afvragen waar je mee bezig bent. Ik oordeel niet, ik vraag me alleen af of je zelf wel door hebt hoe je overkomt.
pi_63898726
Wat een geweldig wijventopic is dit toch ook he. .

.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 10 december 2008 @ 10:04:25 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63898727
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef Vivi het volgende:

Wat de neuk is dit voor onzin? Ik hoef het toch niet met iedereen eens te zijn?
Ik vind het volslagen belachelijk om iemand aan te moedigen in een seks shop te gaan werken. Als het mijn dochter zou zijn, dan zou ik haar opsluiten!

Net als dat ik het zeer merkwaardig vind als iemand een goede opleiding genoten heeft en vervolgens ervoor kiest het te verkwanselen in een seks shop.

Dat is MIJN mening, en daar heeft iedereen het maar mee te doen. Ik heb echt geen enkel zinnig argument gelezen waarom iemand het wel zou moeten doen.

Basta.
pi_63898762
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:04 schreef Jarno het volgende:
Wat een geweldig wijventopic is dit toch ook he. .

.
En jij zit er midden in
pi_63898790
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En jij zit er midden in
Het was ook niet (per sé) negatief hoor. . Meer een observatie dan wat anders.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:06:57 #265
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63898792
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik bring niks on. Je moet gewoon in de spiegel kijken en je afvragen waar je mee bezig bent. Ik oordeel niet, ik vraag me alleen af of je zelf wel door hebt hoe je overkomt.
Ik ben heel zelfbewust, daar heb ik nooit enig gebrek aan gehad.
Dat mijn mening je niet bevalt is goed mogelijk, maar het is natuurlijk helemaal gestoord om het je zo vreselijk aan te trekken.
pi_63898831
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje verbazingwekkend hoe mensen erop reageren. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Aan de ene kant lopen er kamervragen over de verseksualisering van de maatschappij, maken wij ons zorgen dat onze jeugd op hun 10e al seksueel actief is, maar een baantje in een sekswinkel is doodnormaal?? En mamslief heeft bezwaar want die ziet haar dochter liever in een andere industrie dr centjes verdienen en dan is zij ineens hopeloos ouderwets?
Alles moet kunnen maar de gevolgen ervan accepteren we niet.. ik kan daar echt niet bij met mn hoofd.

Misschien ben ik ook wel hopeloos ouderwets.
Fok!bejaarde
  woensdag 10 december 2008 @ 10:10:10 #267
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63898857
Nee Anos, je bent moeder.

En nu ga ik mezelf optutten voor mijn afspraak bij mijn uitgever. Ik ga mijn goede opleiding namelijk verkwanselen met het redden van dikkerdjes.
pi_63898866
Maar er werken (of komen) toch geen kinderen van 10 in de Christine Le Duc? Zelfs hun etalages zijn redelijk kuis (heb ik wel eens gehoord...). Wat zíjn de gevolgen van werken in een Christine Le Duc dan precies? Los van het feit dat iedereen in de stress schiet bij het woord seks en je het dus wellicht niet zo 1-2-3 op je CV zet?

Echt, ik snap de fuss niet.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:11:02 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63898876
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat de neuk is dit voor onzin? Ik hoef het toch niet met iedereen eens te zijn?
Ik vind het volslagen belachelijk om iemand aan te moedigen in een seks shop te gaan werken. Als het mijn dochter zou zijn, dan zou ik haar opsluiten!

Net als dat ik het zeer merkwaardig vind als iemand een goede opleiding genoten heeft en vervolgens ervoor kiest het te verkwanselen in een seks shop.

Dat is MIJN mening, en daar heeft iedereen het maar mee te doen. Ik heb echt geen enkel zinnig argument gelezen waarom iemand het wel zou moeten doen.

Basta.
Wat ik absoluut niet van klasse vind getuigen is het starre oordelen over andere mensen die andere keuzes maken dan dat jij zou doen. Het zou je meer sieren als je ook die mensen in hun waarde zou laten, vind ik .

Maar je hebt uiteraard recht op je mening, alleen in dit specifieke geval krijg je dus een keer tegengas.
pi_63898909
O halp, wou ik keurig mijn lijstje posten vanuit m'n bedje is er een heuse seksrel!! SHE, laat dat kind gewoon in een seksshop werken, maakt jou dat nu uit? Ik denk dat er bij seksshoppen leuke mensen werken en stomme mensen net als bij de bakker. Het enige waar ik het misschien wel mee eens ben is dat dat meisje wat er wilde werken, misschien heel jong is (heb alleen het begin gevolgd) en dan zou ik het ook niet echt aanraden. Maar het is wel het laatste waar ik me druk om maak.

Die TV van Vivi bv. is veel kloterdererer. En what about the weegschaal van Mo : een regelrechte ramp!!
pi_63898959

en ik had ook nog een levensverhaal gepost op de vorige pagina verkwanseld door de 'rel'

oh, en ik was vorige week nog bij Le Duc leuke dingen en aardige mensen daar
Doei.
pi_63899001
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:10 schreef SHE het volgende:
Nee Anos, je bent moeder.

En nu ga ik mezelf optutten voor mijn afspraak bij mijn uitgever. Ik ga mijn goede opleiding namelijk verkwanselen met het redden van dikkerdjes.
! Tante SHE, ik ben tante. . Wel een van het ergste soort uiteraard, mevrouw Glitter noem ik altijd mn halfdochter. .
Fok!bejaarde
  woensdag 10 december 2008 @ 10:17:28 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63899002
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat ik absoluut niet van klasse vind getuigen is het starre oordelen over andere mensen die andere keuzes maken dan dat jij zou doen. Het zou je meer sieren als je ook die mensen in hun waarde zou laten, vind ik .

Maar je hebt uiteraard recht op je mening, alleen in dit specifieke geval krijg je dus een keer tegengas.
Heb je wel gelezen?

Ik heb moeite met de aanmoediging. Dat mensen in een shop willen gaan werken moeten ze lekker zelf weten, maar dan mag ik het nog wel dom of zonde vinden. Of is een mening tegenwoordig overrated?
Ik ben geen mens wat achterover leunt en haar mond houdt uit angst voor een beetje ongefundeerd tegengas.

Ik vind het een volslagen belachelijke carriere-switch en zeker niet iets wat je moet aanmoedigen. Als mensen dat dan zien als ' iemand niet in zijn waarde laten ' , dan vraag ik me serieus af hoe het met dees of geen gesteld is.

En door jullie wordt mijn carmen set nu koud !!!
  woensdag 10 december 2008 @ 10:18:07 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63899016
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:12 schreef conleche het volgende:
O halp, wou ik keurig mijn lijstje posten vanuit m'n bedje is er een heuse seksrel!! SHE, laat dat kind gewoon in een seksshop werken, maakt jou dat nu uit? Ik denk dat er bij seksshoppen leuke mensen werken en stomme mensen net als bij de bakker. Het enige waar ik het misschien wel mee eens ben is dat dat meisje wat er wilde werken, misschien heel jong is (heb alleen het begin gevolgd) en dan zou ik het ook niet echt aanraden. Maar het is wel het laatste waar ik me druk om maak.

Die TV van Vivi bv. is veel kloterdererer. En what about the weegschaal van Mo : een regelrechte ramp!!
  woensdag 10 december 2008 @ 10:18:30 #275
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63899026
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef Anosmie het volgende:

[..]

! Tante SHE, ik ben tante. . Wel een van het ergste soort uiteraard, mevrouw Glitter noem ik altijd mn halfdochter. .
Da's bijna hetzelfde!!
pi_63899056
Kan me wel vinden in wat Anosmie zegt in het desbetreffende topic...

Ik zou er ook nachten van wakker liggen als mijn kind in een seksshop ging werken. Dat heeft niks met frigide / misbruik / ander slap gelul wat hier voorbij komt te maken.

Je wil als ouder gewoon het beste voor je kind. Punt. En nee, een seksshop staat niet in de top 1.000 van meest ideale baantjes voor mijn dochter. .
TS, je studeert nog. Er zijn zat baantjes te vinden die je met goed fatsoen op je CV kan zetten. Waar je ervaring in opdoet. Werken bij een seksshop zou absoluut niet mijn eerste keuze zijn. Of tweede, derde etc. Misschien pakt je moeder het niet zo handig aan maar ze heeft het beste met je voor. Ze is niet 'hopeloos ouderwets' maar bezorgd, ze is moeder en ze houdt van je. Ze wil gewoon het beste voor je.

Denk er goed over na. Er zijn bijbaantjes te over. Mama's aan de andere kant liggen niet voor het oprapen.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63899088
Faithy! Fijn dat je gesprek bij de studie adviseur goed ging en dat je nu niet alles in 1 keer hoeft te doen van jezelf!
Ow, en wat die buik van jou betreft: ik vond het wel meevallen.
pi_63899109
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Da's bijna hetzelfde!!
Dat is waar! Bij de gedachte alleen al dat cookie over 20 jaar achter de toonbank plastic piemels staat te verhandelen.
"Deze moet je nemen tante Anos, die heeft meedraaiende parels én een ingebouwd reservoir voor een PHneutrale emulsie om een zaadlozing te simuleren!"
. .
Fok!bejaarde
pi_63899126
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:19 schreef vamperotica het volgende:
Kan me wel vinden in wat Anosmie zegt in het desbetreffende topic...

Ik zou er ook nachten van wakker liggen als mijn kind in een seksshop ging werken. Dat heeft niks met frigide / misbruik / ander slap gelul wat hier voorbij komt te maken.

Je wil als ouder gewoon het beste voor je kind. Punt. En nee, een seksshop staat niet in de top 1.000 van meest ideale baantjes voor mijn dochter. .
TS, je studeert nog. Er zijn zat baantjes te vinden die je met goed fatsoen op je CV kan zetten. Waar je ervaring in opdoet. Werken bij een seksshop zou absoluut niet mijn eerste keuze zijn. Of tweede, derde etc. Misschien pakt je moeder het niet zo handig aan maar ze heeft het beste met je voor. Ze is niet 'hopeloos ouderwets' maar bezorgd, ze is moeder en ze houdt van je. Ze wil gewoon het beste voor je.

Denk er goed over na. Er zijn bijbaantjes te over. Mama's aan de andere kant liggen niet voor het oprapen.
Uhm Vampie, ik geloof dat Viking net is afgestudeerd en ook geen aspiraties heeft tot werken bij le Duc
  woensdag 10 december 2008 @ 10:22:47 #280
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63899141
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Heb je wel gelezen?

Ik heb moeite met de aanmoediging. Dat mensen in een shop willen gaan werken moeten ze lekker zelf weten, maar dan mag ik het nog wel dom of zonde vinden. Of is een mening tegenwoordig overrated?
Ik ben geen mens wat achterover leunt en haar mond houdt uit angst voor een beetje ongefundeerd tegengas.

Ik vind het een volslagen belachelijke carriere-switch en zeker niet iets wat je moet aanmoedigen. Als mensen dat dan zien als ' iemand niet in zijn waarde laten ' , dan vraag ik me serieus af hoe het met dees of geen gesteld is.

En door jullie wordt mijn carmen set nu koud !!!
Ach, ik heb net even gekeken en ze vraagt om meningen, dus dan is het logisch dat er aan-, danwel ontmoediging volgt toch? En van een carriereswitch kan je volgens mij niet spreken voor zover ik er uit op kan maken, ze wil weer gaan studeren en ze vind het volgens mij wel funny om zoiets een half jaartje te doen.

Ik ging dus meer af op je reacties hier. Maar zelfs als dat iemand wél happy maakt de rest van zijn of haar leven wat kan mij dat dan schelen..zolang het een lief mens is verder dat d'r kinderen niet mishandelt ofzo zal het "sociale aanzien" me gestolen kunnen worden.

Ik was vroeger ook heel erg gericht op de buitenkant van dingen, zeg maar, en ik heb echt geleerd hoe leeg en hol dat soort dingen zijn. Ik hecht er echt geen waarde meer aan, persoonlijk .

En ga maar snel je krullllls doen nou anders wordt je helemaal cranky .
pi_63899170
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:21 schreef Liejannuh het volgende:
Faithy! Fijn dat je gesprek bij de studie adviseur goed ging en dat je nu niet alles in 1 keer hoeft te doen van jezelf!
Ow, en wat die buik van jou betreft: ik vond het wel meevallen.
het is ook niet heel erg, die buik, anders had ik geen maat 36 gepast maar in verhouding met de rest van mn lichaam is hij gewoon nog wel te dik

maar met deze nieuwe start heb ik ook wat meer tijd om te sporten en ga ik ook elke avond situps en pushups doen ok, misschien niet als ik naar de kroeg ga ofzo, maar soit
Doei.
pi_63899183
quote:
Op woensdag 10 december 2008 08:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn buik wordt NOOIT meer straks...

tenzij jullie allemaal geld gaan inzamelen voor een buikwandcorrectie hahahaaaaaaa

Dan zal ik je maar uit de droom helpen, want een bwc is geen panacee. Ik heb een bwc gehad, en als ik sta of lig is mijn buik plat. Het is zeker een hele vooruitgang, maar als ik ga zitten dan zie je meteen dat mijn huid haar elasticiteit wel verloren is. En ik heb een gigantisch litteken.

Door een bwc ben je ook een tijd uit de running. Oh, en ik ben er bijna aan doodgegaan. Voor heel veel mensen is het echt een fantastische ingreep, maar je moet er niet te licht of te optimistisch over denken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63899190
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm Vampie, ik geloof dat Viking net is afgestudeerd en ook geen aspiraties heeft tot werken bij le Duc
VIK!
Ga bij Le Duc werken regel korting op een tarzan voor me, hoor je?

Doei.
pi_63899195
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar halen we Vik vandaan?
Hihi..Ik bedoelde het gewoon een beetje in het algemeen....
Was het geheen en weer een beetje aan eht volgen, probeerde weer van alles onder woorden te brengen en toen kwam Anosmie "in dat andere topic" eigenlijk wel met dát wat ik wilde zeggen...
pi_63899219
Je zegt: "TS, je studeert nog"
  woensdag 10 december 2008 @ 10:27:09 #286
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_63899244
ik had begrepen dat ik hier moest zijn voor kutjes?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 10 december 2008 @ 10:27:16 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63899250
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dan zal ik je maar uit de droom helpen, want een bwc is geen panacee. Ik heb een bwc gehad, en als ik sta of lig is mijn buik plat. Het is zeker een hele vooruitgang, maar als ik ga zitten dan zie je meteen dat mijn huid haar elasticiteit wel verloren is. En ik heb een gigantisch litteken.

Door een bwc ben je ook een tijd uit de running. Oh, en ik ben er bijna aan doodgegaan. Voor heel veel mensen is het echt een fantastische ingreep, maar je moet er niet te licht of te optimistisch over denken.
Dat had ik nou nooit verwacht naar aanleiding van je foto's. En bijna doodgaan aan een (cosmetische?) operatie is inderdaad geen sinecure. Geen enkele operatie overigens. Het gevaar dat het fout gaat bestaat altijd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63899253
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef conleche het volgende:
Je zegt: "TS, je studeert nog"

De TS uit dat andere topic....
  woensdag 10 december 2008 @ 10:28:17 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63899276
Die leest hier niet denk ik..
pi_63899312
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef Vivi het volgende:
Die leest hier niet denk ik..
Nee, maar daar gaat het toch (ook)nog wel over?
Of ben ik nou helemaaaal de weg kwijt?
pi_63899321
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Had jij dan ook ooit veel overgewicht?
  woensdag 10 december 2008 @ 10:30:27 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63899340
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef SpecialK het volgende:
ik had begrepen dat ik hier moest zijn voor kutjes?
Nee, in R&P.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:31:24 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63899370
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nee, maar daar gaat het toch (ook)nog wel over?
Of ben ik nou helemaaaal de weg kwijt?
Je spreekt TS van dat andere topic persoonlijk aan in je post. Ik dacht zelf dat het een copypastepost was.
pi_63899465
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat had ik nou nooit verwacht naar aanleiding van je foto's. En bijna doodgaan aan een (cosmetische?) operatie is inderdaad geen sinecure. Geen enkele operatie overigens. Het gevaar dat het fout gaat bestaat altijd.
Net als BJ heb ik veel gewicht verloren en wilde ik eindelijk eens van die buik af. Als ik kleding aan heb merk je er niets van dat ik veel overgewicht gehad heb, maar naakt valt het zeker te zien. Daarom voel ik me ook absoluut niet 'gezegend' ofzo met een aangenaam fysiek. Ik heb me vooral lange tijd verminkt gevoeld, en eigenlijk begint dat gevoel de laatste paar jaar pas een beetje weg te ebben.

Ik erger me overigens vreselijk aan televisieprogramma's waarin 'eventjes' een cosmetische make-over plaatsvindt door middel van een chirurgische ingreep. Dat is gewoon niet de werkelijkheid. Ik heb maanden uit de running gelegen, tot voor kort was het gevoel in mijn buik nog niet helemaal teruggekeerd, en mijn litteken is nog steeds een beetje rood. Daarbij heb ik de domme pech gehad dat ik trombose heb opgelopen na de ingreep (die kans is heel klein, maar toch). En dan zijn er nog veel vrouwen die hoge verwachtingen hebben en min of meer teleurgesteld zijn als ze merken dat een tienerbuik er gewoon niet meer in zit. Wie een bwc overweegt moet echt een tijdje op een forum mee gaan lezen en foto's bekijken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63899530
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je spreekt TS van dat andere topic persoonlijk aan in je post. Ik dacht zelf dat het een copypastepost was.
Oeps... quotedingetjes vergeten...
  woensdag 10 december 2008 @ 10:39:05 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63899550
Jeetje Claudia .
pi_63899557
Heftig ,Claudia_X!!
pi_63899581
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Foto's zijn misleidend! Ik heb zoveel foto's waar ik helemaal niet op lijk (1, 2, 3 bijvoorbeeld).
ik vind jou heul mooi
Doei.
pi_63899615
Jeetje wat heftig Claudia. Maar ben je nu wel gelukkiger met je lijf dan voor de ingreep?

Dat soort make-over programma's vind ik vreselijk (the Swan etc) die wijven komen allemaal met uitgezogen konten, opgespoten lippen en volgedouwde tetten uit de 'verbouwing'. Alle tanden afslijpen en facings erover en hoppa: weer een typische amerikaanse playdoh barbiepop. .
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 10:42:53 #300
163650 Greys
pi_63899661
Ja, spuit 11, maar jammer dan, ik kan nu pas even kijken

Jammer dat dit soort (best interessante) discussies niet op een normale toon kan.
Soms lijken we hier net een stel kattige viswijven bij elkaar.

Iedereen moet lekker zelf doen waar hij/zij zin in heeft qua werk. Of het nou verstandig is qua genoten opleiding is of niet. Doe wat je gelukkig maakt of spannend lijkt op dat moment. Ik wou soms wel eens dat ik dat soort keuzes makkelijker zou durven maken.

Ik zeg maar zo:
Hoezee voor de toiletjuffrouwen! Zonder hen zou de wereld instorten!

En nu weer aan het werk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')