Arma?quote:Op woensdag 10 december 2008 07:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ja, dan doe ik 't nu met McSex, deed ik het vroeger met McArma
Goeiemorgen trouwens!
SHE wist veel van zonnebanken hè? Ik vroeg me af, ik heb m'n jaarlijke winterkuurtje nodig, maar wat doen zonnebanken met littekens? Want aan de ene kant zal die mooie paarse streep op m'n been minder opvallen als de huid eromheen niet spierwit meer is, maar ik wil ook niet dat ik het litteken er voor de rest m'n leven inbak ofzo.
quote:Op woensdag 10 december 2008 07:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ja, dan doe ik 't nu met McSex, deed ik het vroeger met McArma
Goeiemorgen trouwens!
SHE wist veel van zonnebanken hè? Ik vroeg me af, ik heb m'n jaarlijke winterkuurtje nodig, maar wat doen zonnebanken met littekens? Want aan de ene kant zal die mooie paarse streep op m'n been minder opvallen als de huid eromheen niet spierwit meer is, maar ik wil ook niet dat ik het litteken er voor de rest m'n leven inbak ofzo.
Eh, dat tagje heeft 'ie ongevraagd gekregen hoor. En Arma is een schat. Buiten Fok danquote:Op woensdag 10 december 2008 08:09 schreef kaasplankje het volgende:
Arma?![]()
alleen dat "oldbie" al..
je noemt jezelf toch geen "oldbie"?
Klinkt als au, Vampje.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:09 schreef vamperotica het volgende:
Ow en op mn knie gaan zitten was niet slim
Niet aan mn oldbies zitten jah.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Arma?![]()
alleen dat "oldbie" al..
btw volgens mij is zonnebankie alleen slecht voor verse littekens/wonden omdat je huidje eromheen dan brandnew en teer is.
Tinkepink's UserID 1062quote:Op woensdag 10 december 2008 09:00 schreef Faithy het volgende:
SHE's UserID: 21704
Faithy's UserID: 6915
heul nie![]()
Jij bent erg!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:01 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat ik toch echt de oudste Oldbie ben in dit topic! Maar ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn
Dat zeg ikquote:Op woensdag 10 december 2008 09:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tinkepink's UserID 1062
Maar Merel is de winnaar inderdaad.
Ik kan me nog een witte pagina met een beetje tekst herinneren. Dat waren die geluidsfragmentjes geloof ik. Het forum begon volgens mij pas iets later. Of verwar ik deze site nu met een andere BBsitequote:Op woensdag 10 december 2008 09:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maar ik ben 331, beat that. Ik heb nog gezien hoe er werd afgeteld naar de lancering van het forum, ten tijde van de eerste Big Brother. Ik ben er gewoon al bij vanaf dag 1, hoe erg is dat
idemquote:Op woensdag 10 december 2008 09:04 schreef Merel het volgende:
Ik ben echt volwassen geworden op Fok wat dat betreft. Zat op de middelbare school toen Fok opgericht werd. Nu voel ik me helemaal oud!
quote:
Want...?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Arma?![]()
alleen dat "oldbie" al..
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm nou ik ben ook alweer een poosje op fok:
en dat nr kan ik nergens vinden
Weet je het zeker? Volgens mij heb ik er minder.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben de oldste bie met de minste posts!
Nr. 5016, per 29 juli 2000.
uh huhquote:Op woensdag 10 december 2008 09:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jeumig, ik herinner me de 5-jaarsmeet nog levendig, In de Berekuil
Ik heb er 11.812, kan het van jou niet zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je het zeker? Volgens mij heb ik er minder.
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:21 schreef Faithy het volgende:
[..]
uh huh
met Den_Haag in het tentje van Erodome en zulks![]()
Bijna, ik heb 736quote:Op woensdag 10 december 2008 09:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maar ik ben 331, beat that. Ik heb nog gezien hoe er werd afgeteld naar de lancering van het forum, ten tijde van de eerste Big Brother. Ik ben er gewoon al bij vanaf dag 1, hoe erg is dat
Ik winquote:Op woensdag 10 december 2008 09:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb er 11.812, kan het van jou niet zien.
Het kan natuurlijk wel dat er oudere users zijn met minder posts, maar ik ben én een superlurker én heb een paar jaar onder een ander account gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |