Het gaat hier wat beter, bedankt voor 't vragen

moet nog heel erg aan het idee wennen dat ik dingen niet ga redden of ga halen.
Dat lukte me vorig semester nog wel omdat ik toen net begon en mn zinnen had gezet op een P in augustus 2009..
maar nu dat
waarschijnlijk pas februari 2010 gaat worden is dat even slikken voor mijn arrogante-irrealistische zelfbeeld en -verwachtingen
Wat ik vergeet in die verwachtingen is dat het slechts om 1 vak gaat en ik dus ondertussen gewoon 2e en 3ejaars vakken kan gaan volgen en dus niet stil-sta.. maar gewoon wat minder snel ga dan 'de rest'.
En dat is ook een fout, mezelf met 'de rest' vergelijken, want als ik iets niet ben, is dat zoals 'de rest'

En nee, ik doe geen oefeningen, maar dat zou wel moeten. Ben gisteren in de sportschool wel begonnen met (lichte) free-weights en wilde eigenlijk ook buikspieroefeningen gaan doen, maar het was wat druk. Dus die moet ik thuis maar zien te doen. Daarbij hoop ik dat ook het kickboksen wat bij gaat dragen...
Zit nu op de 68 en wilde rond kerst op de 65 zitten. Dat ga ik niet redden, maar dat wil ik dan maar als eind-januari-doel gaan zetten. Ik vind het al lang fijn dat ik niet meer mega-aankom en belangrijker, boven de 70 uit kom na een uitschiet-weekend
Erg rustgevend, dat mn gewicht even op een lager pitje kan (ook) omdat het van zichzelf (of misschien doe ik het zelf wel, dat regulerende) wel goed blijft