quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:[..]
Kop op Zwahiel!
Het is allemaal balen, maar je hebt wel fijne spijkerbroeken, prachtige t-shirts en je muziek op je iPod.
Ben je een beetje opgeknapt op de sportschool?
TV's op sporttoestellen vind ik trouwens wel een beetje té. Amerikaans enzo.

Vind die TV's echt heerlijk, idd erg Amerikaans, maar prima!
Haha, heb wel dingetjes, maar ik heb wel straks echt een giga probleem als die IB groep nog lekker die freakin' 2 maanden de tijd neemt om iets te onderzoeken wat ze al gedaan hebben voor me, maar nu ineens vergeten zijn!
Sportschool was weer prima, denk dat ik morgenvroeg voor mijn colleges me nog eventjes laat gaan. 's Kijken of ik daar een gewoonte van kan maken (ben geen held in vroeg opstaan

) Maar ik kan wel lekker lang onder de douche staan daar (da's wel ff wat anders dan mijn 10 liter boiler

) en ze hebben een echte Hamam, woehoe! Ik ga d'r vaak komen deze winter!
Kom er net achter dat ik voor morgen een halve literatuurstudie in moet leveren. ARGH! Daar ben ik dus nog even zoet mee morgen voor 14.30. Om 13.00 uur een SLB gesprek dus dan heb ik nog een klein uurtje om die shizzel te maken en uit te printen, heerlijk!
Profi trouwens Merel! Nog vele jaren
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss