Die muts heb ik er zelf op gepaintquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt wel een coole ava. Zal ik Wicky ook een kerstmutsje laten geven?
.
Was jij niet blauw eerst?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik had niet meer de rechten om te posten in het vorige topic
Nou, dit was mijn reactie:
Greys mooie broek en nice booty!
BJ: Wouw, wat een slanke benen
Claudia: Ook al zo mooi
WHOOWHOO uitlok-alert!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ziet er nml nogal amateuristisch uit.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ziet er nml nogal amateuristisch uit.
Mooi zitten zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwww wat doet die veeeeel te knappe vrouw in de OP
*jaloers*
http://www.amazon.de/exec(...)ing/-/B0013IOIG0/newquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je dan ook even op zoek naar een webshop waar ze Garnier 100% color kleur 630 verkopen en die ook -tegen normale tarieven - levert in Duitsland of Nederland? Ik heb tot op heden slechts een leverancier in America gevonden, maar ben bang dat de shippingcosts te hoog zijn.
Dat ben ik, hoezo???quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwww wat doet die veeeeel te knappe vrouw in de OP
*jaloers*
Ja, life is toughquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe als ik tijd teveel heb maak ik ook een kerst avatarMet een muts op mn panda! Of ik maak er een ijsbeer van! Of een kerst-elf-panda! Oe, keuzes keuzes.
Men vergelijkt mij wel eens met Drew Barrymore en Kate Winslet. En als ik dan naar hun makeuploze paparazzi foto's kijk klopt dat dan wel weer aardigquote:
hier aan te vragen: Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
![]()
en ik wil ook een kerstavatar... maar geloof niet dat ik zo handig ben
Tegen welke dove heb je het?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
Hey dove, doe es dimmen! Je moet subtiel lelijk doen! Je weet wel, zodat het zowel positief als negatief opgevat kan worden.
Anders krijg je karma issues!!!
Dat!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met je cursus assertiviteit? You're overdoin' it
![]()
LUL niet. Gedraag je naar je signature.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent echt te aardig, Greys! En sigme ook. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik geen schoonheid ben.
Had ik ook al gevonden. Is uitverkocht. Volgende pagina is dezequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/exec(...)ing/-/B0013IOIG0/new
zie vorige linkquote:
Zwitserland én de Auktion is al afgelopen. Maar toch bedankt!quote:
Doe jij eens even normaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent echt te aardig, Greys! En sigme ook. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik geen schoonheid ben.
Foto's zijn misleidend! Ik heb zoveel foto's waar ik helemaal niet op lijk (1, 2, 3 bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
Ik vind Claudia ook mooi! Vooral het witte blouse fotootje!! Wel dacht ik natuurlijk weer dat ze op d'r avatar zou lijken, maar das my bad
Dan vraag je hier even of ze een kerstoutfit voor je avatar hebben!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
![]()
en ik wil ook een kerstavatar... maar geloof niet dat ik zo handig ben
Ik lijk ook op Tiffany Thiessen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Men vergelijkt mij wel eens met Drew Barrymore en Kate Winslet. En als ik dan naar hun makeuploze paparazzi foto's kijk klopt dat dan wel weer aardig
Foto's geven maar een halve indruk van hoe iemand er echt uitziet, maar afgaande daarop heb je een regelmatig gezicht en een lustopwekkend figuur. En dan nog hersens ook. 't Is niet eerlijk verdeeld in de wereldquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik lijk ook op Tiffany Thiessen.
Als ze erg ziek is; geen make-up op heeft, bijna dood gaat en een heeeele slechte dag heeft.
thanx greysiequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vraag je hier even of ze een kerstoutfit voor je avatar hebben!
Gratiez en voor niets!
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
Eigenlijk is uit al die foto's samen best een geheel beeld te krijgen hoor! En je bent gewoon purty. De ene foto is natuurlijk charmanter dan de ander, maar neemt niet weg dat je gewoon een leuk hoofd hebt!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Foto's zijn misleidend! Ik heb zoveel foto's waar ik helemaal niet op lijk (1, 2, 3 bijvoorbeeld).
Nee, nooit blauw geweestquote:
I Totally agree!! En ik dacht ook dat ze donker haar zou hebben en een wat femme fatale/strenge uitstralingquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
Ik vind Claudia ook mooi! Vooral het witte blouse fotootje!! Wel dacht ik natuurlijk weer dat ze op d'r avatar zou lijken, maar das my bad
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik lijk ook op Tiffany Thiessen.
Als ze erg ziek is; geen make-up op heeft, bijna dood gaat en een heeeele slechte dag heeft.
Ja, ik snapte je, maar toen bedacht ik dat ineensquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, nooit blauw geweest
Maar ik bedoelde dat ik precies wilde posten ten het topic dichtging.
Die website laadt niet (homeopathefuchs.de dus). Ik vermoed dat Garnier een leveringsprobleempje heeft.quote:
Ik vind jou absoluut niet op Yolanthe lijken!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
Yolanthe heeft een paardenbek. Bedankt Vik.
Ik vind geen vrouw zo asexueel als Yolanthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |