abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:22:26 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63876715

Het vorige deel: Slank de klotewinter in #358, ik ZAL je eens even spoileren!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:22:35 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63876721
fipo?

jaaa JAHAHAHAAAA mn allereeerste fipo evah!

eh en tvp want had net effe niks meer te melden
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:22:50 #3
148689 Muis006
pi_63876727
Hihi
pi_63876755
zum kotsen is McArmy en dat zeg ik hier in het hol van de leeuw
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63876797
Oh, daar kijkt McArmy wel sexey.

Nu weer wiskunde!
pi_63876854
Huuu...ik vinnum ook nks....
Tevens TVP.
pi_63876908
Tvp! Straks afspraak met m'n scriptiebegeleider en ik heb niks gedaan, lalalala.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:31:55 #8
148689 Muis006
pi_63877001
Greysie waar ben je ik heb mijn mede-McArmy-aanbidster nodig!
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:32:24 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63877024
omg ik he trouwens ineens sinds ik op kantoor ben gaan zitten vanochtend echt afschuwelijke spierpijn van t hardlopen van gisteren... had gisteren geen last en vanochtend thuis ook niet/nauwelijks. damn. ik lijk wel een bejaarde.

morgen t lekker weer los lopen
pi_63877065
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Greysie waar ben je ik heb mijn mede-McArmy-aanbidster nodig!
Dude nu moet ik elke keer bij het openen van dit topic tegen die gast aan kijken. Niet tof!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63877075
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waar haal jij je ossenworst? En hoe maak je die eiersalade? Dat laatste is vast heel makkelijk zeker? Gewoon ei en mayonaise? Of doe je er bijvoorbeeld nog augurk bij?

Fantastisch lijstje, trouwens! Lijkt me ongelooflijk lekker allemaal.
OSSENWORST: biologisch slagertje of Appie.

Eiersalade basis: ei en light mayo en peper en zout. Gisteren had ik er ham en tomaat door (water en pitjes eerst weghalen!!) augurk is ook lekker. Een druppie ketjap ook. Of druppie ketchup. Beetje kerrie doet het ook goed. Nou ja, alles kan.

En muis: ik had mijn wannabe lijstje gekopieerd en doorgestreept wat n. meer v. t. was!

Ik ga ook vaak koken als ik eiks andere dingen moet doen. Herkenbaar dus Tink.
pi_63877094
Blijven bewegen Kwak! De manier om spierpijn dragelijk te houden.
pi_63877107
Mèn, hij moet wel heeeeel sexy acteren als jullie die rotkop geil vinden!!!
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:37:43 #14
148689 Muis006
pi_63877189
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:35 schreef conleche het volgende:
Mèn, hij moet wel heeeeel sexy acteren als jullie die rotkop geil vinden!!!
Ga jij nou maar bijkijken
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:38:12 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63877198
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
Blijven bewegen Kwak! De manier om spierpijn dragelijk te houden.
ik zit al de hele tijd mn benen te bewegen onder mn buro niet heel comfortabel en mn kantoorgenoot denkt nu ws. dat ik spastisch ben ofzo...

hihihi
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:38:20 #16
148689 Muis006
pi_63877200
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dude nu moet ik elke keer bij het openen van dit topic tegen die gast aan kijken. Niet tof!
Rechtermuisknop op plaatje --> afbeelding blokkeren
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:39:54 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63877243
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:32 schreef kwakveense het volgende:
morgen lekker weer los lopen
Ik wist niet dat jij aangelijnd was
flauw hè?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:42:35 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63877318
Mijn dagplanning:

O: magere cornflakes met melk
T: 2 eieren
T: 2 wortels
L: orientaalse kippenpoot zonder vel + bakje doperwten + beetje saus
T: halve lebkuche
T: beetje gulash/stoofschotel
D: glühwein en soep
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:43:07 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63877343
oh oh, de engelse ziekte!! iemand een pilletje voor me?
pi_63877468
Hallo . Mijn computer gaat iedere dag meerdere keren dood, dus ik loop weer een compleet topic achter. Nu even naar de uni en dan vanavond 2 uur trainen en mn pc maken.

Hier nog iets bijzonders gebeurd? Ik ben gister gekomen tot dat DML dr baan kwijt is . Das echt balen zeg he, alle zooi komt tegelijk he.

En werd aangestoken door jullie goede voornemens voor het jaar, maar met mijn financien gaat het nog prima, dus verzin wel een paar andere doelen . Genoeg kan verbetering gebruiken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:49:30 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63877515
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63877600
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:58 schreef kwakveense het volgende:

ik wil idd. pas echt gaan sparen als die lening weg is. de rente over mn spaargeld is nl. veel lager dan wat ik betaal over mn schulden...
Dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren, dus in de tussentijd spaar je niets? Nu ben ik geen financieel expert, maar wat ik van saneringen weet (door Oprah en Dr Phil te kijken ) is dat sparen meteen een onderdeel wordt van het nieuwe uitgavepatroon. Die mensen moeten vaak jarenlang hun schulden aflossen, maar ze hebben ook een buffer nodig voor als er iets onverwachts gebeurt, als ze iets groots moeten kopen of simpelweg om opzij te zetten voor de toekomst van hun kinderen. Nu lijkt dat niet zo relevant voor jou, maar je weet niet wat er in de (nabije) toekomst gebeurt. Misschien word je verliefd, wil je gaan samenwonen en zou je het liefst samen een huis kopen. Dan is het ineens verdomd handig om wat vermogen te hebben.

Hoeveel rente betaal je over een lening die je straks bij een bank hebt? Credit Europe Bank geeft een vrij hoog rentepercentage over spaargeld (5.25%) en wordt gedekt door DNB. Als je bereid bent je geld vast te zetten (waar je minstens 2.500 euro voor nodig hebt als inleg) kun je best een hoger percentage krijgen (tot 5.75%).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63877668
Het si stervensdruk hier op kantoor dus even een snelle TNP. Een McArmy is eerder McBorisBeckered. En natuurlijk een Vikje !!!!!!
Fok!bejaarde
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:02:05 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63877837
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren, dus in de tussentijd spaar je niets? Nu ben ik geen financieel expert, maar wat ik van saneringen weet (door Oprah en Dr Phil te kijken ) is dat sparen meteen een onderdeel wordt van het nieuwe uitgavepatroon. Die mensen moeten vaak jarenlang hun schulden aflossen, maar ze hebben ook een buffer nodig voor als er iets onverwachts gebeurt, als ze iets groots moeten kopen of simpelweg om opzij te zetten voor de toekomst van hun kinderen. Nu lijkt dat niet zo relevant voor jou, maar je weet niet wat er in de (nabije) toekomst gebeurt. Misschien word je verliefd, wil je gaan samenwonen en zou je het liefst samen een huis kopen. Dan is het ineens verdomd handig om wat vermogen te hebben.

Hoeveel rente betaal je over een lening die je straks bij een bank hebt? Credit Europe Bank geeft een vrij hoog rentepercentage over spaargeld (5.25%) en wordt gedekt door DNB. Als je bereid bent je geld vast te zetten (waar je minstens 2.500 euro voor nodig hebt als inleg) kun je best een hoger percentage krijgen (tot 5.75%).
daar heb je wel gelijk in. als t goed is ben ik er binnen een jaar of 3 of 4 trouwens helemaal vanaf. studieschuld is een ander verhaal maar dat is ook niet heel erg een onderdeel van de huidige malaise.

ik denk dat ik dus ook wel weer een vast bedrag per maand opzij zet, misschien bij een termijndeposito ergens. ik heb alleen géén 2500 als eerste inleg dus even zoeken naar een goeie bank en regeling.

ik vergeet de "toekomst" inderdaad nog weleens een beetje. en dan bedoel ik voorbij het jaar kijken idd...
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:03:57 #25
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63877890

Gefeliciteerd Merel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')