Die muts heb ik er zelf op gepaintquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt wel een coole ava. Zal ik Wicky ook een kerstmutsje laten geven?
.
Was jij niet blauw eerst?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik had niet meer de rechten om te posten in het vorige topic
Nou, dit was mijn reactie:
Greys mooie broek en nice booty!
BJ: Wouw, wat een slanke benen
Claudia: Ook al zo mooi
WHOOWHOO uitlok-alert!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ziet er nml nogal amateuristisch uit.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ziet er nml nogal amateuristisch uit.
Mooi zitten zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwww wat doet die veeeeel te knappe vrouw in de OP
*jaloers*
http://www.amazon.de/exec(...)ing/-/B0013IOIG0/newquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je dan ook even op zoek naar een webshop waar ze Garnier 100% color kleur 630 verkopen en die ook -tegen normale tarieven - levert in Duitsland of Nederland? Ik heb tot op heden slechts een leverancier in America gevonden, maar ben bang dat de shippingcosts te hoog zijn.
Dat ben ik, hoezo???quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwww wat doet die veeeeel te knappe vrouw in de OP
*jaloers*
Ja, life is toughquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe als ik tijd teveel heb maak ik ook een kerst avatarMet een muts op mn panda! Of ik maak er een ijsbeer van! Of een kerst-elf-panda! Oe, keuzes keuzes.
Men vergelijkt mij wel eens met Drew Barrymore en Kate Winslet. En als ik dan naar hun makeuploze paparazzi foto's kijk klopt dat dan wel weer aardigquote:
hier aan te vragen: Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
![]()
en ik wil ook een kerstavatar... maar geloof niet dat ik zo handig ben
Tegen welke dove heb je het?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
Hey dove, doe es dimmen! Je moet subtiel lelijk doen! Je weet wel, zodat het zowel positief als negatief opgevat kan worden.
Anders krijg je karma issues!!!
Dat!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met je cursus assertiviteit? You're overdoin' it
![]()
LUL niet. Gedraag je naar je signature.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent echt te aardig, Greys! En sigme ook. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik geen schoonheid ben.
Had ik ook al gevonden. Is uitverkocht. Volgende pagina is dezequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/exec(...)ing/-/B0013IOIG0/new
zie vorige linkquote:
Zwitserland én de Auktion is al afgelopen. Maar toch bedankt!quote:
Doe jij eens even normaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent echt te aardig, Greys! En sigme ook. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik geen schoonheid ben.
Foto's zijn misleidend! Ik heb zoveel foto's waar ik helemaal niet op lijk (1, 2, 3 bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
Ik vind Claudia ook mooi! Vooral het witte blouse fotootje!! Wel dacht ik natuurlijk weer dat ze op d'r avatar zou lijken, maar das my bad
Dan vraag je hier even of ze een kerstoutfit voor je avatar hebben!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
![]()
en ik wil ook een kerstavatar... maar geloof niet dat ik zo handig ben
Ik lijk ook op Tiffany Thiessen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Men vergelijkt mij wel eens met Drew Barrymore en Kate Winslet. En als ik dan naar hun makeuploze paparazzi foto's kijk klopt dat dan wel weer aardig
Foto's geven maar een halve indruk van hoe iemand er echt uitziet, maar afgaande daarop heb je een regelmatig gezicht en een lustopwekkend figuur. En dan nog hersens ook. 't Is niet eerlijk verdeeld in de wereldquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik lijk ook op Tiffany Thiessen.
Als ze erg ziek is; geen make-up op heeft, bijna dood gaat en een heeeele slechte dag heeft.
thanx greysiequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vraag je hier even of ze een kerstoutfit voor je avatar hebben!
Gratiez en voor niets!
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
Eigenlijk is uit al die foto's samen best een geheel beeld te krijgen hoor! En je bent gewoon purty. De ene foto is natuurlijk charmanter dan de ander, maar neemt niet weg dat je gewoon een leuk hoofd hebt!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Foto's zijn misleidend! Ik heb zoveel foto's waar ik helemaal niet op lijk (1, 2, 3 bijvoorbeeld).
Nee, nooit blauw geweestquote:
I Totally agree!! En ik dacht ook dat ze donker haar zou hebben en een wat femme fatale/strenge uitstralingquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
Ik vind Claudia ook mooi! Vooral het witte blouse fotootje!! Wel dacht ik natuurlijk weer dat ze op d'r avatar zou lijken, maar das my bad
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik lijk ook op Tiffany Thiessen.
Als ze erg ziek is; geen make-up op heeft, bijna dood gaat en een heeeele slechte dag heeft.
Ja, ik snapte je, maar toen bedacht ik dat ineensquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, nooit blauw geweest
Maar ik bedoelde dat ik precies wilde posten ten het topic dichtging.
Die website laadt niet (homeopathefuchs.de dus). Ik vermoed dat Garnier een leveringsprobleempje heeft.quote:
Ik vind jou absoluut niet op Yolanthe lijken!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
Yolanthe heeft een paardenbek. Bedankt Vik.
Ik vind geen vrouw zo asexueel als Yolanthe.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
Yolanthe heeft een paardenbek. Bedankt Vik.
Ik vind geen vrouw zo asexueel als Yolanthe.
Vergeet je geen adem te halen Muis?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind jou absoluut niet op Yolanthe lijken!
Ik vind dat Yolanthe een rare haarlijn heeft, een bovenlip die eruit ziet alsof ze tijdens de fellatio aan een piercing is blijven hangen. En ze is ordinair![]()
Jij bent veel leuker!
Houd eens op over die kerelsquote:
Veel mensen zijn STOM!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Je zei onlangs nog dat je wel vaker hoort dat je op Yolanthe lijkt.
Je vist ook niet, je krijgt ze gewoon. Omdat het waar is. So there. Now live with itquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh jee, ik wil helemaal niet naar complimentjes vissen! In werkelijkheid heb ik gewoon nooit aanbidders gehad en word ik ook niet nagefloten. Geen probleem, dat maakt het ook makkelijker om oud te worden.
Tis wat, geen hengel vast maar toch een vis tegen je kanis krijgen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh jee, ik wil helemaal niet naar complimentjes vissen! In werkelijkheid heb ik gewoon nooit aanbidders gehad en word ik ook niet nagefloten. Geen probleem, dat maakt het ook makkelijker om oud te worden.
Kerel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd eens op over die kerels. Anders open ik, zoals ik al zei, een Slankreeks speciaal voor potten
.
Die post sla ik op voor als jij weer eens alle complimentjes zit af te wimpelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vist ook niet, je krijgt ze gewoon. Omdat het waar is. So there. Now live with it
Jij lijkt op dat cheerleadermeisje uit Heroes. Hayden nog wat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ik op jodie foster lijk.
Ten eerste snap ik daar niks van
Ten tweede kon zij mijn moeder zijn
Die ken ik niet, maar ik hoop dat ze mooi isquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij lijkt op dat cheerleadermeisje uit Heroes. Hayden nog wat.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik lijk niet op beroemdheden geloof ik (of anders: enlighten me)! Ik lijk volgens mensen wel altijd op random Marokkaanse/Turkse/Afghaanse/etc. kennissen van hen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik hoop dat ze mooi is
Je hebt idd een exotische naam, maar bij je gezicht zou ik het ook niet zeggen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha
Terwijl ik, als ik mijn ware aard verklap (= half Turks) keihard word uitgelachen alsof ik eindelijk eens een goede mop vertel.
Misschien maar beter ook, als je op niemand lijkt, dan ben je gewoon lekker je mooie unieke zelf
Ik ook niet hoor. Best prettig om een eigen stijl te hebben, vind je nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb volgens mij ook geen lookalikes...
quote:
Hoe heet ze dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt idd een exotische naam, maar bij je gezicht zou ik het ook niet zeggen!![]()
*doet een halfbloedjes-high-five*
Daar hebben we nou pm voor uitgevondenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef cyclechick het volgende:
Das geheimmmmm.... maar ik had het per ongeluk in mn sollicitatiebrief laten staan, die Maria en Liejannuh hadden gelezen voor me![]()
Heb er overigens nog niks van gehoord, helaasch
Muahahaha, ga eerst maar een paar namen bedenken met de hints die je nu hebt, het begin met een M zal ik nog verklappen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hebben we nou pm voor uitgevonden.
Ja, maar het is een exotische naamquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Muahahaha, ga eerst maar een paar namen bedenken met de hints die je nu hebt, het begin met een M zal ik nog verklappen.
Misschien krijg je dan morgen wel het antwoord
Vriendin van mij werkt bij L'Oréal NL. En vragen staat vrij natuurlijk, dus ik ga 't haar morgen even vragen, misschien zwerft er daar op kantoor nog een verpakking rond ofzo, of kunnen ze vertellen welke haarkleuring vergelijkbaar isquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je hulp! (Jij ook nog sigme!) Maar naar ik heb begrepen wordt dit merk helemaal niet verkocht in Nederland.
Dat is waar. Het is ook zo frustrerend als je na lang zoeken de perfecte haarkleuring hebt gevonden en dat die dan niet meer verkocht wordt!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Vriendin van mij werkt bij L'Oréal NL. En vragen staat vrij natuurlijk, dus ik ga 't haar morgen even vragen, misschien zwerft er daar op kantoor nog een verpakking rond ofzo, of kunnen ze vertellen welke haarkleuring vergelijkbaar is
Nou, dan heb je nog een hoop denk en google werk voor de boeg, vannacht! Hoef je je niet te vervelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar het is een exotische naam. Ik ken alleen maar echte Hollandsche namen zoals Maaike, Marieke, Marijke, Marije
.
Merel was toch gisteren jarig? Gisteren waren er al allemaal mensen aan 't feliciterenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet ookmaar eens naar bed.
Geniet nog even van je laatste 65 jarige minuten Merel!
Ik dacht vandaagquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Merel was toch gisteren jarig? Gisteren waren er al allemaal mensen aan 't feliciteren.
Gister rond een uur of twaalf bedoel je?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Merel was toch gisteren jarig? Gisteren waren er al allemaal mensen aan 't feliciteren.
En toch vraag jij om een nieuwe kerstmutsquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
Jawel joh Co!
Echt héél erg leuk! En zelfgemaakt is gewoon het allerallerallertofste!
Zelfgemaakt als je het zelf goed kunt, zoals Co!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toch vraag jij om een nieuwe kerstmuts. Ik snap niks van vrouwen
.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb mezelf de tieten van Greys aangemeten voor de gelegenheid!!
Welke acteur dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef neen het volgende:
Nou, iets meer dan een uurtje nog gechilled2 glazen rivella gehad
Ik heb ook niet echt een look-a-like volgens mij... althans, hier niet. In Indonesie scheen ik op een of andere acteur te lijkenbusjes gingen zelfs keren met schoolmeisjes die naar me gingen zwaaien en gillen.
Ik lag daar duidelijk beter in de markt dan hier
*bezem pakt*quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
hier aan te vragen: Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
en dan meteen meedoen met de actie in mijn sig!
Vind die TV's echt heerlijk, idd erg Amerikaans, maar prima!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kop op Zwahiel!
Het is allemaal balen, maar je hebt wel fijne spijkerbroeken, prachtige t-shirts en je muziek op je iPod.![]()
Ben je een beetje opgeknapt op de sportschool?
TV's op sporttoestellen vind ik trouwens wel een beetje té. Amerikaans enzo.
Een of andere dimas naar ik begreep... volgens mij zijn er alleen meerdere die die naam hebben en ik lijk er ook niet echt op vind ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke acteur dan?
Doe even een foto! Ah, toe?Dan kunnen we kijken of je op iemand lijkt!
Ik denk niet dat jij lelijk bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:28 schreef Laureline het volgende:
Oja, ik ben echt schrikbarend lelijk. Maar als ik moet kiezen is mijn lookalike een kruising tussen Chewbacca en Barbabientje. Iets boller alleen, na al die slechte dagen. Morgen, morgen....
Mijn sixties gouden pailettenjurk! Zo'n Diana Ross eat your heart out gevalletje. Met te diep decolette..quote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef conleche het volgende:
Leuk! Wat heb je voor jurk??
Sapph is dat niet dat merk wat op Marlies Dekkers lijkt?
Co, ik heb het filmpje van Mc Army gezien en ben inmiddels ook overtuigd van zijn hotness!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Viev! Danku!
Zeg even tegen Co dat je het filmpje van McArmy hebt gezien en ook overtuigd bent van zijn hotness!
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, ik heb het filmpje van Mc Army gezien en ben inmiddels ook overtuigd van zijn hotness!
En btw, niks mis met jouw tetten.
Ik kon niet echt gezellig posten vanavond, ik zat gevangen onder een klein jongetje.
Zo, nu even een kerstmuts op mijn hoofd laten fixen.
Oh ja, dan doe ik 't nu met McSex, deed ik het vroeger met McArmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |