Daar hebben we nou pm voor uitgevondenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef cyclechick het volgende:
Das geheimmmmm.... maar ik had het per ongeluk in mn sollicitatiebrief laten staan, die Maria en Liejannuh hadden gelezen voor me![]()
Heb er overigens nog niks van gehoord, helaasch
Muahahaha, ga eerst maar een paar namen bedenken met de hints die je nu hebt, het begin met een M zal ik nog verklappen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hebben we nou pm voor uitgevonden.
Ja, maar het is een exotische naamquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Muahahaha, ga eerst maar een paar namen bedenken met de hints die je nu hebt, het begin met een M zal ik nog verklappen.
Misschien krijg je dan morgen wel het antwoord
Vriendin van mij werkt bij L'Oréal NL. En vragen staat vrij natuurlijk, dus ik ga 't haar morgen even vragen, misschien zwerft er daar op kantoor nog een verpakking rond ofzo, of kunnen ze vertellen welke haarkleuring vergelijkbaar isquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je hulp! (Jij ook nog sigme!) Maar naar ik heb begrepen wordt dit merk helemaal niet verkocht in Nederland.
Dat is waar. Het is ook zo frustrerend als je na lang zoeken de perfecte haarkleuring hebt gevonden en dat die dan niet meer verkocht wordt!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Vriendin van mij werkt bij L'Oréal NL. En vragen staat vrij natuurlijk, dus ik ga 't haar morgen even vragen, misschien zwerft er daar op kantoor nog een verpakking rond ofzo, of kunnen ze vertellen welke haarkleuring vergelijkbaar is
Nou, dan heb je nog een hoop denk en google werk voor de boeg, vannacht! Hoef je je niet te vervelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar het is een exotische naam. Ik ken alleen maar echte Hollandsche namen zoals Maaike, Marieke, Marijke, Marije
.
Merel was toch gisteren jarig? Gisteren waren er al allemaal mensen aan 't feliciterenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet ookmaar eens naar bed.
Geniet nog even van je laatste 65 jarige minuten Merel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |