quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
Yolanthe heeft een paardenbek. Bedankt Vik.
Ik vind geen vrouw zo asexueel als Yolanthe.
Vergeet je geen adem te halen Muis?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind jou absoluut niet op Yolanthe lijken!
Ik vind dat Yolanthe een rare haarlijn heeft, een bovenlip die eruit ziet alsof ze tijdens de fellatio aan een piercing is blijven hangen. En ze is ordinair![]()
Jij bent veel leuker!
Houd eens op over die kerelsquote:
Veel mensen zijn STOM!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Je zei onlangs nog dat je wel vaker hoort dat je op Yolanthe lijkt.
Je vist ook niet, je krijgt ze gewoon. Omdat het waar is. So there. Now live with itquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh jee, ik wil helemaal niet naar complimentjes vissen! In werkelijkheid heb ik gewoon nooit aanbidders gehad en word ik ook niet nagefloten. Geen probleem, dat maakt het ook makkelijker om oud te worden.
Tis wat, geen hengel vast maar toch een vis tegen je kanis krijgen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh jee, ik wil helemaal niet naar complimentjes vissen! In werkelijkheid heb ik gewoon nooit aanbidders gehad en word ik ook niet nagefloten. Geen probleem, dat maakt het ook makkelijker om oud te worden.
Kerel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd eens op over die kerels. Anders open ik, zoals ik al zei, een Slankreeks speciaal voor potten
.
Die post sla ik op voor als jij weer eens alle complimentjes zit af te wimpelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vist ook niet, je krijgt ze gewoon. Omdat het waar is. So there. Now live with it
Jij lijkt op dat cheerleadermeisje uit Heroes. Hayden nog wat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ik op jodie foster lijk.
Ten eerste snap ik daar niks van
Ten tweede kon zij mijn moeder zijn
Die ken ik niet, maar ik hoop dat ze mooi isquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij lijkt op dat cheerleadermeisje uit Heroes. Hayden nog wat.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik lijk niet op beroemdheden geloof ik (of anders: enlighten me)! Ik lijk volgens mensen wel altijd op random Marokkaanse/Turkse/Afghaanse/etc. kennissen van hen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik hoop dat ze mooi is
Je hebt idd een exotische naam, maar bij je gezicht zou ik het ook niet zeggen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha
Terwijl ik, als ik mijn ware aard verklap (= half Turks) keihard word uitgelachen alsof ik eindelijk eens een goede mop vertel.
Misschien maar beter ook, als je op niemand lijkt, dan ben je gewoon lekker je mooie unieke zelf
Ik ook niet hoor. Best prettig om een eigen stijl te hebben, vind je nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb volgens mij ook geen lookalikes...
quote:
Hoe heet ze dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt idd een exotische naam, maar bij je gezicht zou ik het ook niet zeggen!![]()
*doet een halfbloedjes-high-five*
Daar hebben we nou pm voor uitgevondenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef cyclechick het volgende:
Das geheimmmmm.... maar ik had het per ongeluk in mn sollicitatiebrief laten staan, die Maria en Liejannuh hadden gelezen voor me![]()
Heb er overigens nog niks van gehoord, helaasch
Muahahaha, ga eerst maar een paar namen bedenken met de hints die je nu hebt, het begin met een M zal ik nog verklappen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hebben we nou pm voor uitgevonden.
Ja, maar het is een exotische naamquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Muahahaha, ga eerst maar een paar namen bedenken met de hints die je nu hebt, het begin met een M zal ik nog verklappen.
Misschien krijg je dan morgen wel het antwoord
Vriendin van mij werkt bij L'Oréal NL. En vragen staat vrij natuurlijk, dus ik ga 't haar morgen even vragen, misschien zwerft er daar op kantoor nog een verpakking rond ofzo, of kunnen ze vertellen welke haarkleuring vergelijkbaar isquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je hulp! (Jij ook nog sigme!) Maar naar ik heb begrepen wordt dit merk helemaal niet verkocht in Nederland.
Dat is waar. Het is ook zo frustrerend als je na lang zoeken de perfecte haarkleuring hebt gevonden en dat die dan niet meer verkocht wordt!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Vriendin van mij werkt bij L'Oréal NL. En vragen staat vrij natuurlijk, dus ik ga 't haar morgen even vragen, misschien zwerft er daar op kantoor nog een verpakking rond ofzo, of kunnen ze vertellen welke haarkleuring vergelijkbaar is
Nou, dan heb je nog een hoop denk en google werk voor de boeg, vannacht! Hoef je je niet te vervelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar het is een exotische naam. Ik ken alleen maar echte Hollandsche namen zoals Maaike, Marieke, Marijke, Marije
.
Merel was toch gisteren jarig? Gisteren waren er al allemaal mensen aan 't feliciterenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet ookmaar eens naar bed.
Geniet nog even van je laatste 65 jarige minuten Merel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |