Ik dacht vandaagquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Merel was toch gisteren jarig? Gisteren waren er al allemaal mensen aan 't feliciteren.
Gister rond een uur of twaalf bedoel je?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Merel was toch gisteren jarig? Gisteren waren er al allemaal mensen aan 't feliciteren.
En toch vraag jij om een nieuwe kerstmutsquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
Jawel joh Co!
Echt héél erg leuk! En zelfgemaakt is gewoon het allerallerallertofste!
Zelfgemaakt als je het zelf goed kunt, zoals Co!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toch vraag jij om een nieuwe kerstmuts. Ik snap niks van vrouwen
.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb mezelf de tieten van Greys aangemeten voor de gelegenheid!!
Welke acteur dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef neen het volgende:
Nou, iets meer dan een uurtje nog gechilled2 glazen rivella gehad
Ik heb ook niet echt een look-a-like volgens mij... althans, hier niet. In Indonesie scheen ik op een of andere acteur te lijkenbusjes gingen zelfs keren met schoolmeisjes die naar me gingen zwaaien en gillen.
Ik lag daar duidelijk beter in de markt dan hier
*bezem pakt*quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
hier aan te vragen: Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
en dan meteen meedoen met de actie in mijn sig!
Vind die TV's echt heerlijk, idd erg Amerikaans, maar prima!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kop op Zwahiel!
Het is allemaal balen, maar je hebt wel fijne spijkerbroeken, prachtige t-shirts en je muziek op je iPod.![]()
Ben je een beetje opgeknapt op de sportschool?
TV's op sporttoestellen vind ik trouwens wel een beetje té. Amerikaans enzo.
Een of andere dimas naar ik begreep... volgens mij zijn er alleen meerdere die die naam hebben en ik lijk er ook niet echt op vind ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke acteur dan?
Doe even een foto! Ah, toe?Dan kunnen we kijken of je op iemand lijkt!
Ik denk niet dat jij lelijk bent.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:28 schreef Laureline het volgende:
Oja, ik ben echt schrikbarend lelijk. Maar als ik moet kiezen is mijn lookalike een kruising tussen Chewbacca en Barbabientje. Iets boller alleen, na al die slechte dagen. Morgen, morgen....
Mijn sixties gouden pailettenjurk! Zo'n Diana Ross eat your heart out gevalletje. Met te diep decolette..quote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef conleche het volgende:
Leuk! Wat heb je voor jurk??
Sapph is dat niet dat merk wat op Marlies Dekkers lijkt?
Co, ik heb het filmpje van Mc Army gezien en ben inmiddels ook overtuigd van zijn hotness!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Viev! Danku!
Zeg even tegen Co dat je het filmpje van McArmy hebt gezien en ook overtuigd bent van zijn hotness!
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, ik heb het filmpje van Mc Army gezien en ben inmiddels ook overtuigd van zijn hotness!
En btw, niks mis met jouw tetten.
Ik kon niet echt gezellig posten vanavond, ik zat gevangen onder een klein jongetje.
Zo, nu even een kerstmuts op mijn hoofd laten fixen.
Oh ja, dan doe ik 't nu met McSex, deed ik het vroeger met McArmaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |