Sorryquote:Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch grappig om te zien dat niemand op mij durft te reageren. Niet zo raar natuurlijk omdat het er ook niet uit ziet maar ik vond het vrij dapper van mijzelf en vooral te laten zien aan BJ en Claudia dat het er bij andere mensen met een ex overgewicht het er ook niet altijd leuk uitziet..
Helaas missen jullie mijn benen, die zijn strak, slank en gespierd
Ik kwam ook al preken.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry ViviBen er mee heen geweest maar werd niet serieus genomen. Heb nu sinds 2 week een andere huisarts, ik ga het proberen, ok??
Ik heb ALLES gekocht qua ingrediënten, maar ik ben de godvergeten klotebiskwietjes vergeten om de bodem te maken. En ik heb geen enkel ander soort koekjes in huis. Dus vanavond maken gaat niet lukkenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:17 schreef SHE het volgende:
Hopelijk genieten de dames van hun cheesecake
( geintje moppies )
Jaaaaaaaaa! Weer een gezicht bij een naam!quote:
Ja toevallig welquote:Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef Greys het volgende:
En nu even bijlezen.
Muisje!!!Heb je nog aan McArmy gedacht toen je daar vastgeklonken lag?
![]()
Lief, maar ik heb genoeg verhalen op internet al gelezen hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam ook al preken.
Naar de dokter jij, hop hop. En niet mummelen over 'doorbraakbloedinkjes'. Bloedverlies na sex. Dat is niet goed.
Ik ga geen rotverhalen ophangen met DML in de buurt, maar spot er niet mee.
Hemaquote:Op woensdag 10 december 2008 19:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh bestaan er ook stay ups die niet na een keer dragen stuk gaan?
Dat verschilt heel erg. Dat hangt af van de grootte en plaats van de tumor, en of hij goedaardig of kwaadaardig is. Dan heb je nog verschillende soorten tumoren (ik heb een brughoektumor) dus eigenlijk is ieder bestralingsschema anders.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:14 schreef Bob. het volgende:
En bestaan er ook super lange stay ups? Ik heb lange benen en een kort jurkje en dat is geen goede combi.
En dat masker lijkt me wel erg naar Muis! Hoe lang duurt zo'n bestraling meestal?
Wow! Dat is wel bizar zeg!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Muis006 het volgende:
Oh kijk hier kan je het zien!
[ afbeelding ]
Disclaimer: ik ben niet zo harig!
Op dat bovenste plaatje is het masker nog niet af. Mijn masker ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Alleen zijn mijn ogen er niet uitgeknipt en is mijn neus veel schattiger![]()
Ik ben erquote:Op woensdag 10 december 2008 19:19 schreef Muis006 het volgende:
Wat is het rustig hier trouwens. Jullie lullen overdag bijna een heel topic vol en 's avonds, als ik er ben om jullie te verblijden, blijft iedereen weg!
Jij bent anders ook behoorlijk stoer!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben er![]()
Gij stoere!
Ik moet nog avond eten maar ik heb totaal geen zin om te koken
Ik zei het al eerder, en ik zeg het nog eens: meid, wat vind ik jou stoer.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Muis006 het volgende:
Oh kijk hier kan je het zien!
[ afbeelding ]
Disclaimer: ik ben niet zo harig!
Op dat bovenste plaatje is het masker nog niet af. Mijn masker ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Alleen zijn mijn ogen er niet uitgeknipt en is mijn neus veel schattiger![]()
Oh oke, gelukkig maar 2 minuten! Natuurlijk ook niet leuk, maar ik zag al voor me hoe je uren in dat ding vast moest zitten elke keer.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg. Dat hangt af van de grootte en plaats van de tumor, en of hij goedaardig of kwaadaardig is. Dan heb je nog verschillende soorten tumoren (ik heb een brughoektumor) dus eigenlijk is ieder bestralingsschema anders.
Ik moet 5 dagen 2 minuten per keer (dat is kort, maar die straal is zo sterk dat je anders een te groot risico op zwelling hebt). Ik begin woensdag de 17e, en dinsdag de 23e ben ik klaar.
Ik maak ze kapot met m'n schoenen, langs een tafel of ze overleven het niet in bed (quote:Op woensdag 10 december 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
PF, als je er met je nagels in gaat zitten harken tijdens het ophijsen, dan overleven je stay-ups het nooit hoor.
Ik spreek uit ervaring
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 19:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh oke, gelukkig maar 2 minuten! Natuurlijk ook niet leuk, maar ik zag al voor me hoe je uren in dat ding vast moest zitten elke keer.
En als je de bestraling helemaal hebt afgerond ben je dan echt helemaal klaar en zijn ze weg?
Sorry, ik ben een beetje vragerig.
Hoi een of andere lurkerquote:Op woensdag 10 december 2008 19:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die White Chocolate Cheesecake was trouwens van mij, niet van een of andere lurker.
Nee stoere muis! Hahaquote:Op woensdag 10 december 2008 19:27 schreef Muis006 het volgende:
Stoere wijven-topic dit![]()
(zul je zien dat de kerels weer gaan miepen, stelletje zeikerds!)
Speciaal voor jou (en eventuele nieuwe lurkers) een telegram-style samenvattingquote:Op woensdag 10 december 2008 19:28 schreef sigme het volgende:
Zeg Muis, ik ben er wat later ingevallen, kan ik een korte update krijgen?
Verlamming, tumor, bestraling?
Helemaal mee eens. Muis, je bent echt stoer.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, en ik zeg het nog eens: meid, wat vind ik jou stoer.
En ze geilt op McArmy! stop.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en eventuele nieuwe lurkers) een telegram-style samenvatting![]()
Ziek, stop.
Goedaardige hersentumoren, stop.
Opereren doet op dit punt meer kwaad dan goed, stop.
Stereotactische bestraling (dus geen kanker), stop.
Verlamd ben ik wel ja, aan mijn gezicht. stop.
Maar ik ben nog steeds sexy! stop.
Mozes kriebel. Nogzowat: leeftijd?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en eventuele nieuwe lurkers) een telegram-style samenvatting![]()
Ziek, stop.
Goedaardige hersentumoren, stop.
Opereren doet op dit punt meer kwaad dan goed, stop.
Stereotactische bestraling (dus geen kanker), stop.
Verlamd ben ik wel ja, aan mijn gezicht. stop.
Maar ik ben nog steeds sexy! stop.
Ik ben 20 lentes jong dus ze steken nog fier vooruit!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Mozes kriebel. Nogzowat: leeftijd?
En die gezichtverlamming, hoe erg? En wordt het nog weer beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |