abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63908331
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar heb jij dan niet dat het er ook heel snel weer af is? Ik heb dit weekend vreselijk gegeten (heeft hier al een lijstje gestaan) en het is er nu allemaal alweer af ...
Helaas, vandaag zelfs weer een pond meer. De weegschaal straft níet onmiddelijk...maar ik ben al weer heel erg aan het matigen dus dat zou ik dan ook pas over een paar dagen moeten zien! Ik heb goede hoop.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:22:47 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63908481
500 gram meer?
en nu even ophouden hoor!! pas na 2 kg mag je gaan klagen.
Was vanochtend ook 64.2 maar dat slaat nergens op omdat ik gister heb gedronken.. Ik weeg 65.5 en minder niet en meer niet..

Hou eens op met ons'en te gooien, kilo's is wat telt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63908599
ik wil jullie toch even een idee geven van mijn buik en mijn frustratie:

er werd gevraagd van de voorkant in bikini, maar in lingerie is hetzelfde zo'n beetje
vanaf de negatieve kant:

heb ook nog wel iets mooiere foto's.... maar eerst maar even jullie oordeel over mijn slappe buikvel...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 10 december 2008 @ 16:30:53 #154
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63908701
Greys, fijn dat je pappie en mammie weer ongedeerd terug zijn Je vader in het water Lijkt me wel eng! Maar achteraf een leuke anekdote!

Syrena, wat zielig van dat pupje

Grrr, volgens mij komt nu de boilerman aan, over 1 minuut had hij te laat geweest! Fijn hoor, mijn hele middag naar de klote.

BJ: Ik snap je frustratie... Maar toch blijft het ongelofelijk knap dat je zo bent afgevallen Maar zo'n vel is niet leuk, ik zou ook denken aan bwc misschien.. Prachtige slanke taille trouwens!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63908735
zelfs met vel ben ik nog steeds jaloers

steek die maar in je zak :
Ja doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:33:46 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63908779
BJ ik vind je wel te dun eigenlijk ook met een 'ik kan het niet zien'overtolllig vel
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63908810
ja maar het is superfrustrerend dat het zonder dat vel zoiets was geweest:

maar zo zal het dus NOOIT worden......
pi_63908830
Ja doei.
pi_63908855
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja maar het is superfrustrerend dat het zonder dat vel zoiets was geweest:
[ afbeelding ]

maar zo zal het dus NOOIT worden......
Je bent nog steeds erg mooi
Vraag me nu alleen af of ik nog verder wil afvallen....ben 30 kwijt en nu is alles nog strak....
pi_63908859
BJ, ik ben het met MissBliss eens Maar ik weet verder dus echt niks van bwc's af dus ook niet hoe het zou kunnen worden enzo.

Ik heb net deze test gedaan http://www.opvoedingscanon.nl/testuwkennis.php en ik had 43 punten Hoogste score door een deelnemer is 48. Maar je kunt er dus 58 halen. Mijn collega, mét kinderen, had 40 punten

Ik ben net de foto's van de pup aan het bekijken, die stuurde m'n vader deze week door Morgen onze hund maar eens goed platknuffelen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63908860
@uniekhoorn, op bovenstaande foto kan je de vel wel goed zien... hangt op mijn hand...:(

en verder ben ik best tevreden hoor....
pi_63908952
Ik heb trouwens niet eens van die mooie lingerie
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63908997
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:
Waarom niet?
Welk meisje/vrouw kan nu zonder mooie lingerie
pi_63909004
ik heb geen taille, geen lingerie en nog steeds blubber dus ik win

maar geen vel, dat dan weer niet

dus nah.. lama
Ja doei.
pi_63909052
De sexshoprel weer bijgelezen . Typisch zoiets waar je heeeel anders over denkt wanneer je erin staat of erbuiten.

Maar nu we het over de valkuilen hebben: een topic of wat geleden vroeg ik me af wat jullie deden om het gesnaai 's avonds binnen de perken te houden.

Ik vind het moeilijk, en heb nog geen oplossing gevonden. Niet halen is geen optie, AH is 2 seconden lopen, avondwinkels idem. En geen tv kijken maar iets actiefs doen vind ik ook moeilijk, ik kan alleen 's avonds doorwerken als ik spoedklussen heb. Net wat Tink zegt, mijn uitgeputte 34-jarige hersens kunnen het gewoon niet meer zo goed, functioneren na 8 uur. Dan moet ik echt ontspannen. Het lukt me tot nu toe alleen nog op wilskracht (wat niet moet, zegt Dr Phil! ). Of niet, dus.
pi_63909068
BJ, ik snap je frustratie. Maar maak het niet te zwaar voor jezelf met 'dit zou het kunnen zijn'. Je ziet er prima uit in kleren, zoals de meeste mensen je zien. En als je voor een bwc wil gaan: je wil het waarschijnlijk om je mooie buik te tonen, ook in bikini. Juist zo'n ingreep kan het 'uitzicht' minder mooi maken door littekens, denk er dus goed over na . En ik vind dat je geweldig ver bent gekomen.
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:
Ik ook niet, maar Moblo wint .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63909108
Stomme relatiegeschenken.
Weer een doosje truffels, deze keer van Lindt.

Alles ligt nog onaangebroken, dus ik kan trots zijn op mezelf.
pi_63909135
bedankt dames... het is ook gewoon niet anders... en ik denk dat ik er gewoon mee moet leren omgaan.. en zo vaak loop ik ook niet in bikini...
en alleen met volleybal onder de douche zien andere mensen me totaal naakt.. en die teamgenoten kennen me bijna allemaal van toen ik nog dik was... dus daar vind ik het niet zo erg.
pi_63909138
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik Ik haat het als onderbroeken in mijn kont kruipen, of van ander stof zijn gemaakt dan 100% katoen (schimmelinfectie-gevoelig).
Mijn billen moeten er IN zitten en niet half eruit hangen en er moet genoeg stof onder m'n kruis zitten
Ik heb altijd vrij strakke truitjes aan, dus BH's met kant Sowieso draag ik alleen maar padded BH's omdat ik geen steektepels (deurbellen ) wil laten zien en omdat ik mijn B-cup net wat voller vind dan.

Toen ik nog geen vriend had droeg ik grote witte onderbroeken tot onder mijn oksels en daarin een onderhemd gepropt, dat moest dan ook helemaal om m'n billen heen en dat kwam dan onder uit de pijpjes van die onderbroek , zodat het niet kon ontsnappen als ik ging zitten of moest bukken

Eerste BH was een drama. Elke keer als er op TV Afrikaanse vrouwen te zien waren met van die thee-tuutjes tot op de knieen dan keek mijn moeder veelbetekenend en zei dat die van mij ook zo werden als ik geen BH ging dragen.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:49:46 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63909141
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen taille, geen lingerie en nog steeds blubber dus ik win

maar geen vel, dat dan weer niet

dus nah.. lama
ik win qua vet
  woensdag 10 december 2008 @ 16:51:20 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63909203
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Tof, dus afwijkend hoeft niet perse meteen iets gruwelijks te betekenen?

Dat zou jij toch moeten weten...

.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:51:51 #172
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63909216
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
Syrena, wat erg van die pup zeg! Echt heel erg sneu, voor de pup zelf maar ook voor zijn baasjes en jullie!
En die speculaastaart, mjam! Die heb ik dus nog steeds niet gemaakt bij gebrek aan spijs!
Vanavond New York Cheesecake (proberen te) maken!
Welke?? En wat de fuck is "roomkaas" eigenlijk? Ik heb wel eens in het schap gekeken, maar er staat nooit een ding met roomkaas. Welk merk moet ik hebben??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63909246
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
en verder ben ik best tevreden hoor....
En terecht, je bent een mooie meid.
Als die huid je erg frustreert kun je er wat aan laten doen.
Ikzelf zou niet snel in me laten snijden, maar als ik er erg mee zou zitten waarschijnlijk wel.
pi_63909268
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik Ik haat het als onderbroeken in mijn kont kruipen, of van ander stof zijn gemaakt dan 100% katoen (schimmelinfectie-gevoelig).
Mijn billen moeten er IN zitten en niet half eruit hangen en er moet genoeg stof onder m'n kruis zitten
Ik heb altijd vrij strakke truitjes aan, dus BH's met kant Sowieso draag ik alleen maar padded BH's omdat ik geen steektepels (deurbellen ) wil laten zien en omdat ik mijn B-cup net wat voller vind dan.

Toen ik nog geen vriend had droeg ik grote witte onderbroeken tot onder mijn oksels en daarin een onderhemd gepropt, dat moest dan ook helemaal om m'n billen heen en dat kwam dan onder uit de pijpjes van die onderbroek , zodat het niet kon ontsnappen als ik ging zitten of moest bukken

Eerste BH was een drama. Elke keer als er op TV Afrikaanse vrouwen te zien waren met van die thee-tuutjes tot op de knieen dan keek mijn moeder veelbetekenend en zei dat die van mij ook zo werden als ik geen BH ging dragen.
Jij gaat dus echt voor comfort
Die broekjes zijn soms wel irritant maar vind ze zo mooi
En kant door topjes heen vind ik juist leuk maarja ben ook raar

En mijn eerste bh ging ook wel zo hoor maar kwam vooral omdat ik heel jong was.....
pi_63909276
quote:

[..]

hahaaaaaa LOL dit is wel weer een erg mooi verhaal
en ik draag de broekjes van de setjes ook niet dagelijks hoor... eigenlijk alleen als ik vrij ben.
met sporten en werken draag ik lekker degelijke bjorn borgs, omdat die zo lekker zitten
en in alle kleuren van de regenboog ....

maar ik heb wel meerdere mooie setjes
  woensdag 10 december 2008 @ 16:53:51 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63909277
BJ jij bent prachtig en om dat te bewijzen wil ik ook zo'n foto hier zetten en dan kan je gelijk zien dat je slank bent. maar hoe maak je zoiets?? Ik heb geen grote spiegel ofzo
pi_63909294
quote:
Lingerie staat niet bovenaan mijn lijst "essentiële levensbehoeften", nee.
Wel leuk, maar bepaald niet noodzakelijk.
Ik draag spul zonder kant, bloempjes e.d.
Goedkoop, maar wel lekker fel van kleur.
pi_63909312
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ jij bent prachtig en om dat te bewijzen wil ik ook zo'n foto hier zetten en dan kan je gelijk zien dat je slank bent. maar hoe maak je zoiets?? Ik heb geen grote spiegel ofzo
die van mij zijn met de webcam van mijn laptop...
dat gaat wel makkelijk merkte ik...
  woensdag 10 december 2008 @ 16:56:31 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63909339
DML, meestal valt het idd mee en zelfs áls het wel wat naars is groeit dat heel langzaam *daar*. Maar daar gaan we vooralsnog niet van uit he!

En mensen die niet gaan met klachten vind ik erg dom (doen), ik noem geen namen maar het begint met "U" en eindigt op "niekhoorn"!!!! Je komt er dan echt nog wel achter als het wat is hoor, alleen dan meestal te laat. Dus dan kan je er beter op tijd bij zijn, ook al zijn onderzoeken bleugh.
pi_63909342
Hoeveel BH's hebben jullie dan? Ik maar 5 ofzo
Ik heb 1 setje van de H&M en dat heb ik echt nooit aan. Zit een string bij *gruwel* en die schijnt door! Van voor!

En het is raar stof. En het aantrekken levert toch geen extra sex op, dus ja, whatever denk ik dan
pi_63909361
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Lingerie staat niet bovenaan mijn lijst "essentiële levensbehoeften", nee.
Wel leuk, maar bepaald niet noodzakelijk.
Ik draag spul zonder kant, bloempjes e.d.
Goedkoop, maar wel lekker fel van kleur.
Voor mij is het toch echt wel noodzakelijk sinds ik zoveel ben afgevallen, voel me er echt zo lekker in (en ook wel zo leuk voor het vriendje maar goed dat deed ik ook al toen ik single was)
  woensdag 10 december 2008 @ 17:00:10 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63909423
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SHE, ik zou best willen maar ik gok dat vriendje twee maanden relatie nog niet een stevig basis vindt. En who can blame him

Ah joh, niks van aantrekken, heb ik ook niet gedaan .
pi_63909490
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Syrena het volgende:
Ik heb 1 setje van de H&M en dat heb ik echt nooit aan. Zit een string bij *gruwel* en die schijnt door! Van voor!

En het is raar stof. En het aantrekken levert toch geen extra sex op, dus ja, whatever denk ik dan
ik heb net een hele shitload lingerie weg gedaan, omdat de omvang te groot was.
Heb net 3 mooie nieuwe setjes (waarvan op de foto's 1)
verder nog 2 andere goedzittende BH's
2 shockabsorbers
en een hele hoop bjorn borgs/ pieces boxers

maar dat was dus na het weg doen van talloze mooie setjes enzo....
pi_63909542
quote:

[..]

ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om maken

en als we gaan neuken gaat 't ook uit, dus echt nuttig vind ik 't niet

ga geen klauwen met geld uitgeven aan iets wat men niet ziet of wat uit gaat
Ja doei.
pi_63909580
quote:

ik heb er 3

2 dezelfde en een oudere die ik gebruik voor sporten, die iets minder push-up is
Ja doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:06:44 #186
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63909583
quote:

[..]

!
pi_63909593
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om maken

en als we gaan neuken gaat 't ook uit, dus echt nuttig vind ik 't niet

ga geen klauwen met geld uitgeven aan iets wat men niet ziet of wat uit gaat
Ja dat is een persoonlijke keuze
Ik weet dat mijn vriendje het erg leuk vind (net zoals de 'pyama' pakjes die ik heb) maar doe het vooral voor mezelf
Net zoals je lekker in een warm bad gaat of maskertjes neemt om jezelf te verwennen vind ik dat mooie lingerie daar ook bij past

En al mijn slipjes schijnen zo'n beetje door
pi_63909627
jij gaat dus met lingerie in bad?
Ja doei.
pi_63909678
en ik heb ook wel halfdoorschijnende slipjes
voelt gewoon wel sexy
pi_63909704
ik vind mn kruis nou niet echt sexy
Ja doei.
pi_63909728
quote:

2 (simpel zwart) en een sportbh (ooit wit) die te klein is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63909745
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

2 (simpel zwart) en een sportbh (ooit wit) die te klein is.
ik vind je geweldig
Ja doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:14:31 #193
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63909777
quote:
Op woensdag 10 december 2008 @ 16:56 schreef Syrena het volgende:

Ik heb er ook 5 ofzo, waarvan ik er 3 regelmatig draag.
Verder heb ik dezelfde hemd in broek-fetisch, alleen prop ik het niet in mn onderbroek, amar mn gewone broek. Verschrikkelijk als dat uit mn broek floept
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63909829
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ah joh, niks van aantrekken, heb ik ook niet gedaan .
Ik wil wel zo'n kabouter zoals die van jou hoor!
Zeker als ze nee roepen maar toch heel gedwee komen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63909841
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind mn kruis nou niet echt sexy
die van mij zijn ook niet in het kruis doorschijnend maar aan de achterkant

ennuh ik heb dan wel weer de hemd in broek tic, maar wel OVER mijn slipje/boxer...
hekel aan blote rug...
dus ik draag ALTIJD een hemdje onder mijn kleren
(jaaaaaa behalve als het hoogzomer is natuurlijk)
  woensdag 10 december 2008 @ 17:17:18 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63909856
Sorry Vivi Ben er mee heen geweest maar werd niet serieus genomen. Heb nu sinds 2 week een andere huisarts, ik ga het proberen, ok??

Nou en hier mijn foto's, dan weet BJ iig ook weer waar ze staat, als een slank poppetje

pi_63909896
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Vivi Ben er mee heen geweest maar werd niet serieus genomen. Heb nu sinds 2 week een andere huisarts, ik ga het proberen, ok??

Jezus, bij dit soort dingen denk ik pas ècht dat we nog in de jaren '50 leven. Wat een schande!
  woensdag 10 december 2008 @ 17:19:52 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63909909
Jaaa! Lange Hemden! Die zijn een must. Zeker met dit weer. Prop ze alleen niet in mijn slip, da's wel heul oncharmant.
pi_63909929
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat dus met lingerie in bad?
De afgelopen 15 jaar niet meer
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2008 @ 17:21:15 #200
163650 Greys
pi_63909937
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Welke?? En wat de fuck is "roomkaas" eigenlijk? Ik heb wel eens in het schap gekeken, maar er staat nooit een ding met roomkaas. Welk merk moet ik hebben??
Het recept van Marty in het Cheesecaketopic blz 3 geloof ik in CUL (net weer omhoog gemikt) en die gebruikt Philadelpia geloof ik! Moet je maar even lezen! Ze zeiden daar allemaal dat dat recept de echte cheesecake is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')