Helaas, vandaag zelfs weer een pond meer. De weegschaal straft níet onmiddelijk...maar ik ben al weer heel erg aan het matigen dus dat zou ik dan ook pas over een paar dagen moeten zien! Ik heb goede hoop.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar heb jij dan niet dat het er ook heel snel weer af is? Ik heb dit weekend vreselijk gegeten (heeft hier al een lijstje gestaan) en het is er nu allemaal alweer af ...
Je bent nog steeds erg mooiquote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja maar het is superfrustrerend dat het zonder dat vel zoiets was geweest:
[ afbeelding ]
maar zo zal het dus NOOIT worden......
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens niet eens van die mooie lingerie
Ik ook niet, maar Moblo wintquote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens niet eens van die mooie lingerie
Ikquote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom niet?
Welk meisje/vrouw kan nu zonder mooie lingerie
ik win qua vetquote:Op woensdag 10 december 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen taille, geen lingerie en nog steeds blubberdus ik win
![]()
maar geen vel, dat dan weer niet
dus nah.. lama
Dat zou jij toch moeten weten...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Tof, dus afwijkend hoeft niet perse meteen iets gruwelijks te betekenen?
Welke?? En wat de fuck is "roomkaas" eigenlijk? Ik heb wel eens in het schap gekeken, maar er staat nooit een ding met roomkaas. Welk merk moet ik hebben??quote:Op woensdag 10 december 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
Syrena, wat erg van die pup zeg!Echt heel erg sneu, voor de pup zelf maar ook voor zijn baasjes en jullie!
![]()
En die speculaastaart, mjam! Die heb ik dus nog steeds niet gemaakt bij gebrek aan spijs!![]()
Vanavond New York Cheesecake (proberen te) maken!
En terecht, je bent een mooie meid.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
en verder ben ik best tevreden hoor....
Jij gaat dus echt voor comfortquote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
IkIk haat het als onderbroeken in mijn kont kruipen, of van ander stof zijn gemaakt dan 100% katoen (schimmelinfectie-gevoelig).
Mijn billen moeten er IN zitten en niet half eruit hangen en er moet genoeg stof onder m'n kruis zitten
Ik heb altijd vrij strakke truitjes aan, dus BH's met kantSowieso draag ik alleen maar padded BH's omdat ik geen steektepels (deurbellen
) wil laten zien en omdat ik mijn B-cup net wat voller vind dan.
Toen ik nog geen vriend had droeg ik grote witte onderbroeken tot onder mijn oksels en daarin een onderhemd gepropt, dat moest dan ook helemaal om m'n billen heen en dat kwam dan onder uit de pijpjes van die onderbroek , zodat het niet kon ontsnappen als ik ging zitten of moest bukken![]()
Eerste BH was een drama. Elke keer als er op TV Afrikaanse vrouwen te zien waren met van die thee-tuutjes tot op de knieen dan keek mijn moeder veelbetekenend en zei dat die van mij ook zo werden als ik geen BH ging dragen.
hahaaaaaaquote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toen ik nog geen vriend had droeg ik grote witte onderbroeken tot onder mijn oksels en daarin een onderhemd gepropt, dat moest dan ook helemaal om m'n billen heen en dat kwam dan onder uit de pijpjes van die onderbroek , zodat het niet kon ontsnappen als ik ging zitten of moest bukken![]()
Lingerie staat niet bovenaan mijn lijst "essentiële levensbehoeften", nee.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
die van mij zijn met de webcam van mijn laptop...quote:Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
BJ jij bent prachtig en om dat te bewijzen wil ik ook zo'n foto hier zetten en dan kan je gelijk zien dat je slank bent. maar hoe maak je zoiets?? Ik heb geen grote spiegel ofzo
Voor mij is het toch echt wel noodzakelijk sinds ik zoveel ben afgevallen, voel me er echt zo lekker in (en ook wel zo leuk voor het vriendje maar goed dat deed ik ook al toen ik single was)quote:Op woensdag 10 december 2008 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lingerie staat niet bovenaan mijn lijst "essentiële levensbehoeften", nee.![]()
Wel leuk, maar bepaald niet noodzakelijk.
Ik draag spul zonder kant, bloempjes e.d.
Goedkoop, maar wel lekker fel van kleur.
Ah joh, niks van aantrekken, heb ik ook niet gedaanquote:Op woensdag 10 december 2008 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SHE, ik zou best willenmaar ik gok dat vriendje twee maanden relatie nog niet een stevig basis vindt. En who can blame him
ik heb net een hele shitload lingerie weg gedaan, omdat de omvang te groot was.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Syrena het volgende:
Hoeveel BH's hebben jullie dan? Ik maar 5 ofzo
Ik heb 1 setje van de H&M en dat heb ik echt nooit aan. Zit een string bij *gruwel* en die schijnt door! Van voor!![]()
En het is raar stof. En het aantrekken levert toch geen extra sex op, dus ja, whatever denk ik dan
ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om makenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb er 3quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Syrena het volgende:
Ik heb 1 setje van de H&M en dat heb ik echt nooit aan. Zit een string bij *gruwel* en die schijnt door! Van voor!![]()
En het is raar stof. En het aantrekken levert toch geen extra sex op, dus ja, whatever denk ik dan
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
IkIk haat het als onderbroeken in mijn kont kruipen, of van ander stof zijn gemaakt dan 100% katoen (schimmelinfectie-gevoelig).
Mijn billen moeten er IN zitten en niet half eruit hangen en er moet genoeg stof onder m'n kruis zitten
Ik heb altijd vrij strakke truitjes aan, dus BH's met kantSowieso draag ik alleen maar padded BH's omdat ik geen steektepels (deurbellen
) wil laten zien en omdat ik mijn B-cup net wat voller vind dan.
Eerste BH was een drama. Elke keer als er op TV Afrikaanse vrouwen te zien waren met van die thee-tuutjes tot op de knieen dan keek mijn moeder veelbetekenend en zei dat die van mij ook zo werden als ik geen BH ging dragen.
Ja dat is een persoonlijke keuzequote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om maken
en als we gaan neuken gaat 't ook uit, dus echt nuttig vind ik 't niet
ga geen klauwen met geld uitgeven aan iets wat men niet ziet of wat uit gaat
2 (simpel zwart) en een sportbh (ooit wit) die te klein is.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Syrena het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
2 (simpel zwart) en een sportbh (ooit wit) die te klein is.
Ik heb er ook 5 ofzo, waarvan ik er 3 regelmatig draag.quote:Op woensdag 10 december 2008 @ 16:56 schreef Syrena het volgende:
Ik wil wel zo'n kabouter zoals die van jou hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah joh, niks van aantrekken, heb ik ook niet gedaan.
die van mij zijn ook niet in het kruis doorschijnendquote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind mn kruis nou niet echt sexy
Jezus, bij dit soort dingen denk ik pas ècht dat we nog in de jaren '50 leven. Wat een schande!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry ViviBen er mee heen geweest maar werd niet serieus genomen. Heb nu sinds 2 week een andere huisarts, ik ga het proberen, ok??
De afgelopen 15 jaar niet meerquote:Op woensdag 10 december 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
jij gaat dus met lingerie in bad?
Het recept van Marty in het Cheesecaketopic blz 3 geloof ik in CUL (net weer omhoog gemikt) en die gebruikt Philadelpia geloof ik! Moet je maar even lezen! Ze zeiden daar allemaal dat dat recept de echte cheesecake isquote:Op woensdag 10 december 2008 16:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welke?? En wat de fuck is "roomkaas" eigenlijk? Ik heb wel eens in het schap gekeken, maar er staat nooit een ding met roomkaas. Welk merk moet ik hebben??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |