quote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef kwakveense het volgende:
oh en volgens mij zit er vaak ook wat vertraging in aankomen, net als met afvallen, dat je lijf soms niet meteen een verandering in eetpatroon in je gewicht laat zien... maar dat je als je doorgaat er ineens 2 kilo bij hebt...
Ja, dat was mijn gedachte ook.... Misschien is mijn onderhoudsniveau toch wat hoger dan ik dacht en beweeg ik meer dan ik zelf ingeschat had. Lijkt me sterk trouwens,maar goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Tinkepink: als je op je onderhoudsniveau zit, zou je op den duur toch op gewicht moeten blijven? Misschien heeft je lichaam even nodig om het verbrandingsniveau goed te krijgen, en moet je het gewoon wat meer tijd geven.
Klinkt goed! Gekke vraag misschien, maar eet je een klein kommetje tomatensoep of een soort van schaal? Anders lijkt het me weer zo weinigquote:Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef Anosmie het volgende:
Ohja, lijstje van vandaag:
O: 2 bammetjes pindakaas + banaan
T: 2 mandarijntjes
L: 1 bammetje en 2 cracottes rookvleesch + kopje bouillon
T: Aldilinea
T: appel
D: Tomatensoep + tartaartje
Ik heb van die zakken soep gekocht, daar zitten ongeveer 2 borden in geloof ik. 1 bordje voor en 1 bordje na het sporten.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gekke vraag misschien, maar eet je een klein kommetje tomatensoep of een soort van schaal? Anders lijkt het me weer zo weinig
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje gister:
bak brinta met magere melk
2 boterhammen chcopasta
rijst met groente, bamboe en soja
gebakken aardappeltjes en prei in rode wijnsaus
2 glazen rode wijn
1 klein toetje chocolademouse van mona
en toen werd ik heeel misselijk! boehoehoehoe
Daar hoef je niet van te blozen hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb van die zakken soep gekocht, daar zitten ongeveer 2 borden in geloof ik. 1 bordje voor en 1 bordje na het sporten.
Dus gewoon de hele zak..
Nee het was meer om 6:15 de brintaquote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dat is zo ongeveer je meest normale lijstje dat ik van jou heb gezien sinds ik hier meepost! Of heb je alles in één keer gegeten? Dan kan ik me voorstellen dat je misselijk bent
Uh, 2 maten grotere schoen kopen?? NUI!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef kwakveense het volgende:
iemand trouwens verstand van blauwe teennagels na het hardlopen?
vorige keer deed ie ook een beetje zeer, ws. had ik m even moeten knippen voor het rennen, want mn schoen zit idd vrij strak daar. maar had voorheen helemaal geen last...en was t dus vergeten...
nu doet ie een beetje kloppen/bonken en ik denk dat ie blauw wordt
Als het alleen bij bepaalde tenen is: bij de meeste (betere) hardloopwinkels hebben ze een soort klem waarmee ze het leer/de stof plaatselijk wat wijder kunnen maken, krijgen je tenen wat meer ruimte.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:34 schreef kwakveense het volgende:
iemand trouwens verstand van blauwe teennagels na het hardlopen?
vorige keer deed ie ook een beetje zeer, ws. had ik m even moeten knippen voor het rennen, want mn schoen zit idd vrij strak daar. maar had voorheen helemaal geen last...en was t dus vergeten...
nu doet ie een beetje kloppen/bonken en ik denk dat ie blauw wordt
schoenen zijn in principe goed afgemeten, heb t ook alleen met hardlopen en dan voel ik ook wel waar t gebeurt, dus ik ga wel even langs de winkel waar ik ze gekocht heb. de naad van twee soorten materiaal zit precies op de rand van mn teennagel en duwt die volegns mij een soort "naar binnen" vandaar het beurse gevoel. alsof je 3 weken lang heeeele strakke sokken hebt gedragen. met een beetje oprekken op dat naadje zou t goed moeten komen dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als het alleen bij bepaalde tenen is: bij de meeste (betere) hardloopwinkels hebben ze een soort klem waarmee ze het leer/de stof plaatselijk wat wijder kunnen maken, krijgen je tenen wat meer ruimte.
Wat het ook kan zijn (wat mijn moeder had): zool die niet geschikt is voor jouw soort voet, of een doorgezakte voorvoet oid, waardoor haar tenen werden afgekneld. Zij moest uiteindelijk steunzolen, hoop dat het voor jou minder ernstig is.
Ik wil de laatste tijd ook opeens hardlopen. Terwijl ik weet dat ik dan last van mijn ademhaling en knieën krijg. En ik geen goede schoenen meer heb. Doet me eraan denken, ik moest nog met zo'n schoenmaker bellen ...
wat naar DMLquote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sorry mensen. Vriendlief vond dat ik de telefoon weg moest leggen gisteravond en met hem Wall-E moest kijken.
En dat was precies wat ik nodig had ook.
Er waren afwijkende cellen te zien dus er is een biopt af genomen en nu moet ik twee weken wachten op de uitslag.
Sucks.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sorry mensen. Vriendlief vond dat ik de telefoon weg moest leggen gisteravond en met hem Wall-E moest kijken.
Er waren afwijkende cellen te zien dus er is een biopt af genomen en nu moet ik twee weken wachten op de uitslag.
Om je vraag te beantwoorden aan het begin van het topic: Evert en Flo gaan prima samenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Die actie van dat sms-en!
Ik zie het nu pas, ik loop standaard enkele dagen achter met dit soort dingen.
Hier ook superzonnig en ik had uitgerekend nu geen zonnebril bij me, nu de zon glinsterde op de natte wegen.
Ah wat een vreselijk nieuwsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bah. En 2 wkeen wachten duurt dan echt lang.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De uitslag straks bepaalt wat het vervolg traject is. Wel vertelde mijn gyn dat het in de meeste gevallen mee valt. Het is goed te behandelen en soms is er niet eens behandeling nodig. Maar het ligt er dus aan hoe afwijkend het weefsel is dat ze nu onderzoeken.quote:
Tof, dus afwijkend hoeft niet perse meteen iets gruwelijks te betekenen?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De uitslag straks bepaalt wat het vervolg traject is. Wel vertelde mijn gyn dat het in de meeste gevallen mee valt. Het is goed te behandelen en soms is er niet eens behandeling nodig. Maar het ligt er dus aan hoe afwijkend het weefsel is dat ze nu onderzoeken.
Oh, ik denk ook absoluut niet dat jij het niet serieus neemt. Ik weet immers dat je op de intensive care werkt.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
@claudia
ten eerste even zeggen dat ik me wel degelijk bewust ben van de risico's en de nasleep van ingrijpende operaties. (aangezien ik elke dag mensen na extreem zware operaties verpleeg, weet ik aardig goed waar ik over praat.. en wat onwijs zwaar, hard en emotioneel die weg erna kan zijn...)
De bovenbenen schijnen vrij lastig te zijn. Jij weet daar waarschijnlijk meer van dan ik. Ik heb begrepen dat er op die plek een grotere kans bestaat op een bacteriële infectie en dat het litteken ook minder mooi geneest. Ik heb nog geen foto's gezien van iemand die bij de bovenbenen een mooi gelukte correctie heeft gehad. Hetzelfde geldt overigens voor de rug en billen, waar het litteken in de regel erg lelijk loopt.quote:en ik weet ook nog niet of ik ooit wel een BWC zou willen... WAT ik WEL heel zeker weet, is dat ik erg baal van mijn slappe buik en bovenbenen....
Het is alleen ontzettend zuur als je je overwicht voornamelijk hebt 'opgelopen' in je kindertijd en puberteit. Kinderen hebben niet eenzelfde vermogen als volwassenen om de consequenties van hun daden te begrijpen. Ze kunnen dus ook niet op een gelijksoortige manier verantwoordelijkheid hiervoor dragen. Helaas is ons lichaam meedogenloos. Ik heb vaak vurig gewenst dat ik terug zou kunnen gaan in de tijd om het allemaal te voorkomen.quote:aan de ene kant is dat erg, aan de andere kant; het is helemaal niet verkeerd om geconfronteerd te worden met wat je jezelf hebt aangedaan.
Nee. Ik heb het ook gehad en leef nog steedsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Tof, dus afwijkend hoeft niet perse meteen iets gruwelijks te betekenen?
Daar ga ik daar gewoon van uit.
Hoe voel je je zelf onder het nieuws?
Tof om te horen dat het die ouwe snoeperd Evert zo goed gaat met zijn meissie!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om je vraag te beantwoorden aan het begin van het topic: Evert en Flo gaan prima samen. Flo is al een stuk groter en echt een eigenwijs poesje. Maar verder is het een schat van een poes. Ze heeft nog nooit (!) gekrabbelt, geslagen of gebeten. Ze laat heel veel toe. Het is ook de enige kat die ik ken waarbij je vrijwillig onder haar buikje mag aaien. Ze gaat er gewoon voor liggen
.
Ik zag ergens in een ander topic dat je trouwens ook een Kever hebt? Klopt dat?
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee die weten we niet, doei Greys
Och.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beter oefenen, dan word je misschien nog eens net zo goed als ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee die weten we niet, doei Greys
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof om te horen dat het die ouwe snoeperd Evert zo goed gaat met zijn meissie!
Wij hebben sinds 20-9 ook een asielkat!!! Via de asielactie ook, die deze keer voor Zwolle was. Dus Boris mauwt een beetje met een accentje. Het is een Bengaal en ook daar mag je onder het buikje kriebelen
Kijk! Bengalen bewonderen, deel 3!
En we hebben inderdaad een kever! Marijtje genaamd! Een beryl-groene uit 1961!
We hebben ons huis-met-garage speciaal voor de kever gekocht. Die moet binnen slapen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |