Ja hoor! Maar dat is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Net na een operatie kun je niet eens in de spijkerbroeken die je voor de operatie wel aan kon, ookal is je buik geslonken. Je houdt lange tijd vocht vast en je buikspieren doen zoveel pijn dat je vooral in het begin niets meer kunt. (Je hebt geen idee waar je buikspieren allemaal voor gebruikt!) In het begin was ik teleurgesteld, maar uiteindelijk is het best mooi uitgepakt. Ik heb echt een platte buik (als ik sta of lig dan), mijn taille is er mooier door geworden, en ik pas in kleinere spijkerbroeken. Het was natuurlijk geen bijna doodgaan waard, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb er tevoren niet te licht over gedacht in ieder geval.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef Anosmie het volgende:
Jeetje wat heftig Claudia. Maar ben je nu wel gelukkiger met je lijf dan voor de ingreep?
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het vorige topic was al dicht. Dus dan maar hier:
Ook goeiemorgen!
Ik ben het hier wel met de meeste mensen eens, eigenlijk. Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het ouders die voor hun (volwassen) kinderen bepalen wat goed voor ze is. Dat je het er niet mee eens bent, prima. Begrijpelijk. Dat je ze probeert op andere gedachten te brengen is ook oke. Maar je kind verbieden in zo'n winkel te werken? Dacht het niet. Het is ook niet bepaald mijn droombaan, maar als ik graag de rest van m'n leven in zo'n winkel wil werken is dat toch echt mijn eigen beslissing. En volgens mij is dat niet eens het idee van dat meisje, maar wil ze daar gewoon even een tijdje een bijbaantje. Niets mis mee, in mijn ogen.
Maar, planning voor vandaag. Eerst douchen, dan nog even studeren. Paar vakken volgen op de uni en vanavond weer een essay schrijven. Zie er nu al tegen op
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden het over eendjes.
*KWAK*
Fok!bejaarde
kwak terug, ook hallo.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]
We hadden het over eendjes.
*KWAK*
![]()
mensen kijken niet op detailniveau naar je maar op een veel abstracter niveau. Ik denk: Goh, leuke meid die Claudia. Post ook nog leuk. Jij denkt: Stom litteken. Ik denk: Huh, heb jij een litteken dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar dat is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Net na een operatie kun je niet eens in de spijkerbroeken die je voor de operatie wel aan kon, ookal is je buik geslonken. Je houdt lange tijd vocht vast en je buikspieren doen zoveel pijn dat je vooral in het begin niets meer kunt. (Je hebt geen idee waar je buikspieren allemaal voor gebruikt!) In het begin was ik teleurgesteld, maar uiteindelijk is het best mooi uitgepakt. Ik heb echt een platte buik (als ik sta of lig dan), mijn taille is er mooier door geworden, en ik pas in kleinere spijkerbroeken. Het was natuurlijk geen bijna doodgaan waard, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb er tevoren niet te licht over gedacht in ieder geval.
Overigens ben ik zelf vele malen kritischer dan mensen uit mijn directe omgeving. Die zien echt niet wat ik allemaal zie. Ik weet zeker dat mijn lief dit vanavond leest en denkt: daar gaat ze weer met die negatieve praat over zichzelf. ()
Ik heb die uit de slaapkamer nog uiteraardquote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ga je eigenlijk nog op tv-jacht Vivi, of hou je het even zo? Kan me voorstellen dat het ook lekker rustig is zondertv.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]Laten we het vooral NIET over eendjes hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hadden het over eendjes.
*KWAK*
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jawel, maar nu beweegt ie niet meer. Ik moet me toch eens in dat gifgebeuren gaan verdiepenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Vivi het volgende:
*Puppeldansje doet*<-- Kan je hier geen roze sokjes aan painten Co?
Owja kutquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:27 schreef kwakveense het volgende:
de oma van de achterneef van de buurvrouw van de zus van kim;s oppas heeft immers ook vanalles digitaal aan te bieden
Oh yeah ik ben nog net op tijdquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lieverds, morgen middag krijgen jullie je lootjeIk heb nu geen eigen computer beschikbaar. Dus PMen kan tot morgen ochtend
![]()
! Doe wel je adres en een verhaaltje er bij!
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, maar nu beweegt ie niet meer. Ik moet me toch eens in dat gifgebeuren gaan verdiepen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja kut![]()
Nou, laten we het dan vooral niet over PLASTIC eendjes hebben. Da's ook voldoende
Wat zijn je eisen? Wil je een TV met beeldbuis of wil je een hippe LCD tv? Heb je behoefte aan Full HD-Tv (handig voor bijvoorbeeld een Xbox360 of Playstation 3 ; tenzij je bij UPC een HD pakket hebt maar daar betaal je grof voor)?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
Zelfs ik ga op tv-jacht! En die van mij is nog niet eens kapot!
Ter compensatie is mijn tv wel minstens 30 jaar oud (ja, wel in kleur, maar met druk-knopjes. Dus geen tip-toetsjes, maar druk-knopjes!) en vrees ik dat het ding het ieder moment op kan geven.
En ik kan geen dvd's meer kijken. En ook niet meer digitaal kijken. En ik kan de BBC alleen maar digitaal ontvangen.
Dus ik heb een nieuwe tv nodig.Iemand nog briljante tips waar ik op moet letten?
Ohhh ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Dag dames en heren
Ik de gang/trappenhuis zijn schilders bezig en ik ben aan het wachten op iemand voor de ketel. Bleh, ik heb daar echt een hekel aan, werklui in huis![]()
diequote:Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef Vivi het volgende:
Zou deze smiley nu ook geld waard zijn?
Ik ga je een PM er over sturen.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen? Wil je een TV met beeldbuis of wil je een hippe LCD tv? Heb je behoefte aan Full HD-Tv (handig voor bijvoorbeeld een Xbox360 of Playstation 3 ; tenzij je bij UPC een HD pakket hebt maar daar betaal je grof voor)?
Het enige waar je echt op moet vergelijken is wat voor *jou* de beste kleuren geeft qua weergave en de kijkhoek (hoe groter hoe beter; goedkope LCDs zie je niet veel van als je er schuin op kijkt). Mijn ouders kwamen op die manier uit bij een Philips TV met Ambilight. Ziet er prima uit. Kijkt goed.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 @ 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh ik ookDan voel ik me zó niet op mijn gemak en voel ik me genoodzaakt om met drinken en krentenbollen heen en weer te rennen en een praatje aan te knopen
Goede tip! Zo ongeveer had ik het ook voor mezelf in mijn hoofd. De afgelopen weken (zo sinds mijn Kur) "mag" ik alles weer van mezelf, maar ik blijf afvallen. En dat wil ik niet. Ik vind echt dun niet mooi en die richting gaat het nu wel op. 57 kg voor iemand met mijn lengte en leeftijd is wat aan de lage kant vind ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef kwakveense het volgende:
@ tink, ik zat nog te denken, omdat je moeite had met stabiliseren: kun je niet aanhouden wat ze mensen bij de obesitas kliniek leren?
in t boek van wieke biesheuvel las ik daarover. dat je uitgaat van je basisvoeding waar je mee af viel en dat je dan steeds dingetjes toevegt. en als je 2 kilo boven je streef komt (of misshcien is 1 of 1,5 kilo voor de al slanke dames beter dan voor obeesjes en ex obeesjes, dan is 2 kilo minder conspicuous) dat je dan terug gaat naar de afval voeding, en dat je als je te licht wordt dus bijeet? een beetje schommelen dus, maar ik zou t geen jojo-en willen noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |