abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63910643
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb geen een bh die goed zit! Die vrouw wou mij 70aa aansmeren, ik heb haar heel hard uitgelachen

Heb meestal 70b, maar soms zijn het voorgevormde cups of dikkere cups die na een tijdje omkrullen of raar gaan zitten.
Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zitten
pi_63910662
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om maken

en als we gaan neuken gaat 't ook uit, dus echt nuttig vind ik 't niet

ga geen klauwen met geld uitgeven aan iets wat men niet ziet of wat uit gaat
Loop je nooit in je ondergoed en kousen door 't huis? Ik wel
pi_63910698
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Loop je nooit in je ondergoed en kousen door 't huis? Ik wel
nee wil niemand met die lelijkheid confronteren: mezelf niet (spiegel) en René ook niet
Ja doei.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:53:43 #229
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63910709
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zitten
Ik heb een kapstok aan mijn kleerkast dus ik hang ze altijd aan een bandje op
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:54:40 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63910735
Maar van het aanmeten ben je voorlopig af muis! LIjkt me wel eng trouwens, je hoofd niet kunnen bewegen. Ik heb dat bij de tandarts al, met gaatjes vullen. Ze moetne m'n tong altijd vastzetten, want die kan ik op zo'n moment echt niet stil houden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63910750
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb een kapstok aan mijn kleerkast dus ik hang ze altijd aan een bandje op
Dat is slim

En MoBlo niet zo negatief over jezelf joh, misschien heb je juist wel die mooie lingerie nodig om je even beter of je lichaam te voelen
pi_63910772
Dan denk je de spiegel af en stuur je René weg
pi_63910786
quote:

[..]

Ja meestal de ene cup in de ander en allemaal in een mandje.
pi_63910790
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan denk je de spiegel af en stuur je René weg
dan krijg ik het nog steeds koud

nah, neen, voel me gewoon niet prettig zonder kleren
Ja doei.
pi_63910806
Vriendje zei: Yeah dan heb ik een nieuw huis met een eigen keuken en dan kan jij naakt koken !!

En ik zo.. Uhhhh...... Goed idee !
  woensdag 10 december 2008 @ 17:58:19 #236
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63910819
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:54 schreef AKnynke het volgende:
Maar van het aanmeten ben je voorlopig af muis! LIjkt me wel eng trouwens, je hoofd niet kunnen bewegen. Ik heb dat bij de tandarts al, met gaatjes vullen. Ze moetne m'n tong altijd vastzetten, want die kan ik op zo'n moment echt niet stil houden!
Ja haha ik stond er niet zo bij stil.. Behalve toen ze bij de CT-scan contrastvloeistof inspoten. BJ heeft daar vast wel ervaringen mee? Je krijg daar een heel naar gevoel van in je onderbuik en ik proef dat spul altijd heel hoog in mijn neus. Toen ging ademen een minuutje heel lastig en als reflex wil je dan bewegen, maar dat ging dus niet.

Anyway ik ga even eten!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 10 december 2008 @ 17:59:07 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63910839
Ik loop ook niet graag naakt door t huis Moblo!

oh, dit weekend ga ik in dit huisje slapen:

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63910850
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja meestal de ene cup in de ander en allemaal in een mandje.
Ja dat moet je dus niet met voorgevormde doen, aan een kapstok is een goed idee ik leg ze op een plank in mijn kast
pi_63910890
Naakt lopen is toch het relaxte wat er is ? Daarom hou ik ook van de zomer
pi_63911042
Oh ik heb echt een leuk setje gezien! Ik willut ik willut!

En ik wil een slipje dat een soort rokje is:

als ik weet uit welke e die is kan ik betere screens maken
pi_63911069

[ Bericht 1% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 10-12-2008 18:18:32 ]
  woensdag 10 december 2008 @ 18:11:33 #242
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63911122
BJ, ik heb je foto's eens bekeken en zonder je onnodig moed te willen inpraten, denk ik toch echt dat dat goed gefixed kan worden!

Ik vind het echt BIZAR meevallen! En wat een kinderbuikje zit er onder
Een vriendin van mij had VEEL meer flappen, echt niet normaal. En die trut sportte ook niet . Was gewoon met dieet veel afgevallen ( als in bijna 2 mensen aan gewicht )
Zij heeft nu wel een litteken, maar haar buik is freakin plat, platter dan die van mij

Zeg nooit nooit!
Zo te zien is er maar een klein stukje niet meer elastisch en dat halen ze nu precies weg. Ik dacht dat het over je hele buik zat joh!
pi_63911173
Oh en ik wil ook een toffe kerstava Boehoe
  woensdag 10 december 2008 @ 18:13:37 #244
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63911174
Ik loop overigens zelden meer naakt door het huis.
Vroeger wel, eigenlijk zo vaak als het kon

Tegenwoordig trek ik toch minstens een push up, een hemdje en een broekje aan
Naakt willen lopen is voor mij altijd wel een teken van wel of niet goed in mijn velletje zitten ( letterlijk EN figuurlijk )
pi_63911229
quote:

[..]

Gewoon 'open' (niets invouwen) bovenop een stapel tshirts (oftewel: daar waar ruimte is in mijn kast). Ook ingevouwen neemt ie nog teveel ruimte in, dan ga ik de moeite van vouwen niet nemen. Voorgevormd zit trouwens helemaal niet zo lekker als mn ongevormde, dus eigenlijk draag ik maar 1 bh met regelmaat . Het is dat het een mooie voorgevel geeft ...

En naakt/in ondergoed door huis moet ik niet proberen. Thuis zijn ze preuts, bij vriend tja, vind ik het ook niet zo nodig zijn broertje op de gang tegen te komen.

@PF: nouhou Je vroeg er zelf om. En je plaatjes doen het niet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63911244

Of deze. Tof!
  woensdag 10 december 2008 @ 18:17:07 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63911263
Overigens top dat je de foto's plaatst. Wat mij betreft kunnen mensen niet vaak en hard genoeg op de gevolgen van overgewicht gewezen worden.
En zowel jij als Claudia hebben keihard moeten knokken voor het verlies; eigenlijk is het dan vreselijk oneerlijk dat je er niet een modellenbuikje voor terug krijgt.
Wat dat betreft is het zo vreselijk krom allemaal.

Ik vind het heel inspirerend om de verhalen te lezen en ook de keiharde realiteit te zien. Hopelijk genieten de dames van hun cheesecake

( geintje moppies )
pi_63911345
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gewoon 'open' (niets invouwen) bovenop een stapel tshirts (oftewel: daar waar ruimte is in mijn kast). Ook ingevouwen neemt ie nog teveel ruimte in, dan ga ik de moeite van vouwen niet nemen. Voorgevormd zit trouwens helemaal niet zo lekker als mn ongevormde, dus eigenlijk draag ik maar 1 bh met regelmaat . Het is dat het een mooie voorgevel geeft ...

En naakt/in ondergoed door huis moet ik niet proberen. Thuis zijn ze preuts, bij vriend tja, vind ik het ook niet zo nodig zijn broertje op de gang tegen te komen.

@PF: nouhou Je vroeg er zelf om. En je plaatjes doen het niet.
Nja alleen op zijn kamer of als zijn ouders er niet zijn. Mijn broertje begint altijd heel hard te gillen als ik in m'n ondergoed loop, dat z'n ogen er uit branden en zo

Heeft er iemand toevallig prachtige bh's in maat 70b over? Nee vast niet he Ik heb heel veel oude (5 jaar of zo) die niet lekker zitten.. En heb er in 2 jaar maar 2 gekocht of zo Zelfs bh's van 10 jaar geleden pas ik nog
pi_63911488
Oh help help!

Donderdag moet ik een outfit wit met zilver aan - why?? Wat moet ik aan??

Zaterdag kerstdiner netjes, dus ook help!
Zo iets?? Dat heb ik niet

En volgende week vrijdag weer een feestje thema...... wit

Bij de witte feestjes wordt er standaard met bier gegooid
pi_63911507
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nja alleen op zijn kamer of als zijn ouders er niet zijn. Mijn broertje begint altijd heel hard te gillen als ik in m'n ondergoed loop, dat z'n ogen er uit branden en zo

Heeft er iemand toevallig prachtige bh's in maat 70b over? Nee vast niet he Ik heb heel veel oude (5 jaar of zo) die niet lekker zitten.. En heb er in 2 jaar maar 2 gekocht of zo Zelfs bh's van 10 jaar geleden pas ik nog
Hij wil jou natuurlijk niet in ondergoed zien, want sexy. En straks ziet hij jou dan in z'n masturbeersessies voor zich
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')