Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb geen een bh die goed zit! Die vrouw wou mij 70aa aansmeren, ik heb haar heel hard uitgelachen
Heb meestal 70b, maar soms zijn het voorgevormde cups of dikkere cups die na een tijdje omkrullen of raar gaan zitten.
Loop je nooit in je ondergoed en kousen door 't huis? Ik welquote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik, het zit onder m'n kleren, dus waarom zou ik me er druk om maken
en als we gaan neuken gaat 't ook uit, dus echt nuttig vind ik 't niet
ga geen klauwen met geld uitgeven aan iets wat men niet ziet of wat uit gaat
neequote:Op woensdag 10 december 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Loop je nooit in je ondergoed en kousen door 't huis? Ik wel
Ik heb een kapstok aan mijn kleerkast dus ik hang ze altijd aan een bandje opquote:Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zitten
Dat is slimquote:Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb een kapstok aan mijn kleerkast dus ik hang ze altijd aan een bandje op
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe berg je die bh's met voorgevormde cups op? als je 1 cup binnestebuiten doet dan gaan ze inderdaad op een gegeven moment raar zitten
dan krijg ik het nog steeds koudquote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan denk je de spiegel af en stuur je René weg
Ja haha ik stond er niet zo bij stil.. Behalve toen ze bij de CT-scan contrastvloeistof inspoten. BJ heeft daar vast wel ervaringen mee? Je krijg daar een heel naar gevoel van in je onderbuik en ik proef dat spul altijd heel hoog in mijn neus. Toen ging ademen een minuutje heel lastig en als reflex wil je dan bewegen, maar dat ging dus niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:54 schreef AKnynke het volgende:
Maar van het aanmeten ben je voorlopig af muis! LIjkt me wel eng trouwens, je hoofd niet kunnen bewegen. Ik heb dat bij de tandarts al, met gaatjes vullen. Ze moetne m'n tong altijd vastzetten, want die kan ik op zo'n moment echt niet stil houden!
Ja dat moet je dus niet met voorgevormde doen, aan een kapstok is een goed ideequote:Op woensdag 10 december 2008 17:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja meestal de ene cup in de ander en allemaal in een mandje.
Gewoon 'open' (niets invouwen) bovenop een stapel tshirts (oftewel: daar waar ruimte is in mijn kast). Ook ingevouwen neemt ie nog teveel ruimte in, dan ga ik de moeite van vouwen niet nemen. Voorgevormd zit trouwens helemaal niet zo lekker als mn ongevormde, dus eigenlijk draag ik maar 1 bh met regelmaatquote:Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nja alleen op zijn kamer of als zijn ouders er niet zijn. Mijn broertje begint altijd heel hard te gillen als ik in m'n ondergoed loop, dat z'n ogen er uit branden en zoquote:Op woensdag 10 december 2008 18:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gewoon 'open' (niets invouwen) bovenop een stapel tshirts (oftewel: daar waar ruimte is in mijn kast). Ook ingevouwen neemt ie nog teveel ruimte in, dan ga ik de moeite van vouwen niet nemen. Voorgevormd zit trouwens helemaal niet zo lekker als mn ongevormde, dus eigenlijk draag ik maar 1 bh met regelmaat. Het is dat het een mooie voorgevel geeft ...
En naakt/in ondergoed door huis moet ik niet proberen. Thuis zijn ze preuts, bij vriend tja, vind ik het ook niet zo nodig zijn broertje op de gang tegen te komen.
@PF: nouhouJe vroeg er zelf om. En je plaatjes doen het niet.
Hij wil jou natuurlijk niet in ondergoed zien, want sexy. En straks ziet hij jou dan in z'n masturbeersessies voor zichquote:Op woensdag 10 december 2008 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nja alleen op zijn kamer of als zijn ouders er niet zijn. Mijn broertje begint altijd heel hard te gillen als ik in m'n ondergoed loop, dat z'n ogen er uit branden en zo
Heeft er iemand toevallig prachtige bh's in maat 70b over? Nee vast niet heIk heb heel veel oude (5 jaar of zo) die niet lekker zitten.. En heb er in 2 jaar maar 2 gekocht of zo
Zelfs bh's van 10 jaar geleden pas ik nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |