Ja, die had ik er het vorige deel maar aan toegevoegd om problemen met die Jumbo-aanhangers te voorkomen.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha dat kopje 'discussieren over supermarkten?'![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha dat kopje 'discussieren over supermarkten?'![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, die had ik er het vorige deel maar aan toegevoegd om problemen met die Jumbo-aanhangers te voorkomen.
quote:Op zondag 23 november 2008 10:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik hád een hele goeie C1000 in de buurt, maar die is helaas overgenomen door AH. Nu ben ik sinds een poosje weer overgestapt op een combinatie van markt / Turk, bioslager en voor dingen die ik daar echt niet kan krijgen, de supermarkt. Vaak de Lidl, soms de AH. Ik ben ook weer weekboodschappen gaan doen om doordeweeks tijd te besparen en dat bevalt erg goed. Ik doe meestal op zaterdag een rondje markt.
Durft Batman dat wel? Volgens meneer Konijntje komt Batman nl. uit Amsterdam.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef DutchTrain het volgende:
Niet vergeten dat aanstaande vrijdag dus Batman, Maria Mena en de burgemeester van Oslo in Rotterdam zijn
Dat is Bad Man. Dat is anders.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:02 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Durft Batman dat wel? Volgens meneer Konijntje komt Batman nl. uit Amsterdam.
Nee, staat nog op de shortlist van steden die ik wil bezoeken.quote:Op maandag 8 december 2008 11:22 schreef Witchfynder het volgende:
Is iemand hier ooit in Glasgow geweest? Ik vind dat echt de meest Rotterdamse plek buiten Rotterdam waar ik ooit geweest ben. Havenstad, zakencentrum, moderne architectuur, nog een trauma van 19de eeuwse grootheid (geldt meer voor hun dan voor ons, maar ok). Ik voelde mij gelijk thuis daar..
Ach Batman heeft toch ook een leren pakje en leggings aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is Bad Man. Dat is anders.
(siite)admins/pr etc. en die kunnen dat volgens mij altijdquote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Breuls, zodra je meeleest,
Hoe zit het met HTML in een post? Wie kunnen dat en wanneer? Anders kunnen we wel een statische OP maken waarin we alle afbeeldingen in 1 verwerken, en dan met een mooi gecentreerd DIV blok in het midden een blok met linkjes naar het vorige deel enzo
Dus mijn idee is haalbaar?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
(siite)admins/pr etc. en die kunnen dat volgens mij altijd
Nee zoals je misschien wel hebt gelezen doen Nederlandstalige nummer de Kuip de das omquote:Op woensdag 10 december 2008 10:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus mijn idee is haalbaar?![]()
Ik vind trouwens dat we moeten stemmen welke muziek er tijdens wedstrijden in de kuip gedraait gaat worden! Ik ben voor "we will rock you"
Kunnen we niet een voetbalwedstrijd combineren met een optreden van Dries Roelvink en Frans Bauer?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee zoals je misschien wel hebt gelezen doen Nederlandstalige nummer de Kuip de das om![]()
Dromen zijn bedrog dus
Dit gaat een photoshop topic worden, ik voel het nu alquote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Goed planStoppen we TJDoornbos in de kuip dan weten we zeker dat alles goed komt
Jawel, ik. Er tegenover. En die laatste post is ronduit beledigend voor het mooiste voetbalstadion van Nederland.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er woont helemaal niemand nabij de kuip, kijk maar op de plattegrond
En waar woon je nu?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn God, wat ben ik blij dat ik uit die klotestad weg ben. Saai
Had je een keertje buiten moeten komenquote:, geen uitstraling,
Ja, de stad kiest jou vrienden niet uitquote:kutsfeer
Ik heb hier op zuid ook altijd last van allochtonen jaquote:en teveel allochtonen.
Het OV is 1 van de vele Nadelen van een niet nader te noemen stad wat meer naar het noordenquote:Het OV was het enige pluspunt aan de stad.
Jumbo-hova's *rilt*quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, die had ik er het vorige deel maar aan toegevoegd om problemen met die Jumbo-aanhangers te voorkomen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jumbo-hova's *rilt*
Hehe Oksel, nu word je alleen nog wel een behoorlijk lange tijd aan die allochtonenstad herinnerd in je myAT-lijst
Dáág! Er kunnen niet genoeg zeikerds vertrekken.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn God, wat ben ik blij dat ik uit die klotestad weg ben. Saai, geen uitstraling, kutsfeer en teveel allochtonen.
Het OV was het enige pluspunt aan de stad.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En waar woon je nu?Bruisend Gouda? Spannend Zwijndrecht?
![]()
Koblenz, Duitsland. Prachtige oude stad, betaalbaar, bruisend en gezellig studentenleven.
Had je een keertje buiten moeten komen
Ik ging regelmatig op stap, was veel op school, veel op stap.
Ja, de stad kiest jou vrienden niet uit![]()
Klopt, dat deed ik..![]()
Ik heb hier op zuid ook altijd last van allochtonen jaLaatst zelfs een 10 jarig Marokkaantje met een pakje roomboter bij de Jumbo. Vroeg zomaar of hij even voor mocht, terwijl ik mn kar stond leeg te laden
het gore lef!
50% allochtonen is mij teveel.
Het OV is 1 van de vele Nadelen van een niet nader te noemen stad wat meer naar het noorden
Mwoah, heb nu vaak de ICE naar Duitsland onder m'n kont, en rij in Duitsland een BMW 118d. Beter dan het OV in R'dam.
in die yuppenflats in het centrum wonen toch ook geen allochtonen?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Rotterdam is tof en die allochtonen zitten mij niet in de weg.
uitzicht op de maas toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon in een prachtig appartement.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon in een prachtig appartement.
Volgens mij heb jij alleen uitzicht op andere appartementen?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Wel uitzicht op de Karnemelksehaven.
Met een beetje moeite kun je het water wel zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij alleen uitzicht op andere appartementen?Kan me vergissen hoor
![]()
En op neukende buren(hoewel we die alleen hoorde
)
Geef trouwens die arubaan van jou eens een schop naar zn fotoboekquote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met een beetje moeite kun je het water wel zien.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn uitzicht is opzicht wel de moeite waard, kijk zo mooi naar de stad, zal morgen ofzo er eens een foto'tje van proberen te schieten
Nee, die is aan het pokeren.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geef trouwens die arubaan van jou eens een schop naar zn fotoboek
Twee maanden? Nee, twee uurtjes ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al 2 maanden ofzo?Volgens mij heb je hem vermoord en opgegeten
Hier vallen de blaadjes nooit van de bomen en schijnt de zon altijd hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, vandaag zag het er vast niet zo uit.
Vuige leugenaarsterquote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hier vallen de blaadjes nooit van de bomen en schijnt de zon altijd hoor!
http://www.opzoomermee.nl/quote:Op woensdag 10 december 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is dat opzoomerspul uberhaubt voor iets? zie het echt overal maar wat het precies doet?
vind het nog steeds vaagquote:
barbecue-en met negertsquote:Op woensdag 10 december 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is dat opzoomerspul uberhaubt voor iets? zie het echt overal maar wat het precies doet?
Het is ook vaag. En de types die er iets mee doen... Nou ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het nog steeds vaagsoort van ideele organisatie die denkt dat mensen hier straatfeestjes gaan houden
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij woont midden op straat in een tentje
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:als ik de PM mag geloven ben jij de eerste dakloze die zn heil zoekt bij een nog te bouwen metro station
van 3voor12 ... jemig wat zonde. AL was de lokatie niet briljant van Waterfront, wat gaan ze doen met de oefenruimtes? EN wat gaat er met het verbouwde pand en café gebeuren? Het maastheater is ook al ten onder gegaan. Beetje een doodzonde voor die hoek van Rotterdam ...quote:De kogel is door de kerk, alle partijen schudden elkaar de hand, poppodium Watt lijkt gered. Lijkt, want nog niets is zeker. Dinsdagmiddag heeft het Rotterdamse college van b&w groen licht gegeven voor een voorlopige deal tussen de gemeente Rotterdam, de horecatak van Watt, de programmeerstichting Watt’s Live, maar ook brouwer Grolsch en vastgoedinvesteerder Vinc Batenburg. Gevolgen? De kosten van de ontstane situatie worden gedeeld, Watt en het kleinere Waterfront fuseren, het einde van het eigen podium Waterfront is aanstaande, de toekomst voor het personeel van de betrokken partijen is onduidelijk en de gemeente Rotterdam is heel veel euro’s armer.
Ondanks de oplossing klinken de betrokkenen nog niet opgelucht. Het is natuurlijk ook niet niets. “Ik zit echt nog in de downflow”, geeft Aryen Tieleman toe. “Een ‘goede afloop’ is echt een verkeerde term. Laat ik het zo zeggen: Watt blijft bestaan. Over een paar weken kan ik er waarschijnlijk meer over zeggen, nu nog niet.” Aryan en zijn broer Willem Tieleman zullen als alle details besproken zijn, afstand nemen van Watt. Ook derde eigenaar Ted Langenbach treedt terug. Een nieuwe Watt/Waterfront stichting gaat Watt exploiteren en programmeren.
Ook de huidige directeur van de programmeerstichting Watt’s Live, Dick Pakkert, heeft nog geen glimlach op zijn gezicht. “Dit is niet goed geweest voor het imago van het Rotterdamse popcircuit. Maar met een beetje geluk gaat het nu eindelijk allemaal goed komen. Het is heel jammer dat Waterfront dicht gaat, maar dat kan niet anders.” Het is nog onduidelijk wat de naam wordt van het nieuwe fusiepodium.
Pakkert verzekert dat er voor ‘de nieuwe Watt’ nog zware tijden aankomen. Maar uiteindelijk moet Rotterdam na zo’n twintig jaar weer een onafhankelijk podium huisvesten. “We hebben een dubbel budget. Voor de programmering van Waterfront en die van Watt.” De komende maanden zal de bezoeker nog weinig merken van de nieuw ontstane situatie. Al wil Pakkert wel de bierprijs verlagen. “Wij kunnen nu namelijk onafhankelijk alles zelf bepalen.” Pakkert is niet boos op de gebroeders Tieleman. “De ellende is door de gemeente veroorzaakt die deze constructie jaren geleden verzonnen heeft. Nu gaat het goed komen.”
Over de toekomst van het huidige personeel van Waterfront, Watt en de stichting Watt’s Life is nog geen duidelijkheid. “We gaan nog gesprekken aan, want niet iedereen kan mee.” Hoeveel de hele operatie de gemeente gaat kosten zal duidelijk worden aan het eind van alle onderhandelingen. “De laatste twee jaar hebben heel veel geld gekost. Dat had beter kunnen worden gebruikt voor de programmering”, aldus Pakkert.
nee, als er niemand meer naar popmuziek komt kijken maakt het niet zoveel uit wie de exploitant is...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gewoon falliet laten gaan en een wél capabele ondernemer er iets laten starten was geen optie?
Ze vergeten het huis van LHO en LDG te noemenquote:De Tour doet ook de Dordtselaan aan, de veelbesproken straat die vaak model staat voor de ellende die het zuidelijke stadsdeel doormaakt. De rijders passeren hier de meest uiteenlopende zaken, van belhuizen, slijterij Hi Lo en een tropische supermarkt tot een Javaanse winkel, coffeeshop Roomana en kapper Shanti. Maar ook bakkerij Feyenoord en Ahoy Hengelsport.
„Het gaat goed met de Dordtselaan,’’ vindt R. van der Meer. Ze woont al sinds 1980 op de laan op de grens van de deelgemeenten Charlois en Feijenoord. „De Tour hier? Geinig. Ik houd van de Tour en kijk altijd.’’ Ze weet niet of ze erbij zal zijn in juli 2010. „We hebben een huisje in midden-Frankrijk, wie weet zitten we dan daar. Ik blijf er niet voor thuis hoor.’’
Van der Meer weet uit Frankrijk wat een Tour-passage voor een woonomgeving kan betekenen. „Dat wordt een gigantisch circus door de straat. Renners, reclame, noem maar op. Helikopters die boven de huizen hangen. Dat is niet altijd leuk voor de omwonenden.’’ Wat zal Frankrijk meekrijgen van de Dordtselaan? „Nou, niet meer dan een glimp. Dat hebben wij toch ook met Parijs. Wat zie je daar nou van?’’
Na metrostation Rijnhaven doemt de Erasmusbrug op. Op de Posthumalaan maakt A. Hokke, medewerker van de Belastingdienst, een wandeling. Hij kijkt op van het nieuws over de Tour. „Wie weet kom ik wel kijken. Ik woon in de Hoeksche Waard, maar met de ov-chipkaart ben ik zo in de stad.’’ Hokke zal in zijn Puttershoek de Tour niet zien langskomen, de eerste etappe gaat over Voorne-Putten naar Zeeland en niet over zijn eiland.
Maaike Dogan van het Turkse restaurant Obba aan de Rijnhaven veert op. „Leuk en goed voor zuid. Laat iedereen maar komen kijken.’’ De Rotterdamse heeft zelf niks met de Tour. „Er is geen Turk die fietst hahaha. Als het met parkeren voor de deur maar meevalt.’’
Andere muziekstijl er bij brengen? Ik kan morgen wel een podium beginnen voor klasieke muziek, maar ik gok dat dat op zaterdagnacht niet stampvol gaat zitten...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:57 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
nee, als er niemand meer naar popmuziek komt kijken maakt het niet zoveel uit wie de exploitant is...
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze vergeten het huis van LHO en LDG te noemen
noem jij maar eens een muziekstijl waarmee je iedere avond de tent vol krijgt (en waarbij een podium nodig is - in de disco lijkt het wel allemaal te kunnen...)quote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Andere muziekstijl er bij brengen? Ik kan morgen wel een podium beginnen voor klasieke muziek, maar ik gok dat dat op zaterdagnacht niet stampvol gaat zitten...
Oshea's heeft een podium, live muziek, en zit ieder weekend vol. Is dan wel een 'gewone' kroeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:35 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
noem jij maar eens een muziekstijl waarmee je iedere avond de tent vol krijgt (en waarbij een podium nodig is - in de disco lijkt het wel allemaal te kunnen...)
In Rotown heb ik dit wel een keer ervaren: We zaten in het "rechter" deel, de band was "links". Het leek wel of ze wraak wilde nemen op de mensen die niet wilde betalen voor de muziek (en dus "rechts" zaten) want in plaats van dat er gewoon muziek draaide, konden we enkel meegenieten van het kraken en de beat van de groep die er naast stond. Viel weinig van mee te krijgen, alleen feedback, beat, en het mee "vibreren" van de stalendeur tussen de twee ruimtes was het enige wat we hoorde. Complete tyfusherrie dus. Dan ben ik inderdaad blij als de artiest ophoepelt.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:42 schreef Konijntjes het volgende:
Over het algemeen klagen de meeste live podia steen en been, er is gewoon weinig belangstelling voor live muziek (buiten de grote namen natuurlijk) In de jaren 70 had iedere kroeg een podium en daar speelde iedere avond bands, en de boel zat altijd vol. Nu lijkt het aanwezige publiek vaak te wachten tot de band klaar is want dan kan de disco aan...
Want? Als bij O'sheas geen livemuziek was, is het voor mensen evt. wel een reden niet te gaan. Maakt niet uit of je dan ongezellig aangeklede een zaal hebt (Rotown) of een lelijke kinderdisco (Waterfront), of een kleine warme kroeg. Ik denk dat daar het probleem meer zit.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
O'sheas hoeft niet te overleven van livebands, Watt, Waterfront en Rotown wel...
Fapchannel heet bij mij gewoon Private Spicequote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Konijntjes het volgende:
De meeste bands zijn al blij als er meer dan een man of tien naar hun muziek komt luisteren...waar moet de gemiddelde band ook mee komen, als iedereen ook vanuit zijn luie stoel op ieder gewenst moment ieder concert op kan zetten dat hij wil zien? Voorbeeld: gisterenavond was er een optreden van Riverside in Paradiso. Ik had er graag naar toe gewild maar lag ziek in bed. Geen nood: op fabchannel.com was het hele optreden live te zien. Dus gewoon in bed liggen kijken en na afloop, hup weer iets anders op.
Dan gá je toch ook niet meer naar een concert toe?
oh, voor dat kanaal laat ik mevrouw konijntje evenuit haar hokjequote:Op donderdag 11 december 2008 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fapchannel heet bij mij gewoon Private Spice![]()
Ik heb het vage vermoeden dat dat ook gewoon veel gebeurt, gewoon TMF aan de hele avond.quote:Maar ik denk niet dat dit een geldige reden is. In dat geval kan je net zo goed TMF de hele avond aan laten staan, is ook geluid én beeld.
ja, beetje bruine-kroeg-achtige inrichting met tafeltjes en stoeltjes en aan het einde van de zaal het podium, toch? Ik ben er een paar keer geweest, toen ik nog recenties schreef, Rotown was één van de podia die vaak uitnodigingen stuurdequote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rotown is inderdaad aan de nieuwe binnenweg, net voorbij Smartstore Rotterdam
jup that's the one, die ene met dat restaurantje achterinquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
ja, beetje bruine-kroeg-achtige inrichting met tafeltjes en stoeltjes en aan het einde van de zaal het podium, toch? Ik ben er een paar keer geweest, toen ik nog recenties schreef, Rotown was één van de podia die vaak uitnodigingen stuurde
Omdat Osheas een kroeg is en Rotown/Watt/Waterfront niet. Als daar geen bandjes optreden is het gewoon einde verhaal.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Want? Als bij O'sheas geen livemuziek was, is het voor mensen evt. wel een reden niet te gaan. Maakt niet uit of je dan ongezellig aangeklede een zaal hebt (Rotown) of een lelijke kinderdisco (Waterfront), of een kleine warme kroeg. Ik denk dat daar het probleem meer zit.
Naast de goedkope drank weet ik ook geen echt goede reden om naar Rotown te gaan..
Prima, en prima dat ze er subsidie voor krijgen. Maar om nu met kunst en vliegwerk horeca-ondernemers overeind te houden terwijl het probleem dus lijkt te liggen bij gebrek aan vraag / overschot aan aanbod...quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Omdat Osheas een kroeg is en Rotown/Watt/Waterfront niet. Als daar geen bandjes optreden is het gewoon einde verhaal.
Ik kom graag in Rotown, op bandjesavonden maar ook gewoon in het weekend. Leuke sfeer, leuke mensen, relaxte muziek en nooit echt stervensdruk.
kroegen lopen nietquote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
een bruin cafe waar niet gerookt mag wordenbenieuwd hoe goed dat zal lopen
Amersfoortquote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
k wil graag een review van de ijsbanen!!
Ah. Ik vind mijzelf bij deze ook te oud. De helft van mn leven pannekoek mogen schrijvenquote:Met de introductie van de nieuwe spelling in 1996 is het gebruik van de tussen-n in samenstellingen van twee woorden gewijzigd. De tussen-n-regel leidde ertoe dat er veel vaker een tussen-n wordt gebruikt dan voorheen. Vooral in het westen van Nederland[bron?], waar de tussen-n van nature niet wordt uitgesproken, leidde dat tot veel discussies.
quote:
nou ben ik benieuwdquote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef TJDoornbos het volgende:
plus dat je een handicap hebt isegrim
Konijntjes maken liever geen keuze en vinden gewoon beide stellingen valide.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Friezen hebben toch sowieso een taalhandicap of ben ik nou gek?
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:38 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Konijntjes maken liever geen keuze en vinden gewoon beide stellingen valide.
En van de 85 procent is een liter of twee opgevuld met fysiologische zoutoplossingquote:Op donderdag 11 december 2008 19:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
85% en 15% van mij is ingebouwd na 2 operaties
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Omdat Osheas een kroeg is en Rotown/Watt/Waterfront niet. Als daar geen bandjes optreden is het gewoon einde verhaal.
quote:Ik kom graag in Rotown, op bandjesavonden maar ook gewoon in het weekend. Leuke sfeer, leuke mensen, relaxte muziek en nooit echt stervensdruk.
Meestal zijn er wel goede bandjesquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog in O'Sheas en was blij dat de 'muzikant' er stopte met wat hij aan het doen was.
[..]
Waarom dan geen kleine podia, in plaats van krampachtige pogingen iets groots neer te zetten? Meer kleine plekjes door de stad heen, zorgt vanzelf voor meer aanloop van publiek de stad in...quote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De Popcultuur is er wel degelijk, alleen juist met het sluiten van de Exit krijgen jonge bandjes geen kans. Want juist in de Exit kon je nog optreden als Rotown nog iets te hoog gegrepen was.
Er zijn overigens nog steeds genoeg plekken in Rotterdam waar je ongehinderd naar onbekend talent kunt luisteren, alleen die plekken worden geregeld meer gechartert door de bandjes zelf dan dat de gemeente er iets voor doet.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom dan geen kleine podia, in plaats van krampachtige pogingen iets groots neer te zetten? Meer kleine plekjes door de stad heen, zorgt vanzelf voor meer aanloop van publiek de stad in...
Kleine podia zijn er toch ook genoeg? Inclusief die in de suburbs als IJsselmonde, Spijkenisse, Zwijndrecht etc. Ga eens verder kijken dan O'Sheas zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom dan geen kleine podia, in plaats van krampachtige pogingen iets groots neer te zetten? Meer kleine plekjes door de stad heen, zorgt vanzelf voor meer aanloop van publiek de stad in...
Exit is een klein podium dat ook op het punt staat gesloten te worden...quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat kleine podia afhankelijk zijn van subsidie. En die subsidie gaat liever naar een urbanpodium.. Dat bij voorbaat al gedoemd is te mislukken. Door je te focussen op 1 stroming red je het sowieso niet. Afgezien daarvan, 1 schietpartij en ze kunnen wéér een half jaar dicht.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik ergens heen ga, is het meestal Oshea's, Paddy's, af en toe Rotown of Vagebond, baroeg, 1 keer in Waterfront beland tijdens punk ietsquote:Op donderdag 11 december 2008 23:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kleine podia zijn er toch ook genoeg? Inclusief die in de suburbs als IJsselmonde, Spijkenisse, Zwijndrecht etc. Ga eens verder kijken dan O'Sheas zou ik zeggen
Ik ben redelijk socialistisch ingesteld, maar vond het subsidie lijstje aardig fors...quote:Op donderdag 11 december 2008 23:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
Maar om het even breder te trekken qua subsidies e.d. Nederland is gewoon te goedkoop.
Daar komt toch een iets grotere doelgroep op af, is niet zo leeftijdsspecifiekquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach... die subsidies.. als je ziet wat er aan subsidies naar Musea en Schouwburgen gaat is het peanuts.
ik weet het nog steeds niet na ruim een jaar in de stad te wonenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef Lastpost het volgende:
Menig vriend en/of vriendin heeft trouwens uberhaupt geen benul wat er te doen valt in de stad tijdens het weekend.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet het nog steeds niet na ruim een jaar in de stad te wonen
ach. ze hebben alle 3 een maatschappelijk nut. Kunst moet gepromoot worden e daar valt muziek ook onder.quote:
http://www.rotterdamsuitburo.nl/quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet het nog steeds niet na ruim een jaar in de stad te wonen
klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:sociale fobieen komen in de beste families voor
3voor12quote:‘Exit is saved!’, meldt de website van het Rotterdamse podiumcafé Exit verheugd. En ja, het lijkt er inderdaad op dat na de WATT ook dit poppodium gered is. Per 1 januari wordt er een doorstart gemaakt als ‘Stichting Exit’. Met financiële hulp van de gemeente Rotterdam krijgt Exit de mogelijkheid om de schulden te saneren en komt daarnaast in 2009 gewoon in aanmerking voor de podiumsubsidie, waardoor de tent open kan blijven.
Volgens eigenaar Mark Beljon wordt er sinds drie maanden onderhandeld met de gemeente over een reddingsplan voor Exit en is de deal zo goed als rond. Een woordvoerder van verantwoordelijk wethouder Grashoff bevestigt dit. Exit, nu een eenmanszaak, gaat over in een stichting. Deze stichting wordt bestuurd door mensen die worden aangesteld door de gemeente en de eigenaar komt in loondienst. Verder verandert er niets; met hulp van de gemeente kan Exit gewoon Exit blijven.
Want ook voor de schulden, die eerder dit jaar bijna het einde van het poppodium betekenden, is er een oplossing. De gemeente steekt 85.000 euro in de stichting, zodat de schulden, die op naam van de eigenaar blijven staan, gesaneerd kunnen worden. Daarnaast komt Exit volgend jaar gewoon in aanmerking voor de podiumsubsidie. Eerst zou deze subsidie, die zo’n 15.000 euro bedraagt, niet toereikend zijn, maar dankzij de schuldsanering moet Exit het hiermee gaan redden.
“De gemeente is er in ieder geval helemaal voor om Exit open te houden", aldus Beljon. "Het hangt nu eigenlijk alleen nog af van de bierbrouwer, daar wordt momenteel mee onderhandeld."
Ja, eh, waar enzo?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef DutchTrain het volgende:
Niet vergeten dat aanstaande vrijdag dus Batman, Maria Mena en de burgemeester van Oslo in Rotterdam zijn
Admins, FA's kunnen HTML.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Breuls, zodra je meeleest,
Hoe zit het met HTML in een post? Wie kunnen dat en wanneer? Anders kunnen we wel een statische OP maken waarin we alle afbeeldingen in 1 verwerken, en dan met een mooi gecentreerd DIV blok in het midden een blok met linkjes naar het vorige deel enzo
quote:Vooral de gebouwen langs de Coolsingel en de Schiedamsedijk worden aangelicht door lasers. Het schouwspel begint aan het einde van de middag en is tot 21.00 uur te zien, maakte een woordvoerster namens Warner Home Video bekend.
half 7 wat een klotetijdquote:Aanlichten Noorse Kerstboom én miniconcert Maria Mena
Tijdens het aanlichten van de Noorse Kerstboom, zal de Noorse zangeres Maria Mena een exclusief miniconcert geven. Het miniconcert van Maria Mena wordt mede mogelijk gemaakt door de ambassade van Noorwegen in Nederland. Maria Mena scoort momenteel een grote hit met All This Time, nadat ze twee jaar geleden wereldwijd doorbrak met de single Just Hold Me. Het gratis toegankelijke optreden van de Noorse zangeres vindt plaats op 12 december en maakt onderdeel uit van de programmering rond de ontsteking van kerstboom.
Datum: 12-12-2008
Aanvangstijd: 18:30
Website: www.ducos.com
balen we krijgen morgenavond visitequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie wil er morgen gratis met twee personen naar Outland?
Klikken doen
Neem de visite mee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
balen we krijgen morgenavond visitelho fotografeert graag en ik heb journalistiek gedaan haha
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
balen we krijgen morgenavond visitelho fotografeert graag en ik heb journalistiek gedaan haha
Opgelostquote:
Checkquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
***dienstmededeling***
We zitten in O'Sheas
*** einde dienstmededeling ***
Nee, want die komen pas volgende weekquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand al die hele toffe twinkellichtjes op het NN gebouw gezien?
Ja, al moest je 10x kijken voor je ze zagquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
We hebben ze gisteravond toch echt al gezien
illynoiz, prspct, classified en subway in 1 toko ..quote:FUSIE WATERFRONT - WATT
De laatste weken hebben verschillende partijen overleg gevoerd over vergaande samenwerking tussen Stichting What's Live en WaterFront. Er ligt nu een onderhandelaarsakkoord, goedgekeurd door het college (burgemeester en wethouders), waarin o.a. staat dat WaterFront en Stichting What's Live de nieuwe exploitanten worden van poppodium Watt. Er zal de komende weken nog flink onderhandeld worden over de details van het nu bereikte akkoord.
WaterFront zal de locatie aan de Boompjeskade gaan verlaten. Heel snel na het definitieve akkoord zullen de concerten naar Watt verhuizen. Uiteraard zorgt WaterFront ervoor dat Codarts en de tientallen bands ongestoord gebruik kunnen blijven maken van de oefenruimtes.
Rotterdam krijgt nu voor het eerst een stevige poporganisatie. Stichting Live at Nighttown was een relatief kleine culturele organisatie die in een commercieel geëxploiteerd pand programmeerde. Hetzelfde geldt voor Stichting What's Live. WaterFront is altijd een integrale programmerings- en horeca-organisatie geweest, maar pas de afgelopen twee jaar tot een krachtige organisatie geëvolueerd.
De bundeling van krachten brengt integrale exploitatie van een zaal voor 1400 man. In de nieuwe constructie komt de volledige opbrengst van de horeca aan de culturele programmering ten goede. Het nieuwe 'Watterfront' zal staan als een huis.
waterfront.nl
jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand bezwaar tegen het plaatsen van de userfotos van gister?
Dan moet je even schriftelijk bezwaar indienen bij jeroen [aapenstaart]vanwisse [stipje] nl,formulier B-114 ingevuld bijvoegen met een kopie van een identificatiebewijsquote:
Ik zal het doorgeven aan m'n advocaat.quote:Op zondag 14 december 2008 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan moet je even schriftelijk bezwaar indienen bij jeroen [aapenstaart]vanwisse [stipje] nl,formulier B-114 ingevuld bijvoegen met een kopie van een identificatiebewijs
Heb je wel eens goed naar de staart van een aap gekeken?quote:Op zondag 14 december 2008 18:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
grrr.. ik heb een hekel aan mensen die @ apenstaart noemen. Het is gewoon AT.
k heb er vrijdag nog 1 bij O'Sheas gezienquote:Op zondag 14 december 2008 19:17 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed naar de staart van een aap gekeken?
Ik had wel eens een mafkees aan de lijn die gewoon geen apenstaartje en AT kende dus noemde het domme krul boven de 2quote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Dat is gewoon het oorspronkelijke Nederlandse woord voor dat leesteken bij mijn weten.
nee dat is wat een of andere droplul het op tv noemde omdat iemand technisch die term ooit tegen hem gebruikte. Maar kringelding zoals Giel het gebruikt vind ik nog een beter woord ervoor....quote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Dat is gewoon het oorspronkelijke Nederlandse woord voor dat leesteken bij mijn weten.
je wilt niet weten we kunnen wel een lijstje starten hahahaquote:Op maandag 15 december 2008 07:01 schreef Isegrim het volgende:
Waar een mens zich al niet kwaad over kan maken.
Volgens mij ook. En mid-jaren '90 noemde ik het ook apenstaart, omdat ik nog niet zo internationaal georienteerd was dat ik wist dat je het ook at kon noemen.quote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Tjeempie, dat soort dingen mis ik dus altijd he.quote:Op zondag 14 december 2008 20:57 schreef TJDoornbos het volgende:
k heb er vrijdag nog 1 bij O'Sheas gezien
Die reden toch al?quote:Op zondag 14 december 2008 19:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja en een HELL YEAH!!! voor de NS. Eindelijk nachttreinen tussen rotterdam gouda en utreg
Ik vind dat je toch iets voorzichtiger moet omgaan met de gevoelens van ebeaydojraes. Voor hem is het misschien wel een heel wezenlijk probleem..quote:Op maandag 15 december 2008 07:01 schreef Isegrim het volgende:
Waar een mens zich al niet kwaad over kan maken.
toch moet ik zeggen dat de naar AH verbouwde c1000 is wel een aardige winkel geworden.quote:Op maandag 15 december 2008 07:20 schreef Isegrim het volgende:
We gaan het NIET over supermarkten hebben.
Op Eudokiaplein bedoel je? Wel mooi ja, maar ik had toch echt liever de loller1000.quote:Op maandag 15 december 2008 08:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
toch moet ik zeggen dat de naar AH verbouwde c1000 is wel een aardige winkel geworden.
Beetje jammer dat het nu weer wel druk is bij mij in de straat :/
In ruim 10 verschillende talen wordt het ding apenstaart, a-met-staart, etc aangeduid.quote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
ja maar een A is geen aap. en in het engels is het AT ... moet jij eens tegen een Brit of Amerikaan monkeytail zeggen.
anyway.
Heeft er iemand hier nog zin om naar CLaw Boys Claw te gaan de 20ste in Watt? Ik sta op de gastenlijst, dus heb nu 2 ongebruikte kaartjes.
En vooral niet over mensen die slachtoffer zijn van de vrije-marktwerking en nu 5 dezelfde supermarkten om zich heen hebbenquote:Op maandag 15 december 2008 07:20 schreef Isegrim het volgende:
We gaan het NIET over supermarkten hebben.
Ampersand, nog zo één.quote:Op maandag 15 december 2008 07:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgens mij ook. En mid-jaren '90 noemde ik het ook apenstaart, omdat ik nog niet zo internationaal georienteerd was dat ik wist dat je het ook at kon noemen.
Maar de naam moet je maar weten. Net als de tilde (~), die krijg je ook niet op computerles geleerd.(Althans, ik niet, in de brugklas.)
Doe je het tochquote:Op maandag 15 december 2008 08:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op Eudokiaplein bedoel je? Wel mooi ja, maar ik had toch echt liever de loller1000.
uiteraard bedoel ik die, daar woon ik immers bovenquote:Op maandag 15 december 2008 08:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op Eudokiaplein bedoel je? Wel mooi ja, maar ik had toch echt liever de loller1000.
Dank voor het aanbod, maar gaat niet lukkenquote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
anyway.
Heeft er iemand hier nog zin om naar CLaw Boys Claw te gaan de 20ste in Watt? Ik sta op de gastenlijst, dus heb nu 2 ongebruikte kaartjes.
Het Nationale Nederlanden gebouw is met zn knipperlampjes ook erg gezelligquote:Op maandag 15 december 2008 17:48 schreef Konijntjes het volgende:
Meneer Konijntje wil nog even twee zaken opmerken:
1. Hoewel Rotterdam een ongezellige stad is, was het vrijdag in O'Sheas wel gezelig
2. Meneer en mevrouw Konijntje liepen gisteren middag over de lijnbaan en daar was het ook al gezellig.
Verder niet natuurlijk. Voorlopig krijg ze het voordeel van de twijfel.
Apenstaartje
het is en blijft AT. Want het gaat om een adres aanduiding. wat sommigen het in spreektaal noemen boeit niet.quote:Op maandag 15 december 2008 07:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgens mij ook. En mid-jaren '90 noemde ik het ook apenstaart, omdat ik nog niet zo internationaal georienteerd was dat ik wist dat je het ook at kon noemen.
Maar de naam moet je maar weten. Net als de tilde (~), die krijg je ook niet op computerles geleerd.(Althans, ik niet, in de brugklas.)
At is spreektaalquote:Op maandag 15 december 2008 19:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
het is en blijft AT. Want het gaat om een adres aanduiding. wat sommigen het in spreektaal noemen boeit niet.
Zodra ik Rollmops als benaming ga gebruiken mag je schreeuwenquote:[...]
Het apenstaartje is een symbolische afkorting van at of at the cost of (uit het Engels). Oorspronkelijk werd het gebruikt voor rekeningen, bijvoorbeeld: "7 widgets @ £2 ea. = £14". Het staat dus eigenlijk voor het Latijnse ad of het Franse à.
Andere, minder gebruikelijke benamingen zijn: at-teken of ad-teken, amfora of amfoor, slinger-a of slingeraap, alfa, adres en per adres.
[...]
* Afrikaans: Aapstert
* Deens: grishale ("varkensstaart") of snabel-a ("slurf-a")
* Duits: Klammeraffe ("vastklampende aap": scheldwoord voor 'kantoormannetje', 'pennenlikker')
* Engels: commercial at, at symbol, at sign of gewoon at
* Esperanto : ĉe, heliko (slak)
* Fins: kissanhäntä ("staart van een kat") of miukumauku ("miauw" zoals het geluid van een kat)
* Frans: arobase (en soms arobas, arrobas of arrobase)
* Hebreeuws: shtrudel (Jiddisch leenwoord, dat weer is afgeleid van het Oostenrijkse strudel, vanwege een in Israël populaire vorm van kaneelgebak)
* Italiaans: chiocciola ("slakkenhuisje")
* Mandarijns Chinees: xiao laoshu (小老鼠) ("muisje"), of laoshu hao (老鼠號) ("muis-teken").
* Noors: Alfakrøll en krøllalfa
* Perzisch: at, uitgesproken als in het Engels.
* Pools: małpka ("aapje").
* Russisch: sobaka (собака) ("hond").
* Sloveens: afna ("aapje")
* In Spanje en Portugal wordt dit symbool gebruikt voor de "arroba", een gewicht van 25 pond (11,34kg). Het symbool zelf heet ook arroba
* Tsjechisch: zavináč ("rollmops")
* Turks: kuyruklu a ("a met staart"); et işareti ("at- (uitgesproken als in het Engels) teken")
* Zweeds: snabel-a ('slurf-a') of kanelbulle
[...]
quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef Isegrim het volgende:
Echt, er zijn belangrijker dingen in het leven.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Sprak de aap zonder staartquote:Op maandag 15 december 2008 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
@chterlijke g@sten hier in het Rotterd@m topic!!
Als jullie nou Aapjes als nick hadden gekozen, dan hadden jullie een eigen leestekenquote:
Konijntjes hebben geen eigen leesteken nodig om iets voor te stellen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als jullie nou Aapjes als nick hadden gekozen, dan hadden jullie een eigen leesteken![]()
(of we moeten nu het konijnensterretjestaartje introduceren: * )
Niets van gemerkt, terwijl ik er vlak naast zit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef ikbenik het volgende:
Er lijkt net een noodlanding te zijn geweest op (bij) Zestienhoven:
15:05:21 16-12-08 Melding : PRIO 1 HV221 TS961 AB221 HA221 AL221 HV141 TS141 TS222 TS132 SP131 HA131 TS142 TS311 TS223 TS301 TS241 BG251 Poort 18UGS A Rotterdam Arlandabaan Platformzijde Rotterdam [HV] HULPVERLENING Noodlanding (VOR 4: ja) .
Weet iemand iets meer?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef ikbenik het volgende:
Er lijkt net een noodlanding te zijn geweest op (bij) Zestienhoven:
15:05:21 16-12-08 Melding : PRIO 1 HV221 TS961 AB221 HA221 AL221 HV141 TS141 TS222 TS132 SP131 HA131 TS142 TS311 TS223 TS301 TS241 BG251 Poort 18UGS A Rotterdam Arlandabaan Platformzijde Rotterdam [HV] HULPVERLENING Noodlanding (VOR 4: ja) .
Weet iemand iets meer?
DF vindt ik heel ergquote:Op woensdag 17 december 2008 07:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je DF ook niet een beetjevindt
Sowieso is een metrolijn wat verder naar zuid niet verkeerd. Maar dan wel ondergronds. Ik zou overigens eerder, als de keuze aan mij was, een splitsing bij Leuvenhaven maken en Noordereiland een station geven, onder laan op zuid door (of de oranjeboomstraat, halte jumboquote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
zolang het op zuid gebeurd en niet ten koste gaat van Luxor, Entrepot, HotelNY en LP (en noordereiland) dan boeit t niet wat ze er doen.
Onderdeel van het project is ook een metrolijn van Zuidplein langs het stadion naar Kralingse Zoom. Is voor de studenten die op Zuid wonen niet zo'n heel slecht plan.
doe je goed dan, wat hoe hij er uit gaat zien is nog niet bekend.quote:
If only there were devices that can record broadcasts for you so you can watch it when you're home...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
edit: NEEEEEEEEEEEE
vanaaf chocolat op rtl5 en ik ben nie thuis
laten we die nu nie hebbuh :S..quote:Op woensdag 17 december 2008 12:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
If only there were devices that can record broadcasts for you so you can watch it when you're home...
If only there were networks that can supply tv shows, series, porn and movies for you so you can watch it when you're home...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
laten we die nu nie hebbuh :S..
Neeee!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
en Noordereiland een station geven
We hebben op de Franselaan zo'n hut (Roxxxy) die ze verhuurde en die is in de tijd dat ik er nu woon (6 jaar) al zeker 4 keer van naam gewisseld. Vorige week liep ik er toevallig langs en hing er een mooie brief op de voordeur dat ze gesloten waren vanwege de vondst van een wietplantage. Dat verklaarde het feit dat ik ze al maanden niet open heb gezien.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef Breuls het volgende:
If only there were stores that sold copies of all kinds of movies...
Want? Gewoon een trappetje naar beneden, geen poespas er omheen, en dan ondergronds de metro dr langs laten suizen.. ideaal toch?quote:
Geen plaats voor een station en we hebben al Blaak en Wilhelminaplein in de buurt.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Want? Gewoon een trappetje naar beneden, geen poespas er omheen, en dan ondergronds de metro dr langs laten suizen.. ideaal toch?
Naast de willemsbrug en op de kop aan de kant van de erasmusbrug is plekquote:Op woensdag 17 december 2008 16:20 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Geen plaats voor een station en we hebben al Blaak en Wilhelminaplein in de buurt.
Je bedoelt toch niet het Jan Eleveld?quote:
Dat zou écht ver-schrik-ke-lijk zonde zijn van een prachtige relaxplek met ongeëvenaard uitzicht.quote:en op de kop aan de kant van de erasmusbrug is plek
Een trapgat van 2x2 en 1 meter hoog neemt echt al je uitzicht en ruimte weg jaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:34 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet het Jan Eleveld?
[..]
Dat zou écht ver-schrik-ke-lijk zonde zijn van een prachtige relaxplek met ongeëvenaard uitzicht.
Ik zou daar heel erg graag wonen trouwens.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een trapgat van 2x2 en 1 meter hoog neemt echt al je uitzicht en ruimte weg ja![]()
[quote]Daarnaast heb je dat lelijke jaren 50 blok op de punt, daar kan je prima een halte voor leggen.
Dr wonen toch ook mensen op Noordereiland?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:42 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Ik zou daar heel erg graag wonen trouwens.
Een metrostation wil je trouwens toch wel op een beetje centrale plaats hebben, da's het Noordereiland niet echt.
Ik vind het een slecht plan, afgewezen.
Je komt niet zo vaak op het Noordereiland hè?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr wonen toch ook mensen op Noordereiland?Kunnen die als ze van het station komen, of vanuit Denhaag met de randstadrail, zo in 1x door naar huis
Na und? Als ik iets kei erg vind dan vind ik het kei erg.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:02 schreef TJDoornbos het volgende:
kei?? we zijn niet in f*cking braboland
quote:Op donderdag 18 december 2008 07:02 schreef TJDoornbos het volgende:
kei?? we zijn niet in f*cking braboland
Mensen die brieven inzenden! 11!!!11 1winz loller einzquote:Op donderdag 18 december 2008 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:mn ingezonden brief staat in de metro
Hey hey het is voor een maatschappelijk doelquote:Op donderdag 18 december 2008 09:29 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Mensen die brieven inzenden! 11!!!11 1winz loller einz![]()
![]()
![]()
ga eens werken joh!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:mn ingezonden brief staat in de metro
Dat vinden hullie van de brieven altijd.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey hey het is voor een maatschappelijk doel
Moeten er maar geen christenen brieven sturen dat foetussen pijn voelen en gillen bij abortusquote:Op donderdag 18 december 2008 10:06 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Dat vinden hullie van de brieven altijd.
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey hey het is voor een maatschappelijk doel
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het over supermarkten zou gaan
Ik plaats vanavond wel even een screenshot van de brief zoals die in de krant staat incl de twee voorgaande brieven.quote:In de metro van 17-12 trof ik de brief van Wessel Vermeulen aan, welke een onware en lugubere anti-abortus boodschap uitspreekt: Abortus doet de foetus pijn en deze hoor je schreeuwen. Ik weet niet wat voor middeleeuwse opvoed-technieken ze er in Vlissingen op na houden, maar deze valt voor mij in de categorie "van masturberen wordt je doof!". Daarnaast is het niet aan 'ons mannen' om ook uberhaupt maar recht van spreken tégen abortus te hebben, aangezien het vrouwen zijn die daar zelf over moeten beslissen. En wees gerust Wessel, een foetus bij abortus gaat echt niet gillen, net als dat ze ook niet vast roepen in welke kleur ze de slaapkamer willen. En ook pijn kunnen ze tot week 26 niet voelen, en abortus moet ruim voor die tijd gepleegd worden.
je gaat er vrij open mee om, dat siert jequote:Op donderdag 18 december 2008 11:33 schreef Fugie het volgende:
Ik ben geboren in vlissingen...
Alles word geaccepteerd dezer dagenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:49 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
je gaat er vrij open mee om, dat siert je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |