In Rotown heb ik dit wel een keer ervaren: We zaten in het "rechter" deel, de band was "links". Het leek wel of ze wraak wilde nemen op de mensen die niet wilde betalen voor de muziek (en dus "rechts" zaten) want in plaats van dat er gewoon muziek draaide, konden we enkel meegenieten van het kraken en de beat van de groep die er naast stond. Viel weinig van mee te krijgen, alleen feedback, beat, en het mee "vibreren" van de stalendeur tussen de twee ruimtes was het enige wat we hoorde. Complete tyfusherrie dus. Dan ben ik inderdaad blij als de artiest ophoepelt.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:42 schreef Konijntjes het volgende:
Over het algemeen klagen de meeste live podia steen en been, er is gewoon weinig belangstelling voor live muziek (buiten de grote namen natuurlijk) In de jaren 70 had iedere kroeg een podium en daar speelde iedere avond bands, en de boel zat altijd vol. Nu lijkt het aanwezige publiek vaak te wachten tot de band klaar is want dan kan de disco aan...
Want? Als bij O'sheas geen livemuziek was, is het voor mensen evt. wel een reden niet te gaan. Maakt niet uit of je dan ongezellig aangeklede een zaal hebt (Rotown) of een lelijke kinderdisco (Waterfront), of een kleine warme kroeg. Ik denk dat daar het probleem meer zit.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
O'sheas hoeft niet te overleven van livebands, Watt, Waterfront en Rotown wel...
Fapchannel heet bij mij gewoon Private Spicequote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Konijntjes het volgende:
De meeste bands zijn al blij als er meer dan een man of tien naar hun muziek komt luisteren...waar moet de gemiddelde band ook mee komen, als iedereen ook vanuit zijn luie stoel op ieder gewenst moment ieder concert op kan zetten dat hij wil zien? Voorbeeld: gisterenavond was er een optreden van Riverside in Paradiso. Ik had er graag naar toe gewild maar lag ziek in bed. Geen nood: op fabchannel.com was het hele optreden live te zien. Dus gewoon in bed liggen kijken en na afloop, hup weer iets anders op.
Dan gá je toch ook niet meer naar een concert toe?
oh, voor dat kanaal laat ik mevrouw konijntje evenuit haar hokjequote:Op donderdag 11 december 2008 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fapchannel heet bij mij gewoon Private Spice![]()
Ik heb het vage vermoeden dat dat ook gewoon veel gebeurt, gewoon TMF aan de hele avond.quote:Maar ik denk niet dat dit een geldige reden is. In dat geval kan je net zo goed TMF de hele avond aan laten staan, is ook geluid én beeld.
ja, beetje bruine-kroeg-achtige inrichting met tafeltjes en stoeltjes en aan het einde van de zaal het podium, toch? Ik ben er een paar keer geweest, toen ik nog recenties schreef, Rotown was één van de podia die vaak uitnodigingen stuurdequote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rotown is inderdaad aan de nieuwe binnenweg, net voorbij Smartstore Rotterdam
jup that's the one, die ene met dat restaurantje achterinquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
ja, beetje bruine-kroeg-achtige inrichting met tafeltjes en stoeltjes en aan het einde van de zaal het podium, toch? Ik ben er een paar keer geweest, toen ik nog recenties schreef, Rotown was één van de podia die vaak uitnodigingen stuurde
Omdat Osheas een kroeg is en Rotown/Watt/Waterfront niet. Als daar geen bandjes optreden is het gewoon einde verhaal.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Want? Als bij O'sheas geen livemuziek was, is het voor mensen evt. wel een reden niet te gaan. Maakt niet uit of je dan ongezellig aangeklede een zaal hebt (Rotown) of een lelijke kinderdisco (Waterfront), of een kleine warme kroeg. Ik denk dat daar het probleem meer zit.
Naast de goedkope drank weet ik ook geen echt goede reden om naar Rotown te gaan..
Prima, en prima dat ze er subsidie voor krijgen. Maar om nu met kunst en vliegwerk horeca-ondernemers overeind te houden terwijl het probleem dus lijkt te liggen bij gebrek aan vraag / overschot aan aanbod...quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Omdat Osheas een kroeg is en Rotown/Watt/Waterfront niet. Als daar geen bandjes optreden is het gewoon einde verhaal.
Ik kom graag in Rotown, op bandjesavonden maar ook gewoon in het weekend. Leuke sfeer, leuke mensen, relaxte muziek en nooit echt stervensdruk.
kroegen lopen nietquote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
een bruin cafe waar niet gerookt mag wordenbenieuwd hoe goed dat zal lopen
Amersfoortquote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
k wil graag een review van de ijsbanen!!
Ah. Ik vind mijzelf bij deze ook te oud. De helft van mn leven pannekoek mogen schrijvenquote:Met de introductie van de nieuwe spelling in 1996 is het gebruik van de tussen-n in samenstellingen van twee woorden gewijzigd. De tussen-n-regel leidde ertoe dat er veel vaker een tussen-n wordt gebruikt dan voorheen. Vooral in het westen van Nederland[bron?], waar de tussen-n van nature niet wordt uitgesproken, leidde dat tot veel discussies.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |