half 7 wat een klotetijdquote:Aanlichten Noorse Kerstboom én miniconcert Maria Mena
Tijdens het aanlichten van de Noorse Kerstboom, zal de Noorse zangeres Maria Mena een exclusief miniconcert geven. Het miniconcert van Maria Mena wordt mede mogelijk gemaakt door de ambassade van Noorwegen in Nederland. Maria Mena scoort momenteel een grote hit met All This Time, nadat ze twee jaar geleden wereldwijd doorbrak met de single Just Hold Me. Het gratis toegankelijke optreden van de Noorse zangeres vindt plaats op 12 december en maakt onderdeel uit van de programmering rond de ontsteking van kerstboom.
Datum: 12-12-2008
Aanvangstijd: 18:30
Website: www.ducos.com
balen we krijgen morgenavond visitequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie wil er morgen gratis met twee personen naar Outland?
Klikken doen
Neem de visite mee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
balen we krijgen morgenavond visitelho fotografeert graag en ik heb journalistiek gedaan haha
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
balen we krijgen morgenavond visitelho fotografeert graag en ik heb journalistiek gedaan haha
Opgelostquote:
Checkquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
***dienstmededeling***
We zitten in O'Sheas
*** einde dienstmededeling ***
Nee, want die komen pas volgende weekquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand al die hele toffe twinkellichtjes op het NN gebouw gezien?
Ja, al moest je 10x kijken voor je ze zagquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
We hebben ze gisteravond toch echt al gezien
illynoiz, prspct, classified en subway in 1 toko ..quote:FUSIE WATERFRONT - WATT
De laatste weken hebben verschillende partijen overleg gevoerd over vergaande samenwerking tussen Stichting What's Live en WaterFront. Er ligt nu een onderhandelaarsakkoord, goedgekeurd door het college (burgemeester en wethouders), waarin o.a. staat dat WaterFront en Stichting What's Live de nieuwe exploitanten worden van poppodium Watt. Er zal de komende weken nog flink onderhandeld worden over de details van het nu bereikte akkoord.
WaterFront zal de locatie aan de Boompjeskade gaan verlaten. Heel snel na het definitieve akkoord zullen de concerten naar Watt verhuizen. Uiteraard zorgt WaterFront ervoor dat Codarts en de tientallen bands ongestoord gebruik kunnen blijven maken van de oefenruimtes.
Rotterdam krijgt nu voor het eerst een stevige poporganisatie. Stichting Live at Nighttown was een relatief kleine culturele organisatie die in een commercieel geëxploiteerd pand programmeerde. Hetzelfde geldt voor Stichting What's Live. WaterFront is altijd een integrale programmerings- en horeca-organisatie geweest, maar pas de afgelopen twee jaar tot een krachtige organisatie geëvolueerd.
De bundeling van krachten brengt integrale exploitatie van een zaal voor 1400 man. In de nieuwe constructie komt de volledige opbrengst van de horeca aan de culturele programmering ten goede. Het nieuwe 'Watterfront' zal staan als een huis.
waterfront.nl
jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand bezwaar tegen het plaatsen van de userfotos van gister?
Dan moet je even schriftelijk bezwaar indienen bij jeroen [aapenstaart]vanwisse [stipje] nl,formulier B-114 ingevuld bijvoegen met een kopie van een identificatiebewijsquote:
Ik zal het doorgeven aan m'n advocaat.quote:Op zondag 14 december 2008 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan moet je even schriftelijk bezwaar indienen bij jeroen [aapenstaart]vanwisse [stipje] nl,formulier B-114 ingevuld bijvoegen met een kopie van een identificatiebewijs
Heb je wel eens goed naar de staart van een aap gekeken?quote:Op zondag 14 december 2008 18:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
grrr.. ik heb een hekel aan mensen die @ apenstaart noemen. Het is gewoon AT.
k heb er vrijdag nog 1 bij O'Sheas gezienquote:Op zondag 14 december 2008 19:17 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed naar de staart van een aap gekeken?
Ik had wel eens een mafkees aan de lijn die gewoon geen apenstaartje en AT kende dus noemde het domme krul boven de 2quote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Dat is gewoon het oorspronkelijke Nederlandse woord voor dat leesteken bij mijn weten.
nee dat is wat een of andere droplul het op tv noemde omdat iemand technisch die term ooit tegen hem gebruikte. Maar kringelding zoals Giel het gebruikt vind ik nog een beter woord ervoor....quote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Dat is gewoon het oorspronkelijke Nederlandse woord voor dat leesteken bij mijn weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |