Ja, die hebben een maar iets uitgebreider assortiment dan een AH XLquote:Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik woon erg dichtbij de Aldi, en dat is mijn eerste keus, daar loop ik altijd heen. Verder vul ik aan met Lidl, AH XL en Dirk vd Broek (als ik daar toch in de buurt ben, altijd wel een goed groente- of fruitaanbieding). De Jumbo zit zo ongeveer naast de Aldi, maar die sla ik echt altijd over, ik kom er 2 keer per jaar ofzo en ben elke keer weer teleurgesteld over het assosrtiment.
Vergelijk de prijzen van je versproducten (vooral vlees) en frisdranken van de Jumbo eens met die van de AH. Dat scheelt zeker 10%. (daarnaast heeft AH erg beroerde versproducten, C1000 ligt het er aan of het een franchiser is of niet).quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:45 schreef Fuente het volgende:
Vroeger haalde ik boodschappen bij C1000 en Aldi (C1000 zit in de buurt). Maar ik vind de kwaliteit van groente en vlees bij de C1000 echt slecht. Sinds een tijdje naar de AH, heerlijke winkel, echt niet zo duur als ik dacht, zeker niet als je 'laag' winkelt. Alleen groenten en fruit koop ik nog steeds veel bij Lidl, daar is het veel goedkoper.
Ik begreep dat nooit want de C1000 waar ik altijd naartoe ga en die bij mijn ouders zijn echt heel erg goed. Tot in een van die dorpen hier vlakbij ook een C1000 kwam, die was inderdaad baggerquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef Faithy het volgende:
heb jij aandelen jumbo ofzo
Jumbo vond ik ook nietsevenals de C1000, dat blijf ik echt een baggerwinkel vinden
Bevroren groente?quote:Jumbo zat hier OOK in het winkelcentrum, samen met de SuperCoop en de AH, en dat zelfs de SuperCoop met hun half bedorven groentes in de schappen het wint van de Jumbo zegt mij wel iets
Ik vond het al zo vreemd dat ik het drie keer nagelezen heb.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
nee, bedorvende boel is bruin tegen de tijd dat je thuis komt
Voor brood naar de AH?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Voor groente en fruit ga ik praktisch altijd naar de Nettorama, vaak goedkoper dan op de markt en altijd supervers. Dan neem ik gelijk ook andere dagelijkse boodschappen mee. Voor brood, kant en klaar en andere niet zo standaard boodschappen ga ik graag naar de AH. Ik vind dat toch het prettigst winkelen en ze hebben vrijwel altijd alles wat ik zoek.
Hier zit geen Jumbo, en in de eerste 3 steden hier omheen ook nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vergelijk de prijzen van je versproducten (vooral vlees) en frisdranken van de Jumbo eens met die van de AH. Dat scheelt zeker 10%. (daarnaast heeft AH erg beroerde versproducten, C1000 ligt het er aan of het een franchiser is of niet).
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:49 schreef Isegrim het volgende:
Anders, namelijk de Turkse supermarkt.
Van de supermarkten hier in de buurt, heeft alleen de Bas van der Heijden beperktere openingstijden dan de AH. En de twee Lidls, die zijn op zondag dicht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:30 schreef uniflying het volgende:
AH, weet je waarom? Omdat ie overal is EN is ook tot laat open!!
Carrefourquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn top 10 waar ik met enige regelmaat kom.
1. Rewe
2. Aldi Sued
3. Real
4. Aldi NL
5. Aldi Nord
6. Lidl
7. Plus
8. Edeka
9. Jumbo
10. AH
Helaas bestaat de onafhankelijke Wilger niet meer, die had absoluut op 1 gestaan vanwege de topproducten. Verder ben ik erg weg van Carrefour, maar daar kom ik alleen op vakantie
Dan woon je vast in het westen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef amata het volgende:
ik zie hier allemaal supermarkten waar ik echt nooit van heb gehoord?![]()
janlinders hoogvliet edeka rewe.. wtf?
Edeka en Rewe ken ik ook niet...En ik kom toch op veel verschillende plaatsen in Nederland. Binnenkort eens naar de Supermarkt in Duitsland.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:42 schreef amata het volgende:
ik zie hier allemaal supermarkten waar ik echt nooit van heb gehoord?![]()
janlinders hoogvliet edeka rewe.. wtf?
Vreselijke winkel geworden idd. De schappen zijn zo hoog dat ik (1,71 m) nergens bij kan, ik loop tussen twee muren door.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef vaagsel het volgende:
Wat vinden jullie van dat nieuwe concept van de AH?
Het laatste jaar was de AH in Selwerd (Groningen) onze favoriete supermarkt. Heerlijk ruim, uitgebreid assortiment en nooit te druk.
Nu hebben ze hem verbouwd en hij is een stuk kleiner geworden. Het is nu ineens dringen in de gangpaden en bij de versproducten is het nog erger. Zonde dat ze zo'n mooie winkel moesten verpesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |