Kauflandquote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef KirkLazarus het volgende:
Kaufland of REAL
Duitse supermarkten zijn der Bombe!
Ook ik zweer bij de Dirk!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:52 schreef grif het volgende:
Ben ik de eerste die doordeweeks naar de Dirk gaat?Dezelfde merkartikelen als bij de Appie en een stuk goedkoper. Plus elke maandag de meest vage non-food aanbiedingen, die regelmatig eigenlijk best wel leuk zijn.
En nog goedkoper dan Euroshopper ook.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
In mijn studenten-op-kamers-tijd ging ik altijd naar de AH vanwege de lekker goedkope Euroshopper-producten.
Tegenwoordig naar de Jumbo aangezien die verreweg het grootste assortiment bieden en ik er voor deur kan parkeren.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef Misstique het volgende:
Praktisch altijd naar de AH; dichtbij, ruim assortiment, prettig winkelen vanwege brede paden tussen de schappen (geen botsende winkelwagentjes) en veel kassa's, zodat je niet uren hoeft te wachten om te mogen betalen
.
Het is wel wat duurder, maar dat heb ik er om bovenstaande redenen graag voor over..
versproducten ben ik wel enigzins met je eens. Maar alle drie de AH's hier in de omgeving hebben ruime paden en korte tot geen wachtrijen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]dat is precies wat ik niet herken in een AH. AH is synoniem voor paden van net iets meer dan 1 winkelwagen breed, een rij van 8 man is geen uitzondering, en het assortiment is gelijk aan dat van een middelmatige C1000. De betere C1000 winkels, de bas en de Jumbo streven daar voorbij.
En de versproducten bij de AHslecht vlees vooral.
da's wel ernstig, aangezien de ah to go al achterlijk duur isquote:Op donderdag 20 november 2008 15:00 schreef huuphuup het volgende:
Af en toe haal ik mn dingen bij de AH to go op het station omdat die goedkoper is dan de SdB
Ja is ook, maar die SdB ligt dan ook pal naast het station. Dus misschien ligt het stiekem ook wel een beetje daaraan? Dat de prijzen daar zeg maar nog hoger zijn dan bij andere SdB omdat veel mensen toch op weg naar huis om 5 uur daar langs komen en dan even snel hun boodschappen alvast doen enzo.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
da's wel ernstig, aangezien de ah to go al achterlijk duur is
Super de Boer is érg duur, en de producten bij de to-go die niet to-go zijn, vallen qua prijs nog redelijk mee. Weet niet of het nog zo is, maar eerst was een 1,5 liter fles cola net iets goedkoper dan een half liter flesje.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
da's wel ernstig, aangezien de ah to go al achterlijk duur is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |