abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 19:24:57 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63353489
Hebben jullie een vaste supermarkt waar de boodschappen worden gedaan of hangt dit maar net samen met reclame-artikelen?

Zelf ga ik wel eens naar de aldi voor bepaalde vaste produkten zoals cola light. Merk je niks van met berenburg.

Hiervoor ging in vaak naar de Poiesz (supermarktketen in het noorden) maar die is sinds mijn verhuizing niet in de buurt.

Toen de Super de Boer de "gratis boodschappenpakket" had, ging ik daar wat vaker heen.
Nu heeft de C1000 dat ook en daarom ga ik daar mijn boodschappen doen.

Ook zit hier de Lidl maar daar ga ik nooit heen, weet niet waarom eigenlijk, die hebben ook hele leuke aanbiedingen maar het trekt me totaal niet.

Ik ben niet merkvast en niet supermarktvast.
Jullie?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63353637
Ik ga alleen naar de supermarkt als paps en mams iets niet hebben gekauft wat ik graag zou willen hebben.

Hier in het dorp zit alleen een C1000 en vanwege luiheid om naar een ander dorp te fietsen ( ) ben ik geneigd daar niet naartoe te gaan.

C1000 dus.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 19 november 2008 @ 19:30:26 #3
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_63353660
In mijn studenten-op-kamers-tijd ging ik altijd naar de AH vanwege de lekker goedkope Euroshopper-producten.

Tegenwoordig naar de Jumbo aangezien die verreweg het grootste assortiment bieden en ik er voor deur kan parkeren.
pi_63353670
Standaard Albert Heijn, die is hier vlakbij
  woensdag 19 november 2008 @ 19:31:30 #5
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63353698
Kaufland of REAL

Duitse supermarkten zijn der Bombe!
pi_63353753
Vriendin doet de wekelijkse boodschappen en zweert bij de Jumbo.

Appie is ook prima, maar ondanks wat ze in de reclame beweren toch wat duurder.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_63353798
Gewoon bij de Appie.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:34:27 #8
159909 -Peach
Prunus persica
pi_63353808
C1000...En voor drinken/zuivel/lekkers (voor verjaardagen oid) Aldi
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 19 november 2008 @ 19:36:04 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63353861
Ik kijk een beetje naar de aanbiedingen in de krantjes, en voor bepaalde huismerk-producten ga je naar de supermarkt die die verkoopt, zoals AH sinaasappelsap, chocolatechopcookies, en flessen water.

De Boer en SPAR kom ik echter vrijwel nooit: veels te duur. 1 pak Cracottes kost bij de Boer iets van 1,60, en bij de Deen maar 1,20 ofzo.

Dekamarkt is ook lekker betaalbaar, en regelmatig ook zeer goede acties. C1000 is ook vrij voordelig, en hebben de lekkerste en goedkoopste frikandellen!
pi_63353877
voor grote boodschappen naar de jumbo, goed te betalen en goede kwaliteit.

en verder afgewisseld naar de c1000, lidl en albert heijn
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63353932
Tegenwoordig de Jumbo. Geweldig uitgebreid assortiment, je staat nooit lang in de rij en vriendelijk personeel in tegenstelling tot de vreselijke figuren die af en toe bij de Appie achter de kassa zitten of achter de balie staan. Zou de Jumbo ook nog eens thuis bezorgen, dan kocht ik nooit meer wat bij AH (ook wel bekend als Albert de thuisbezorgservice).
pi_63353990
Favo is toch wel AH.
Laatste tijd ook regelmatig de c1000.

Aldi, alleen voor ijsthee.
pi_63355506
liefst de AH =)
  woensdag 19 november 2008 @ 20:28:33 #14
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_63355545
De Aldi, die zit hier om de hoek dus daar komen we vaak.
Verder de c1000 voor de rest van de boodschappen.
En één keer in de maand naar Marktkauf in Duitsland.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_63355676
AH of Plusmarkt voor de frikandelbroodjes omdat de C1000 weg is en is nu ook een AH geworden (wtf 2 AH's in een dorp). Meestal Plus omdat dat dichterbij is.
pi_63356487
We hebben hier een Sligro en een Hanos, daar zou ik wel eens willen winkelen. Maar helaas moet je eerst een eigen bedrijf hebben om zo'n pas te krijgen.
  woensdag 19 november 2008 @ 21:20:14 #17
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_63357214
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef KirkLazarus het volgende:
Kaufland of REAL

Duitse supermarkten zijn der Bombe!
Kaufland 2 keer per jaar.
Verders de AH
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_63357285
Ik ga gewoon altijd naar de Wal-mart. Als er toevallig iets in de aanbieding is wat ik wil hebben, dan is dat mooi meegenomen. Maar ik ga niet naar 12 verschillende winkels omdat ergens iets een paar cent goedkoper is
pi_63357290
de Lidl, de C1000 in het ene dorp (die in het andere dorp is bagger), de Super de Boer in het andere dorp (die in het andere dorp is bagger) en soms de AH, Jumbo of Aldi.
En de Poiesz hier in het dorp alleen als ik iets vergeten ben of geen zin heb om naar een van die andere dorpen te rijden. Geen fijne winkel met echt een 'wat de boer niet kent dat vreet hij niet' assortiment.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63358341
Ben ik de eerste die doordeweeks naar de Dirk gaat? Dezelfde merkartikelen als bij de Appie en een stuk goedkoper. Plus elke maandag de meest vage non-food aanbiedingen, die regelmatig eigenlijk best wel leuk zijn.
Never try to outstubborn a cat.
pi_63358540
Wij hebben alleen een AH in dit dorp, ga daar dus vaak heen.
Mijn voorkeur is de deka of vomar maar daar moet ik dus het dorp voor uit en daar heb ik niet altijd zin in.
  donderdag 20 november 2008 @ 00:20:44 #22
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_63362907
Wij gaan iedere week naar de Lidl en de Jan Linders. Naar Jan Linders omdat ze (vind ik) het lekkerste supermarktbrood hebben. We wonen vlakbij de Duitse grens, en een keer per week gaan we ook naar de Edeka, een mooie overzichtelijke supermarkt met ongelofelijk groot assortiment (alleen al op de bakafdeling kijk je je ogen uit! Tenminste niet alleen maar appeltaart, cake + brownie-mixen zoals hier in Nederland.).
En een keer per twee/drie weken gaan we naar de Nettorama en de EM-TE (de EM-TE heeft de beste tarwe-afbakbroodjes die tenminste niet na twee uur al zo keihard zijn dat je er iemand het hoofd mee in kan slaan), waar we vanalles inslaan: filet americain martino + afbakbroodjes en nog een hoop dingen.
The Police 08-06-2008
pi_63363366
Ik zou het heel anders moeten én kunnen aanpakken, maar ik ga standaard naar de AH XL hier in de buurt. Ideaal, ze hebben bijna alles. En dat het wat duurder is, da's zonde, maar van de andere kant is het de enige supermarkt waar ik bijna altijd kan slagen voor m'n producten en waar ze bovendien lekker ruime openingstijden hebben.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63363686
Albert Heijn standaard, soms naar de Lidl voor enkele artikelen. Ligt vooral aan de parkeermogelijkheden en het aantal kassa's wat gemiddeld open is. Kleine, krappe winkels (zoals de Dirk bij ons in Almere) kom ik nooit want erger me daar kapot. Aldi zit helaas in het centrum, dus kom ik ook nooit (ivm parkeergelegenheid).
pi_63365393
Ik doe mijn boodschappen voor 75% bij de Lidl en de AH. In het dorpje waar ik werk zitten ze tegen over elkaar. De Lidl is redelijk groot maar de AH is wel wat klein (een nummer 4 winkel). Maar dat geeft niets, ik koop over het algemeen toch alleen maar basisdingen om mee te koken.

De andere 25% doe ik bij de EmTe hier in de straat. Lekker dichtbij!

Ik ga graag naar de Jumbo, maar die is bij ons in het dorp helaas op een niet zo fijne plek gesitueerd, er is nauwelijks parkeerruimte. Dat is jammer, ik ging daar anders vast vaker naar toe.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')