Ja, die had ik er het vorige deel maar aan toegevoegd om problemen met die Jumbo-aanhangers te voorkomen.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha dat kopje 'discussieren over supermarkten?'![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha dat kopje 'discussieren over supermarkten?'![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, die had ik er het vorige deel maar aan toegevoegd om problemen met die Jumbo-aanhangers te voorkomen.
quote:Op zondag 23 november 2008 10:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik hád een hele goeie C1000 in de buurt, maar die is helaas overgenomen door AH. Nu ben ik sinds een poosje weer overgestapt op een combinatie van markt / Turk, bioslager en voor dingen die ik daar echt niet kan krijgen, de supermarkt. Vaak de Lidl, soms de AH. Ik ben ook weer weekboodschappen gaan doen om doordeweeks tijd te besparen en dat bevalt erg goed. Ik doe meestal op zaterdag een rondje markt.
Durft Batman dat wel? Volgens meneer Konijntje komt Batman nl. uit Amsterdam.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef DutchTrain het volgende:
Niet vergeten dat aanstaande vrijdag dus Batman, Maria Mena en de burgemeester van Oslo in Rotterdam zijn
Dat is Bad Man. Dat is anders.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:02 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Durft Batman dat wel? Volgens meneer Konijntje komt Batman nl. uit Amsterdam.
Nee, staat nog op de shortlist van steden die ik wil bezoeken.quote:Op maandag 8 december 2008 11:22 schreef Witchfynder het volgende:
Is iemand hier ooit in Glasgow geweest? Ik vind dat echt de meest Rotterdamse plek buiten Rotterdam waar ik ooit geweest ben. Havenstad, zakencentrum, moderne architectuur, nog een trauma van 19de eeuwse grootheid (geldt meer voor hun dan voor ons, maar ok). Ik voelde mij gelijk thuis daar..
Ach Batman heeft toch ook een leren pakje en leggings aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is Bad Man. Dat is anders.
(siite)admins/pr etc. en die kunnen dat volgens mij altijdquote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Breuls, zodra je meeleest,
Hoe zit het met HTML in een post? Wie kunnen dat en wanneer? Anders kunnen we wel een statische OP maken waarin we alle afbeeldingen in 1 verwerken, en dan met een mooi gecentreerd DIV blok in het midden een blok met linkjes naar het vorige deel enzo
Dus mijn idee is haalbaar?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
(siite)admins/pr etc. en die kunnen dat volgens mij altijd
Nee zoals je misschien wel hebt gelezen doen Nederlandstalige nummer de Kuip de das omquote:Op woensdag 10 december 2008 10:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus mijn idee is haalbaar?![]()
Ik vind trouwens dat we moeten stemmen welke muziek er tijdens wedstrijden in de kuip gedraait gaat worden! Ik ben voor "we will rock you"
Kunnen we niet een voetbalwedstrijd combineren met een optreden van Dries Roelvink en Frans Bauer?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee zoals je misschien wel hebt gelezen doen Nederlandstalige nummer de Kuip de das om![]()
Dromen zijn bedrog dus
Dit gaat een photoshop topic worden, ik voel het nu alquote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Goed planStoppen we TJDoornbos in de kuip dan weten we zeker dat alles goed komt
Jawel, ik. Er tegenover. En die laatste post is ronduit beledigend voor het mooiste voetbalstadion van Nederland.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er woont helemaal niemand nabij de kuip, kijk maar op de plattegrond
En waar woon je nu?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn God, wat ben ik blij dat ik uit die klotestad weg ben. Saai
Had je een keertje buiten moeten komenquote:, geen uitstraling,
Ja, de stad kiest jou vrienden niet uitquote:kutsfeer
Ik heb hier op zuid ook altijd last van allochtonen jaquote:en teveel allochtonen.
Het OV is 1 van de vele Nadelen van een niet nader te noemen stad wat meer naar het noordenquote:Het OV was het enige pluspunt aan de stad.
Jumbo-hova's *rilt*quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, die had ik er het vorige deel maar aan toegevoegd om problemen met die Jumbo-aanhangers te voorkomen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jumbo-hova's *rilt*
Hehe Oksel, nu word je alleen nog wel een behoorlijk lange tijd aan die allochtonenstad herinnerd in je myAT-lijst
Dáág! Er kunnen niet genoeg zeikerds vertrekken.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn God, wat ben ik blij dat ik uit die klotestad weg ben. Saai, geen uitstraling, kutsfeer en teveel allochtonen.
Het OV was het enige pluspunt aan de stad.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En waar woon je nu?Bruisend Gouda? Spannend Zwijndrecht?
![]()
Koblenz, Duitsland. Prachtige oude stad, betaalbaar, bruisend en gezellig studentenleven.
Had je een keertje buiten moeten komen
Ik ging regelmatig op stap, was veel op school, veel op stap.
Ja, de stad kiest jou vrienden niet uit![]()
Klopt, dat deed ik..![]()
Ik heb hier op zuid ook altijd last van allochtonen jaLaatst zelfs een 10 jarig Marokkaantje met een pakje roomboter bij de Jumbo. Vroeg zomaar of hij even voor mocht, terwijl ik mn kar stond leeg te laden
het gore lef!
50% allochtonen is mij teveel.
Het OV is 1 van de vele Nadelen van een niet nader te noemen stad wat meer naar het noorden
Mwoah, heb nu vaak de ICE naar Duitsland onder m'n kont, en rij in Duitsland een BMW 118d. Beter dan het OV in R'dam.
in die yuppenflats in het centrum wonen toch ook geen allochtonen?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Rotterdam is tof en die allochtonen zitten mij niet in de weg.
uitzicht op de maas toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon in een prachtig appartement.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon in een prachtig appartement.
Volgens mij heb jij alleen uitzicht op andere appartementen?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Wel uitzicht op de Karnemelksehaven.
Met een beetje moeite kun je het water wel zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij alleen uitzicht op andere appartementen?Kan me vergissen hoor
![]()
En op neukende buren(hoewel we die alleen hoorde
)
Geef trouwens die arubaan van jou eens een schop naar zn fotoboekquote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met een beetje moeite kun je het water wel zien.
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn uitzicht is opzicht wel de moeite waard, kijk zo mooi naar de stad, zal morgen ofzo er eens een foto'tje van proberen te schieten
Nee, die is aan het pokeren.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geef trouwens die arubaan van jou eens een schop naar zn fotoboek
Twee maanden? Nee, twee uurtjes ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al 2 maanden ofzo?Volgens mij heb je hem vermoord en opgegeten
Hier vallen de blaadjes nooit van de bomen en schijnt de zon altijd hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, vandaag zag het er vast niet zo uit.
Vuige leugenaarsterquote:Op woensdag 10 december 2008 21:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hier vallen de blaadjes nooit van de bomen en schijnt de zon altijd hoor!
http://www.opzoomermee.nl/quote:Op woensdag 10 december 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is dat opzoomerspul uberhaubt voor iets? zie het echt overal maar wat het precies doet?
vind het nog steeds vaagquote:
barbecue-en met negertsquote:Op woensdag 10 december 2008 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is dat opzoomerspul uberhaubt voor iets? zie het echt overal maar wat het precies doet?
Het is ook vaag. En de types die er iets mee doen... Nou ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het nog steeds vaagsoort van ideele organisatie die denkt dat mensen hier straatfeestjes gaan houden
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij woont midden op straat in een tentje
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:als ik de PM mag geloven ben jij de eerste dakloze die zn heil zoekt bij een nog te bouwen metro station
van 3voor12 ... jemig wat zonde. AL was de lokatie niet briljant van Waterfront, wat gaan ze doen met de oefenruimtes? EN wat gaat er met het verbouwde pand en café gebeuren? Het maastheater is ook al ten onder gegaan. Beetje een doodzonde voor die hoek van Rotterdam ...quote:De kogel is door de kerk, alle partijen schudden elkaar de hand, poppodium Watt lijkt gered. Lijkt, want nog niets is zeker. Dinsdagmiddag heeft het Rotterdamse college van b&w groen licht gegeven voor een voorlopige deal tussen de gemeente Rotterdam, de horecatak van Watt, de programmeerstichting Watt’s Live, maar ook brouwer Grolsch en vastgoedinvesteerder Vinc Batenburg. Gevolgen? De kosten van de ontstane situatie worden gedeeld, Watt en het kleinere Waterfront fuseren, het einde van het eigen podium Waterfront is aanstaande, de toekomst voor het personeel van de betrokken partijen is onduidelijk en de gemeente Rotterdam is heel veel euro’s armer.
Ondanks de oplossing klinken de betrokkenen nog niet opgelucht. Het is natuurlijk ook niet niets. “Ik zit echt nog in de downflow”, geeft Aryen Tieleman toe. “Een ‘goede afloop’ is echt een verkeerde term. Laat ik het zo zeggen: Watt blijft bestaan. Over een paar weken kan ik er waarschijnlijk meer over zeggen, nu nog niet.” Aryan en zijn broer Willem Tieleman zullen als alle details besproken zijn, afstand nemen van Watt. Ook derde eigenaar Ted Langenbach treedt terug. Een nieuwe Watt/Waterfront stichting gaat Watt exploiteren en programmeren.
Ook de huidige directeur van de programmeerstichting Watt’s Live, Dick Pakkert, heeft nog geen glimlach op zijn gezicht. “Dit is niet goed geweest voor het imago van het Rotterdamse popcircuit. Maar met een beetje geluk gaat het nu eindelijk allemaal goed komen. Het is heel jammer dat Waterfront dicht gaat, maar dat kan niet anders.” Het is nog onduidelijk wat de naam wordt van het nieuwe fusiepodium.
Pakkert verzekert dat er voor ‘de nieuwe Watt’ nog zware tijden aankomen. Maar uiteindelijk moet Rotterdam na zo’n twintig jaar weer een onafhankelijk podium huisvesten. “We hebben een dubbel budget. Voor de programmering van Waterfront en die van Watt.” De komende maanden zal de bezoeker nog weinig merken van de nieuw ontstane situatie. Al wil Pakkert wel de bierprijs verlagen. “Wij kunnen nu namelijk onafhankelijk alles zelf bepalen.” Pakkert is niet boos op de gebroeders Tieleman. “De ellende is door de gemeente veroorzaakt die deze constructie jaren geleden verzonnen heeft. Nu gaat het goed komen.”
Over de toekomst van het huidige personeel van Waterfront, Watt en de stichting Watt’s Life is nog geen duidelijkheid. “We gaan nog gesprekken aan, want niet iedereen kan mee.” Hoeveel de hele operatie de gemeente gaat kosten zal duidelijk worden aan het eind van alle onderhandelingen. “De laatste twee jaar hebben heel veel geld gekost. Dat had beter kunnen worden gebruikt voor de programmering”, aldus Pakkert.
nee, als er niemand meer naar popmuziek komt kijken maakt het niet zoveel uit wie de exploitant is...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gewoon falliet laten gaan en een wél capabele ondernemer er iets laten starten was geen optie?
Ze vergeten het huis van LHO en LDG te noemenquote:De Tour doet ook de Dordtselaan aan, de veelbesproken straat die vaak model staat voor de ellende die het zuidelijke stadsdeel doormaakt. De rijders passeren hier de meest uiteenlopende zaken, van belhuizen, slijterij Hi Lo en een tropische supermarkt tot een Javaanse winkel, coffeeshop Roomana en kapper Shanti. Maar ook bakkerij Feyenoord en Ahoy Hengelsport.
„Het gaat goed met de Dordtselaan,’’ vindt R. van der Meer. Ze woont al sinds 1980 op de laan op de grens van de deelgemeenten Charlois en Feijenoord. „De Tour hier? Geinig. Ik houd van de Tour en kijk altijd.’’ Ze weet niet of ze erbij zal zijn in juli 2010. „We hebben een huisje in midden-Frankrijk, wie weet zitten we dan daar. Ik blijf er niet voor thuis hoor.’’
Van der Meer weet uit Frankrijk wat een Tour-passage voor een woonomgeving kan betekenen. „Dat wordt een gigantisch circus door de straat. Renners, reclame, noem maar op. Helikopters die boven de huizen hangen. Dat is niet altijd leuk voor de omwonenden.’’ Wat zal Frankrijk meekrijgen van de Dordtselaan? „Nou, niet meer dan een glimp. Dat hebben wij toch ook met Parijs. Wat zie je daar nou van?’’
Na metrostation Rijnhaven doemt de Erasmusbrug op. Op de Posthumalaan maakt A. Hokke, medewerker van de Belastingdienst, een wandeling. Hij kijkt op van het nieuws over de Tour. „Wie weet kom ik wel kijken. Ik woon in de Hoeksche Waard, maar met de ov-chipkaart ben ik zo in de stad.’’ Hokke zal in zijn Puttershoek de Tour niet zien langskomen, de eerste etappe gaat over Voorne-Putten naar Zeeland en niet over zijn eiland.
Maaike Dogan van het Turkse restaurant Obba aan de Rijnhaven veert op. „Leuk en goed voor zuid. Laat iedereen maar komen kijken.’’ De Rotterdamse heeft zelf niks met de Tour. „Er is geen Turk die fietst hahaha. Als het met parkeren voor de deur maar meevalt.’’
Andere muziekstijl er bij brengen? Ik kan morgen wel een podium beginnen voor klasieke muziek, maar ik gok dat dat op zaterdagnacht niet stampvol gaat zitten...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:57 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
nee, als er niemand meer naar popmuziek komt kijken maakt het niet zoveel uit wie de exploitant is...
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze vergeten het huis van LHO en LDG te noemen
noem jij maar eens een muziekstijl waarmee je iedere avond de tent vol krijgt (en waarbij een podium nodig is - in de disco lijkt het wel allemaal te kunnen...)quote:Op donderdag 11 december 2008 11:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Andere muziekstijl er bij brengen? Ik kan morgen wel een podium beginnen voor klasieke muziek, maar ik gok dat dat op zaterdagnacht niet stampvol gaat zitten...
Oshea's heeft een podium, live muziek, en zit ieder weekend vol. Is dan wel een 'gewone' kroeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:35 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
noem jij maar eens een muziekstijl waarmee je iedere avond de tent vol krijgt (en waarbij een podium nodig is - in de disco lijkt het wel allemaal te kunnen...)
In Rotown heb ik dit wel een keer ervaren: We zaten in het "rechter" deel, de band was "links". Het leek wel of ze wraak wilde nemen op de mensen die niet wilde betalen voor de muziek (en dus "rechts" zaten) want in plaats van dat er gewoon muziek draaide, konden we enkel meegenieten van het kraken en de beat van de groep die er naast stond. Viel weinig van mee te krijgen, alleen feedback, beat, en het mee "vibreren" van de stalendeur tussen de twee ruimtes was het enige wat we hoorde. Complete tyfusherrie dus. Dan ben ik inderdaad blij als de artiest ophoepelt.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:42 schreef Konijntjes het volgende:
Over het algemeen klagen de meeste live podia steen en been, er is gewoon weinig belangstelling voor live muziek (buiten de grote namen natuurlijk) In de jaren 70 had iedere kroeg een podium en daar speelde iedere avond bands, en de boel zat altijd vol. Nu lijkt het aanwezige publiek vaak te wachten tot de band klaar is want dan kan de disco aan...
Want? Als bij O'sheas geen livemuziek was, is het voor mensen evt. wel een reden niet te gaan. Maakt niet uit of je dan ongezellig aangeklede een zaal hebt (Rotown) of een lelijke kinderdisco (Waterfront), of een kleine warme kroeg. Ik denk dat daar het probleem meer zit.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
O'sheas hoeft niet te overleven van livebands, Watt, Waterfront en Rotown wel...
Fapchannel heet bij mij gewoon Private Spicequote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Konijntjes het volgende:
De meeste bands zijn al blij als er meer dan een man of tien naar hun muziek komt luisteren...waar moet de gemiddelde band ook mee komen, als iedereen ook vanuit zijn luie stoel op ieder gewenst moment ieder concert op kan zetten dat hij wil zien? Voorbeeld: gisterenavond was er een optreden van Riverside in Paradiso. Ik had er graag naar toe gewild maar lag ziek in bed. Geen nood: op fabchannel.com was het hele optreden live te zien. Dus gewoon in bed liggen kijken en na afloop, hup weer iets anders op.
Dan gá je toch ook niet meer naar een concert toe?
oh, voor dat kanaal laat ik mevrouw konijntje evenuit haar hokjequote:Op donderdag 11 december 2008 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fapchannel heet bij mij gewoon Private Spice![]()
Ik heb het vage vermoeden dat dat ook gewoon veel gebeurt, gewoon TMF aan de hele avond.quote:Maar ik denk niet dat dit een geldige reden is. In dat geval kan je net zo goed TMF de hele avond aan laten staan, is ook geluid én beeld.
ja, beetje bruine-kroeg-achtige inrichting met tafeltjes en stoeltjes en aan het einde van de zaal het podium, toch? Ik ben er een paar keer geweest, toen ik nog recenties schreef, Rotown was één van de podia die vaak uitnodigingen stuurdequote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rotown is inderdaad aan de nieuwe binnenweg, net voorbij Smartstore Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |