Ja, die had ik er het vorige deel maar aan toegevoegd om problemen met die Jumbo-aanhangers te voorkomen.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha dat kopje 'discussieren over supermarkten?'![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha dat kopje 'discussieren over supermarkten?'![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, die had ik er het vorige deel maar aan toegevoegd om problemen met die Jumbo-aanhangers te voorkomen.
quote:Op zondag 23 november 2008 10:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik hád een hele goeie C1000 in de buurt, maar die is helaas overgenomen door AH. Nu ben ik sinds een poosje weer overgestapt op een combinatie van markt / Turk, bioslager en voor dingen die ik daar echt niet kan krijgen, de supermarkt. Vaak de Lidl, soms de AH. Ik ben ook weer weekboodschappen gaan doen om doordeweeks tijd te besparen en dat bevalt erg goed. Ik doe meestal op zaterdag een rondje markt.
Durft Batman dat wel? Volgens meneer Konijntje komt Batman nl. uit Amsterdam.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef DutchTrain het volgende:
Niet vergeten dat aanstaande vrijdag dus Batman, Maria Mena en de burgemeester van Oslo in Rotterdam zijn
Dat is Bad Man. Dat is anders.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:02 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Durft Batman dat wel? Volgens meneer Konijntje komt Batman nl. uit Amsterdam.
Nee, staat nog op de shortlist van steden die ik wil bezoeken.quote:Op maandag 8 december 2008 11:22 schreef Witchfynder het volgende:
Is iemand hier ooit in Glasgow geweest? Ik vind dat echt de meest Rotterdamse plek buiten Rotterdam waar ik ooit geweest ben. Havenstad, zakencentrum, moderne architectuur, nog een trauma van 19de eeuwse grootheid (geldt meer voor hun dan voor ons, maar ok). Ik voelde mij gelijk thuis daar..
Ach Batman heeft toch ook een leren pakje en leggings aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is Bad Man. Dat is anders.
(siite)admins/pr etc. en die kunnen dat volgens mij altijdquote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Breuls, zodra je meeleest,
Hoe zit het met HTML in een post? Wie kunnen dat en wanneer? Anders kunnen we wel een statische OP maken waarin we alle afbeeldingen in 1 verwerken, en dan met een mooi gecentreerd DIV blok in het midden een blok met linkjes naar het vorige deel enzo
Dus mijn idee is haalbaar?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
(siite)admins/pr etc. en die kunnen dat volgens mij altijd
Nee zoals je misschien wel hebt gelezen doen Nederlandstalige nummer de Kuip de das omquote:Op woensdag 10 december 2008 10:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus mijn idee is haalbaar?![]()
Ik vind trouwens dat we moeten stemmen welke muziek er tijdens wedstrijden in de kuip gedraait gaat worden! Ik ben voor "we will rock you"
Kunnen we niet een voetbalwedstrijd combineren met een optreden van Dries Roelvink en Frans Bauer?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee zoals je misschien wel hebt gelezen doen Nederlandstalige nummer de Kuip de das om![]()
Dromen zijn bedrog dus
Dit gaat een photoshop topic worden, ik voel het nu alquote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Goed planStoppen we TJDoornbos in de kuip dan weten we zeker dat alles goed komt
Jawel, ik. Er tegenover. En die laatste post is ronduit beledigend voor het mooiste voetbalstadion van Nederland.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er woont helemaal niemand nabij de kuip, kijk maar op de plattegrond
En waar woon je nu?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn God, wat ben ik blij dat ik uit die klotestad weg ben. Saai
Had je een keertje buiten moeten komenquote:, geen uitstraling,
Ja, de stad kiest jou vrienden niet uitquote:kutsfeer
Ik heb hier op zuid ook altijd last van allochtonen jaquote:en teveel allochtonen.
Het OV is 1 van de vele Nadelen van een niet nader te noemen stad wat meer naar het noordenquote:Het OV was het enige pluspunt aan de stad.
Jumbo-hova's *rilt*quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, die had ik er het vorige deel maar aan toegevoegd om problemen met die Jumbo-aanhangers te voorkomen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jumbo-hova's *rilt*
Hehe Oksel, nu word je alleen nog wel een behoorlijk lange tijd aan die allochtonenstad herinnerd in je myAT-lijst
Dáág! Er kunnen niet genoeg zeikerds vertrekken.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Oksel het volgende:
Mijn God, wat ben ik blij dat ik uit die klotestad weg ben. Saai, geen uitstraling, kutsfeer en teveel allochtonen.
Het OV was het enige pluspunt aan de stad.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En waar woon je nu?Bruisend Gouda? Spannend Zwijndrecht?
![]()
Koblenz, Duitsland. Prachtige oude stad, betaalbaar, bruisend en gezellig studentenleven.
Had je een keertje buiten moeten komen
Ik ging regelmatig op stap, was veel op school, veel op stap.
Ja, de stad kiest jou vrienden niet uit![]()
Klopt, dat deed ik..![]()
Ik heb hier op zuid ook altijd last van allochtonen jaLaatst zelfs een 10 jarig Marokkaantje met een pakje roomboter bij de Jumbo. Vroeg zomaar of hij even voor mocht, terwijl ik mn kar stond leeg te laden
het gore lef!
50% allochtonen is mij teveel.
Het OV is 1 van de vele Nadelen van een niet nader te noemen stad wat meer naar het noorden
Mwoah, heb nu vaak de ICE naar Duitsland onder m'n kont, en rij in Duitsland een BMW 118d. Beter dan het OV in R'dam.
in die yuppenflats in het centrum wonen toch ook geen allochtonen?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Rotterdam is tof en die allochtonen zitten mij niet in de weg.
uitzicht op de maas toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon in een prachtig appartement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |